Sunset
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sunset

RPG
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Return to Me.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
x MeisJ

x MeisJ


Aantal berichten : 207
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : iloveu. x sas

Return to Me. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Return to Me.   Return to Me. - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 02, 2011 8:40 am

A R I A N A.

'Ik...heb jou ook heus weleens beschermt.' Ik denk een tijdje daarover na. Ja, één keer. Maar dat was omdat het een meisje was. Als het een jongen geweest was, was ik echt te schijterig geweest en had niet voor hem durven op te komen. Dat was zo'n dronken kut die de weg helemaal kwijt was en zag Jamie aan voor haar ex of zo. Ze trok helemaal haar klauwen uit en wilde hem krabben. 'Wij hebben eigenlijk ook best veel meegemaakt,' kom ik nu achter. En dan ook écht veel. Veel geweld, maar ook gewoon hele grappige situaties. Ik zucht en pak mijn mobiel maar weer. 'Wil je het echt weten?' grinnik ik, alsof er écht iets ergs in staat voor hem of zo. Ik houd mijn ogen gericht op het scherm en lees voor wat er staat: "Ik weet dat het gemeen is wat ik doe, maar jij begon ermee. Ga gewoon weer met mij, dan voorkom je alle problemen." Ik lees het expres heel plechtig voor, om het niet te serieus te houden. 'Goed, ik gok dat...hij...zijn boze fase ongeveer nu wel gehad heeft. Misschien nog één kleine uitbarsting. Maar als ik hem maar lang genoeg negeer, zal hij me smeken terug naar hem te komen.' Ik grijns er breed en gemeen bij. 'Ik hou daar wel van, jongens aan het lijntje houden. Misschien moet ik dat bij jullie beiden wel doen!' Ik spring overeind zodat hij me los moet laten. Ik kijk hem speels aan. 'Misschien...kan ik beter jullie allebei een beetje op een afstandje houden. En dan zie ik wel wie ik leuker vind,' zeg ik plagerig. Ik meen het niet natuurlijk. Als het twee vreemde jongens waren geweest, dan had ik het nog wel leuk gevonden. Maar ik hoef Harry gewoon niet meer. x) 'Dan...dán pas zul je voor me moeten vechten!' zeg ik helemaal opgewekt. Ik ga weer bij hem liggen en kijk hem liefjes aan. 'Nee, grapje. Ik zal je nooit maar dan ook nooit meer aan het lijntje houden.' Ik kijk een beetje vreemd op als hij zegt dat die man die zo tegen mij uitviel de vader van een meisje bleek te zijn waar Jamie uiteindelijk wat mee kreeg. 'Oh?' Ik trek mijn wenkbrauw een beetje arrogant op, maar kijk dan weg. Nee, ik moet hier niets op zeggen. Jaloezie... x) Ik grinnik als hij zegt dat ik geen sorry hoef te zeggen. 'Nou, als ik op je spring is dat nog best wel zwaar. En jij bent best een watje, jij kan niet zo goed tegen de pijn, dus daarom dat ik sorry zei...' zeg ik uitdagend, in de hoop dat hij er wat uitdagends op terug zegt of doet. Ik druk mijn lippen opnieuw op de zijne en knik maar als hij zegt dat hij nog helemaal glad is daar bij z'n kaak. Ik heb nog geen zin om te stoppen, dus doe ik dat ook niet. x) Expres geef ik van die smakzoentjes en kijk hem dan weer grinnikend aan. 'Hmm...' Ik tuit mijn lippen alsof ik nu een precieze leeftijd wil gaan zeggen. 'Nou...als we allebei tijd en ruimte hebben voor een kind. En we allebei oud en lelijk zijn, want als we nog knap zijn en dan zin hebben in seks, wil ik geen kind.' Pas wanneer we ons gaan vervelen. Ik wacht tot Jamie een hap van zijn pizza heeft en dan mij weer "voert" XD. Ik neem opnieuw een hap en als ik 'm wegslik, zeg ik: 'Waarom niet dan? Dachten ze dat ik nog bij je was?'
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Return to Me.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sunset :: RolePlayGame :: Spellen.-
Ga naar: