Sunset

RPG

IndexRegistrerenInloggen

Deel | 

What is love?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
x MeisJ

Aantal berichten : 207
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: What is love?   zo okt 16, 2011 9:06 am

Liefde, wat is dat precies? Je bent als jongeman naar dit stadje aan de kust verhuist om erachter te komen
wat het nou precies is en of je het nodig hebt. Je ouders hebben je niet met liefde opgevoed en de mensen
wie om je leken te geven, hebben je verraden. Dit stadje aan de kust is nogal bijzonder; het stadje staat om twee
dingen bekend die elkaars tegenpolen zijn; het stadje staat om de seks, drugs en feesten bekend wat alles behalve
met liefde te maken heeft & ook om de romantische plekken, wat dus juist alleen maar met liefde te maken heeft.
Maar het meest bizarre van alles is dat er jongens tussen de zestien en twintig steeds vermist raken. Mensen
denken dat het haaien zijn wie ze opeten aangezien de meeste jongens het laatst op het strand gezien zijn. Maar
het zijn ergere monsters dan dat. Nou ja, monsters… Het zijn bloedmooie zeemeerminnen die zich verscholen
houden in het zeewater. Zodra een jongen een zeemeermin in de ogen aankijkt, wordt hij blind van liefde en
wil hij haar hebben. Op die manier trekt de zeemeermin hem dan in het water en heeft twee keuzes. Of ze
gebruikt hem als voer of ze houdt hem in leven om ook verliefd op hem te worden. Ze heeft het bloed van
een jongen nodig om in leven te blijven. Een zeemeermin kan in een mens veranderen zodra ze op het droge
komt. Maar zodra er ook maar één regendruppeltje dat uit een wolk komt (dus geen normaal water uit bijv. een
kraan) op het meisje d’r huid komt, verandert ze weer in een zeemeermin en kan dan pas weer mens worden
na een week. Als de zeemeermin in een mens verandert, zal de jongen wie eerst zo verliefd op haar was
niet meer helemaal blind van de liefde zijn. Hij herkent haar wel, maar hij zal niet meer zo stapel op haar
zijn als hij eerst was toen ze een zeemeermin was.

Ariana is een meisje dat erg worstelt met haar identiteit. Ze weet niet precies wie ze is, ze weet alleen wat er
van wie verwacht wordt. Alle andere zeemeerminnen verwachten van haar dat ze doet waar ze voor is gemaakt;
jongens verleiden en vervolgens hun bloed drinken. Hun tranen zijn nergens voor nodig, want wie wil er nou
een mens zijn? Zo denkt iedereen, behalve zij. Zij zou juist graag een mens willen zijn, maar dan zou ze iedereen
wie ze kent in de steek laten en alleen de wijde wereld in moeten stappen.

Jamie is een jongen die ze best altijd maar doet om er bij te horen. Ze karakter is niet erg sterk, hij laat snel
over zich heen lopen. Het is echt een jongen die van het sport is. Als er iets wat hem gerust stelt is het in de ochtend
of in de avond hardlopen. Maar dan wel in ze eentje. Jamie heeft veel gezien, veel liefdes zien opbloeien. Maar zelf ik
hij nooit echt voor een meisje gevallen. Zelfs niet voor het uiterlijk. Vele meiden vinden hem snel leuk. Omdat Jamie
nogal verlegen en bescheiden is, en dat vinden ze dan schattig. Als hij uitgaat duurt het maar even of hij is al helemaal
vol gezopen. En als hij dat is doet hij de gekste dingen.

Laatst aangepast door x MeisJ op zo okt 16, 2011 9:42 am; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
King
Admin

Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 14-10-11

BerichtOnderwerp: Re: What is love?   zo okt 16, 2011 9:37 am

Jamie is een jongen die ze best altijd maar doet om er bij te horen. Ze karakter is niet erg sterk, hij laat snel over zich heen lopen. Het is echt een jongen die van het sport is. Als er iets wat hem gerust stelt is het in de ochtend of in de avond hardlopen. Maar dan wel in ze eentje. Jamie heeft veel gezien, veel liefdes zien opbloeien. Maar zelf ik hij nooit echt voor een meisje gevallen. Zelfs niet voor het uiterlijk. Vele meiden vinden hem snel leuk. Omdat Jamie nogal verlegen en bescheiden is, en dat vinden ze dan schattig. Als hij uitgaat duurt het maar even of hij is al helemaal vol gezopen. En als hij dat is doet hij de gekste dingen.
http://sunset.actieforum.com
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: What is love?   zo okt 16, 2011 9:52 am

Ariana.
Al de hele dag heb ik me verveeld. Er waren teveel mensen op het strand omdat het een mooie dag was en daardoor kon ik niet makkelijk jagen. Als ik dat zou hebben gedaan, weet ik zeker dat ik was gedood. Jongens zijn makkelijk te verleiden, maar sommige mannen moet je niet onderschatten. Sommigen kennen de oude zeemansverhalen en zullen me nooit of te nimmer in de ogen aankijken. Dan steken ze met hun hand voor hun ogen een mes in mijn hart. Zelfs als ik met meer was geweest, had ik het waarschijnlijk niet gered. En dan zijn er ook nog vrouwen bij, wie er helemaal immuun voor zijn. Een simpel bestaan heb ik niet. "Hé Ariel, kom eens hier!" Sylda zit op een rots aan de kant, met haar lange paarse vin in het water. Mijn bijnaam is sindskort Ariel geworden, omdat ik rood haar heb en zoals het sprookjesfiguur heb ik ook een groene vin. -.- En dan begint mijn naam ook nog eens met "Ari". Ik kom met mijn hoofd boven water en zwem zo naar haar toe. Ik klim naast haar op de rots en houd mijn groene vin ook in het water. "Gaan we vanavond weer met z'n allen op jacht?" Dat vindt Sylda altijd een hele kick, om te gaan jagen met een groep. Dan voelt ze zich machtig en onverslaanbaar. Ik heb het niet zo op de groep als ik jaag. Als ik jongens aanval om ze te vermoorden en hun bloed te drinken, wil ik dat altijd zonder ze teveel pijn te doen. Met de groep erbij voelt het alsof ik me moet bewijzen tegenover ze en laat ik de jongen schreeuwen van de pijn. Waarom weet ik niet, maar alle andere zeemeerminnen hebben een hekel aan mannen. Ik heb het ze nooit durven vragen. Ik ben ook de jongste uit de groep, dus krijg ik het minste respect. Ik krijg altijd medelijden met mijn slachtoffers als ik ze pijn doe, omdat ze me door hun tranen heen van de pijn vertellen hoeveel ze van me houden. Volslagen onzin natuurlijk, want ze kennen me niet eens, maar toch lijkt het oprecht als ze me zo aankijken. Ik weet ook niet echt wat liefde is, want ik houd van niemand.
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: What is love?   zo okt 16, 2011 9:57 am

Jamie.
Ik hardloop met me voetbalbroekje aan, het is een zwart kort broekje. Wat ongeveer bij me knieën komt. Ik heb een wit strak t-shirt aan en een zwart tasje om me heup heen. Daar in zit water en dat soort spul. Ik ren door het bos recht door. Me muziek staat hard, ik luister naar Kanye West. Eigenlijk altijd. Ik adem regelmatig en stop bij de rotsen van de zee. Ik ga op een rots zitten en kijk naar het zand en het water. Ik maak de rits van me tasje open en neem er een slok uit. Ik hijg wat harder en kijk naar de mensen die voorbij lopen. Sinds vorige maand is Thomas verdwenen hier. Dat was de aanvoerder van het voetbal team. Er is geen spoor meer van hem gevonden, hij zou naar mij toe gaan maar daar is hij nooit gekomen. Mijn huis ligt op het puntje van de rotsen. Het is een soort berg aan aan het puntje van de berg staat een wit huisje waar ik woon. Het ziet er mooi uit, maar eerlijk gezegd vind ik het altijd al eng. Als ik uit me slaapkamer raam kijk zie ik alleen zee. Hoeveel nachtmerries heb ik wel niet gehad over de zee ? Ik had er een zelfs een gister nacht. Ik droomde dat ik wakker werd en naar beneden liep, en toen zag ik dat alles onder water stond bij de wilde zee. Als kind durfde ik de zee niet in omdat ik bang was voor zee monsters. Ik geloofde de verhalen die in de boekjes stonden. Niet wetend dat het echt waar was. Na mijn angst voor zee monsters ben ik sowieso nooit in de zee geweest. Ik haat de zee, al dat zout in me mond. Ik hou wel van zwemmen. Maar de zee hier is zo ruig. Het maakt me vaak wakker als ik wil gaan slapen. Ik laat me ogen gaan over de wilde zee. Ik neem een slok van me water en leg hem weer er in terug.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: What is love?   zo okt 16, 2011 10:32 am

Ariana.
Ik spring weer in het water en ga voor de lol een paar kleine visjes achterna. Het maanlicht reflecteert op mijn schubben, waardoor m'n vin van één kant licht lijkt te geven. Even later kom ik weer boven en kijk naar Sylda die ook weer in het water springt. Ik blijf boven en zie ineens verderop bij de rotsen een jongen zitten. Het is wel van een eindje, maar wij als jagers kunnen in de nacht juist heel goed zien. Hij is nogal luchtig gekleed, hij komt waarschijnlijk net van een sport of is gaan joggen of zo. Ik bekijk hem een tijdje, veel aan het doen is hij niet. Hij zit er gewoon, voor zich uit starend of naar de zee. Maar toch zie ik iets wat me zegt dat hij niet verloren mag gaan. Dat hij vannacht gespaard moet blijven. Of...tenminste niet het slachtoffer wordt van één van m'n "zusters". Zo noem ik ze maar, omdat ik niet beter weet. Er zijn er meer van ons, maar...meer weten we niet. Ik haal diep adem en kom weer onder water, alsof ik serieus die adem nodig had; wij zijn een beetje te vergelijken met dolfijnen. We kunnen gewoon een lange tijd onder water blijven. Maar op een gegeven moment moeten we weer naar boven om adem te halen. Als we als het ware in een kist tot aan de rand gevuld met water zouden zitten, zouden we sterven. Ik kijk naar Sylda die afwacht op een antwoord. 'Ik ga deze keer alleen jagen,' besluit ik dan. Sylda kijkt van me weg, een beetje beschuldigend. "Het is niet mijn schuld als je vanavond honger krijgt. Je bent de jongste en zou eigenlijk met ons mee moeten." Ik haal mijn schouders op. 'Ik zie wel of ik wat vang vandaag.' En dan meteen schiet ik weg, zo snel als ik kan zwem ik richting de kant waar de jongen zit. De anderen gaan sowieso jagen aan de andere kant, waar er meestal meer zitten. Maar ik weet dat als ze daar niets vinden, ze hierheen gaan. Voorzichtig kom ik boven water, om hem niet teveel af te schrikken. Ik wacht af totdat hij me ziet, want ik ga niet vanuit het niets tegen hem praten. Dat zou hem misschien nog meer afschrikken. Ik blijf hem wel de hele tijd aanstaren, want zodra hij mij aankijkt, zal hij van me "houden" zoals de meeste slachtoffers dan beweren. Als ik oogcontact met hem heb, blijf ik hem nog steeds aankijken, maar er vormt dan een lichte glimlach op m'n gezicht. 'Hé.' Het grappige is dat de slachtoffers zich nooit afvragen wie ik ben en het kan ze ook niet schelen op het moment dat wanneer ze erachter komen dat ik kwaad in de zin heb, want...ze "houden" toch van me. 'Wat doe je hier zo alleen?' Ik vraag nooit aan m'n slachtoffers hoe ze heten, want dat geeft me het gevoel dat het toch...mensen zijn. En ik wil zoveel mogelijk afstand van m'n slachtoffers houden, zodat ik niet teveel schuldgevoelens krijg als ik ze vermoord. Ik weet ook niet zo goed wat ik met deze jongen van plan ben. Ik weet alleen wel dat ik hem niet aan de andere over laat. 'Het is hier gevaarlijk, veel mensen raken hier vermist.' En dan hoor ik in de verte het geroep van Midelle. "Ari, heb je er nu al één? Houd wat voor ons over, we komen eraan!" Gelukkig dat ik nog snel genoeg ben om 'wacht' te roepen voordat ze onder water duiken. Midelle en de anderen kijken me fronzend aan. "Wat is er?" Ik bijt op mijn lip, nu moet ik wel met een héle goeie smoes komen. 'Ik...' Midelle kijkt streng. "Je gaat me niet vertellen dat je hem leuk vindt." Het is waar, als jongere ben je sneller vatbaar voor zulke dingen en het is ook dat je meer mensengevoelens hebt en ze minder kwaad wil doen. Maar ik vind hem niet leuk. Ik schud daarom mijn hoofd. 'Nee, ik wil hem alleen vanavond niet delen, ik heb zó'n honger. Sorry.' Midelle twijfelt, maar stuurt de anderen dan toch een andere kant op. "De volgende keer krijg je ook niets van ons, egoïst." Dan verdwijnt Midelle weer in het water. Ik kijk weer terug naar de jongen.
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: What is love?   zo okt 16, 2011 10:56 am

Jamie.
Ik kijk naar het water en zie dan in eens een meisje in het water. Ze staart me nogal aan. Ik zie fel rood haar door het blauwe water heen gaan. Ik laat me ogen moeilijk naar die van haar gaan. Ik kan der ogen slecht zien, maar hoe vager ik ze zie hoe dichterbij ik wil komen. Ik hang een beetje voorover en trek me terug als ik bijna val. 'Hoi.' Zeg ik vrolijk. Ik glimlach naar het meisje en probeer me steeds maar te concentreren op der ogen. 'Ik.. Was aan het hardlopen.' Zeg ik. Ik kijk naar der haar weer wat zo opvalt. 'Alleen zijn ?' Antwoord ik zo kort mogelijk. Ik kijk der nog eens vaag aan. 'Je bent zo ver, waarom kom je niet hier ?' Vraag ik dan. Ik wil der graag van dicht bij zien maar zo die ik der gewoon niet goed. Ik kijk der fronzend aan als ze dat zegt. 'Ja, klopt. Maar ik zit wel veilig. Me huis is toch daar.' Ik wijs naar het witte huis op de rots. "Jongeman.. Kom hier!" Ik word in een door een oude man gegrepen in me nek. "Kijk uit met wie of wat je praat!" Ik kijk de oude man vragend aan. 'Hoezo.. ?' De man zucht opgelucht. "Kijk haar nooit in de ogen aan, dat betekend je dood!" Ik kijk de man aan alsof hij gek is. Als ik nog eens naar der wil kijken trekt de man mij terug. "Ik meen het, ze is gevaarlijk. Je kan met der praten, maar alsjeblieft kijk der nooit recht aan. Ga nooit naar der toe. Laat haar naar jou toe komen." Ik kijk de man recht aan, hij meent het ? Ik knik langzaam. Iets laat me hem geloven. De man laat me los en loopt naar een bankje toe. Ik loop terug naar de rotsen en leg me handen der op. Ik kijk naar der rode haar wat de zee door dwarrelt. Ik mag der niet aankijken dus ? Ik draai me om naar de man en vraag dan. 'Hoezo niet ?' De man kijkt me streng aan en antwoord. "Je word verliefd, je word vermoord." Nu begin ik wel te denken dat hij gestoord is. Maar in der ogen kijken zal ik niet doen. 'Kom hier heen.' Zeg ik tegen der als ik om gedraait ben.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: What is love?   di okt 18, 2011 11:53 am

Ariana.
Het is een knappe jongen, dat zeker. En ik voel wel iets bijzonders bij hem. Nou ja, bijzonder. Nu moet ik niet meteen gaan overdrijven. Maar...ja, hij heeft in ieder geval iets wat mij een gevoel geeft wat ik niet eerder bij anderen heb gevoeld. En met "anderen" bedoel ik slachtoffers. Zie ik hem hierbij ook meteen als slachtoffer? Ik weet het niet. Ik weet het echt niet. Ik zou hem eigenlijk nu al moeten hebben verleid. Ik had hem diep in zijn ogen aan moeten kijken, hem naar me toe moeten lokken en vervolgens het water in moeten trekken. Ik zou eigenlijk het gevoel bij hem moeten hebben om zin te krijgen zijn huid te verscheuren, al het bloed dat hij heeft te drinken. Maar ik voel niets. Ik voel geen enkele drang om hem pijn te doen. En die drang zou ik wel moeten hebben, ondanks dat ik nog jong ben. 'Kom jij maar hier,' is het enige waar ik op reageer, de rest wat hij me vertelt zeg ik niets op terug. Niet omdat het me niet interesseert, maar omdat ik haast heb. En ja, haast in wat eigenlijk? In hem laten vluchten of in hem voor mezelf te houden als voedsel? Net als ik iets dichterbij wil komen, maar uiteraard niet het water uit ga, komt er een andere man aangelopen. Ik kan hem maar al te makkelijk zien, aangezien ik goed kan zien in het donker. Ik begin een beetje te sissen, boos dat die man hem ervoor waarschuwt. 'Laat hem met rust,' sis ik naar de oude man. Dan kijk ik weer naar de jongen. 'Dat lukt me niet, kom hierheen.' Zachtjes begin ik een liedje te neurieën, in de hoop dat hij de neiging krijgt te willen horen wat ik neurie. Dan zou hij namelijk dichterbij moeten komen en dat is op dit moment mijn doel. Ik weet nog niet wát ik met hem doe, maar ik weet wel dat ik hem smoorverliefd op me wil hebben. Hij moet van mij worden nu. 'Luister niet naar wat die man allemaal tegen je zei. Kom eens dichterbij, ik wil je wat beter zien.' Ik glimlach vriendelijk en vertrouwt, wat alle zeemeerminnen maar al te goed kunnen. We kunnen gewoon iemand recht in de ogen aankijkn en keihard liegen. We kunnen makkelijk zeggen "ik doe je geen pijn" als we diegene diep in zijn ogen aankijken, liegen zit in ons bloed. Deze jongen wil ik ook geen pijn doen, maar ik weet niet hoelang ik dat volhoud. Of ik hem nou hier houd zonder hem pijn te doen of om hem wel pijn te doen, ik zal sowieso een dag weer moeten eten...
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: What is love?   di okt 18, 2011 11:06 pm

Jamie. Ik kijk nog eens naar der hoe ze daar in het water heen dobbert. Ik loop langzaam naar beneden toe. De lange weg die er is gaat van boven naar in een omhoog. En het puntje is mijn huis. Ik laat me hand langs de rotsen gaan. 'Nee, waarom kom je niet hier ? Het is hartstikke koud... Zo word je verkouden.' Ik glimlach kort naar der. "Oke. Eindig dan net zoals je broer die een half jaar terug dood door ze is gemaakt." Ik draai me met een ruk om naar de oude vent. Schijt irritant ook nog. 'Hou je bek, je weet er niks van. Hij is verdronken.' Sis ik fel terug. De man haalt ze schouders op. "Tsja. Ik verdrink ook zo vaak in het ondiepe waar ik nog met me heupen bij het water kom." Ik krijg kippenvel over me lichaam heen als hij dat zegt. Ik loop snel door. Ik hoor der dan in een neurieën. Ik glimlach alleen maar naar der. Als ik beneden ben en een kort trappetje af ga sta ik even stil. Ik doe me schoenen uit en leg ze op het trappetje. Ik loop met me voeten door het hard opgedroogde zand heen. Hoe lang heb ik hier al niet meer op gelopen ? Drie maanden sowieso. Na de dood van mijn broer heb ik nooit meer in de zee gezwommen. Soms op het strand gelopen. Maar als er een iets is wat ik haat is het de zee. 'Waarom lukt het je niet ?' Vraag ik vanaf een afstandje. Ik ga op het zand zitten. Drie meter voor het water. Ik ga met me ogen langs haar totdat ik.. Iets zie waarbij ik lang moet nadenken. 'Ben je aan het naakt zwemmen ?' Vraag ik eerst zacht en glimlach dan speels. 'Of heb je nou een hele rare badpak of zo aan ?' Een bikini kan het niet zijn. Ik kijk der dan in een per ongeluk aan. Meteen krijg ik me ogen niet van de hare af. Ik ben helemaal stil. Ik begin te merken dat het me niet meer lukt om ergens anders te kijken. Ik leg me handen voor me ogen en knijp ze dan dicht. Jezus, wat is zij knap.. Ik haal me handen weer van me ogen af en staar der weer aan. 'Weet je dat je het aller mooiste meisje bent die ik ooit heb gezien..' Zeg ik dan best wel verlegen. Ik ga met me tenen door het zand heen en kijk der doordringend aan. Ondanks dat ik der super mooi vind en alles. Voel ik twee dingen tegelijk. Iets wat me zo erg aantrekt om naar der toe te rennen en op der bek te pakken. Maar alles houd me tegen. Als ze nu voor me stond, had ik der alle zandkorrels van het strand laten leren kennen zo lang had ik met der willen rollen bollen en alles. Maar omdat ze in de wilde ruige zee is, trekt niets me aan om ook maar een voetje in het water te zetten. 'Kom bij me.' Zeg ik zacht.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: What is love?   wo okt 19, 2011 5:41 am

Ariana.
Het is moeilijk, maar ik kan de oude man nog horen praten tegen hem. Ik slik een brok dat in mijn keel ontstaat met moeite weg om wat de man tegen de jongen zegt. Dus die jongen heeft een broer gehad wie het slachtoffer is geworden van één van de zeemeerminnen. Ik bijt op mijn lip en twijfel, misschien kan ik nu toch maar beter weggaan. Zou ik de moordenaar van zijn broer kunnen zijn geweest? Ik haal trillerig adem. Wat afschuwelijk moet dat voor hem geweest zijn, zijn broer verliezen. En straks ben ik nog degene wie zijn broer vermoord heeft. Dat zou namelijk nog goed kunnen ook. Ik heb hem alleen nog niet zó goed gezien dat ik kan bepalen of één van mijn slachtoffers op hem hebben geleken. Ik antwoord niet op waarom het niet lukt op het land te komen. Als ik dat doe, ben ik weer de lul. Alle zeemeerminnen die een mens worden en vervolgens weer teruggaan als zeemeermin, worden verstoten. Als het per ongeluk gaat, of je wordt gevangen door mensen en wordt door die manier een mens, dan niet. Maar als ik straks even besluit een mens te worden, dan...zal ik voor altijd gehaat worden. Ze zullen me proberen te vermoorden als ik nog naar ze terugkom. Een uitdagend glimlachje vormt rond mijn lippen als hij vraagt of ik aan het naakt zwemmen ben. 'Kom er maar achter, kom maar hier.' En dan zie ik dat hij me aankijkt. Precies mijn bedoeling. Ik zie zijn blik veranderen nu hij naar me kijkt. Het heeft gewerkt. Ik glimlach lichtjes als hij dat zegt en wenk hem met mijn hand naar mij toe. 'Kom nou maar hierheen.' Ik haal een hand door mijn lange rode haren die glanzen door het water. Maar ik merk dat het me niet makkelijk lukt hem naar me toe te krijgen. Het zal wel komen door de tegenzin die hij voordat hij stapel op me werd had. Het zal wel met zijn broer te maken hebben. Ik zucht en zwem naar de kant. Het is een redelijk klein strandje. Ik voel dat hoe dichter ik bij hem kom, hoe ondieper het wordt. Dat is ook logisch bij een strand. Maar ik moet er wel voor oppassen. Straks als ik helemaal geen zout water meer voel, zal ik veranderen. Dat zou me zó erg in de problemen brengen. Op een gegeven moment lig ik met mijn buik op het natte zand en lig van één meter afstand van hem. Mijn vin is niet te zien, want het is nog pikkedonker en mijn vin ligt nog in het water. Ik ga met mijn arm over het zand, dat meteen donkerder wordt, aangezien mijn lichaam nog helemaal druipt van het water. Ik pak voorzichtig zijn hand, in de hoop dat zijn hand helemaal begint te tintelen en hij dichterbij me wil komen. 'Dichterbij kom ik niet,' prevel ik. Ineens hoor ik achter me een hard geschreeuw. Diegene schreeuwt mijn naam. Van de schrik trek ik mijn hand terug. Ik kijk om en zie Sylda en de rest. Ze staren me allemaal met lege blikken aan, omdat ze niet begrijpen wat ik nou eigenlijk aan het doen ben. "Wat doe je?!" Ik bijt op mijn lip, wat moet ik daar nou op antwoorden? Want ik stelde die vraag mezelf net ook al. "Pas op, straks trekt hij je nog het water uit!" Dat zou wel goed kunnen, al laat ik dat niet zo makkelijk gebeuren. "Wacht, is dat soms je bedoeling? Ariana?" Meteen roep ik terug: 'Nee! Nee, natuurlijk niet!' Dat is zo'n beetje de enige vraag die ik normaal kan beantwoorden.Voor de rest zou ik niet weten wat te antwoorden. Maar ik zie dat ze me niet vertrouwen. "Oh nee? Je hebt nog geen hap van hem genomen. Is dat soms de reden waarom je hem voor jezelf wilt houden, Ariana? Vind je hem soms leuk?" Meteen schreeuw ik hysterisch: 'Nee!' maar ze geloven me niet meer. "Bewijs het maar." Ik ben stil en kijk ze schaapachtig aan. Om het me te verduidelijken, roept een ander: "Laat hem lijden!" Dat leek me niet zo'n moeilijke opdracht, totdat ik me weer naar zijn gezicht omdraai. Hoe kan ik iemand vermoorden wie in één klap zoveel van me houdt? Nou is dat niet eerlijk gegaan, maar toch. "Hij zou nu hij zo gek van je is voor je door het vuur gaan, Ariana. Hij zal het echt niet zo erg vinden om vermoord te worden door je. Ik bedoel, hij denkt toch dat je alles uit liefde doet." Als ik me omdraai, zie ik dat al m'n "zusters" ineens verdwenen zijn. Dat kan niet veel goeds betekenen. Ze komen hierheen. Ik draai me wanhopig weer om naar de jongen. 'Wie je ook bent, hoeveel je ook om me geeft... Je moet...nu gaan.' Maar ik weet dat het een verloren zaak is om hem daarnaar te laten luisteren, omdat ik uit ervaring weet dat als je eenmaal een jongen hebt aangekeken, ze niet meer van je weg willen. Ze zullen voor altijd in je nek blijven hijgen, totdat je een eind van ze maakt. 'Oké, ze kunnen ieder moment hier zijn, dus...' Ik kan mijn zin niet meer afmaken, want iedereen komt ineens weer boven met hun hoofd. Jaël, de "baas", komt naast me liggen op haar buik en grijnst breed. "Ach, kijk nou toch. Hij is echt smoor op je." Ze kijkt naar mij. "Maar maakt het wat uit? Wat verschilt hij van al je andere slachtoffers? Bewijs me dat hij niets voor je betekent." Ik slik en kijk naar de jongen, die nog steeds netjes op zijn plaats is. 'S-steek je arm uit,' zeg ik zachtjes tegen de jongen (hij zit maar eventjes in het zand tegenover haar). Ik pak zijn hand voorzichtig en probeer het zoveel mogelijk uit te stellen. Maar dan in een flits schiet Jaël een beetje vooruit zodat ze nog maar net in het water ligt en bijt hem hard in zijn arm, zijn onderarm. Ze ziet er als een vreselijk monster uit, omdat als je al heel wat jaren leeft als zeemeermin, je gezicht verandert als je jaagt. Normaal ziet ze er beeldschoon uit, maar als ze iemand eet... 'NEE!' schreeuw ik. Ik duw haar zó ruw weg dat ze een paar meter opzij schiet en haar hoofd hard stoot tegen een rots. De ene helft van de anderen schieten Jaël te hulp, de andere helft schiet naar voren om mij en de jongen te grijpen. Omdat ik geen andere kant op kan, kom ik nog iets meer vooruit en duw de jongen zo een eind naar achteren in het zand. Maar dan ineens...voel ik iets anders. Ik krijg een moment geen lucht meer, het voelt alsof iemand mijn luchtpijp dichtknijpt. Maar ik lig op de grond en ik voel niets meer. Alleen het zachte zand. Ik kijk naar de zeemeerminnen die met een geschokte blik mijn kant op kijken, maar me niet meer proberen te grijpen met hun enge klauwen. Ik sluit mijn ogen, dit is dus m'n einde. Ik voel het. Ik voel namelijk niets meer, en dat is het 'm nou juist. En dan ineens voel ik iets wat ik niet eerder gevoeld heb. Twee ietsen, eigenlijk. Ik volg met mijn blik mijn lichaam naar beneden. M'n borst, m'n buik, m'n benen... Wacht. Benen? Benen? En dan ineens schiet ik overeind en zit ik rechtop in het zand. Mijn haar zit vastgeplakt aan mijn huid. Mijn prachtige groene vin is verdwenen. Daarvoor in de plaats zijn twee benen gekomen. Ik hap naar adem en die adem krijg ik. Op een hele andere manier dan ik gewend ben. Het is raar om ineens zo te ademen zonder water om me heen te hebben. Mijn ogen schieten van mijn benen naar de jongen. Nóg een probleem. Hij weet nu én dat ik een zeemeermin ben én dat ik dat nu niet meer ben. En iets wat ik misschien wel nog erger vind; hij ziet nu niets meer in me. Ik kan hem nu nog zoveel aankijken, het zal niet meer werken. Hij zal niet meer gedwongen verliefd op me worden. Ik ben nu gewoon een mens voor hem als ieder ander. Hij weet nog wel dat hij me net nog zo geweldig vond. Dat herinneren de jongens zich altijd. Maar dat gevoel zal hij nu niet meer terugkrijgen. Ik kijk weer naar mezelf, gelukkig heb ik een bikini aan. Dat zou nóg een probleem zijn geweest. "ARIANA JOAN BUTERA-GRANDE!" brult Jaël. "IK WIL JE NOOIT, MAAR DAN OOK NOOIT MEER HIER ZIEN! IK MAAK JE AF ALS JE TERUGKOMT EN DAT KNAAPJE DAAR VAN JE OOK!" Als een meisje dat nooit heeft leren lopen, sta ik met knikkende knieën op en voordat ik ook nog meer één stap uit de richting van de zee wil lopen, zak ik weer door m'n knieën en val op de grond. Ik heb het echt totaal nog niet onder controle. Er zit een beetje zand in de puntjes van m'n haren en mijn buik zit ook helemaal onder. Het schuurt een beetje als ik het eraf wil halen. De zeemeerminnen gaan we terug het water in, sommigen huilen, sommigen vervloeken me. Ik kijk met een hulpeloze blik naar de jongen, hij zal nu ook wel niet snappen wat er zonet is gebeurd.
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: What is love?   wo okt 19, 2011 7:55 am

Jamie. Mijn ogen gaan nog eens naar het prachtige meisje. Ik leg weer me handen voor me ogen, wat is dit ? Ik haal ze er steeds weer snel vanaf. Omdat ik naar der wil kijken. Als ik me hand in het zand leg voel ik de hare er op. Weer word ik helemaal verlegen. 'Waarom doe je dat ?' Ik trek me hand op de zelfde manier terug als zij. Dan in eens hoor ik een heel raar gesprek. Ik kijk naar andere meiden die in het water zijn. Veel verderop. Ik volg het gesprek moeilijk. 'Huh ? Nee.' Zeg ik dan in eens. Ik kijk der lang aan. Ondanks ik me ogen niet van der af kan houden, en me van binnen warm voel. Maar.. Meer niet ? Ik kom een beetje dichterbij en vraag dan nog eens. 'Kom je bij mij ?' Ik snap het gesprek niet tussen haar en de meiden. Wat bespottenlijk zeg ik. 'Ga je me opeten ofzo ?' Ik laat me ogen weer over der heen gaan. 'Nee, ik ga het water niet in... Maar ik wil je wel zien.' Dat heb ik ongeveer nog nooit gezegd. Dat ik der 'wel' wil zien. Hier mee bedoel ik der lichaam, als ze naakt dan is. Ik kijk der weer recht aan. Ze is ook echt super... 'Gaan ? Nee. Waarom zou ik moeten gaan ?' Ik frons nogal en kijk verbaast als ze zo doet. Dan in een staat er een andere meisje/vrouw naast der. Ik kijk der meteen recht aan. Wauw.. Zij is ook al zo geweldig mooi. Ik steek me arm uit naar haar. Dit is echt een rare situatie. Ik kijk dan weer naar het meisje. Ik kan me ogen steeds moeilijker van de af houden. Als ik helemaal weg ben van het kijken in der ogen voel ik in eens een ongelofelijke hoeveelheid pijn in me arm. Ik schreeuw het direct uit en deins meteen achteruit. Wat is dit ?! Ik zie in eens dat het meisje wat meer naar voren in geschoven. Ze wou me redden ? Van.. ? Iemand die me arm wou bijten.. En hard ook. Ik kruip weer naar voren naar het meisje toe en zie in eens iets heel raars gebeuren. Ik zie een onwijs grote vin wat me behoorlijk laat schrikken. Maar het veranderd ? Ik kijk er lang naar en zie in eens gewoon het hele meisje. Ik trek haar naar me toe. Ik sta op als ze het zelf probeert. Ik kijk der dan recht aan.. En.. Ik voel niks. Dat warme gevoel van net is weg. Ze is nog steeds super knap. Ik heb nog nooit zo iets raars gezien.. Ik heb vele rare dingen gezien, maar dit overtreft alles. Ik zie dat ze op probeert te staan. Ik schiet naar voren toe. Als ik de meiden zo over der hoor praten pak ik der vast. Ik trek der naar me toe. Ariana. Dat is der naam ? 'Wacht, niet.. Naar ze toe gaan.' Ik trek der in me armen en kijk der nogal doordringend aan. 'Wat ben jij ? Zo'n... Zeemeermin ?' Ja, welk ander wezen heeft een vin ? Ik voel me kleren zeik nat worden, lekker dan. 'Waar woon je ?' Vraag ik meteen, domme vraag. Maar alsnog. Weet ik veel dat ze nooit eerder mens is geweest. Ik voel dat ze steeds onder me armen uit glijd, omdat ze niet wil, of kan, staan. Ik trek der weer omhoog en kijk nogal moeilijk aan. 'Dit is echt een droom ofzo..' Dit kan niet echt gebeuren.. Ik loop van de zee snel weg. 'Natuurlijk is het een droom! Ik droom altijd over de zee..' Ik kijk naar de zeemeermin die weg zwemmen. 'Wat.. Lief van je.. Van dat.. Beschermen..' Ik kijk steeds naar der. Dan naar der groenige bikini. 'Je kon me heus wel vertellen dat je niet naakt was hoor. Je ... Waarom wou je dat ik naar je toe kwam in het water ? Vind je me leuk ?' Oké, dat laatste klonk echt te wanhopig -.- ik kijk ook even snel weg als ik helemaal rood word. 'Kan je staan ?' Nee, dat weet ik heus wel. Maar het is best vermoeid. Haar de hele tijd vast houden. Ik loop meteen richting het steen. Ik haat het om in het zand te lopen, of het nou hard opgedroogd is of zacht. Het loopt kut. Ik stop bij het trappetje. 'Kan je me schoenen pakken ?' Ik buk een beetje voorover zodat ze er bij zou kunnen komen. Ik heb nog nóóit een meisje in me armen gehad. Naja, niet tillen. Ik heb vaak .. Oké.. Ik heb misschien vijf keer in me leven een meisje gezoend. Gewoon voor de lol. Niet omdat ik ze leuk vond. Dat kwam gewoon door me broer. Hij zoende elk meisje die ik wou zoenen. Hij kon elk meisje krijgen waar ik moeite voor moest doen. Hij dacht altijd aan zich zelf als het ging om meisjes. Voor de rest deed hij alles samen met mij. Ik kijk nog eens naar Ariana. Als hij haar had gezien... En zij hem. Lagen ze in bed. Ik schraap kort me keel. Ik geloof er gewoon niks van. Dat ze.. Een vin had. Ze ziet er nu.. Op een rare manier zo anders uit..
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: What is love?   wo okt 19, 2011 1:22 pm

Ariana.
Ik kan ieder moment in tranen uitbarsten. Ik vind het zó erg. In deze paar seconden ben ik in één klap mijn hele familie kwijt. Iedereen die ik had, haten me nu. Ze zullen nooit meer van me houden. Nooit. En dat vind ik een vreselijk idee, het maakt me misselijk. Ik staar zichtloos voor me uit, ik zie ook eigenlijk alleen maar zwart voor mijn ogen. Een tijd zwijg ik, totdat ik de jongen me in zijn armen voel trekken. Hij moet wel redelijk sterk zijn, want ik kan écht niet lopen, dus moet hij steeds maar mijn gewicht erbij dragen. Ik leun een beetje tegen hem aan en probeer zoveel mogelijk op eigen benen te staan. Dat gaat maar moeizaam. Ineens besef ik waarom ik ook alweer uit het water gegaan ben, wat mijn precieze reden is geweest; om die jongen te redden. Ik heb er geen spijt van dat ik het deed, want hij is nu veilig. Ik heb alleen mijn eigen leven nu geruïneerd. Hoe kan het dat ik mijn leven heb opgegeven voor een vreemde jongen, een jongen wie eigenlijk mijn slachtoffer zou moeten voorstellen? Er loopt een rilling over mijn rug om twee redenen, omdat ik het koud heb maar ook omdat ik me nu zo alleen voel. De band die ik had met de anderen is nu verbroken. Ik kan het niet meer goed maken, want als ik naar ze terugkeer zullen ze me afmaken. Zo niet, dan zullen ze me toch nooit meer vertrouwen. Op alles wat hij vraagt, geef ik geen antwoord. Op al zijn vragen kan hij namelijk zelf de antwoorden van raden. Ik ben een zeemeermin en ik woon in de zee, wat een verassing. Maar hij doet er zo luchtig over. Als ik hem was geweest, was ik boos geworden. Hij moet zo onderhand nu wel door hebben dat ik eigenlijk eerst van plan was hem te vermoorden - en dat dat in mijn aard zit, dus dat ik niet te vertrouwen ben. Het is dat ik hem redde dat hij zo lief doet, anders...had hij me daar gewoon laten liggen. 'Je bent niet angstig, hoe komt dat?' Het had me niet verbaasd als hij namelijk uit angst was weggerend nadat hij in zijn arm gebeten werd door een zeemonster, vervolgens teruggeduwd werd en voor zijn ogen zo'n zeemonster veranderde in een mens. 'Ik deed het niet omdat ik je leuk vond,' sis ik meteen een beetje fel als hij zegt dat hij het lief vond dat ik hem beschermde en hij vervolgens ook nog eens vraagt of ik hem leuk vond. Maar waarom deed ik het dan wel? Ik weet zeker dat dat de volgende vraag is die hij gaat stellen. Ik kijk naar mijn benen die nog helemaal onder het zand zitten. Ik knik maar en strek mijn arm om zijn schoenen te pakken te krijgen. 'Weet je zeker dat je er geen spijt van gaat krijgen dat je me nu helpt?' Nu doe ik alsof ik helemaal niet te vertrouwen ben, maar nu ik een mens ben kan ik maar weinig bij hem uithalen. Ik heb als nog het bloed van een jongen of man nodig, maar ik zou deze jongen niet hebben gered als ik hem ervoor gebruiken om zijn bloed te drinken. Ik voel al wat meer gevoel in mijn benen, wat meer kracht. Maar de kracht die ik nu heb is nog lang niet genoeg om te lopen. Hooguit om te staan. 'Je...kan me wel weer neerzetten,' mopper ik een beetje chagrijnig. Ik zeg dat eigenlijk alleen omdat ik nu gewoon boos ben. En ik geef hem de schuld hiervan, omdat door hem ik het water uit gesprongen ben. Een hele onterechte reden eigenlijk, maar ik ben nu gewoon boos en dat is aan mijn gezicht te zien, want mijn gezicht ziet er echt grappig uit als ik boos ben. x) Namelijk echt zo: ò.ó. Ik mompel wat geïrriteerds binnensmonds, de enige reden waarom ik nu zo geërgerd doe is omdat ik het niet kan hebben dat ik hem niet kan weerstaan. Hij is zo knap en zo lief. x)
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: What is love?   za okt 22, 2011 1:45 am

Ariana.
Ik loop in een smal, verlaten steegje. Met mijn handen in de zakken van mijn vest. Nou ja, mijn vest. Ik heb Jamie's vest aan. En Jamie's shirt. En Jamie's broek en schoenen. Ook heb ik wat van Jamie's contante geld meegenomen. Ik weet niet veel van mensen, maar ik weet wel dat ze geld nodig hebben voor bepaalde dingen en dat ook bijna niets gratis is. Ik voel me wel heel schuldig, maar ik twijfelde geen moment. Zodra het regent, zal ik weer terug veranderen. En dan zal ik bij het water zijn. Ben ik dat niet op tijd en als het stopt met regenen, ben ik wel terug veranderd maar niet in het water. Dan zal ik uitdrogen en stikken. Jamie is heel lief voor me geweest en ik heb ook het enige wat ik had bij hem achtergelaten; m'n ketting. Dat is wel het minste wat ik aan hem kon geven nadat ik zonder wat te zeggen vroeg in de morgen het huis uit geslopen ben en geld van hem heb gestolen, nadat hij zo vriendelijk voor me is geweest. En hij had me verboden niet terug te gaan, want ze zouden me vermoorden. Dat is ook de afspraak. Wie in een mens veranderd, zullen ze nooit meer aankijken. Komen ze terug, zullen ze diegene proberen te vermoorden. Maar ik geloof het gewoon niet. Ik heb zo'n goede band met ze gehad. Dan zouden ze me toch niet zomaar na zo'n klein foutje doden? Dat zouden ze niet kunnen, toch?
'Dankuwel.' Ik trek nadat ik de kleding heb betaald, in het pashokje de kleren aan. Het ziet er een beetje apart uit, omdat ik totaal geen kledingstijl heb. Ik heb daarom eigenlijk maar gewoon wat meegenomen. Ik hoopte er vandaag al eigenlijk op dat het zou gaan regenen, maar vandaag is het juist een super warme dag. Daarom dat ik dunne kleren gekocht heb. Ik loop de winkel uit en loop richting een patatzaak waar ze ook smoothies, milkshakes en ijsjes verkopen. Omdat ik geen flauw idee heb wat het allemaal is, koop ik een milkshake. Ik draai me om en zie mensen om me lachen. Ik vraag me af waarom. Dan hoor ik ze over mijn kleren praten. Ja, het zal er wel een beetje bijzonder uitzien of zo. Ik begin een praatje met ze te maken en vind het wel gezellig. Zo onaardig zijn ze helemaal niet. Ik loop door en ga richting een rommelmarkt die door heel de straat langs de kust loopt, bij het strand. Een paar jongens die langs me lopen kijken nogal naar m'n tieten. o.o Ik ben niet vergeten wat Jamie er gisteren over verteld heeft, dat ze zoiets "geil" vinden. Raar woord. Ik (omg ik krijg een idee) loop maar snel door, langs de mensen die allemaal bij de kraampjes staan om wat te kopen. Ik loop naar een veel rustiger deel van de stad, als het vanavond ook niet gaat regenen, waar moet ik dan heen? "Oh sorry," zegt een jongen als hij nogal expres tegen me opbotst. Twee andere jongens die bij hem staan lachen speels. De jongen draait zich even naar de jongens om en zegt zachtjes: "Deze wordt van mij." Ik trek mijn wenkbrauwen verbaasd op, maar glimlach dan. 'Het is oké.' Ik wil weer doorlopen, maar de jongen grijpt mijn arm beet. "Hé, waar ga je heen?" De jongen stinkt uit zijn mond. Naar alcohol. Dat is ook al iets wat ik nooit begrepen heb. Jongens die dan van een feest kwamen en wilden gaan zwemmen in het water kwamen al op ons af zonder ons goed in de ogen aangekeken te hebben. Dat kwam dan door de drank, omdat ze zo dronken waren. 'Blijf van me af,' zeg ik nog best vriendelijk, maar hij luistert niet. Ik ben gewend om nu diegene in zijn ogen te kijken zodat hij alles doet wat ik wil, maar deze keer werkt dat niet en gaat hij zijn eigen gang. "Zo makkelijk gaat dat hier niet he, wijffie. Je komt in het slechte deel van de stad in deze kleren. Niet echt...modieus, maar wel bloot." De andere jongen begint te lachen en zegt: "Maar nog niet bloot genoeg." Ik frons, dus ze zijn op dat wat de mensen "seks" noemen uit. 'Als je wilt neuken, doe dat dan niet met mij,' mompel ik, alsof ik verwacht dat ze daarnaar luisteren. Dat verwacht ik ook. Weet ik veel dat er in de mensensamenleving iets als "verkrachting" bestaat. Ik weet nog bijna niets van het mensenleven. De jongen buldert echt helemaal van het lachen. "Ze weet wat haar hier in dit deel van de stad te wachten staat, maar wil het niet! Oké, je bent een bijzondere meid, roodje. De wonderen zijn de wereld nog niet uit zeggen ze altijd." De jongen doet een stap bij me vooruit en slaat zijn armen om mijn middel. Hij begint een dwingende kus. Ik duw hem van me af en geef hem gewoon een harde stomp in zijn gezicht, precies hard genoeg zodat hij me loslaat. Ik wil weer doorlopen, maar de andere twee jongens pakken me bij allebei mijn armen beet en drukken me tegen een muur met allemaal graffiti erop. De jongen wie ik zo hard stompte wrijft nog even tegen zijn kaak en grijpt me dan bij mijn keel. Dreigend komt hij met zijn gezicht dichterbij. "Dus je denkt me aan te kunnen he? Je denkt dat je beter bent dan ons. Je bent geen haar beter dan wie dan ook, bitch. Je staat helemaal onderaan. Heroïnehoertje." Het doet me niet veel, al dat gescheld. Dat komt dan ook wel omdat ik geen flauw idee heb wat het allemaal betekent. XD De jongen laat mijn keel los en trekt zo mijn shirt over mijn hoofd. Hij knijpt hard in m'n tieten, echt zo hard dat ik ook au begin te roepen, maar hij stopt niet. 'Stop nou, er zijn toch genoeg mensen die wel seks willen?' Voor zover ik dat van Jamie hoorde dan. "Mensen zoals jij ja. Anders zou je je niet zo kleden." Hij trekt zo m'n broekje naar beneden. Ik probeer te gillen, maar één van de jongens die me vastheeft drukt zijn hand voor mijn mond. Dus veel geschreeuw komt er niet uit. En dan begint de jongen aan zijn broek te zitten. o.o Ik houd me maar stil, Jamie zei dat mensen het fijn vonden. Dan zou ik het vast ook fijn vinden. Maar als de jongen begint, vind ik het helemaal niet fijn. Ik vind het alles behalve fijn. Hij doet het heel hard en ruw, terwijl hij amper in me past. Bij elke stoot die hij geeft, geeft hij een zacht kreuntje en ik juist een harde kreun van de pijn. Hij duwt de hand van de jongen weg en drukt zijn lippen weer vies op de mijne, zodat ik weer niet kan schreeuwen om hulp. Dit zou toch fijn moeten voelen volgens Jamie? Ik snap niet wat er zo fijn aan is. Het doet juist vreselijke pijn. Voor mij lijkt het uren te duren voordat de jongen ineens wat harder begint te kreunen dan eerst. En dan voel ik iets wat nog raarder is dan z'n lul in me. Het is niet iets wat ik goed voel, maar een klein beetje. Zijn lichaam begint een beetje te schokken en precies op dat moment loopt er een traan over mijn wang. Als de jongen klaar lijkt te zijn gaat hij uit me en trekt zijn broek weer aan. Alsof er niets is gebeurd, loopt hij weg, de jongens laten me los en lopen achter hem aan. "Op naar de volgende," hoor ik één van die twee jongens nog zeggen, zij zijn vast nog aan de beurt. Ik doe m'n shirtje weer goed en m'n broekje dat tot aan mijn enkels hing weer omhoog.
Dit neem ik Jamie toch wel echt kwalijk. Hji zei dat het zo geweldig moest voelen, nou niet dus. Als Jamie me had verteld dat er jongens bestonden die het alleen voor zichzelf deden, had ik me beter tegen ze kunnen wapenen. Ik heb misschien best dunne en weinig kleren aan, maar dat heeft iedereen hier. Het is gewoon heel warm weer. Ik loop nu ook maar weer in het drukke gedeelte van de stad, waar ik net liep moest een achterstandswijk voorstellen. Ik weet nu wel beter, daar kom ik ook nooit meer.
Ik wil terug naar Jamie. Maar ik weet niet waar ik bij hem moet beginnen. Zal hij überhaupt wel voor me opendoen als ik bij hem voor de deur sta? Daar is ook kans op, dat hij zo erg vindt dat ik zijn gastvrijheid heb beschaamd, dat hij me gewoon niet meer wil zien. Mijn plannen zijn ook wel een beetje gewijzigd. Ik wil meer van de mensen af weten. Deze paar dagen zal het warm weer worden, dat heb ik bij een weerbericht gehoord. En dan moet ik me tegen dat soort jongens wapenen. Misschien moet ik een vriendengroepje maken? Dan zijn we met meer en kunnen zulke jongens ons ook niets aandoen.
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: What is love?   za okt 22, 2011 2:29 am

Jamie.
''Ach man, je weet er geen fuck van! Je bent maar zeventien! Hou die tering smoel eens van je!'' Ik sta in de kamer van oom Yaike. 'Hou zelf je smoel tering mongool, je gaat toch niet tegen een zeventien jarige zeggen dat ik me tering smoel moet houden !? Je gaat toch ook niet tegen een jongetje van zes zeggen dat hij wel later veel meiden moet neuken !?'' Yaike pakt in eens een stoel op en smijt hem naar me hoofd. Slechte poging want ik spring al weg. Ik pak een banaan uit zijn fruit schaal en pel hem snel, ik gooi hem helaas tegen ze dikke buik. ''Ga manieren leren lelijke kut jong!!'' Ik pak nog meer spullen en haal alles over hoop. 'Nee!? Tim komt hier nóóit meer!' Yaike gooit dan allerlei kleding van Tim naar me. ''Mooi! Betaal jij dan alles !? Goed! Je lijkt je dooie broer wel!" Ik wou eerst alleen maar vertellen dat Tim hier niet meer komt en ik ze spullen op zou komen halen, maar nu is het dus zoals altijd ruzie. Ik druk al Tim's kleding in zijn armpjes. 'Breng het naar die auto.' Tim rent snel weg en luistert eens. Tim is altijd bang als er ruzie is. Na een tijdje nog gescholden te hebben loop ik kwaad het huis uit. Ik pak Tim's hand. Tim heeft vele spullen al van Yaike mee genomen, wat van Tim was. 'Je hoeft niet langer een man uit te hangen, en als je dat denkt dat je dat bent heb je huis arrest voor het leven ja!?' Ik ben echt slecht in ouder spelen. Maar Yaike is erger. Tim snikt zachtjes en knik van ja. 'Achterin! Riem om!' Tim springt snel achterin en doet ze riem om. 'Als je durft te schelden, of met vieze woorden te praten... Oeeh. Dat moet je niet flikken meet Tim.' Hij knik van ja, terwijl hij zachtjes huilt. 'Je bent pas zes, en geen zestien als je dat denkt.' Ik geef gas en rij weg richting mijn huis. Ik rij vrij langzaam omdat ik nogal in gedachte ben. Ariana is ook weer lekker gevlucht, ook iets wat ik niet kan uitstaan. Ze was er niet meer in de ochtend, en wat kleren en een paar schoenen waren vermist. Alleen een ketting lag op het bureau, sneu, maar die draag ik. Ik neem aan de ze hem vergeten is. Ik zie dan haar verderop lopen, ik et de auto stil en blijf een tijdje kijken. Waarom zou ze.. ? Dat aan hebben ? Ik rij er een stukje naar toe, maar haar rooie haar laat me dan echt niet twijfelen. ''Is dat Ariana ?'' Ik geef geen antwoord op Tim, ik rij langzaam over het gras heen naar haar. Ik ga naast der rijden. Het ziet er best mans uit, een Range Rover. Ik mag weinig geld hebben, maar mijn erfenis heb ik wel voor gevochten. Ik doe het raam open. 'Hé, wat zie jij er uit ?' Zeg ik maar eerst, me humeur is echt niet goed, dus ze mag best weten dat ze er niet zo uit hoort te zien. 'Je bent je ketting vergeten.' Ik rij maar met een hand en doe met me andere hand die ketting los. Ik druk hem in der handen. Ze ziet er nogal zielig uit, aangezien ze wat vochtige ogen heeft. 'Wat is er gebeurt ? Wouden ze je niet ? Logisch. Ik rij maar steeds langzaam mee. 'Stap in..' Ik pak met me hand de hare vast en glimlach dan lief. Verderop zie ik wat jongens lachen en schreeuwen naar der. Dingen zoals. ''Met je neger kut!! Opgescheurd en wel.'' Ik frons licht, ze zullen het wet tegen iemand anders hebben. 'Als je kleding zoekt, vraag het dan aan een ander meisje, want je ziet eruit alsof je seks zoekt.' Vele meiden lopen in zulke dingen, maar de kleuren die ze heeft uitgekozen zijn gewoon fout. Ik zie er ook niet echt style vol uit, maar niet dat ik iets er mee bedoel. Ik heb voor dit weer een licht blauw mustje aan, en een geel t-shirt. Voor de rest een broek die tot me knieën komt. Het ziet er wel oké uit. Maar meer niet. Ik frons een beetje, die jongens blijven echt zo praten, en dan wel echt naar Ariana. 'Wat heb je gedaan ?' Ik begin nu achterdochtig te worden. Ik zie Tim nogal uit het raam hangen. 'Tim!' Zeg ik boos en meteen gaat hij achteruit.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: What is love?   za okt 22, 2011 2:54 am

Ariana.
Net als ik van plan ben op een groepje meisjes af te lopen, rijdt er ineens naast me een grote auto. Ik hoef niet jarenlange ervaring met mensen te hebben om te zien dat het een dure auto is. Het glimt helemaal en het is groot. Zolang het maar glimt en/of groot is, is het in de mensenwereld kostbaar. En dan zie ik dat het Jamie is wie de bestuurder is. Ik kijk hem even aan, een moment gaat er een schrik door mijn lichaam heen. Want hij weet dat ik ben weggelopen en dat ik zijn geld gestolen heb. Maar dat gevoel ebt weer weg, want ik ben niet vergeten wat me is overkomen. En dan begint hij ook nog eens over m'n kledingstijl, zoals die andere mensen én die jongens ook over begonnen. 'Ik ben nu niet in de stemming om weer aan te horen dat iemand mijn kleding afkraakt, dus ga alsjeblieft weg,' mompel ik zonder hem aan te kijken. Ik blijf gewoon strak voor me uit kijken, kijkend naar waar ik loop. Als ik in mijn ooghoeken iets zie glimmen, kijk ik toch om. Het is mijn ketting die hij omheeft en af doet. 'Ik ben 'm niet vergeten. Dat was het minste wat ik van mezelf aan jou kon geven nadat ik jou je geld heb afgenomen. Dus...gaf het me nog een beetje het gevoel dat het eerlijk was. Jij had zo ook iets wat eigenlijk van mij zou moeten zijn.' Ik neem mijn ketting ook niet aan, hij mag 'm houden en zelf weten wat hij ermee doet. De tranen in mijn ogen drogen een beetje, maar nog steeds zie ik er best zielig uit. 'Ze wilden me wel, dat is het 'm nou juist,' mopper ik een beetje chagrijnig. 'Nog bedankt he, voor je uitleg van gisteren. Je zei dat mensen seks zo fijn vinden? Je had me niet verteld dat alleen jongens het zo geweldig vinden en dat ze dat ten koste van meisjes laten gaan.' Ik kijk echt woedend naar de jongens, die meteen weer uitdagend op me af lopen. "Denk je ons soms weer zoals net aan te kunnen?!" Ze zijn niet van plan helemaal naar me toe te lopen, ze zijn echt niet zo dom om nu nog ruzie te maken nu er een auto langs me rijdt, maar ik denk dat ze dat wel van plan zijn en daarom dat ik meteen als Jamie de auto stopt ik omloop en voorin naast hem ga zitten. Ik doe geen gordel om, weet ik veel dat dat moet. 'Ik haat het om mens te zijn.' Ik heb niet door dat Tim achterin zit, dus daarom dat ik dat zei. En dan hoor ik Jamie Tim roepen, dus houd ik er meer rekening mee. Ik draai me om naar Tim en zie dat hij allemaal spullen van zichzelf heeft liggen. Ik frons en kijk weer terug naar Jamie. 'Mag hij weer bij jou komen wonen?' vraag ik zachtjes. Ik ga weer gewoon recht zitten en staar naar de weg voor me. Eigenlijk ben ik best wel bang. Ik ben bang dat Jamie boos op me wordt nu ik geld van hem heb gestolen juist nu hij het nodig heeft. Ik ben bang dat mensen nog meer dingen tegen me gaan zeggen die ik niet begrijp. Ik wil eigenlijk helemaal niet terug naar de zee, ik wil niet meer terug veranderen. Maar ik ben zo bang dat ik het in deze wereld niet red omdat ik niets gewend ben...
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: What is love?   za okt 22, 2011 3:15 am

Jamie.
'Weg.. ?' Ik frons wat geïrriteerd. 'Weg terwijl jij van mijn geld, zonder te vragen lelijke kleding koopt. Ik dacht dat je terug naar de zee ging. Maar je dacht het dus in je eentje te kunnen redden. Niet dus. Had dan minstens iets gekocht wat er leuk uit zag.' Ik blijf wat boos kijken. Ze is hem niet vergeten. 'Wat heb ik hier aan ? Je pakt me kleding af, me schoenen, me geld. En ik krijg van jou een.. Het gaat in deze wereld niet om ruilen. Ik weet niet hoe het bij jou zat, maar als het wel ging om ruilen was dit een on eerlijke ruil.' Ik leg de ketting dan maar terug in de auto. Ik frons dan als ze dat zegt. 'Ze wilde je wel ?' Kan me niet voorstellen, maar goed. Ik ben alleen wat geïrriteerd. Als ze dan zegt dat wat ik gisteren zei frons ik nog steeds alleen niet boos. 'Het kan ook fijn zijn voor meisjes hoor, alleen niet de eerste keer. Dat doet sowieso pijn. Maar.. Oh.' Ja, komt best laat binnen. 'Je weet er niets van, het gaat niet ten kosten van het meisje. En weet ik veel dat je verkracht ben, dat ik nooit fijn.' Ik kan gewoon even niet aardig doen na alles wat ik voor der wou doen en dan krijg ik allemaal dit. 'Beter mens dan hond.' Maak ik er maar van aangezien Tim raar begint te kijken. 'Hij mag en jij moet. Of terwijl ik je de zee in gooi.' Niet dat ik dat zou doen. 'Je lijkt Tim wel, jij luistert ook al niet terwijl ik alleen het beste voor jullie wil doen.' Ik leun met me hoofd op me hand en kijk wat naar de weg als ik naar me huis rij. Ik doe de garage open en rij er in. 'Sorry ik heb me dag al niet, maar je blijft mooi hier. Want kennelijk red je het niet alleen buiten, want hier zijn ook regels.' Ik zie al allerlei dingen die ze fout doet, en dat ik alle rekeningen krijg. Ik kijk naar der gordel die los zit, maar we zijn toch al thuis. 'Zo'n regel zoals dat je een gordel om moet doen als je in de auto zit. Kan ook allemaal veel geld kosten. Yaike helpt niet meer.' Dat betekend dat ik alles zelf moet doen en dus ook maar moet gaan stoppen met school en goed werk moet gaan vinden. Tim doet ze gordel los en stapt de auto uit. Hij loopt naar Ariana toe en pakt schattig der hand. ''Trek je niks van Jamie aan, hij is ook boos op mij.'' En hij trekt Ariana naar binnen toe. Ik haal maar zelf weer alle spullen er uit waar ik wel drie keer voor moet lopen omdat ik ook boodschappen heb gedaan. Ik doe meteen alles in de koelkast en waar het ook hoort. ''Wat eten we?'' Vraagt Tim zacht. Ik heb voor de verandering maar iets gedaan wat goed koop is en waar ik Tim blij mee kan maken. 'Pannenkoeken.' Tim is dan al weer helemaal blij en rent terwijl hij aan Ariana trekt naar de tv toe. Ik kijk kort naar Ariana, helemaal niet blij. Maar ik zeg dan toch. 'En we gaan vanavond naar de stad want jullie moeten beide normale kleding.' Tim's kleding wordt alweer bijna te klein. 'Oja, en Ariana, trek mijn kleding maar aan want wat je nu aan heb kan echt niet. En Tim gaat dan raar over je denken.' Dat ze betaald hoer is ofzo.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: What is love?   za okt 22, 2011 3:50 am

Ariana.
'Ik wilde ook terug naar de zee!' roep ik boos, het maakt me ook gewoon niet meer uit dat Tim achterin zit want ik wil nu wel echt voor mezelf op komen. 'Wist ik veel dat het nog niet zou regenen vandaag, alleen dan kan ik terug veranderen. Ik wil helemaal niet terug veranderen, maar het moet wel. Dat blijkt toch uit vandaag? Ik snap helemaal niks van jullie mensen. En dat hoort ook zo. Ik ben niet als mens geboren, ik hoor in de zee te zitten. Ik hoor mensen als jij pijn te doen. Maar ik ben zo stom dat ik nergens thuishoor. Niet als mens, niet als zeemeermin. Ik snap geen van beiden namelijk.' Zo, dat is eruit. Ik ben ook meteen helemaal stil, want ik heb nu wel zo'n beetje verteld wat ik wilde. Ik ga wat schuiner zitten zodat ik uit het raam naar buiten kan kijken en niet Jamie meer hoef aan te kijken. Ik voel me er heus wel schuldig om dat ik zijn geld heb gejat. Maar ik wist niet wat ik anders moest doen. Ik zeg de hele terugweg naar zijn huis niets meer en het is ook heel stil in de auto meteen. Ik denk terug aan wat er net allemaal is gebeurd toen ik gegrepen werd door die jongens en als we er zijn stap ik zonder wat te zeggen uit. Ik glimlach naar Tim die me mee trekt naar de tv. Ik ga netjes met een rechte rug op de bank zitten en kijk naar het programma dat hij opzet; Spongebob Squarepans. x) Toepasselijk. Een tijdje blijf ik met hem meekijken, ik negeerde net alles wat Jamie zei. Maar dan als er een nieuwe aflevering begint, heb ik beter over alles nagedacht. Ik sta op en loop naar de keuken toe waar Jamie nog bezig is. 'Hé, eh...' Ik leun met mijn rug tegen een hoog aanrecht. 'Dat ik ben weggegaan had niets met jou te maken.' Dat is eigenlijk juist wel zo. Ik werd bang dat als ik nog langer zou blijven, ik net zo'n band met hem zou gaan opbouwen als met m'n zussen. Of misschien...iets anders. Maar dat ik om hem zou gaan geven en dan zou ik zeker weten niet meer terug kunnen de zee in. 'Ik snap dat je boos bent, omdat je nu alles zelf moet doen en je hebt alleen maar goeie bedoelingen. Sorry dat ik ben weggegaan en je heb achtergelaten met veel minder geld dan je eerst had. Misschien kunnen we de kleren nog terugbrengen. En...ik blijf nu ook. Ik raakte vanochtend alleen in paniek.' Ik zucht en loop dichter naar hem toe. 'Ik zal vanaf morgen meehelpen, goed? Ik zal werk zoeken en voor Tim zorgen terwijl jij naar...school gaat.' Ik weet wel wat dat is, daar hebben genoeg slachtoffers het over gehad. 'En ik zal het huishouden leren. Koken en schoonmaken en wassen en zo.' Dan zou ik me tenminste ook nuttig voelen en het idee hebben dat ik meer kennis heb van het mensenleven. Ik kijk naar zijn gele shirt en doe zijn kraag goed. Best schattig. Ik doe weer een stap achteruit en glimlach vriendelijk naar hem. 'Beloof jij me dan geen pijn te doen zoals die jongens dat deden?'
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: What is love?   za okt 22, 2011 7:54 am

Jamie.

Ik kijk op als Ariana naast me komt staan, ik kijk even op. Maar ik blijf boos, ik kijk naar alles wat ik doe met het eten. Ik rol met me ogen. Het zal wel, dat ze niet weg gegaan is van wegen mij. 'Nee, je bent gewoon egoïstisch.' Ik maak dat beslag en zet het vuur aan. Ik kijk nog eens der kort aan. 'Ik snap niet wat ik fout doe waar door je zo graag weg wilt, die zeemeerminnen laten je toch niet meer naar hun toe gaan. Ze maken je toch dood. Ik bedoel alles wel heel goed, maar echt níemand ziet wat ik doe. Zelfs jij bent er blind voor. Ik speel nu gewoon vader voor Tim en nu ook jou. Terwijl ik had gehoopt dat ik gewoon.. Iemand had.. om mee te praten, niet eens om te helpen want dat red ik wel.' Ik doe wat boter in de pan en maak alvast een pannenkoek. Ik ben misschien ook wel veel te hard voor haar. Zij bedoelt het ook gewoon goed. Nu dan. En zo veel heeft ze niet geleerd. 'Ik.. Had ook meet begrip voor jou moeten hebben want jij bent dit alles natuurlijk niet gewend. En.. Ik wil je daar natuurlijk wel mee helpen, maar dan moet je het niet zelf gaan uitzoeken.' Ik kijk wat verbaast als ze van alles voorstelt, dat vindt ik eigenlijk wel lief. 'Eh.. Nee, je hoeft alleen maar te helpen met dingen in het huis. Zoals.. Tafel dekken, of.. Onee, je moet denk ik eerst alles maar leren.. Ik help jou eerst wel voor dat je mij of Tim wil helpen en het fout doet.' Ik kijk der wat lief glimlachend aan. 'Hou mij gezelschap is je taak vanaf.. nu.' Ik heb al een pannenkoek klaar. 'Tim, eten!' Tim komt meteen aan gerend en gaat zitten aan tafel. Ik pak een placemat voor hem en een vork en mens, wat poeder suiker en stroop. Ik maak er dan snel nog een en doe die op een bord en geef hem aan haar. 'Eet smakelijk..' Zeg ik op een nogal opvallend toontje en glimlach er maar al te zoet bij. ''Ariana, waarom was je weg vanochtend, was het uit tussen jou en Jamie ? En nu weer aan ?'' Ik rol met me ogen maar dat zien ze beide toch niet. Ik maak er best veel en zet die op tafel en schuif dan aan. ''Hebben jullie nou ... woord die ik niet mag zeggen.'' Ik kijk Tim was boos aan. 'Nee, en als we dat hadden gedaan ging het je niks aan.' Ik weet niet of ik nou het spel moet verbreken die Ariana heeft bedacht over dat we iets hebben. Het was een leuk spel geweest als we ook écht deden alsof. Maar dat is zij allemaal niet gewend. Als het eten op is ruim ik maar af en haalt Tim ze schoenen die ik dan vervolgens strik. 'Had je niet je veter strik diploma gehaald ?' Tim knikt tevreden van ja. Waarom.. doe ik dit ? Ik loop dan naar Ariana toe en grinnik zachtjes. Haar kleding ziet er gewoon grappig niet uit. Ik pak der hand vast en trek der mee naar boven toe. 'Sorry maar je zult nog een half uurtje in jongens kleding moeten lopen..' Ik zoek zelf maar wat uit me kast en geef het aan haar, het is nog wel één iets met roze, ik kijk naar me schoenen, waar ik er ondanks het weinige geld veel van heb. 'Kijk, ik weet niet of je ze past, roze al stars.' En waarom ik die heb weet ik ook niet zo goed meer.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: What is love?   za okt 22, 2011 9:07 am

Ariana.
'Sorry, dat ben ik ook.' Ik doe niet eens de moeite te ontkennen dat ik egoïstisch ben. Want het is gewoon zo. Ik ben niet anders opgevoed. 'Maar ik wil het wel veranderen.' Het is nu mijn beurt om het goed te maken en ik help hem ook maar meteen mee met alles wat er nog rondom het eten moet gebeuren. 'Wat je fout doet? Jij doet niets fout. Ik wel.' Namelijk gaan geven om een mens en dat is toch wel de slechtste eigenschap die je als zeemeermin kan hebben, om snel om mensen te gaan geven. Want ze willen je inderdaad nooit meer terug. 'Die taak vind ik niet zo heel erg,' grinnik ik lieflijk en ga aan tafel zitten als ik zoveel mogelijk heb meegeholpen. 'Eet smakelijk.' Ik kijk maar af bij Tim hoe je een pannenkoek moet eten, want...ik weet het niet. x) Ik voel mezelf nu wel een baby, ik weet namelijk echt nog helemaal niets. Ik moet helemaal van voor af aan beginnen. Ik heb nog geluk dat ik dezelfde taal spreek als mensen en dat ik een beetje wat dingen heb gehoord van mijn slachtoffers, anders had ik het al helemaal niet meer gered. Ik kijk op van het eten als Tim dat vraagt en begin te glimlachen. 'Ja, Jamie deed niet erg aardig tegen me,' grijns ik speels. 'Maar hij heeft zijn excuses aangeboden en nu is het weer goed tussen ons. Deze keer blijf ik.' Het is allemaal bullshit, want het is juist omgedraaid, maar ik vind het wel leuk om m'n zin te krijgen. XD 'Tim, "seks" is iets wat helemaal niet zo leuk is als het lijkt. Ik raad je aan er pas weer aan te denken als je...minstens zeventien jaar bent. Echt, het is niet zo leuk.' Ik zeg het deels omdat ik het niet leuk vind en deels om Tim maar niet meer zoveel het erover te laten hebben. Niet dat ik iets weet van opvoeden. Ik eet alles snel op als de rest al bijna klaar is, ik lul teveel. x) Dan neem ik alle borden mee naar de keuken en kijk naar Jamie die naar me toe komt lopen. 'Neeee, anders doe ik gewoon een lange jas van je aan. Ik vind deze kleding gewoon prima.' Ik trek een pruillipje, ik heb geen verstand van kleren maar ik weet toevallig wel of ik eruitzie als een meisje of een jongen. Nu heb ik misschien lelijke, "hoerige" kleren aan, maar het zijn tenminste meisjeskleren. Als ik zijn kleren aantrek ben ik overduidelijk een jongen. Ik zucht en loop maar met hem mee naar boven. Ik pak zijn kleren aan en trek gewoon voor zijn neus de kleren die ik heb uit, zodat ik alleen nog in ondergoed sta. Eén weet ik niet dat het zo beschamend zou moeten zijn en twee maakt het niet echt veel verschil. Ik trek zijn kleren aan en kijk in de spiegel. 'Ik lijk net een man. En dan nog een lelijke ook.' Mijn ogen beginnen op te lichten als ik roze All Stars zie. 'Prima.' Ik hou wel van roze. x) Ik trek ze aan en ga weer rechtop staan. 'Klaar.'
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: What is love?   

What is love?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Letters of Love
» I love you, son. [&Teemo]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum