Sunset
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sunset

RPG
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 [RS] Circus.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
x MeisJ

x MeisJ


Aantal berichten : 207
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : iloveu. x sas

[RS] Circus. Empty
BerichtOnderwerp: [RS] Circus.   [RS] Circus. Icon_minitimeza mei 12, 2012 5:18 am

[RS] Circus. Tumblr_m3wtqsh30t1r7kr43o1_250[RS] Circus. Tumblr_m3wtqsh30t1r7kr43o2_250

Skye.

Ze had voor haar intelligentie accountancy kunnen gaan doen, misschien kon ze zelfs wel door voor advocaat als ze hard had gewerkt. Haar ouders waren rijk genoeg om haar te laten studeren op een prachtige universiteit. Maar dat was allemaal niet wat ze hoefde. Al vanaf haar zesde was Skye's droom om in het circus te gaan. Die beslissing maakte ze op een magische dag. Ze groeide op in een dure en veilige omgeving: ze zat in een landhuis opgesloten en mocht niet over de grens van de omheining die om het grasveld stond om haar huis. Haar ouders waren altijd aan het werk, dus had ze een nanny die altijd op haar paste. Skye hoorde dat het grootste circus van de wereld, circus Soleil, zou gaan optreden in hun stad. Ze mocht er niet heen, want ja, het was buiten haar omgeving en had niemand die met haar mee kon om haar veilig te houden. Daarom dat ze in de avond nadat de nanny haar instopte, weer uit haar bed stapte en in haar kleine pyjama in het donker naar buiten ging. In haar pyjama liep ze over het gras richting de circustent die daar stond. Buiten stonden er lege kooien, woonwagens en andere gebouwen waar Skye nog helemaal geen weet van had in die tijd. Met haar kleine handje schoof ze het zeil van de circustent een beetje opzij om te zien wat zich daar afspeelde. Ze verstopte zich onder de tribunes en keek tussen iemands voeten door naar het optreden. Er waren clowns, acrobaten en exotische dieren die Skye nog nooit in het echt had gezien omdat ze ook nog nooit naar een dierentuin was geweest. Ze werd dol op het optreden en lachte vrolijk mee met de grappen die er werden gemaakt, maar ze werd er helemaal verliefd op toen ze de prachtige meisjes zag die op kwamen. Er waren er vrouwen die prachtig verkleed op een olifant zaten, er zaten vrouwelijke acrobaten bij, maar het allermooiste vond ze een meisje dat xxacrobateerde in een doekxx dat vastgeknoopt zat aan het plafond. Het meisje zag er zo gelukkig en vrij uit. Vanaf dat moment wist Skye zeker dat haar hart hier lag. Toen ze oud genoeg was, nam ze les in de acrobatiek, en dat bewegen in die doeken heette luchtacrobatiek. Daarin werd Skye zo goed, dat ze echt in een circus mocht en ook mocht meereizen met ze. Het was een prachtige groep. Het bestond uit freaks uit een freakshow - super lange mannen, vrouwen met baarden - acrobaten, clowns, dierentemmers en verzorgers. Het was een grote groep, maar zo hecht als een familie. Niemand werd buitengesloten. Het ging een tijd heel goed met het circus, vooral omdat zij meedeed. Ze had zelfs fans, zowel jonge als wat oudere mensen. Er waren kleine meisjes die haar na een optreden weleens opwachtten en verlegen vroegen om met haar op de foto te gaan, en dan vond Skye dat zó schattig. Er waren ook jongens die alleen naar het circus gingen om "lekkere wijven" te zien, en ja, de meiden in het circus droegen dan ook wel altijd weinig kleding of dingen waar je veel kon zien. Maar de tijden veranderden en het circus werd een minder groot succes. Dat werden alle circussen eigenlijk wel, en de meesten stierven uit. Dit circus wist zich nog wel staande te houden, want al het loon dat de mensen van het circus ontvingen werd nu ingehouden. Dat was niet erg, want ze kregen gewoon onderdak en voedsel. Dat was alles wat Skye nodig was.

Het was avond en Skye voelde zich vandaag al de hele dag niet lekker. "Skye, wat is er?" Lena, één van de vrouwelijke acrobaten, keek Skye bezorgd aan. "Je kijkt zo...verdrietig. Je hoort juist blij te zijn, heb je gezien hoeveel publiek we vanavond hebben?" Lena keek vanachter de coulise (? hoe schrijf je dat) naar de tribunes die voor de helft gevuld waren met mensen. Dat was inderdaad veel, want meestal kregen ze maar zo'n twintig bezoekers. 'Ik weet het, ik weet het...' Skye beet zenuwachtig op haar lip. 'Dat is het ook niet...' Lena legde haar handen op Skye's schouders. "Het komt door die nieuwe jongen die morgen komt, hè?" Skye begreep niet dat Lena dat nu al zo gemakkelijk wist te raden. Nou was Lena dan ook wel één van haar beste vriendinnen. Skye zuchtte. 'Hij komt van circus Soleil, Lena... Het circus moet al gaan bezuinigen, en door die jongen zullen ze nog een mond moeten voeden. Hoe willen ze dat blijven betalen? Ze gaan er mensen uit gooien, ik weet het zeker. Die jongen zal hoe dan ook mij eruit weten te krijgen, hij is veel beter...' Lena gleed met haar handen door naar Skye's wangen. "Je kent de directeur. Hij houdt van je, op zijn manier dan... Hij zal je er niet uit gooien, zeker zeventig procent van het publiek komt hierheen om alleen maar een glimp van jou op te vangen. Wedden dat die jongen megapuisten heeft en lelijk lang haar heeft?" Lena wist Skye altijd in zulke situaties aan het lachen te maken. Al stopte ze ook snel wel weer, want ze voelde zich er echt niet goed over. 'Nou ja. We zullen wel zien... Maar niet tegen iemand zeggen dat ik me zorgen maak om die reden. Zo zullen ze alleen maar meer erop letten of ik het wel goed doe.' Lena knikte geruststellend. "Ga nou maar, je moet bijna op." Skye haalde diep adem en liep toen voorzichtig de zaal binnen. Al meteen kreeg ze een staande ovatie, waar ze niks van begreep. Ze hadden haar nog niets zien doen. Het zette haar er wel toe om meer haar best te doen, want het was enthousiast publiek. Ze klom voorzichtig in de doeken en deed wat ze altijd deed.

Het was de volgende dag en de jongen zou er ieder moment zijn. In haar achterhoofd had ze zitten dat het gewoon een lelijk jong was dat alleen goed zijn ding deed maar verder niet. Als hij niet enthousiast was en niet genoeg motivatie had, zou het publiek hem niet hoeven. Dan zou hij er snel genoeg weer uitgegooid worden en zou Skye mogen blijven, dacht ze. Ze stond bij de mensen die eigenlijk haar állerbeste vrienden waren in deze hele circusfamilie: Lena, Yens, Wouter, Arie (LOL) en Demi (HAHA). Wouter was een lange man uit de freakshow, maar viel ook weleens in voor clown. Arie was een hele oude man, maar kon doorgaan voor vijftig en hij was super gay (BAHA). Demi was een trapezemeisje en de jongen waar ze altijd mee optrad was ook haar vriend. Ze was gewoon een beetje met hun aan het praten, totdat ze een onbekende jongen aan zag komen lopen. Eerst moest hij langs de freaks, waaronder Lillian. Wouter schoot spontaan in de lach. "Zo te zien is Lillian al een beetje verliefd op de nieuweling." Iedereen moest lachen, maar Skye kon er niet om lachen. Ze kon namelijk zien hoe verschrikkelijk knap deze jongen was en hoe erg de concurrentie dus zou zijn. Meisjes gaan veel sneller naar een circus dan jongens, die zullen deze jongen helemaal geweldig gaan vinden om te zien, of hij nou een clown speelde of gewoon een acrobaat. Hoe dan ook zou hij knap zijn. Hoe dichterbij hij kwam, hoe meer Skye de confrontatie aan voelde komen. Hoe kon ze opboksen tegen deze jongen? Alleen al zijn uiterlijk was iets om een kaartje voor te betalen om te kunnen zien. Laat staan als hij ook nog eens atletische dingen kan. Yens en de rest deden super aardig tegen hem, zelfs Lena. En toen kwam de jongen bij haar aan en keek ze hem aan in de ogen. Voor Skye verdween iedereen om haar heen, zelfs Yens waar ze altijd een oogje op had gehad. Het was een gelukje dat het publiek geen oogcontact met deze jongen kon maken, want dan zou haar zaak verloren zijn. Hij had zulke ontiegelijk mooie ogen, dat ze niet wist hoe ze nog naar iets anders kon kijken. Ze moest haar best doen niet te blozen toen hij een kus op haar hand gaf. Gelukkig werd ze nu door een stootje van Lena uit haar droom geholpen. Ze verdronk letterlijk in zijn ogen. Expres keek ze nu best boos, wat dacht deze jongen wel niet? Dat hij hier zomaar kon binnenlopen alsof hij deel uitmaakte van de familie? Dat hij aan alle meisjes kon komen die hier rondliepen? Nee, Skye zou niet in zijn val trappen. Ze zou hem kosten wat kost uit de weg ruimen. Nou ja, niet te letterlijk. Ze zou ervoor zorgen dat hij ontslagen werd. Alleen op die manier zou niet alle aandacht naar hem uitgaan en ging de aandacht weer naar Skye. Dat is wat ze wilde. Net toen ze een arrogante opmerking wilde maken, liep hij gewoon weg. 'Oh. Mijn. God.' Ze keek nu nog kwader. Wouter tilde haar op en meteen vloog ze bijna negen meter de lucht in XDDDD. "Neem het de jongen niet kwalijk, vogeltje. Hij was vast verlegen." Demi giechelde helemaal en omhelste Lena. "Hij is zó knap! Ik móét hem hebben!" Skye kon dit alles echt totaal niet hebben. Hij was nu natuurlijk het gesprek van de dag. Hoelang zou dat nog duren? Voor het eerst keek niemand naar haar, maar naar Justin (als ik hiervoor al zijn naam heb genoemd, zal er waarschijnlijk Jamie staan XDDDD).

~ 2 dagen later ~

'Zag je dan niet hoe hij uit zijn ogen kijkt? Hij voelt zich echt verheven boven ons!' zat ze helemaal te zeuren tegen Yens, die maar koeltjes zijn schouders ophaalde. (ik speel hem heel kort XDDD) "Ik zie niks verkeerds aan hem, eigenlijk. Alleen keek hij jou nogal...vreemd aan." Dit was precies waar Skye bang voor was. Straks zag die Justin haar nog als prooi of zo, wist hij al van tevoren dat hij haar hier weg zou jagen. Hij zou alle aandacht naar zich toe trekken en dus bij haar wegtrekken. 'I-... Kijk, hier kan ik dus echt niet tegen. Ik ben altijd de enige wie iemand niet mag en dan word ik vervolgens gehaat.' Yens sloeg zijn arm om haar nek en trok haar daarmee gemakkelijk naar zich toe. "Ik haat je niet." Skye maakte hier gebruik van en raakte hem extra veel aan door hem te prikken in zijn zij. 'Laat me los!' zei ze, al wilde ze helemaal niet dat hij haar losliet. Helaas liet hij haar weer los. "Ah, Skye kijk!" Yens begon helemaal te lachen en wees naar Justin die daar stond met Lillian. "Ze heeft hem weer gevonden hoor." Yens liep richting Justin, maar ze pakte zijn arm vast. 'Nee. Yens. Nee.' Maar hij trok zich los en liep gewoon naar hem toe. Skye zuchtte geïrriteerd en liep maar mee. Yens was nogal aan het woord en dat vond Skye prima zo. Maar Justin staarde haar de hele tijd aan. Skye had net als Yens ook zijn lijstje helemaal doorgelezen. Ze wilde weten wat hij allemaal kon, en dat was haast alles. Ze was benieuwd naar hoe hij zong, maar hij wilde dat niet. 'Als je dat ook niet durft bij het publiek zullen ze tomaten naar je gooien,' grijnsde ze gemeen. Maar hij liep weg. x_x 'J-... Wat de fack?!' Yens waarschuwde Justin nu al dat hij dit beter niet had kunnen doen, maar het was al te laat. Skye vond het vreselijk om op deze manier afgewezen te worden, dit was al de tweede keer en nóg erger. "Laat hem m-..." Skye duwde Yens weg. Zodra ze namelijk met Justin bezig was, zag ze niemand meer en dus ook Yens niet. Dan was Yens ineens niemand meer voor haar. Ze liep stampvoetend over het terrein. 'JUSTIN!' Maar hij liet zich natuurlijk niet meer zien. 'Dan niet,' mompelde ze. Als hij nog de intenties had om vrienden te worden, had hij nu die kans laten schieten door deze actie. Ze liep maar weer terug en zag toen ineens Lillian staan. Ineens kreeg ze een verschrikkelijk, maar geweldig idee. Ze liep op haar af. 'Lillian, wat is er?' Lillian snikte namelijk een beetje. "Joestin... Hai... Hai wiel mij njit zien..." Skye veegde Lillian's tranen weg. 'Lill, natuurlijk wil hij dat wel.' Ze schudde haar hoofd. "Kaik dan hoe ich eruit zie! Ich ben niet knap genoeg voer hem." Skye glimlachte liefjes. 'Natuurlijk wel! Oké, ik heb een idee. Er zijn verkeerde jurken geleverd voor ons voor de parade op de olifanten. Ze zijn namelijk iets te groot. Trek de állermooiste aan, loop op Justin af en zeg gewoon wat je wilt... Wil je een knuffel van hem, vraag om een knuffel. Wil je een kus van hem op de mond, vraag dan om een kus van hem op de mond. Ik zal erbij zijn om je te helpen, goed?' Lillian knikte en ging na zich te hebben omgekleed en opgemaakt naar hem op zoek. Snel was hij weer gevonden en Skye bleef op een afstandje staan met een gemene lach. Alvast zette ze een muziekje op, toen Lillian hem vroeg om te dansen. Géniaal. Alles verliep op rolletjes, hij deed ook gewoon alles waar zij om vroeg. X'DDDDDDDD Iris kwam op Skye af, een nieuw meisje. "Oh my God. Skye, je weet toch dat hij jou leuk vindt?" Skye zette haar muziek af en het was even stil. Het duurde een paar seconden voordat ze het zich realiseerde. Justin die haar leuk vond? Yeah, right. 'Oh mijn God.' Ze keek Justin even aan die daar nog met baardvrouw stond. XDDDD 'Ik...iel.' Ergens voelde ze zich heel erg gevleid, want Justin was echt onrealistisch knap. Maar toch, dit hoorde haar vijand te zijn. 'Gadver!' En snel liep ze weg voordat ze de confrontatie met Justin nog aan kon gaan. In haar soort van tent kleedde ze zich om. Het was voor het eerst dat ze dit zou aantrekken, maar ze zou straks de generale repetitie houden: nog één laatste oefening vóór de echte show. En dat moest dan wel in de kleding die ze vanavond zou dragen, want ze moest weten of het goed zou blijven zitten. Ze zag er nu xxzoxx uit. Even keek ze in de spiegel en voelde zich een beetje zekerder van zichzelf. Ze vond zichzelf er op deze manier wel mooi uitzien. Ze liep door naar de zaal waar ze elke dag wel was om te repeteren. Deze keer had ze de zaal voor zichzelf. De doeken waren al opgehangen, het waren allemaal rijen met doeken omdat ze zou gaan klimmen van de ene in de andere. Ook was er een schommel. Eerst was ze wat oefeningen op de grond aan het doen, dat ze de spagaat bijvoorbeeld deed. Op een gegeven moment zag ze Justin op de tribune zitten, al negeerde ze hem. Hij stond op en meteen klom ze in de doeken. Hij ging haar achterna. Ze ging op de schommel zitten en ging snel schommelen zodat hij er niet meer bij kon. Maar hij wist er toch op te komen. -.- Dat bewees maar weer dat hij dus inderdaad beter was dan zij. 'Hou op met stotteren. Je immitatie dat je me leuk vindt werkt niet bij mij.' Want ze geloofde niet dat hij haar leuk vond. Ze had gewoon argwaan. Misschien dat hij het wel deed alsof, zodat ze zijn vertrouwen won en hij haar uiteindelijk hard kon laten vallen? Ze kon niet weer terug bij haar ouders aankloppen en school had ze niet afgemaakt, dus waar kon ze dan nieuw werk zoeken? Dit was alles dat ze had. En ze dacht dat hij het van haar wilde afpakken. 'Waarom ik je niet wil leren kennen? Eh, laat me even denken... Omdat...je denkt dat je beter bent dan anderen.' Dat kon ze niet weten, want ze had hem nog nooit gesproken. Maar ze dacht het wel. 'Je kent mij ook niet, dus waarom ga je dan zo achter me aan?' Ze was een tijdje gestopt met schommelen, maar wilde weer. Justin hielp haar mee en hield zijn armen aan beiden touwen vast, waardoor hij een beetje haar rug aanraakte. Ze werd meteen warm van binnen, ze kon aan zijn sterke armspieren zien hoe gespierd hij wel niet was. Tegelijkertijd kon ze het zó niet hebben dat hij haar dat gevoel gaf, want ze wilde helemaal niets voor hem voelen. Beneden zag ze Lillian lopen en ze trok haar mond al open, maar toen smeekte hij haar om Lillian niet te roepen. Ze keek hem een tijdje kwaad aan, maar die veranderde in doordringend. Nu pas kon ze in zijn ogen zien dat hij meende wat hij zei. Ze kalmeerde. 'Oké dan...' Ze bleef naar beneden kijken en zag Lillian een hartje in het zand maken met zijn naam erin XDHHSHAKSFKJ. 'Ze...vindt je wel écht heel erg leuk zeg, jemig,' grinnikte ze zachtjes. Lillian verdween weer, al huppelend en zingend van verliefdheid. 'Ik...wil gewoon niet dat we er een soort...competitie van gaan maken. Ik wil hier met plezier werken, niet denken dat het een wedstrijd wordt wie de beste is.' Ze keek een beetje beschaamd naar beneden. 'Ik ben trouwens Skye, al...zal je dat nu wel al weten.' Beter een late kennismaking dan geen kennismaking. Ze had haar mobiel ook op de schommel gelegd en hoorde 'm trillen. Ze keek naar de sms, die van de directeur was. #Ik kan jou en Justin niet vinden, maar hierbij wil ik alvast zeggen dat ik een plan heb voor het optreden van vanavond. Ik wil het publiek verrassen. In plaats van een solo uitvoering in de doeken, wil ik dat je iets voorbereid samen met Justin. De oude routine van het lied Heavy in your arms had je ook met een jongen geoefend, oefen die gewoon met Justin en je hebt je optreden voor vanavond.# Skye kon haar mobiel nu wel naar beneden flikkeren. Nu moest ze dus écht gaan bewijzen hoe goed ze was. 'Ja, godverdomme.' Haar stemming was alweer slechter. Ze legde haar mobiel neer zodat Justin het nu kon lezen. 'Ik wil echt mijn tijd met het publiek niet gaan delen. De directeur verandert het maar, dat is mijn enige solo voor de avond. Dit heb jij zeker geregeld? Ben je nu ook al beste vriendjes met de directeur?' Ze kon zich nu echt om alles wel ergeren. 'Trouwens, blijf met je arm bij mijn rug vandaan.' Ze ging verzitten, maar daarmee schoot ze naar voren. Ze verloor haar controle over de schommel en het verdween zo onder haar kont. Haar mobiel gleed er ook vanaf en viel al kapot op de grond en zij was de volgende die zou vallen.

Terug naar boven Ga naar beneden
x MeisJ

x MeisJ


Aantal berichten : 207
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : iloveu. x sas

[RS] Circus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RS] Circus.   [RS] Circus. Icon_minitimeza mei 12, 2012 5:26 am

HAHA dit leek een beetje op wat ik had gezien gister ;

Terug naar boven Ga naar beneden
King
Admin
King


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 14-10-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : World.

[RS] Circus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RS] Circus.   [RS] Circus. Icon_minitimeza mei 12, 2012 5:44 am

solij... idd, circus du soleil, daar werkt me broer bij de kassa enzo ;ddd. mirko*
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sunset.actieforum.com
x MeisJ

x MeisJ


Aantal berichten : 207
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : iloveu. x sas

[RS] Circus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RS] Circus.   [RS] Circus. Icon_minitimeza mei 12, 2012 10:36 am

Skye

Eigenlijk stond haar leven op het spel door hem. Ze moest hem haten. Was ze dus echt zo oppervlakkig dat ze als een blok voor hem viel om zijn uiterlijk? Want ze kon maar niet begrijpen hoe het kwam dat ze hem anders zo leuk vond. Iets in haar wilde niets liever op deze hele wereld dan bij hem zijn. Hij rook zo lekker en hij had ogen waar ze steeds weer een nieuwe vorm uit kon halen alsof het een abstract schilderij was. Je kon er gewoon diep in kijken. Toch moest het meer dan dat zijn. Skye vond jongens haast nooit zo snel leuk. Ook niet als ze heel erg knap waren. Dus hoe kon het dat ze voor Justin wel viel? Waarschijnlijk was het gewoon een zwak dat ze voor hem had. Al zou het ook wel meespelen dat Justin niet te vergeleken viel met andere jongens, want hij was serieus de knapste jongen die ze ooit in haar leven gezien had. 'Je kunt nu wel zeggen dat ik...beter ben dan jij, maar je hebt me nog nooit bezig gezien.' Niet dat zij hem weleens iets had zien doen. Ze ging er gewoon al vanuit, want Cirque de Soleil kom je echt niet zomaar in. Ze zag hoe hij stamelde en verlegen zat te doen en voor het eerst kon ze de onschuld die hij had in zijn ogen zien. Daardoor voelde ze zich best schuldig om waar ze hem allemaal voor haar uitgemaakt en wat ze had gedaan. 'Je...bent best leuk als je niet uit je woorden komt.' Nadat ze dat zei keek ze meteen weer weg. Ze moest niet zo meteen van stapel lopen. Dat hij misschien toch wel te vertrouwen was betekende nog niet dat hij meteen "de ware" was. Al was het wel een perfecte oplossing om van haar gevoel voor Yens af te komen. Dan zou ze hem compleet vergeten. 'Bedoel je met "overal haar" haar baard? Of... Heb je meer gezien?' Voor het eerst glimlachte ze echt gemeend naar hem. 'Ik vind het al aardig lief hoe je alles overbrengt. Ik had niet zo gemeen tegen je moeten doen, dus...sorry. Zullen we overnieuw beginnen?' Daarmee stak ze haar hand naar hem uit, in de hoop dat hij 'm zou schudden om er echt een belofte van te maken dat het vergeven en vergeten zou worden. Ze giechelde met best een schattig gezichtje toen hij zei dat hij al wat voor haar voelde vanaf het moment dat hij haar zag. 'Je verdient beter,' was het enige wat ze erop terugzei. Skye was namelijk niet de makkelijkste. Ze wilde altijd in de spotlights staan, stopte niet met een ruzie voordat zij gelijk kreeg en het kon verschrikkelijk lang duren voordat ze je voor de volle honderd procent zou vertrouwen. Ze voelde ook al vanaf het begin wat voor hem, al wist ze niet zo goed wat ze ermee aan moest. Ze was niet uit op een relatie, uiteindelijk zou het weer mislopen en had ze liefdesverdriet. Ook al vond Skye iemand leuk, ze gaf nooit snel aan zichzelf - en aan de jongen - toe. 'Oké, ik zal beloven dat ze je niet meer zo zal lastigvallen. Maar ik kan niet beloven dat ze je elke dag nog met een verliefde blik aankijkt, want haar liefde voor iemand zal nooit stoepen!' deed ze het accent van Lillian na en balde ook echt haar hand tot een vuist zoals Lillian het had gedaan als ze dat zei. Haar lach was van korte duur, omdat hij iets zei wat nogal bekend in de oren klonk. 'Die...gedachte ken ik. Ik denk ook altijd dat ik nergens anders goed in ben dan om hier te zitten. Maar ik weet zeker dat dat bij jou niet het geval is.' Ze klemde haar hand om de zijne. 'Het is goed dat je hier bent. Want je bent anders en een circus is voor mensen die anders zijn. En in dit circus zijn ze dat al helemáál, iedereen hier is nogal raar... Maar allemaal even speciaal en kostbaar. Net als jij.' Ze liet zijn hand weer los, maar keek hem nog wel met een lieve blik aan. Vroeg of laat zou hij hier door iedereen als familie worden aangezien en dan kon ze maar beter beginnen met hartelijk tegen hem te doen. Want dan zou hij ook familie van haar worden. En familie beschermde elkaar. 'Nee!' Ze schudde hevig haar hoofd. 'Nee, we gaan gewoon samen optreden met evenveel aandacht op ons gericht. Dan...doen we dat we zóveel hetzelfde aandacht op ons hebben, dat het lijkt alsof we één zijn.' Ze vond dat ze het moest goedmaken met hem na alles wat ze tegen hem had gezegd. Ze begon ook wel te geloven dat hij haar wel echt leuk vond. 'Nee nee nee, ik wil samen met je gaan. Desnoods delen we alle tijd op het podium met elkaar. Sorry, oké?' Toen ze zo viel van de schommel af dacht ze dat haar laatste uur wel geslagen was, maar ze werd vastgegrepen door Justin. Hij was verschrikkelijk snel. 'Laat...me niet vallen,' zei ze met een piepstemmetje. Ze wilde wel schreeuwen, maar ze kon het niet van de schrik. Ze luisterde goed naar de dingen die ze moest gaan opvolgen. Toen zij met haar gezicht bij de zijne hing, glimlachte ze even naar hem. Hun neuzen waren maar zo'n twee centimeter van elkaar verwijderd. Even leek het alsof ze hem een kus wou geven, maar klauterde toen toch maar omhoog. Toen ze weer zat en hij naast haar kwam zitten, haalde ze pas weer opgelucht adem. 'Dankje.' Nu had hij officieel haar leven gered en stond ze bij hem in het krijt. 'Sorry, eigenlijk bracht ik jou ook in gevaar... We hebben steeds niet al te goede starten. Misschien kunnen we beter voor de derde keer opnieuw beginnen, want derde keer is scheepsrecht.' Ze knikte bij zijn idee. Voorzichtig ging ze opzij schommelen en toen ze er eindelijk waren, greep hij het doek en klom er makkelijk in. Via de knop kreeg hij de schommel omlaag en Skye stapte in het zand. Expres ging ze in het hartje staan dat Lillian gemaakt had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[RS] Circus. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RS] Circus.   [RS] Circus. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[RS] Circus.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sunset :: RolePlayGame :: Spellen.-
Ga naar: