Sunset
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sunset

RPG
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 [RS] Domme gansjes parade LOL.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
x MeisJ

x MeisJ


Aantal berichten : 207
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : iloveu. x sas

[RS] Domme gansjes parade LOL. Empty
BerichtOnderwerp: [RS] Domme gansjes parade LOL.   [RS] Domme gansjes parade LOL. Icon_minitimema mei 21, 2012 9:31 am

[RS] Domme gansjes parade LOL. Tumblr_m2nfafDsX01rrfqyuo1_250[RS] Domme gansjes parade LOL. Tumblr_m2nfafDsX01rrfqyuo2_250[RS] Domme gansjes parade LOL. Tumblr_m2nfafDsX01rrfqyuo3_250
[RS] Domme gansjes parade LOL. Tumblr_m2nfafDsX01rrfqyuo4_250[RS] Domme gansjes parade LOL. Tumblr_m2nfafDsX01rrfqyuo5_250[RS] Domme gansjes parade LOL. Tumblr_m2nfafDsX01rrfqyuo6_250
[RS] Domme gansjes parade LOL. Tumblr_m2nfafDsX01rrfqyuo7_250[RS] Domme gansjes parade LOL. Tumblr_m2nfafDsX01rrfqyuo8_250[RS] Domme gansjes parade LOL. Tumblr_m2nfafDsX01rrfqyuo9_250
Terug naar boven Ga naar beneden
x MeisJ

x MeisJ


Aantal berichten : 207
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : iloveu. x sas

[RS] Domme gansjes parade LOL. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RS] Domme gansjes parade LOL.   [RS] Domme gansjes parade LOL. Icon_minitimema mei 21, 2012 10:17 am

[RS] Domme gansjes parade LOL. Tumblr_m4e0wirnvH1r63bgko1_500

A r i a n a G r a n d e .

'Neeeeeeee!' Ze wurmde zich uit Matt's greep en gilde zo hard ze kon. Matt's lach verdween. Het was voor hem een gemakkelijke opgave om haar terug te trekken, dus deed hij dat en hield haar bij zich. "Ari, wat de fack ben je aan het doen?!" Ze was nog steeds helemaal hysterisch en Matt wist niet hoe hij haar kon kalmeren omdat hij simpelweg de reden van haar gedrag niet wist. 'Waarom wil je me doodmaken, ik dacht dat je van me hield!' gilde ze. Hij hield zijn hand voor haar mond en had zijn andere arm stevig om haar middel geslagen om haar op haar plek te houden. Dat was niet zo moeilijk, omdat ze zo'n kleine opdonder was. "Meen je dit nou? Ariana, dacht je nou serieus dat ik je letterlijk wilde doodknuffelen? Daar bedoel ik niet letterlijk doden mee." Ze hield eindelijk op met haar gegil, maar haar verwarring was hierbij nog niet verdwenen. 'Maar... Waarom zei je dat dan?' Hij liet haar geërgerd los. "Ik kan soms zó gek van jou worden." Niemand op dit hele schoolplein keek er meer van op dat Ariana gilde. Ze waren het gewend dat ze soms van die gestoorde fratsen kon uithalen, want ja, ze was dan ook wel echt een naïeveling in het leven. Matt wilde haar om haar uiterlijk, om haar dikke tieten, al hadden ze het nog nooit eerder gedaan. Matt had zijn vrienden verteld dat ze het allang gedaan hadden en dat werd geloofd. Iedereen dacht namelijk dat ze voor de grap zich zo dom voordeed, om in de smaak te vallen bij de mensen. Dat deed ze ook, want iedereen vond haar mega schattig. Maar niemand wist dat ze gewoon van zichzelf zo dom was, afgezien van haar ouders en Matt. 'Oh kijk, Matt! Jamie komt eraan, Djeeeeem!' Matt klapte met zijn vlakke hand op zijn eigen voorhoofd. Soms dacht Matt dat Ariana niet alleen dom was, maar ook een korte termijngeheugen had. Een paar seconden geleden gilde ze nog helemaal van angst, en nu was ze ineens weer super vrolijk tegen hem. Op haar hakken rende ze op Jamie af, hij kwam net met zijn vriendin de school uitgelopen. 'Jamie!' Een meter voor zijn neus stopte ze abrupt met rennen. Het leek net alsof ze echt in zijn armen wou vliegen, maar daar deed Ariana niet aan. Ariana durfde Jamie namelijk nooit op die manier vast te houden, want de vorige keer toen ze hem een knuffel gaf was Matt een week boos op haar. Al begreep ze niet eens waarom, maar toen ze om uitleg vroeg zei hij: "Laat maar zitten, ben je te dom voor". En ze was zelfs te dom om te kunnen begrijpen dat dat een gemene opmerking was. Ariana pakte Jamie xxop deze manierxx zijn keel beet (hoe weten ze dat toch zo echt te maken x_x) en keek hem maar al te vrolijk aan. 'Matt wil nu naar het strand gaan met z'n pick-up, zouden jullie het leuk vinden om mee te gaan?' vroeg ze vriendelijk en op haar super schattige manier. Matt kwam aangehobbeld en stond er een beetje vreemd bij. Hij keek er niet eens maar van op dat ze zonder dit met hem te overleggen al aan Jamie voorstelde. Ariana en Jamie waren namelijk onafscheidelijk. Ze kenden elkaar al vanaf groep drie en vanaf dat moment zworen ze elkaar vrienden voor het leven te blijven. Matt wist dat Ariana altijd meer bij Jamie voelde dan alleen als beste vrienden, maar hij wist dat ze te dom was om dat ooit zelf te merken, laat staan om dat te uiten. Daarom maakte hij zich geen zorgen en accepteerde hij het feit dat overal waar hij met Ariana was, Jamie maar mee moest. En daarmee Jamie's vriendin ook, die zich er ook maar bij had neergelegd dat Jamie altijd bij Ariana was. "Haal die rare strik nou eens uit je haar, je bent geen vijf meer." Matt wilde aan haar strik zitten, maar Ariana ging meteen bij hem weg. Ze zag er xxzoxx uit. 'Nee, in haren horen strikken,' mopperde ze en keek naar Jamie. 'Jamie vindt m'n strik wel mooi, toch Jamie?' Ze glimlachte liefjes en keek nog even beledigd naar Matt. "Niet zo kijken, dropje. Kom, laten we dan maar meteen gaan. Gaan we met z'n allen proppen in mijn pick-up?" Er was officieel maar plaats voor drie mensen, maar er kon er altijd één bij de ander op schoot. "Ik neem aan dat jullie je auto ook nog hier op het schoolplein hebben staan... Anders zet ik jullie na dit dagje strand weer af hier en dan kunnen jullie weer met je eigen auto naar huis." Matt had het al helemaal bedacht, al kon Ariana het niet goed volgen. Toen ze met z'n allen bij de pick-up stonden, vroeg met aan Jamie en zijn vriendin: "Hebben jullie zwemkleren bij je?" Dat was eigenlijk een overbodige vraag, want iedere persoon die in deze stad woonde had altijd wel zwemkleren en handdoeken in zijn of haar auto liggen. Het was iets wat standaard hoorde, voor het geval ze spontaan naar het strand wilde. Het was nu mooi weer en ze waren vroeg uit met school, dus was het ook gewoon een geweldig middagje. Matt en Ariana bleven nog bij de pick-up staan toen Jamie en zijn vriendin even naar hun auto liepen om hun spullen te pakken. "Ari, doe eens dat trucje dat ik je heb geleerd," zei Matt ineens speels. Ariana keek hem schaapachtig aan. "Kom op, je weet het toch nog wel? Dat...sensuele kijken." Ariana had serieus geen idee wat 'sensueel' betekende, al had hij haar dat inderdaad gisteren nog uitgelegd. "Ah kom op, die blik die je naar me gaf! Ik had het je geleerd." En toen wist Ariana het weer. Maar ze was dat dus echt niet van plan om dat te gaan doen, want het was iets waar Matt altijd heel raar bij terugkeek en daar voelde ze zich ongemakkelijk bij. Ze schudde daarom ook haar hoofd. 'Nee, ik wil het niet...' Matt begon helemaal te jammeren. "Ahhh please, doe het nou!" En toen deed ze het maar. Matt begon helemaal oversekste opmerkingen te maken, en Ariana wist niet wat al die dingen betekenden. "Ahh Ari, waarom moest je nou zonodig Jamie en zijn vriendin uitnodigen? Ik hoopte op een dagje strand met jou alleen..." zei hij daarna nog zachtjes. 'Omdat Jamie mijn beste vriend sinds groep drie is.' Dat was iets wat Ariana wèl kon onthouden. En die situatie waar ze elkaar voor het eerst spraken ook. Jamie en zijn vriendin kwamen weer terug naar Matt en Ariana gelopen. 'Gelukkig zijn jullie er weer, als ik met Matt alleen ben gaat het altijd mis.' Matt lachte. "Jij snapt niet wat er zo leuk aan dat gezicht is, omdat jij geen jongen bent. Ik durf te wedden dat Jamie ook weet wat ik bedoel als hij die blik van je ziet." Maar Ariana voelde zich nu nog ongemakkelijker. 'Neehee.' "Ahh toe!" Ze wist dat ze hier niet onderuit zou komen, dus keerde ze haar blik naar Jamie en deed xx de blik xx die Matt haar had aangeleerd. XDDDD En daarna ook heel onschuldig glimlachen. Jamie keek alleen totaal niet zoals Matt keek wanneer ze dat deed. "Ahh kom op, ben ik nou serieus de enige die geilt op die blik?!" De vriendin van Jamie leek het niet erg leuk te vinden, dus Matt liet ze maar de pick-up in. Eerst ging Ariana zitten, zodat zij in het midden kon zitten. Links van haar zat natuurlijk Matt die zou gaan rijden en rechts van haar zat Jamie waarbij zijn vriendin op zijn schoot kwam te zitten. Ariana glimlachte lief naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
King
Admin
King


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 14-10-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : World.

[RS] Domme gansjes parade LOL. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RS] Domme gansjes parade LOL.   [RS] Domme gansjes parade LOL. Icon_minitimewo mei 23, 2012 8:13 am

[RS] Domme gansjes parade LOL. Tumblr_m4hk19uyXv1qkad3fo1_500

J a m i e N o b b y

Hij beet zacht op zijn lip toen hij de toets voor zich kreeg. Na dat hij ze lippen beet, xxxlikte hij hetxxxHij keek een beetje vragend naar ze pen. Waarom was die niet grijs als een potlood? Hij haatte biologie, engels, wiskunde, nederlands en ohja, alle vakken. Hij snapte er geen hol van.
“Noem 3 manieren om te voorkomen dat je zwanger raakt”
Jamie keek een beetje om zich heen, hij kon maar niet afkijken. Hij schreef alvast "netjes" de nummers op:
1.
2.
3.
Nu nog bedenken wat er achter die punt kwam. Hoe kon je niet zwanger raken?
1. Door geen baby te nemen.
2. Niet in je buik doen.
3. Geen ooievaar aanvragen.
Dat was wel logisch. Hij keek naar de volgende vragen en 20 van de 26 vulde hij in: weet ik niet, sorry. Jamie zou dit jaar het weer niet halen. Hij snapte nooit iets, van niets. Hij snapte die dommen sprekken van meisjes ook al niet. Dan gingen ze helemaal giechelen als ze een sms gehadden. Of over hun haar, nagellak. Hij snapte niets. Voor Jamie zou er echt een nieuw niveau aangemaakt moeten worden. Hij haalde basis niet, hij wist niet eens wat basis inhield. Hij wist niet dat er kader, tl, havo, vwo bestond. Wel weer het gymnasium. Zijn hele familie deed dat, behalve hij. Zijn familie ergerde zich kapot aan Jamie's domme vragen. Het was best zielig. Jamie zat in een boeren familie waar iedereen hoogbegaafd was, en ze praatte moeilijk. Jamie begreep hun gesprekken niet, en ze gingen altijd expres op die manier ook met Jamie praten. Hele moeilijke woorden. Jamie had al sinds zijn 6de jaar een bepaald petje op, die had hij van zijn opa. Zijn opa was echt voor Jamie als zijn vader. Zijn opa was de enige die het niet erg vond dat Jamie zo tyfus dom was. Jamie vond zich zelf niet dom, nee, hij vond andere heel erg slim XDDDD. Hij stond op toen de bel ging en liep op de lerares af, die al zuchtte toen ze Jamie zag lopen. Élke les, had Jamie een vraag aan het einde. 'Mevrouw, waarom heb ik vier knokkels terwijl ik vijf vingers heb?' Ze rolde met haar ogen. "Kijk eens bij je duim." Jamie keek vragend bij zijn duim. 'Is dit er een?' Ze schudden haar hoofd. "Omlaag,..." Jamie zag het eindelijk hoor. 'Waarom is die knokkel zo ver van die andere?' Ze kon der hand wel voor der hoofd slaan. "Omdat hij bij je duim zit, hij hoort bij je duim... Jamie, deze vraag had je twee weken geleden ook al." Net zoals Ariana was hij zowat vergeetachtig. 'Oh...kan.' Hij liep alweer weg. Jamie was echt n' jongen waaraan je kon zien dat hij met ze hoofd altijd bij de wolken zaten. "Jamie! Heb jij t' huiswerk af?" Vroeg Erik. Erik pakte al zijn wiskunde boek. 'Ik denk het.' Erik keek nieuwsgierig naar zijn antwoorden. Erik was net nieuw in de klas, dus die wist nog net niet hoe dom Jamie was. "Hoe.. Kom je aan 2?" Jamie glimlachte lief. 'Dat is mijn liefelings getal.' Erik keek een beetje in ze schrift. "Je... 60 + 11 is geen... 62..." Jamie keek in ze schrift. 'Oh..ohja. 68 toch?' Erik keek hem vragend aan. "Meen je dit nou of maak je een grapje?" Jamie dacht niet eens na over sommen. Dylan kwam erbij, "Erik, als je goeie antwoorden wilt moet je bij mij kijken...Jamie die eh... Kijk maar bij mij." Erik keek Jamie een beetje raar aan. Jamie keek gewoon de hele tijd met die dezelfde lieve glimlach. Erik fluisterde Dylan iets in ze oor, “Waarom hoort Jamie erbij? Hij is niet grappig, facking dom.. Wtf?” Dylan antwoordde met: “Omdat hij anders niemand heeft, het is n' lieve jongen.” Jamie keek vragend naar de twee. 'Mag ik het weten?' Dylan schudden ze hoofd van nee. Jamie dacht niet zover dat het over hem kon gaan. Hij keek weer voor zich uit. "Heb jij wat met die Ariana?" Vroeg Erik. Jamie schudden zijn hoofd van nee. 'Ik heb met Nikki wat, Ariana met Matt. Ze is me beste vriendin sinds groep drie.' Hij glimlachte weer eens. "Ze is wel geil, vind je der niet te sexy en leuk om der niet leuk te vinden." Jamie snapte het woord geil helemaal niet. Jamie snapte het hele 'seks' niet. 'Emh... Ze is me beste vriendin.' Erik rolde met ze ogen. "Vind je der niet lekker?" Jamie wist niet hoe hij moest antwoorden, hij vond Ariana wel leuk, alleen dat hield hij voor zich zelf. En hij wist t' niet zeker. 'Ehh... Ze is me beste vriendin?' Gaf hij als antwoord. "Is die vraag te moeilijk voor je? Jezus..." Dylan gaf Erik een stomp. "Jezus, je kan heus wel aardiger voor hem zijn." Iedereen beschermde Jamie altijd omdat hij t' zelf niet kon. 'Ze... Emh...' En toen kwam ze precies op tijd aan stormen. Ze ging lood recht voor hem staan. 'Waarom knuffel je me niet?' Vroeg hij helemaal ongelukkig. 'De vorige keer deed je dat wel... Maar het is al goed.' Hij keek echt verdrietig naar de grond XDDDD. 'Je haar is zo mooi, heb je het geverfd?' Ook zo iets wat Jamie elke dag wel eens vroeg als hij niets wist te zeggen. Ariana pakte hem bij ze keel beet, hij keek maar al te vrolijk. 'Natuurlijk willen we mee.' Dylan rolde met ze ogen, hij wist ook wel dat Matt alleen met Ariana wou zijn. "Daar hebben we...Nikki." Jamie keek achter zich, 'Oh zij...' Hij werd gek van Nikki, Nikki wou alleen maar zoenen met hem. En ze wou continu dat hij ze petje afdeed. Hij sliep er al zo wat mee XDDDD. Nikki duwde Ariana zo aan de kant en pakte hem op ze bek en begon uitgebreid te zoenen, ze stopte weer. "Jamie... Je zoent wel lekker, maar je zoent lelijk..." Dat zei ze altijd. Het moest er romantisch uit zien, of sexy, en Jamie had ze armen naast elkaar. Of achter ze rug. Hij vond Nikki helemaal niet leuk. Eerst was hij echt verliefd op der, ze had hele mooie bruine ogen, en ze keek heel lief. Maar achteraf was ze gewoon arrogant. Jamie keek raar op toen Matt zei dat ze die rare strik eruit moest halen, terwijl Jamie dat altijd zo prinsesachtig vond bij Ariana. 'Je strik is heel mooi.' Zei hij meteen toen ze het aan hem vroeg. Hij keek Matt even aan, Jamie was eigenlijk te dom om iemand te haten mét een reden. En Matt was de enige jongen die Jamie niet mocht. Jamie's hand werd vast gehouden door Nikki terwijl Jamie alleen maar naar Ariana keek, zoals altijd. "Doe eens die pet af...je bent geen opa." Ze trok de pet van Jamie's hoofd af, Jamie voelde zich zowat naakt zonder pet. 'Geef terug...' En toen zag hij dat ze hem op de grond smeet. Jamie gooide haar hystirisch aan de kant en maakte de pet schoon. 'Hij is van me opa geweest en ik hou m' lekker op.' Nikki keek hem arrogant aan. Toen zei vroeg ze uit het niets; 'Wanneer gaan we naar bed?' Jamie haalde ze schouders op. 'Zaterdag is me familie weg...dan kunnen we logeren.' Jamie wist niet dat; naar bed gaan, betekende seks hebben. Hij dacht gewoon logeren. "Is goed, heb jij condooms?" Jamie werd knalrood. 'Waarom zou ik condooms hebben?' "We gaan toch naar bed? Jezus, seks, je weet wel. We gaan zaterdag seks hebben." Jamie keek naar Ariana. 'Oh...maar dat wil ik niet.' Nikki rolde met ze ogen. "We doen het zaterdag, einde verhaal. Kom." Ze liep richting de pick-up. Hij zat naast Ariana, hij glimlachte net zo lief als zij naar hem keek. Toen pakte Nikki Jamie weer op ze bek en moest hij de hele rit zoenen, al had hij ze ogen gewoon open en keek naar Ariana. Toen ze er bijna waren stopte Nikki. 'Ari, ik had zo'n stomme fout gemaakt... Ik had 60 +11 gedaan en ingevuld 63, maar het was 68.. Stom he?' Lachte hij lief. Erik zei echt hard op: "een sla-jezelf moment... Jamie, 60 + 11 is 71...." Jamie keek even op. 'Oh... 71, zullen we zaterdag logeren? Dan kunnen we in de boomhut e-' Nikki werd meteen al boos. "Jamie?! Zaterdag kom ík. Jezus." Jamie keek even verward. 'Oh ja... Maar ik vind met Ariana afspreken leuker.' Ariana verbeterde hem niet, en was leuk en grappig en ergerde zich nooit. "Wtf?" Hoorde je Erik zeggen. "Als je met haar gaat afspreken is het uit, dom wijf is ze." Nikki liet het altijd merken dat ze Ariana niet mocht. Jamie keek een beetje verward weer. 'Zij is niet dom. Maar ik ga met der afspreken... Het is alweer zo lang geleden.' Hij keek Ariana weer lief aan. "Eergisteren gingen jullie nog afspreken." Mompelde Nikki boos, maar ze maakte het natuurlijk niet uit. Ze stonden stil en liepen de auto uit. Nikki vroeg of hij ze spullen bij zich had. Hij had altijd een zwembroek aan, dus hij deed alleen ze shirt uit en ze schoenen. En ze petje deed hij maar af. "Nu ben je sexy." Zei Nikki en drukte een kus op z'n mond. Hij ging bij Ariana staan en glimlachte breed. 'Weet je nog dat we gingen vissen op elkaar vroeger?' Lachte hij weer. "Jullie gingen wat? Omg?!" Jamie fronste. 'Dan hadden we een zelf gemaakte vis ding... En met een normaal touwtje en dan speelde ik meestal de vis... Heel grappig was dat toen...' Hij lachte weer schattig. Ze liepen over het strand en toen had begon Matt over Ariana's blik. Jamie keek Ariana vragend aan toen ze zo keek. Toen maakte Matt ook nog vieze opmerkingen. Jamie keek onderzoekend naar der blik. 'Als ze het niet-' En toen deed ze het maar die blik. 'Ik snap hem niet...?' Zei Jamie maar meteen toen Matt dat zei. Ze liepen richting het water en gingen er maar in. " OMG ZULLEN WE FLESJE DRAAIEN?!" Zei Nikki toen ze een fles vond. Jamie knikte van ja, hij was al vergeten wat dat was. "Dat is zooo lang geleden." Ze pakte de fles en liet iedereen maar zitten.

*** NEW ***

[RS] Domme gansjes parade LOL. Tumblr_m4fwtzGlEQ1rwy651o1_400

Hij keek naar Ariana en glimlachte, Nikki begon te draaien en hij stond al op hem, het flesje. 'Wat eh...Moet ik nu doen?' Erik sloeg ze voorhoofd weer, "Ze gaat nog een keer draaien, en omg dat ik hier aan mee doe, en dan moet je degene kussen waar het flesje ook naar toe is gedraaid." Hij keek naar hoe het flesje draaide en stopte bij Ariana. 'Oh? Moet ik haar nu een kusje geven?' Nikki keek echt boos. "Nee, mij." Jamie knikte maar en zuchtte even diep. "Nee? Hij moet Ariana een kus geven." Zei Dylan meteen. Jamie keek een beetje verward en Ariana aan. Nikki was stil. 'Op je wang of op je mond?' Dylan zei meteen; "Mond, moet langer dan 10 seconde." X'DDDDDD Jamie knikte een beetje en keek een beetje verlegen naar Ariana. 'Oké, emh..' Hij kwam maar dichterbij terwijl hij naar haar gezicht keek. 'Nee, ik kan der niet kussen.' Nikki zuchtte opgelucht. "Oké! Volgende!" Dylan hield het al snel tegen. "Waarom niet? Het zijn de spel regels, Jamie." Jamie zuchtte diep. 'Ze... eh.. Is te mooi?' Dylan grinnikte speels, "Doe gewoon, spel regels Jamie, die kan je niet breken." Jamie durfde niet eens naar Matt te kijken. 'Ja, dat is waar... Dat is vals spelen...' Jamie dacht serieus dat als hij het niet deed ze leven er vanaf hing. Hij legde ze handen op der wangen en twijfelde weer even. "JA JAMIE, ZE WILT HET." Zei Dylan alsof Jamie het niet wist. Jamie pakte der wangen weer vast, iets wat hij nooit deed, en drukte ze lippen zacht op die van Ariana. Hij werd knal rood en telde serieus in ze hoofd, 1, 2, 3, 4, 5, ... tel kwijt... 1, 2, 3, 4... 5..,6, 7.. 9? Nee, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10... Wacht, dit is leuker dan Nikki, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18... Dit is veel leuker. 19, 20, 21, 22, 23 ... Misschien moet ik het maar gewoon doen? Hij opende ze mond een beetje, en wou echt net der zoenen en toen greep Matt Ariana en trok der achteruit. "WTF GA JE DOEN? KANKER JONG!? WAT VERSTA JE ONDER EEN.." Hij stond op en pakte Jamie bij ze keel. Hij stompte Jamie een paar keer in ze gezicht, Jamie snapte echt niet wat hij fout deed, hij stribbelde niet tegen. Dylan haalde Matt weg samen met Erik. "Rustig Matt, shit happens..." Wat het ook mocht betekenen, Erik kwam voor Jamie op. Jamie wankelde een beetje op de grond. 'Sorry, ik neem aan dat ik iets fout deed?' Matt keek bozer en bozer. "BEN JE DOM OFZO!? OHJA, NATUURLIJK." Jamie keek een beetje verward. 'Sorry?' Nikki was aan het huilen, al snapte Jamie niet waarom. 'Waarom...huil je? Is er iets ergs gebeurt?' Nikki keek echt woedend, maar legde het maar uit. "Je kuste Ariana inplaats van mij." Jamie knikte, 'Maar dat is het spel toch?' "Nee, je wou met der zoenen, en je deed het veel te lang." Jamie keek een beetje moeilijk, tot hij een klap kreeg van haar, ze neus bloedde al van Matt, en nu kwam dat er ook weer bij. 'Ik denk dat ik beter kan gaan...' Zei hij maar, 'Doei Ari!'Zei hij nog verkut blij X'DDDDDDD.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sunset.actieforum.com
x MeisJ

x MeisJ


Aantal berichten : 207
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : iloveu. x sas

[RS] Domme gansjes parade LOL. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RS] Domme gansjes parade LOL.   [RS] Domme gansjes parade LOL. Icon_minitimewo mei 23, 2012 9:05 am

[RS] Domme gansjes parade LOL. Tumblr_m4hkg9oRVB1rqxa3zo3_250[RS] Domme gansjes parade LOL. Tumblr_m4hkg9oRVB1rqxa3zo6_250

A r i a n a G r a n d e .

Jamie was haar beste vriend, omdat hij het dichtste in de buurt dacht zoals zij altijd deed: namelijk bijna helemaal niet denken. Jamie werd ook altijd raar aangekeken om zijn opmerkingen, opmerkingen die Ariana doodnormaal en volkomen logisch vond. En kennelijk waren ze dat niet. Het was niet dat Ariana en Jamie zo verschrikkelijk dom waren, tenminste dat vond zij, zij vond dat ze gewoon een andere logica hadden. En dat alleen zij en Jamie die begrepen. Nadenken deed serieus pijn bij haar. Vooral in haar voorhoofd en dan trok ze rimpels. En oud worden en lijken, dat was iets wat ze absoluut niet wou. 'Ja, dat weet ik nog!' Haar schouders waren helemaal aan het schudden omdat ze zo moest lachen om die oude herinnering van hem en haar dat ze speelden dat ze aan het vissen waren. 'En dan ving ik je, en dan zei ik dat ik je zou gaan opeten bij het avondeten!' Het was iets heel stompzinnigs, en het erge was, Ariana lachte er niet eens om omdat het stompzinnig was. Ze lachte erom, omdat ze eraan terugdacht hoe leuk ze dat vond. Ze kwamen met z'n allen op het strand aan en in de groep werd overduidelijk laten zien wie de stelletjes waren: Nikki had Jamie's hand vast en Matt Ariana's hand. Ariana had het vanaf dag één al niet leuk gevonden dat Nikki bij Jamie kwam. Dat lag er niet aan dat ze meer tijd tussen Jamie en Ariana inpikte, want dat gebeurde gewoon niet. Jamie en Ariana maakten altijd tijd voor elkaar, wat er ook gebeurde. Het was iets anders waarom ze Nikki niet mocht, maar ze was te dom om te weten waarom ze haar niet mocht. Anderen hadden het wel geweten: omdat Nikki haar altijd uitschold omdat ze haar zo dom vond, en omdat Nikki eigenlijk de plaats innam die Ariana altijd had willen hebben. Maar beiden redenen kon ze niet bedenken, want ze was te naïef. 'F-flesje draaien..?' De vorige keer toen ze dat deed, vond ze dat niet leuk. Het was een spel dat Matt bedacht had. Hij zei dat het een doodnormaal spel was, dat telkens wanneer de fles het meest naar haar gericht was dat ze een kledingstuk moest uitdoen, en wanneer de fles het meest naar hem gericht was moest zij 'dat ding in zijn broek' aanraken. En dan moest ze aan dat ding trekken. Ze vond het echt walgelijk en ze zeurde ook steeds dat ze het geen leuk spel vond, maar hij wilde er perse mee doorgaan. Ze vond het vreselijk onsmakelijk, want ze was nog net niet dom genoeg om te weten dat de pis van jongens uit dat...slurfje kwamen. De naam van dat ding wist ze niet, en verdere functies dan pissen wist ze ook niet. Maar ze schrok al helemaal toen er op een gegeven moment wit spul uit kwam en ook haar handen helemaal onder zaten. Ze dacht dat het zijn pis was, dus gillend rende ze uit de kamer en nam meteen een douche. 'N-nee, ik wil niet meedoen, ik ga wel kijken.' Maar Matt had andere plannen. Hij trok haar gewoon mee en ging tegenover Nikki, Jamie en de rest zitten. 'Goed, ik doe wel mee. Maar ik ga niet wit spul uit iemands ding laten komen, Matt...' Echt iedereen keek Matt geschokt aan. "Wat...doe jij dat meisje aan?!" Iedereen stootte Matt nogal boos aan en Ariana keek tevreden, ze was wel blij dat ze niet de enige was die het walgelijk vond. XDDDDDD "Dat...ik kan me dat niet herinneren," ontkende Matt meteen helemaal. Ariana wilde er niet meer over nadenken en richtte haar blik weer op het flesje, maar ineens zag ze de fles net stoppen met draaien en op haar gericht staan. Haar ogen werden groter. 'W-wie...moet ik nu...' Ze had namelijk gemist wie de eerste was waar naartoe werd gedraaid. Jamie dus. Ze keek een beetje geschokt, ze had Jamie nog nooit een kusje gegeven. Haar ouders hadden haar geleerd dat je dat alleen mocht doen met je eigen vriendje en niet met iemand anders. En al helemáál niet als het iemand was die al een vriendin had. 'Maar... Dat is verboden. Jamie heeft al een vriendinnetje, en dan mag hij niet iemand anders kussen,' concludeerde ze dan ook meteen. En Nikki natuurlijk meteen hevig knikken. "Ja, Jamie, luister naar wat ze zegt..." Maar dat kon Ariana al helemáál niet hebben. 'Maar ja, één keer kan geen kwaad.' Ze zag hoe Nikki's blik steeds enger werd, maar Ariana was ergere blikken van Nikki gewend. Ze keek naar Jamie en glimlachte schattig. 'We zijn toch...vrienden? Net als....familie, en die geven elkaar ook kusjes...' Hij pakte haar wangen vast, iets wat ongewoonlijk was. Haar lichaam raakte zo'n beetje ontregelt toen hij zijn lippen op de hare legde. Ze vond het eerst zo vreemd, dat ze er niet eens op antwoordde. Ze dacht dat het snel wel weer over zou zijn, maar hij deed het naar haar gevoel langer dan 10 seconden. Of niet? Oh nee, 10 seconden zaten in een minuut en een minuut...waren... In één minuut was iets in de oven gaar, oh ja. Daarom duurde het dus zo lang. Hij opende zijn mond, hoorde dit er ook bij? Ze ging wat meer naar voren hangen en beantwoordde vurig z'n kus, maar toen werd ze achteruit getrokken. Matt ramde zo onverwachts in op Jamie, dat ze amper kon zien wat er gebeurde. Ze keek eerst helemaal xx geschrokken xx, maar werd toen vreselijk kwaad. 'MATT, DOE JAMIE GEEN PIJN, HIJ IS MIJN BESTE VRIEND!' Maar toen schreeuwde Matt iets waar hij Ariana altijd mee naar zijn kant kon trekken. "Ariana, wat hij deed was iets wat normale, slimme mensen niet doen. Het is slecht als je iemands vriendin probeert te zoenen." Haar blik veranderde helemaal en ze keek naar Jamie. 'Waarom deed je iets wat niet mocht?!' Ze deed een stap achteruit. Matt was nog steeds niet afgekoeld, dus werd hij nog door de jongens vastgehouden. Nikki pikte niet wat Ariana zei. "Dom kind, alsof het alleen Jamie's fout was! Jij liet hem zolang vast!" Ariana kreeg helemaal tranen in haar ogen, omdat ze gewoon niet begreep waarom iedereen zo kwaad was. Op dit soort momenten voelde ze zich inderdaad wel dom, omdat iedereen het logisch vond dat mensen kwaad waren, maar Ariana begreep het niet. En nu werd de schuld ook nog op haar gelegd, zonder dat ze wist wat ze fout had gedaan. 'Sorry...' fluisterde ze zachtjes. 'Jamie!' riep ze nog snel toen hij weg wou gaan. 'Spreken we...vanavond weer af bij jou thuis?' Maar Matt kwam meteen in opstand. "Nee. Je gaat niet meer naar hem toe. Je mag niet meer met hem afspreken, zolang ik er niet bij ben." Ariana plofte neer in het zand en hield haar handen voor haar gezicht, omdat ze nu dus serieus aan het huilen was. 'Stop, jullie maken me in de war!' riep ze, en ook al leek ze altijd zo dom, dit zag er toch best wel zielig uit. Want hoe graag ze ook slim wilde zijn en erbij probeerde te horen, het bleef toch een wereldje waar ze niet de normen en waarden van begreep. Ze zou ze ook nooit kunnen onthouden, zo'n dom brein had ze. 'Jamie, niet weggaan...' snikte ze helemaal. Nikki was inmiddels alweer bij Jamie gaan staan, want ze had wel door dat haar huilbui geen vat op hem had. Matt had totaal geen medelijden met haar. 'Ik ben niet slim genoeg om te onthouden dat ik niet met Jamie mag afspreken...' lispelde ze. Ze ging een beetje met het zand spelen. "Ik help je wel herinneren," bromde Matt. Maar Ariana had geen aandacht voor Matt. Ze had haar handen steeds maar naar Jamie uitgestoken, in de hoop dat hij bij haar ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[RS] Domme gansjes parade LOL. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RS] Domme gansjes parade LOL.   [RS] Domme gansjes parade LOL. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[RS] Domme gansjes parade LOL.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sunset :: RolePlayGame :: Spellen.-
Ga naar: