Sunset

RPG

IndexRegistrerenInloggen

Deel | 

[RS] Leraar x leerling

Ga naar beneden 
AuteurBericht
x MeisJ

Aantal berichten : 207
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: [RS] Leraar x leerling   do mei 17, 2012 3:19 am

x
Terug naar boven Ga naar beneden
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: [RS] Leraar x leerling   do mei 17, 2012 4:05 am

Mèdee.

Heel de school had het erover. Ze vonden het raar dat hij was aangenomen. De schoolleiding kon toch verwachten dat er op een zeer spoedig moment de wet overtreden zou worden? Of het nou van de kant van de leraar kwam of van de leerling. Mèdee hoorde de meiden al zeggen hoe knap hij was; zijn haar als goud, zijn glimlach blinkend, brede schouders, ogen waar je van weg kon smelten... Mèdee had er maar niets mee. Er was weleens eerder een jonge leraar aangenomen waar alle meiden dol op waren, maar dat vond Mèdee ook niet haar type. Dit zou vast wel weer zo'n persoon worden. Ze kon het wel uitkotsen, een leraar en een leerling die een relatie aan gingen. "Vanwaar die afschuw?" Hailey keek Mèdee onderzoekend aan. "Als twee mensen verliefd op elkaar zijn, moeten zij dat zelf weten. Je weet hoe het is om hélemaal gek te zijn van iemand, dan ga je bij alles over de grens. Want liefde kent geen grenzen. Ook niet leeftijd." Mèdee raakte in een spottende lach. 'Ja, totdat er iemand achter komt en de pedoleraar in de bak draait en de leerling voor altijd met het feit moet leven dat hij of zij zo naïef was om zich te laten gebruiken door een ouder iemand.' Hailey zuchtte. "Soms weet ik echt niet wat ik met jou aan moet. Geloof me, ooit zul je er anders over denken. Misschien al heel gauw." Er ontstond een glimlach op Hailey's gezicht. "Misschien ben jij wel de volgende naïeveling die zal trappen in de val van meneer Grenouille." Mèdee rolde met haar ogen. 'Is dat zijn naam? Grenouille? Het zal me niets verbazen als iedereen ook al achter zijn voornaam is ge-...' "Jip." Mèdee zweeg en liep maar meteen door naar de gymzaal. Ze kleedde zich om en liep de gymzaal in. Door bijna alle jongens werd ze wel begroet. Door één in het speciaal, Mike. Ze glimlachte naar hun en liep toen door naar Sanne die met nog een paar andere meiden stond. Ze keken allemaal naar hetzelfde punt, wat niet erg verbazingwekkend de leraar was. Mèdee hoorde zijn stem al en ze draaide zich met haar armen geïrriteerd over elkaar naar hem om. Maar ze liet ze weer langs haar zij vallen na ze hem gezien had. Haar mond viel open. Deze jongen was álles behalve wat ze van hem verwachtte. Het was inderdaad een knappe jongen, precies haar type qua uiterlijk. Mèdee hield wel van volwassen jongens, maar wilde niet dat ze meteen een stuk ouder waren. Hoe oud zou deze jongen zijn? Rond de twintig? Ze bekeek hem van top tot teen, maar liet niet merken aan haar vriendinnen of wie dan ook dat ze van de leraar onder de indruk was. "Is hij niet knap?" fluisterde Sanne giechelend in haar oor. 'Nee.' Ze gingen allemaal zitten toen hij floot en netjes bleef iedereen stil. Hij vroeg iedereens naam en Mèdee zei het expres nogal zachtjes. Hij vroeg nogmaals hoe ze heette. 'Mèdee,' herhaalde ze wat harder. De derde keer zei Sanne het maar, en toen verstond hij het wel. Van binnen smolt ze helemaal toen hij zei dat hij haar wel zou onthouden. Iedereen kreeg een nummer en door te ruilen wist Mèdee gemakkelijk bij Sanne in het groepje te komen. "Je denkt nu zeker wel anders over meisjes die verliefd worden op oudere mannen?" zei ze plagend. 'Iel, gadver, nee? Ik vind die gast niet leuk. Hij is echt...vet oud.' Sanne keek haar echt te breed grijnzend aan. "Uhu..." Mèdee werd rood, de hele les zat ze al te staren naar meneer Grenouille. Waar kwam dit gekke idee vandaan om er überhaupt over na te denken hoe hij als persoon was? Hij was gewoon haar leraar, niets meer en niets minder. Ze was volwassen voor haar leeftijd en dat betekende juist net dat zij niet zo gek was als haar kinderachtige vriendinnen die allemaal wèl als een blok voor de leraar vielen. "Sorry, je krijgt me niet overtuigd. Je vindt hem wel leuk, maar je durft het niet toe te geven." Expres ging Mèdee bij de jongens zitten, heel dicht bij Mike om te laten zien dat ze op jongens uit haar klas viel. Sanne keek echt zo: -.-. Mèdee keek voor zich uit en had nu nog beter zicht op de leraar. Sanne was ergens anders gaan zitten, dus kon Mèdee nu zonder door iemand betrapt te worden steeds kijken naar hem. Hij was inderdaad heel gespierd. Het leek net een surfer of zo. "Oh nee hè. Mèdee... Je gaat toch niet zeggen dat jij hem óók leuk vindt..." zeurde Mike. Mèdee schudde hevig haar hoofd. 'Nee, helemaal niet! Ik val niet op zulke oude jongens... Alleen op leeftijdsgenoten.' Mike voelde de hoop weer komen en drukte steeds een kusje op haar wang. Op deze school was het strikt verboden om als stel steeds aan elkaar te zitten, alleen al met een kus op de wang werd je gestrafd, dus moest je het voorzichtig doen. Als je als leraar en leerling betrapt werd, hoe erg zou het dan wel niet zijn? Steeds wanneer de leraar niet keek ging hij weer aan d'r zitten, totdat zij het veld in moest. Mèdee was super slecht in voetbal, dus dit zou niet al te leuk voor haar gaan worden. Ze ging maar gewoon ergens staan, ze werd middenvelder genoemd. Top. Meneer Grenouille floot en al snel kreeg Jeroen, de pestkop uit de klas, de pik op haar. Steeds wanneer de bal dicht bij hem kwam, schopte hij hem richting haar en moest ze een stap opzij doen om 'm niet in haar maag te krijgen. Op een gegeven moment haalde hij haar onderuit. Ze viel aardig hard op de grond. Waarom moest dit nou precies gebeuren nu er een knappe leraar was die naar haar keek? Het was alsof God het op haar gemund had. Gelukkig werd hij afgefloten, hij mocht zelfs de gymzaal verlaten. De jongens buiten het veld scholden Jeroen nog na. Ze wilde opstaan, maar de leraar kwam naar haar toegelopen o.o. Ze slikte, maar ze kreeg zo'n brok in haar keel dat ze er geen zinnig woord uit wist te brengen toen hij wat aan haar vroeg. Hij hielp haar omhoog en daar bloosde ze nogal van. Meteen hoorde ze Sanne met de meiden giechelen. 'J-...J-...' -.- Ze knikte maar en liep meteen weer weg. Fijn. Nu leek het ook nog alsof ze hem niet mocht. Haar gedachten over hem waren zo dubbel. Ze hield niet van jongens die zo'n acht jaar ouder waren. Zij was zeventien, hij was waarschijnlijk zo'n vijfentwintig? Dat kon gewoon niet. Het. Kon. Niet. Ze moest die gedachte niet steeds binnenlaten. Maar toch bleef ze van die signalen opvangen, bijvoorbeeld dat hij haar steeds aankeek. Maar ja, dat was gewoon iets waarop ze hoopte dat het zo was. Misschien hadhij het niet eens door dat hij zo staarde.
Het was 4 uur en iedereen ging naar huis. Mèdee liep minstens wel vijf rondjes door de school, twijfelend. De hele tijd dwong ze zichzelf om naar huis te gaan, maar door haar ideeën werden haar stappen richting huis tegengehouden. Haar idee was namelijk om naar meneer Grenouille te gaan. Ze wist dat hij nog in zijn wiskundelokaal zat. Iets in haar zei dat ze hem móést aanspreken. Gewoon om een gesprek te beginnen. Maar ja, wat moest ze dan zeggen als ze eenmaal zijn lokaal naar binnen liep? "Hallo, alles goed met u?"? Dat zou helemaal nergens op slaan. Ze was er nog helemaal over aan het peinzen, totdat ze ineens voor zich uit keek. Ze stond al voor de deur van zijn lokaal, wat ze in haar onbewustzijn had gedaan. Zonder er verder bij na te denken klopte ze op de deur en liep zijn lokaal binnen. Hij zat aan zijn bureau, het lokaal was verder leeg. Ze deed de deur achter zich dicht. 'Ehm, hallo, mag...ik u even spreken?' Haar maag draaide zich om. Ze moest binnen nu een paar seconden iets hebben bedacht, anders zou hij denken dat ze haar tong was verloren. Voorzichtig deed ze een paar stappen richting hem en toen barstte ze ineens spontaan in neptranen uit. 'Het is gewoon... Ik weet ook niet waarom ik naar u toe ga, maar ik móét het iemand vertellen... Mike, de jongen uit mijn klas waar ik vandaag met gym zat, weet u wel...? Hij mis...misbruikt me... Al het hele schooljaar... Het begon...met één keer met hem uitgaan... En ik was zo dronken en hij hielp me naar zijn huis en liet me geloven dat het mijn huis was... Hij kleedde me uit en... Ik kon gewoon niet tegen hem op, want hij was zo sterk en...' Waar haalde ze dit in godsnaam vandaan? Waar haalde ze het gore lef vandaan om tegen hem te liegen over zoiets? Het was gewoon uit paniek, omdat ze iets móést bedenken en dit was het eerste wat haar tebinnen schoot. Op deze manier zou ze aandacht van hem krijgen. 'Ik weet ook niet waarom ik het u vertel, want u heeft er niks aan en ik ken u niet goed, maar... Ik weet niet waar ik anders naartoe moet en u leek me wel een persoon wie ik kon vertrouwen... U vertelt dit toch niet door hè? En alstublieft, confronteer Mike er niet mee...' Ze zat nu tegenover hem aan een stoel. Ze verbergde haar gezicht in haar handen en toen ze weer op keek, keek ze hem liefjes aan in zijn ogen. Het erge was, ze voelde zich geen moment schuldig. Nu nog niet. Niet tegenover Mike, niet tegenover meneer Grenouille... Ze was voor nu gewoon blij dat ze zijn aandacht had. Voorzichtig gleed ze met haar hand richting de zijne en legde haar wijsvinger op zijn pink.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: [RS] Leraar x leerling   do mei 17, 2012 11:52 pm

Mèdee.

(ben je post kwijt en moet anders heel dat ruziestuk van gisteren doorscrollen.)
Vanavond zou ze naar meneer Grenouilles huis gaan. Ze kreeg geen hap door haar keel bij het avondeten omdat ze daar zo mee bezig was. Ze vond het vreselijk dat ze tegen hem gelogen had, al had ze nu wel haar zin. Ze had nu zijn aandacht. Hij was zo vriendelijk, begripvol... Hij was een goede luisteraar en precies waar een perfect vriendje aan zou moeten voldoen. Voor Mèdee was het nu wel duidelijk dat ze als een blok voor hem was gevallen en nu niet meer terug kon. Ze was gewoon verliefd, kon zij er wat aan doen? Mensen kiezen niet uit op wie ze verliefd worden, dat...gebeurt gewoon opeens. En hoe moeilijk dit ook was en hoe veel consequenties ook zouden volgen als iemand erachter kwam... Ze wist dat ze hem niet meer uit haar hoofd zou krijgen. Dat betekende voor haar dat ze hem vanavond duidelijk zou maken hoeveel ze voor hem voelde. Als het kon zou ze zo snel mogelijk van hem af proberen te komen, want dit was zowel voor hem als voor haar een ramp. Een leraar en een leerling, dat was strafbaar. Hij zou in de gevangenis terecht komen omdat hij met een minderjarige ging en zij zou voor altijd worden herkend als "het meisje dat met een leraar ging". Mensen hadden ook zoveel vooroordelen, het was niet eerlijk. Ze had vandaag een shirtje aan met een diepe V-hals, waardoor ze veel inkijk had en een strakke broek. Ze kwam met de bus aan bij het huis van Jip, ze had niemand verteld dat ze naar hem toe zou gaan. Het was een klein, maar mooi huis. Van buiten leek het tenminste zo. Ze liep het trapje op naar de voordeur en klopte op de deur. Ze bloosde al meteen toen hij open deed. 'Sorry dat ik al zo vroeg ben, maar...ja, ik kon eigenlijk niet wachten,' gaf ze maar eerlijk toe. Hij kon dat namelijk ook opvatten als dat ze gewoon graag met hem wilde praten over Mike. Ze stapte voorzichtig naar binnen en hing haar jasje aan de kapstok. Nadat hij naar de woonkamer begon te lopen, ging zij ook en ging beleefd met haar ene been over de andere zitten op de bank. 'Sinds...ik u heb verteld over Mike heeft hij me niet meer lastiggevallen... U hebt me echt goed geholpen.' Ze trok hem voorzichtig ook op de bank naast haar en bleef zijn hand vasthouden. Ze keek hem met kraaloogjes aan. 'Maar... Ik heb het echt fijn gehad wanneer ik bij u was. En die tijden wil ik niet verliezen nu ik...niet meer word lastiggevallen door Mike.' Ineens kwam ze steeds dichterbij hem te zitten. 'Moet ik u nog steeds meneer Grenouille noemen..?' prevelde ze zachtjes in zijn oor. En ze ging gewoon op zijn schoot zitten, met haar knieën zachtjes geklemd tegen zijn heupen. In de hoop dat ze hem zou verleiden, ging ze op een manier zitten waardoor hij wel naar haar inkijk móést staren. 'I-ik... Mag u echt héél graag. U luistert altijd zo goed en de jongens van mijn leeftijd doen dat allemaal niet... Ik voel me altijd te volwassen voor mijn leeftijd, want de jongens uit mijn klas zijn allemaal zo kinderachtig. U bent precies wat meisjes in een jongen zouden moeten zoeken, weet u.' Ze pakte zijn handen vast en plaatste op haar kont. XDDDDD Ze ging voorzichtig met haar hoofd dichter bij het zijne. 'Ik weet dat u dit ook wilt,' fluisterde ze helemaal in zijn oor X'DDDD. Vanaf daar gaf ze hem een kus in zijn hals, op zijn kaak en vervolgens drukte ze ook haar lippen op de zijne. En nog een keer en nog een keer. X'DDDDD
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: [RS] Leraar x leerling   vr mei 18, 2012 12:51 am

Prue Riverwoods.

De school waar ze vandaag haar eerste dag had om bij te gaan werken, kon nieuwe leraren maar al te gauw herkennen. Meestal waren het oude leraren die er werkten, ze namen niet zo snel jonge leraren aan omdat ze bang waren dat zij fouten maakten. Maar Prue maakte geen fouten. Ze was intelligent, maar geen snob. Ze vond het leuk om als tweeëntwintigjarige lerares ook weleens maf te doen tijdens lessen die ze gaf. Ze gaf Frans en handvaardigheid, twee totaal verschillende vakken. Toch was ze er beiden aardig goed in. Ze had vandaag al zo'n drie lessen gegeven en was het gesprek van de dag bij de leerlingen. Omdat ze al opvallend genoeg was vandaag, had ze geen kleren aangetrokken die ze normaal aan had. Dat waren kleren waar ze de leerlingen hier op school gek mee maakte. Tenminste... De mannelijke leerlingen. De bel ging, haar vierde les begon. Ze gaf Frans. De leerlingen stroomden binnen, en net als de voorgaande drie lessen staarden ze haar allemaal en begonnen dan grijnzend tegen elkaar te fluisteren. Prue liet zich niet gek maken en glimlachte gewoon heel vriendelijk naar iedereen. Op een gegeven moment kwam er een jongen binnen lopen met blond haar en prachtige ogen. Ze kon het niet laten om naar hem xxzoxx te glimlachen. Zijn vrienden begonnen meteen te lachen en wat in zijn oor te fluisteren. Prue kon er wel om lachen. En eigenlijk kon ze het ook wel begrijpen, want deze school kende alleen oude en lelijke leraren. Zij was de enige lerares die in de buurt kwam van hun leeftijd en omdat ze er goed uitzag, reageerden de jongens zo op haar. Ze had haar haren vandaag gekruld, het zat xxzoxx. Toen de hele klas gevuld was met leerlingen, sloot ze de deur en ging midden in de klas staan. 'Ik ben mevrouw Riverwoods, jullie nieuwe lerares Frans. En als jullie handvaardigheid hebben, kan het zijn dat jullie me daar ook voor hebben.' Er werd meteen weer gesmoesd. 'Zolang jullie naar me luisteren, zullen we het gewoon super gezellig hebben. Ik zal namelijk heus niet de saaie lerares uithangen. Dat beloof ik jullie.' Eén brutale jongen reageerde daar meteen op. "Nee, uw dikke flessen die u daar heeft hangen zullen ons heus niet gaan vervelen." De jongens begonnen meteen echt keihard te lachen. Nu zou zij eigenlijk de strenge lerares uit moeten hangen, ze zou de jongen aan zijn kraag mee moeten sleuren naar de directeur om hem te laten schorsen, maar in plaats daarvan schoot ze echt hard in de lach. 'Grappenmaker!' grinnikte ze, maar een nerd die voor haar neus zat, zei zachtjes: "U zou hier niet om moeten lachen." Prue trok haar gezicht weer in de plooi, op xxdezexx manier (maar dan zonder die snorhaartjes XDDDDDD). Het was echt zo'n "oh-ja" moment. "Oh ja, ik ben lerares. Ik zou hier nu wat van moeten zeggen." 'Ik wil die opmerking niet nog een keer horen,' zei ze ditmaal wel streng. Maar het was al te laat, nu had iedereen gemerkt dat ze geen orde kon houden. Iedereen vond het al leuk genoeg dat ze meelachte. "Ik bedoelde het niet beledigend hoor, mevrouw Rivvie," ging de jongen maar verder en verder. "Ik moet zeggen dat u van nature erg mooie rondingen heeft." Prue keek hem waarschuwend aan. 'Als je nog één woord z-...' Hij luisterde niet eens meer naar wat ze zei. "Ik snap alleen niet waarom u lerares bent geworden. Het lijkt net alsof u dáárom lerares bent geworden, om tienerjongens gek te maken in hun kop." Ze wist zijn naam niet, dus zei ze: 'Jongeman, je kunt nú vertr-...' "Het is erg wreed van u dat u lesgeeft. Zo halen de jongens hun Frans niet, hoor. Uw meloenen leiden ons veel te veel af. Wacht. Ik heb een idee. Als wij ze gezien hebben, zullen we de volgende keer er niet meer zo van onder de indruk zijn. Dan weten we namelijk wat zich verschuilt onder uw bh'tje. Dus ik zou zeggen, show your tits." Hij keek de klas rond. "Kom op jongens, doe mee. Show your tits! Show your tits!" Alle jongens begonnen mee te doen en Prue wist echt niet meer hoe ze hier de orde moest blijven houden. Ze riep ook serieus door de klas heen: 'Hou je kop!', xxzoxx. De jongens tierden echt van het lachen. 'Als jullie nu stoppen en netjes aan het werk gaan... Dan zal ik de volgende keer cake voor jullie meenemen.' Dat was de enige optie die ze nog in zich had om orde te brengen, voordat ze in paniek zou gaan raken. En gelukkig, het werkte. Omkoping was toch simpeler dan ze dacht. Ze glimlachte en zuchtte opgelucht. Iedereen was stil en opende zijn of haar boek. 'Ik moet jullie namen nog leren, maar ik ga geen plattegrond maken om het op die manier te leren. Ik geef wel gewoon beurten.' De jongen begon weer. "Oh, gaat u ons beurten geven? Ik zou u wel graag in uw hol n-..." Maar de jongen kon zijn zin niet afmaken, want ineens sprong er een andere jongen echt bovenop hem en begon op hem in te slaan. De jongen viel van zijn stoel af en op de grond begonnen ze te vechten. "Kankerjong, ga van me af!" riep de jongen, maar de andere jongen wist niet van ophouden. Prue stond geschrokken op en probeerde de jongens uit elkaar te halen. Inmiddels waren allemaal leerlingen eromheen gaan staan en riepen: "Vechten, vechten!" met z'n allen. 'Hou daarmee op! Onmiddellijk!' Ze trok de jongen die begon van de andere jongen af en beiden stonden ze maar weer op. Ze trokken hun shirts weer goed. Prue zuchtte. 'Hoe lief ik het ook vind dat er iemand voor me op komt... Ik kan best zelf orde in de klas houden.' Of niet. 'Iedereen gaat weer zitten en ik ga dan toch maar jullie namen opschrijven om er een plattegrond van te maken.' Ze liep terug naar haar bureau en ging maar zitten. Ze ging iedereen af en kwam weer bij de jongen aan met het prachtige blonde haar. Hij zat echter achterom gedraaid en was aan het praten. Om te laten zien dat Prue toch wel streng was, zei ze meteen: 'Ja, jij blijft maar na. Kom wanneer je je laatste uur hebt maar weer terug naar dit lokaal.' Iedereen was meteen doodstil.

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: [RS] Leraar x leerling   

[RS] Leraar x leerling
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sunset :: RolePlayGame :: Spellen.-
Ga naar: