Sunset
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sunset

RPG
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 [RS] Two in One ♥

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
King
Admin
King


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 14-10-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : World.

[RS] Two in One ♥  Empty
BerichtOnderwerp: [RS] Two in One ♥    [RS] Two in One ♥  Icon_minitimevr mei 18, 2012 1:41 am

[RS] Two in One ♥  Hogwarts_large


One Body, Two Souls.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sunset.actieforum.com
King
Admin
King


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 14-10-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : World.

[RS] Two in One ♥  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RS] Two in One ♥    [RS] Two in One ♥  Icon_minitimevr mei 18, 2012 1:45 am

[RS] Two in One ♥  Tumblr_m3l02xSrLR1rpr59go1_250[RS] Two in One ♥  Tumblr_m3l02xSrLR1rpr59go3_r2_250

Chad.

Hij liep door de school heen, alle meiden keken naar hem. Al keek Chad niet naar hun, hij had altijd een gouden kring om zich heen, iedereen goed hier bepaalde kleur uitstralingen. Eigenlijk waren het auras. Chads aura was omgetoverd, zijn echte kleur was zwart, net zoals Jamie. Maar er was een spreuk over Chad heen, dat hij zogenaamd een engel was. Maar in Chad zat een ander persoon, die 24/7 aan het praten was. Jamie. Dat was ook een vloek. Jamie was altijd al van zwarte magie, en zelfs aan de kwaadaardige kant, mocht niemand hem. Er was een oudere man die sterker was dan Jamie, en had Jamie met de eerste beste goede persoon verbonden die er was. En dat was Chad. Doordat Chad Jamie in zich had, was Chad ook niet meer 100% goed. Hij was 90% goed en 10% Jamie. En wanneer Jamie de baas was over het lichaam, was er 90% kwaadaardig, hij wou mensen pijn doen en alles, maar toch was er 10% zo lief... Al had hij die kant nooit laten zien. Chad bestond uit liefde, Jamie uit leugens en haat. Jamie gaf maar om een persoon, en dat was om Chad. Chad had natuurlijk een groot hart, en gaf om ze familie. Jamie voelde het gevoel dat Chad had voor zijn familie ook heel sterk. Toch kon hij het afstaan. Maar een keer, was Chad verliefd, het gevoel was te sterk om het niet te accepteren. Al snel werd Jamie ook verliefd op het meisje. Er was toen een enorme ruzie. Jamie was zo jaloers. Want het meisje vond Jamie eng, en hij wou der zou graag vasthouden, die 10 lieve % was zo groot. Het voelde zo sterk. Maar het meisje wou niet eens met hem praten. Chad voelde weer Jamie's verdriet. En dat deed Chad pijn, dus in de tijd dat Jamie verliefd was, was vooral Chad de baas over het lichaam. Dan voelde Jamie ook liefde van het meisje. Je zou kunnen zeggen dat wanneer het Chad het meisje knuffelde, lagen er vier armen om haar heen. En Jamie wou zo graag meer en meer. Maar Chad was preuts, hij hield het of knuffelen en een kusje. De hele liefde stopte toen Jamie het meisje had geslagen. Toen hij de baas was. Jamie wist niet hoe hij der moest vertellen dat hij der leuk vond. Ze liep maar van hem weg, en uit stress had hij der geslagen. En niet één keer, nee, hij had der echt in elkaar geslagen. Ze was van school gegaan. Chad was zo boos op Jamie, hij schreeuwde tegen Jamie toen hij het meisje zo in elkaar sloeg. Jamie wist niet met liefde om te gaan. Jamie's zwarte aura was niet vertrouwd. Maar alleen leeftijdsgenoten konden de kleur helder zien. Leraren zagen een grauw iets, ze vertrouwde Jamie ook niet. Niemand deed dat behalve Chad. Chad was erg geliefd, en al dat gevoel kreeg Jamie. Jamie wist er niet mee omgaan. Maar Chad had het ook super moeilijk. Chad huilde vaak. Chad voelde zich gewoon kut, want Jamie werd gehaten, iedereen vond hem eng. En Chad had medelijden met Jamie. Want mensen mochten Jamie niet bij zijn aura. Hij liep de kantine in en ging aan een tafel zitten. Er kwamen een paar vrienden aanzitten. “Wat heeft Mirta nou weer aan? Lelijk meisje is ze. Zo lelijk...” Chad rolde met ze ogen. “Jamie, leer eens dat mensen er niet gevraagd om hebben om lelijk te zijn. Net zoals jij voor slecht zijn.” "Chad, vanavond is er gala, zullen we samen gaan?" “Nee, iel. En trouwens, ik mocht vanavond...” Chad xxxglimlachtexxx lief. 'Natuurlijk.' “Gatver, Mirta. He, hallo? Vanavond mocht ik?” Chad irriteerde zich licht. Jamie was meestal in avonden wanneer er feestjes waren. Chad hielp Jamie met kleding, en alles. Maar Jamie durfde niet te dansen, niemand wou met hem dansen. Meestal als die disco lichten overal heen gingen. Zag je Jamie's aura nog beter. Chad vond het onzin dat Jamie met feesten wou. Chad had vrienden, vriendinnen met wie hij samen heen zou gaan. Maar daar dacht Jamie anders over. “Jamie, je heb er niets te zoeken. Vorige keer was je er ookal met feest.. Ik wil.” Hij voelde Jamie's leegte. "Hoe laat spreken we af?" Omdat Chad altijd zo met Jamie in ze hoofd praatte, was hij nogal afwezig. 'Eh, half 9?' Chad en Jamie hadden hun eigen kamer, het was precies het zelfde kasteel als Hogwarts. Van Harry Potter. "Oké! Heb er zin in!" Chad luisterde een beetje naar zijn vrienden, maar ineens merkte hij dat Jamie al lang niet meer reageerde. “Jamie?” Maar hij reageerde niet. Ineens voelde hij ze maag omdraaien. “Jamie?! Wat is er?” Chad keek een beetje angstig. “Dat meisje, met donker haar, ze heeft een hele mooie kleur. Heel verschillend. Kijk eens voor je, ik wil der zien.” Chad keek voor zich uit en zag inderdaad een meisje met donker haar. “Kijk, dat is pas perfectie. Zij is mooi.” Chad zuchtte even. “Ik val op blond.” Chad had nooit zwak voor meisjes die er een beetje buitelands uitzagen. “Ga met der praten. Nu.” Chad weigerde. En ging weer met ze vrienden praten. “Anders ga ik veranderen. Ik wil der spreken.” Chad rolde met ze ogen, ze veranderde nooit in publiek, niemand wist dat het twee verschillende personen. Ineens zag hij ze hand vervormen. “DOE NORMAAL?! Ik ga al..” Chad sprong overeind. 'Ik ga even... Ben zo terug.' Ze vrienden keken verbaasd op. Chad liep op het meisje af. “Wat ga je zeggen?” Jamie was altijd zenuwachtig voor meisjes. Chad totaal niet. “Geen idee, zie wel.” Hij glimlachte naar het meisje. 'Hé, nieuw hier?' Vroeg Chad meteen. Maar Chad merkte dat ze haar Jamie's kleur werd. “Jamie?! Wat doe je?!” Hij zag het aan ze arm haar, die werd donker. Ze huidskleur. “Ik wil der.” Chad verstopte ze armen achter ze rug. “Als je voor haar neus gaat veranderen, word ze facking verward én bang.” Jamie zuchtte. “Ik wil der uitvragen.” Chad fronste. Het was best raar om met Chad te praten. Je zag namelijk ze gezicht continu in emoties veranderen. Als je met Jamie praatte, Jamie kon multi tasken. 'Ehh, een vriend van me wilt je uitvragen.' Zei hij zomaar. Jamie stopte met veranderen. Jamie werd helemaal heet van binnen, waardoor Chad blosjes op ze wangen kreeg. Weer draaide ze maag om. “Wtf? Jamie? Je kent der niet eens en je doet helemaal verliefd.” Jamie werd nu boos. Hij haatte dat woord. En meteen vertrokken de blosjes en zag je Chad's zijn kaken verstrakken. Jamie had zoveel meer macht over Chad dan Chad over Jamie. Chad was heel open en los. Jamie was gesloten en vast. Jamie kon Chad soms besturen, Chad Jamie niet. 'Hij eh... Je moet hem een kans geven... Beoordeel hem niet door... Zijn kleur oké? Hij weet niet zo goed... Wat hij moet. Geef hem alsjeblieft een kans. Hij is echt een goeie jongen als je hem beter leert kennen.' Jamie was de enige op school die een zwarte kleur hard. Dan mocht hij super xxknapxx zijn, maar dat deed meisjes hun gedachte niet veranderen. “D..dankje.” Kwam bij Jamie eruit. Chad glimlachte lief naar het meisje. Hij werd weer rood, en daardoor kwam het over alsof Chad haar leuk vond. Terwijl het Jamie was die helemaal warm werd. “Je vind der leuk.” Jamie liet Chad zich zelf knijpen. Al deed Jamie zich zelf daar ook pijn mee. 'Dus... Ik laat hem wel met je praten. Geef hem alsjeblieft een kans...' Chad glimlachte weer lief en liep weg. “Oke, je mag echt maar vijf minuten met der praten. Luister alsjeblieft naar mij voordat je der begint te slaan.” Jamie knikte.

[RS] Two in One ♥  Tumblr_m452c6NebN1qldfgvo1_500

Jamie.

In zijn kamer veranderde hij. Hij trok even een ander shirt aan en schoenen en rende al snel over de gangen. Iedereen liep om hem heen. Jamie was zoals gewoonlijk gewoon super mooi om te zien. Maar zijn zwarte aura hing om hem heen. Jamie recht op het meisje af. “Jamie, rustig... Je loopt op der af alsof je der gaat pakken. Rustig. Chill.” Jamie liep wat kalmer. Ze hele maag keerde om, gewoon om zich zelf. Hij ging voor het meisje staan. “Stel je voor. Zeg maar ook dat je die vriend van mij bent.” Jamie stak ze hand helemaal trillend uit, helemaal warm was ze hand. 'Ik ben Jamie, die..vriend van Chad. Die hier net was...' Zei hij heel voorzichtig. Jamie had al zeker jaren niet tegen een mens gesproken van zijn leeftijd. Ze stem was prachtig, 'Wil je mee vanavond?' Vroeg hij lief. Toen ineens antwoordde ze. Ze sprak tegen hem. Een meisje zei iets tegen hem. “Jamie, rustig. Jezus.” Jamie wist niet eens wat ze zei. Hij begon ineens helemaal moeilijk te ademen en het ging zo over naar hyperfentileren. “Jamie?! Doe rustig, adem in, uit, gewoon rustig zijn. Je schrikt der af?!” Iedereen keek naar Jamie, die aandacht wou hij niet. Hij ging er vanuit dat Chad het had onthouden wat ze zei. Jamie liep snel van der weg zonder iets te zeggen. “Jamie? Ik wist niet dat je zo zenuwachtig zou worden...” Jamie kon in hun kamer weer rustig ademen. Hij werd nu pas boos. Hij begon met de stoel tegen de muur aan te douwen. “JAMIE?! We veranderen terug, ONMIDDELLIJK. Je weet niet wat je doet man, ik praat het wel weer goed.” Jamie liet zich maar weer veranderen.

[RS] Two in One ♥  Tumblr_m3z4c8vaM71rw3xcto2_500

Chad.

En toen ging Chad weer ze kleding aandoen. Het was een pluspunt dat ze een heel klein beetje dezelfde smaak hadden. Alleen kleur smaak was anders. Chad en Jamie hadden bijvoorbeeld dezelfde broek, maar Chad in het wit of beige en Jamie in het zwart. Chad voelde toen dat Jamie van binnen xxxmoest huilen.xxx Chad kon niet voor zich zelf denken, dus Jamie hoorde wat Chad dacht, “wat heeft hij?” Chad vond Jamie maar raar. “Je bent zo verward Jamie, kap met huilen... Neeee.” Nu ging Jamie expres zijn verdriet doorgeven zodat Chad moest huilen. Chad bleef in ze kamer tot Jamie stopte, hij frisde zich op en zocht in de kantine het meisje weer op. Toen hij der gevonden had zetten hij weer een glimlach op. 'Sorry, sorry... Hij eh... Hij was nogal verlegen, sorry... Ik snap dat je het nu een beetje heel erg raar vind... Maar geef hem een kans, alsjeblieft. Wil je met hem uitgaan vanavond? Een date? Als je het niets vind, beloof ik je dat ...' Hij hoorde Jamie al in zijn gedachte. “Ja, lekker dan. Je weet even goed als mij dat ze me niet leuk gaat vinden...” Chad ging maar verder. 'Dan beloof ik je dat hij je... Niet meer lastig zou vallen.' Chad glimlachte weer zoet. “Ik help je wel, Jeem.” Jamie zuchtte weer van binnen. 'Ik ben trouwens Chad.' Zei hij lief. 'Vanavond om 9 uur? Kom op, hij is echt een leuke jongen.' Jamie vond het lief dat Chad zo over hem praatte. Al liet hij er maar niets van merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sunset.actieforum.com
x MeisJ

x MeisJ


Aantal berichten : 207
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : iloveu. x sas

[RS] Two in One ♥  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RS] Two in One ♥    [RS] Two in One ♥  Icon_minitimevr mei 18, 2012 3:51 am

[RS] Two in One ♥  Tumblr_m4139kc6n71r9mbulo1_500

Skye.

Skye had per week ongeveer evenveel slechte als goede dagen. Het wisselde zich af. Dit was weer één van haar slechtere dagen. Ze werd weer uitgescholden voor modderbloedje. Zij was de enige op school samen met nog één jongen en één meisje die geen ouders hadden die magie in zich hadden. Had je magische ouders, dan was je zelf ook magisch op deze school. Dan zat de magie in je familie, dus dan hoorde je erbij. Maar Skye had een vriendin die magie had en plotseling kon Skye het ook. Toen werd ze naar deze school gestuurd en sindsdien is ze helemaal in de ban van magie. Ze is er 24 uur per dag mee bezig. Want ja, ooit hoopte ze er net zo goed in te worden als alle anderen hier op school. Maar eigenlijk wist ze diep van binnen dat ze niet anders over haar zouden gaan denken. Zelfs al was ze de beste tovenaar van de wereld, dan nog werd ze uitgemaakt voor modderbloedje. En als ze ergens om in tranen kon uitbarsten, was het wel om dat woord. Het klonk zo smerig. En het werd met zoveel haat uitgesproken. Skye had niet veel vrienden hier op school, maar het waren er net genoeg om niet meer gepest te worden door mensen. Dat gebeurde namelijk eerst, maar toen ze kreeg met één van de populairste jongens van school - in die tijd - veranderde het. Het ging wel weer uit en de vrienden namen weer af, maar Skye hield er wel een paar over. Dat waren hele goede tovenaars, ze kenden prachtige spreuken. Skye was één van de weinigen met een andere kleur aura hier op school. Zij had een rode kleur aura, waardoor mensen alleen nog maar meer haar uitscholden met modderbloedje. Het was alsof ze vervloekt was. Ze lag in het nadeel, omdat zij niet geboren was met magie. Er waren weleens binnendringers hier in Hogwarts, daar kon zij zich niet tegen wapenen. Dat waren door en door geleerde tovenaars.
Ze liep haar dagelijkse rondje door de school zonder echt een doel te hebben ergens naartoe te gaan. Alsof ze ergens op wachtte. En dit keer vond dat ook plaats. Toen ze in de grote zaal was waar altijd werd gegeten, kwam er een jongen voor haar neus staan. Zijn uiterlijk liet ze even tot zich doordringen voordat ze zijn vraag beantwoordde. 'Dit is mijn eerste leerjaar, ja,' beantwoordde ze met een geheimzinnige blik. Deze jongen was minstens net zo geheimzinnig als zij zich voordeed. Hij liet bepaalde uitdrukkingen in zijn gezicht blijken waar zij niet uit kon opmaken waarom hij zo keek. En dat was precies wat hem zo aantrekkelijk maakte. Het had een reden waarom ze nu niet meteen voor hem wegliep. Hij leek een moment in paniek, maar daar ging ze verder niet op in. Het was een mysterieuze jongen, en er zat waarschijnlijk een stuk meer in hem dan je van hem zou denken als je hem gewoon langs zag lopen. Hij had vriendelijke ogen die zoveel rust uitstraalde, dat zij er kalm van werd. Er ontstonden diepe groeven in haar voorhoofd toen hij zei dat een vriend van hem haar wilde uitvragen. 'En...die vriend is zeker te verlegen om dat zelf te vragen?' Ze probeerde zich nu te herinneren of ze iemand kende wie mogelijk een oogje op haar kon hebben, maar ze had geen idee. 'Is...het iemand wie ik ken?' vroeg ze daarom maar. Haar nieuwsgierigheid was groter dan ze nu liet zien. Ze zag dat hij kleur op zijn wangen kreeg, maar dat hij daarna weer verschoot van kleur, ditmaal bleekjes. Ze voelde een warme gloed door haar hele lichaam gaan. Het zou toch niet dat deze jongen haar wilde uitvragen? Ze concludeerde het eigenlijk wel door de aanwijzingen die ze van hem kreeg. Ze kende zijn vrienden niet en hij deed een beetje ongemakkelijk. Dit was precies waar ze op hoopte. Een jongen die onverwachts op haar pad kwam lopen en haar met een rare omweg mee uit vroeg. Toen hij zei dat hij zijn vriend wel even zou gaan halen, knikte ze beleefd en bleef wachten op haar plek. Ze wachtte op dezelfde jongen die zo zou verschijnen en nog zenuwachtiger zou vertellen dat er helemaal geen vriend was. Er kwam echt even later wèl een andere jongen aan. Ook hij was immens knap. Maar ze werd afgeschrokken door zijn kleur aura. Nou ja, afgeschrokken was misschien het verkeerde woord. Want Skye had nooit vooroordelen, zij wist hoe het was om voor een andere kleur aura afgemaakt te worden. Met een lichte teleurstelling die ze liet blijken op haar gezicht, zei ze hem gedag. 'Jamie?' Er vormde een lichte glimlach rond haar lippen. 'Aangenaam, mijn naam is Skye.' Ze hield haar hoofd een beetje schuin. Deze jongen was misschien nog wel mysterieuzer dan de jongen van net, die Chad bleek te heten. Maar er was iets aan hem wat haar afstand deed houden. 'Ja, waar is Chad eigenlijk?' Het was overduidelijk dat ze meer interesse in Chad had dan in Jamie. Ze wilde eigenlijk van hem af komen, maar toen vroeg hij haar op een schattige wijze haar mee naar het gala dat vanavond in deze zaal zich zou afspelen. Ze grinnikte, nu voelde ze zich toch wel vereerd. 'Hoe...kan ik daar nou nee op zeggen?' Ze kreeg zelfs kuiltjes in haar wangen, zo lief dat ze het vond. Maar de conversatie die net de goede kant op leek te gaan, werd afgekapt. Hij begon steeds sneller te ademen, het leek wel alsof iemand een spreuk om hem had uitgevoerd, maar dat was onwaarschijnlijk. 'Jamie...? Gaat het wel?' Maar hij liep van haar weg. Ze stond helemaal perplex. Met open mond leunde ze tegen de muur aan. Ze wilde ja gaan zeggen en hij liep weg? Net toen ze haar spullen wilde pakken om hier weg te wezen, kwam Chad terug. Hij hield haar onbewust tegen. Alsof er een knop in haar hersenen omdraaide die meteen ook alle spieren in haar benen vastzette. Ze stond aan de vloer genageld. 'Ik was van plan om ja te zeggen, totdat hij als een lompe boer zonder wat te zeggen wegliep.' Ze was haar spullen al aan het inpakken. Hij praatte haar een schuldgevoel aan, al was dat misschien niet zijn bedoeling. Ze keek hem met een twijfelachtige blik aan. 'Oké dan. Negen uur.' Ze wilde het ook wel een kans geven, want het was een knappe jongen. Maar ze vond het jammer dat het niet Chad was wie haar uitvroeg. 'Zal...jij er dan ook zijn?' vroeg ze voorzichtig.

Ze was helemaal klaar voor vanavond, ze zag er xxzoxx uit. Ze wist niet wat ze van deze avond moest verwachten. Ze kende die jongen helemaal niet en hun eerste ontmoeting was niet al te best. Maar toch voelde ze wel een bepaalde verbondenheid met hem, omdat hij ook een vreemde aura had. En ook hij was geheimzinnig. Maar ergens vond ze hem raar. Het ergste van alles was, dat ze erop hoopte dat Chad er ook was. Dan kon ze heel even ontsnappen aan Jamie en Chad leren kennen. Maar dat gevoel moest ze maar zien te onderdrukken. 'Hé.' Ze glimlachte naar Jamie, al was het vreselijk ongemakkelijk. Eerst was ze helemaal niet van plan om iets te doen, maar toen gaf ze hem toch maar een lichte omhelzing. Het voelde oneerlijk naar hem toe, alsof ze hem verraadde: ze ging met hem uit, maar wilde met Chad thuis komen. Ze stapte haar kamer uit en ging met hem mee richting de zaal. 'Je...ziet er goed uit,' glimlachte ze. Hij zag er ook goed uit. Akelig goed. Zo akelig goed, dat het eng was. En ze voelde zich ook niet op haar gemak bij hem. 'Ik heb je eigenlijk nooit eerder hier op school gezien, ben jij ook nieuw of zo?' Toen ze de zaal in waren, keek ze meteen of ze een glimp van Chad kon opvangen. Maar ze kon hem niet vinden. Het was dan ook wel erg druk. 'Mag ik je een persoonlijke vraag stellen?' vroeg ze toen maar voorzichtig. Ze wierp een blik op zijn grauwige aura, het leek op een rookspoor. 'Waarom heeft jouw aura die kleur?' Ze vroeg het totaal niet op een wantrouwende toon, al was ze diep van binnen wel wantrouwend naar hem toe. Het was toch niet voor niks dat hij die kleur aura had? 'Die van mij is rood omdat ik geen magische ouders heb.' Er liep een jongen langs hen die meteen lachend "modderbloedje" riep. Skye keek niet eens naar wie de jongen was die het zei, ze keek maar een beetje zielig naar de grond staren. Ze wist haar tranen nog maar net in te houden. 'Dat is de reden waarom ik eigenlijk net zo snel weer van deze school wil als dat ik erop gekomen ben. Maar ik denk niet dat ik veel keus heb. Als ik terug ga naar een normale school, zullen ze dan normaler tegen me aankijken? Dan denken ze dat ik gek ben als ik zeg dat ik magie kan gebruiken.' Ze haalde haar schouders op. 'Waar is Chad?' vroeg ze vervolgens alweer snel.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[RS] Two in One ♥  Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RS] Two in One ♥    [RS] Two in One ♥  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[RS] Two in One ♥
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sunset :: RolePlayGame :: Spellen.-
Ga naar: