Sunset

RPG

IndexRegistrerenInloggen

Deel | 

[RS] Taken.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
x MeisJ

Aantal berichten : 207
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: [RS] Taken.   ma apr 30, 2012 10:25 pm

Behind
the
red
doors
Terug naar boven Ga naar beneden
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: [RS] Taken.   ma apr 30, 2012 11:33 pm

Skye.

Ze keek naar die pil alsof het iets giftigs was. Maar hij had nu al zoveel voor haar gedaan. Als ze dit niet zou aannemen, zou ze ondankbaar zijn. Hij was zó gastvrij. Daarom nam ze het zonder hem tegen te spreken in. De jongen die erbij stond in de kamer werkte Skye echt op haar zenuwen, maar ze ging niet met hem in discussie. Ze was al genoeg bang gemaakt door alle jongens de laatste tijd. Ze zou zo weer geslagen kunnen worden, ook door hem. Ze sprong haast overeind op bed toen ze zag dat de jongen wie haar al die tijd hielp de andere jongen een stomp gaf. Waarom nam hij het zo voor haar op? Het was zo vreselijk lief. Zulke jongens had ze nooit gekend, ook niet voordat ze ontvoerd werd. Haar maag keerde zich om, maar meer vanwege het verliefde gevoel. 'Laat maar zitten...' zei ze zachtjes. Hij hoefde het niet zo voor haar op te nemen. Ze was het inmiddels gewend geraakt hoe jongens over meiden praatten, ook over hoe ze tegen haar praatten. En wat die vriend van die jongen over haar zei was nog niet eens half zo erg als hoe ze over haar praatten toen ze nog in dat huis zat. Opnieuw welmde dat verliefde gevoel op, toen hij zei dat ze nu bij hem hoorde. Altijd werd haar ingefluisterd dat ze in dat huis hoorde en nergens anders. Ze was van die mannen en van niemand anders. En nu werd haar toch duidelijk iets anders verteld. Haar ogen werden groter om Jamie's keuze. Ze had hooguit verwacht dat hij hem om zou praten haar toch hier te laten slapen, maar niet om hem weg te stemmen. Ze keek weg, ze durfde de andere jongen niet meer aan te kijken. Gelukkig liep hij snel de kamer uit. 'Dat...was echt super lief...' zei ze zachtjes. Ze luisterde goed naar zijn verhaal over zijn avond en hoe hij uiteindelijk bij haar terecht was gekomen. Ze knikte. Het klonk geloofwaardig. 'Je hebt echt geen idee hoe blij ik ben dat je dat "feest" verkeerd had ingeschat...' Ook zij dacht dat ze naar een feest zou gaan toen ze dat huis met de rode deuren binnenliep. Maar een feest voor háár werd het niet. Ze schudde haar hoofd als beantwoording op de vraag of ze nog een vliegticket had. 'Allemaal gejat.' Ze ging op haar knieën zitten en pakte Jamie's handen vast. 'Mag ik...vertellen wat er is gebeurd?' Want dat wilde ze zó graag, dat ze iemand kon vertellen wat er gebeurd was. 'Ik was net achttien geworden. Mijn zus is heel erg rijk geworden door haar bedrijf en had me voor mijn verjaardag een vliegreis naar Parijs gegeven. Ik mocht ook een vriendin meenemen. Na enige twijfeling van mijn ouders mocht ik toch gaan en nam ik Kyla mee. We zaten in echt een súper mooi appartement. We liepen op straat en we kwamen een of andere gast tegen, Peter. En Kyla was hélemaal gek van hem. Hij wilde ons appartement zien, dus lieten we die zien. Toen zouden we met hem meegaan naar een feest, hij liet ons geloven dat hij een of andere rijke jongen was. We kwamen aan in dat huis en...nou ja, toen bleek het dus dat we daar niet waren voor een feest. Kyla is doodgegaan aan een overdosis, maar ik geloof dat zij haar dat gegeven hebben... Ze had namelijk te weinig klanten. Ik hoorde de mannen nog praten over mijn appartement, dat ze die helemaal leeggeroofd hadden.' Ze zuchtte diep. 'Ik durf niet terug naar huis, ik durf mijn ouders niet te bellen... Ze zullen zó boos worden. En hoe ga ik hun vertellen dat Kyla dood is?' Ze verbergde haar gezicht in haar handen, nu ze vrij was was haar situatie niet meteen makkelijk geworden. Misschien zelfs nog gevaarlijker dan in de situatie waar ze eerst in zat. 'Je hebt echt geen idee waar je mee begonnen bent... Ik hoorde van een ander meisje dat alle meisjes die ooit ontsnapt zijn altijd weer teruggevonden werden. Die mannen zijn natuurlijk bang dat ik de politie vertel over hun zaakje. Ze zullen er nu alles aan doen om me te vinden. Én jou. Ze houden er niet van als iemand hen te slim af is. We zullen echt goede plannen moeten hebben.' Ze ging voorzichtig van het bed af en keek naar de kleren die ze aanhad. Inderdaad, het waren de kleren van de jongen. Ze glimlachte toen hij zei dat hij Jamie heette. Daar had ze nog niet eens op gelet. 'Ik ben Skye,' zei ze. Ze haalde uit zijn kledingkast een vest en trok 'm bij hem aan. Omdat het nogal op zou vallen als hij zo'n warm vest aantrok bij zulk warm weer, stroopte ze zijn mouwen op. Maar ze deed wel zijn capuchon over zijn hoofd. Ook pakte ze zijn zonnebril van zijn nachtkastje en deed 'm bij hem op. 'Zo zullen ze je vast niet herkennen.' Skye wist dat ze dat anders wel zouden doen. Bij zichzelf deed ze alleen ook een zonnebril op, die van Ralph, en maakte een rommelig knotje in haar haren. 'Oké, gaan we?' Jamie had nu zoveel voor haar gedaan, het minste wat zij voor hem terug kon doen was zijn leven redden. Vanaf nu zou ze er alles aan doen om hem niets te laten overkomen. Ze voelde zich nu echt een team met hem, ze waren nu gewoon samen, hadden hetzelfde doel. Ze hoefde niets meer met anderen te maken hebben. 'Ik laat ze je geen pijn doen,' zei ze zachtjes en best wel schattig. Toen liep ze met hem het hotel uit en hield meteen een taxi aan. Dat was misschien wel handiger. In de binnenstad waren er genoeg zaken waar je je haar kon laten doen. Het wemelde er van de dure en goedkope zaken door elkaar. 'Een...kapperszaak gewoon?' Het was misschien handiger om het te laten doen. Ze gingen een zaak binnen en konden meteen geholpen worden. 'We...kunnen ook samen blond verven. Dan lijkt het alsof we broer en zus zijn.' Dat was nogal awkward, want ze vond hem nu al leuk en het was nogal stom om dan te acteren dat het haar broer was. Maar dat hoefde ze alleen op straat.

Skye's haar was blond. Ze had het nu stijl in plaats van krullend, want ze had van nature slag in haar haren. Ze droeg best wel dorky kleren, maar alleen op die manier zouden ze haar lichaam niet herkennen. Jamie had nog voorgesteld om uit eten te gaan, maar Skye had nog niet genoeg vertrouwen erin dat ze niet herkend zouden worden, dus voelde ze zich meer op haar gemak om terug naar het hotel te gaan. Meteen toen ze in het hotel waren en ze de trap op moesten, pakte Skye alweer Jamie's hand vast. Het was alleen niet duidelijk of ze dat deed omdat ze hem gewoon vertrouwde als vriend of dat ze er meer achter zocht. En dat liet ze ook liever maar gewoon onduidelijk. Ze wilde hun kamer zo snel mogelijk binnen gluipen om niet gezien te worden door de anderen, maar het was al te laat. Eén vriend kwam zijn hotelkamer uit. Hij had geen shirt aan, maar alleen een broek. Zijn broekspijpen kwamen tot net op zijn knieën. Hij kwam tot stilstand toen hij Jamie zag en een onbekend meisje. "Wat de... Wie is dat?! En wat heb jij met je haar gedaan?!" Ralph had het dus echt niet doorgelult. Meteen kwam er nog een jongen uit diezelfde kamer. "Wat is er?" vroeg die andere jongen nieuwsgierig en kwam er ook bij staan. Hij stelde precies dezelfde vragen als de eerste jongen. 'Ik ben een nieuwe vriendin van Jamie,' probeerde Skye Jamie te redden. De jongens fronsten. "Eh... "Een" vriendin?" Skye knikte. 'Ja, gewoon 'een' vriendin.' Ze schudden hun hoofd verward. "Jamie maakt nooit vrienden op vakanties. Hij neemt alleen meiden mee om mee te neuken." Skye haalde haar schouders op. 'Deze keer niet.' De jongens keken maar ongelovig. "En waarom die andere kleur haar?" Eén van de twee jongens gaf een knikje naar Jamie's haar. 'We waren dronken,' zei ze. 'En...ik daagde hem uit om zijn haar te verven.' Het waren allemaal maar een beetje vage redenen, maar ze wilde Jamie helpen. Ralph ging al uit zijn dak, dus nog elf andere jongens die zouden klagen was geen goed idee. De jongens schoten in de lach, kennelijk vonden ze het nu geloofwaardiger klinken nu Skye had verteld dat ze hem had uitgedaagd. "Ja, als je een dronken Jamie uitdaagt... Oké, ik ga naar het zwembad." De eerste jongen liep langs hun heen en gaf Jamie nog een schouderklopje. De tweede jongen ging weer terug naar zijn slaapkamer. Skye keek Jamie opgelucht aan en liep toen naar de kamer. 'Ik eh...ga nog even slapen, als je dat goed vindt,' zei ze zachtjes. 'Ga jij maar anders alvast voor de jongens koken. Ik help je zo nog wel mee, goed?' Ze gaf hem weer een kusje, dit keer op zijn wang. 'Tot zo.' Ze wachtte tot hij de kamer uit liep en trok toen haar stomme kleren uit. Ze ging in bed liggen en viel na vijf minuten al in slaap. Ze droomde dat ze met Jamie door de straten van Parijs liep en ineens kreeg ze door dat hij weer bruin haar had. 'Zo zullen ze je vinden?!' Maar het enige wat hij deed was glimlachen en fluisteren in haar oor dat het wel goed zou komen. Niet veel later kwamen de troepen jongens die voor klanten zorgden in het huis met de rode deuren. Ze wilde wegrennen, maar ze stond vast op de grond. Jamie wist ook niet weg te komen en werd als eerste gegrepen. De straat veranderde in een zwarte ruimte waar de schijnwerpers stonden op Jamie die op een echt brute manier werd gedood. Hij werd eerst in zijn been geschoten met een pistool, werd vervolgens met een mes tussen z'n vingers gesneden (ik krijg er nu al rillingen van als ik eraan denk XDDDDD) en tot slot staken ze een mes in zijn buik, zodat hij langzaam zou doodbloeden. Skye gilde in haar droom en daarmee ook in het echt, al wist ze dat niet. Ze gilde echt súper hard, iedereen kon het horen. 'NEEEEE!' gilde ze keihard. 'JAMIE, JAMIE!' De schijnwerpers gingen bij hem uit, als teken dat hij dood was. Nu waren de schijnwerpers op haar geworpen. Er waren drie mannen die tegelijk aan haar zaten, ze werd gedwongen op haar knieën te zitten. Eén man ging helemaal aan haar zitten en de tweede trok haar mond open, dus Skye wist al wat ze moest gaan doen. Maar ze stribbelde tegen. 'NIET DOEN!' En opnieuw riep ze naar Jamie. 'JAMIE!' Het licht in haar kamer werd aan gedaan, door één van Jamie's vrienden. Skye werd er wakker van, haar blonde haar was nat van het zweet en haar wangen deden pijn vanwege de zoute tranen die eroverheen liepen. Er kwamen nog vijf andere jonngens de kamer binnen gerend, die niet eens wisten wie ze was. Eén van de jongens die ze vandaag met Jamie tegenkwam ging bij haar zitten en legde zijn handen op haar schouders. "Hé, rustig a-..." Maar nu werd Skye nóg onrustiger. Het was een voor haar vreemde jongen die haar aanraakte en ze dacht dat hij haar ook wilde gaan verkrachten. 'BLIJF VAN ME AF, ROT OP, LAAT ME LOS!' schreeuwde ze helemaal en kroop helemaal weg. Alleen Jamie mocht haar aanraken, omdat ze alleen hem vertrouwde. De jongen liet haar niet los, dus begon ze te slaan. Jamie kwam inmiddels ook naar binnen gerend. 'LAAT ME LOS!' riep ze opnieuw en toen de jongen Jamie zag, liet hij haar dan eindelijk los. Skye dook in elkaar en ging onder de deken liggen, ze bleef maar snikken. "Wat de fack heeft zij?!" riep die jongen beledigd, omdat hij haar alleen wou helpen en zij hem helemaal wegjaagde.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: [RS] Taken.   di mei 01, 2012 9:03 am

Skye.

Ze hoorde niet eens wat de andere jongens zeiden, zo erg was ze gericht op Jamie. Die Erik maakte haar bang, hij greep haar precies beet zoals al die mannen daar deden. Dat kon Erik natuurlijk niet weten, maar ze draaide gewoon door. Ze concentreerde zich op Jamie's stem en wachtte tot ze alleen nog maar zijn stem hoorde. Toen pas ging ze onder de deken vandaan. Ze wilde op zijn schoot klimmen, maar het lukte haar niet. Gelukkig kreeg hij haar wèl op zijn schoot getrokken. Ze verbergde haar hoofd bij zijn schouder en snikte een tijdje stilletjes. Hij wist haar gerust te stellen. 'Sorry...' verontschuldigde ze zich voor haar manieren. Ze kon zich voorstellen dat hij nu boos op haar was nu ze een vriend van hem geslagen had, maar hij straalde juist niets richting boosheid uit. Op een gegeven moment huilde ze niet meer en er verscheen zelfs een lichte glimlach rond haar lippen. 'Je bent echt te lief voor me.' Toen zei hij dat hij iets voor haar had. 'Was alles wat je al voor me gekocht hebt niet genoeg dan?' grinnikte ze. Hij had echt van alles voor haar gekocht, meer dan ze eigenlijk nodig had. Hij was de meest gastvrije jongen die er bestond. En dat was één van de redenen waarom ze nu al gek op hem was. Ze liep met hem mee naar de badkamer en wanneer hij de deur opende, verscheen er een prachtige rode jurk. 'Is...die....voor mij?' Nee, voor Ralph. -.- Ze keek er met grote ogen naar, het prijskaartje hing er nog aan, maar daar durfde ze niet naar te kijken. 'Je...koopt nu toch geen dingen voor me waar je eigenlijk geen geld voor hebt hè?' Want het kon ook zijn dat hij gewoon zó gastvrij was, dat hij het honderdduizend procent naar haar zin wilde maken en daarom dingen kocht zonder dat hij er genoeg geld voor had. Ze liep naar de jurk toe en streek er met haar hand even overheen. 'Hij...is echt prachtig, dankje.' Ze liep naar hem toe en omhelsde hem. En deze keer was het net iets te lang voor een vriendschappelijke knuffel. Ze wilde hem haast niet loslaten. 'Ja, is goed,' zei ze instemmend op zijn voorstel. Ze liep met hem mee naar beneden en liet hem koken. Het was heus niet dat ze niet mee wilde helpen, integendeel, ze vond het leuk om te koken. Maar het stomme was dat ze het écht niet kon. Ze liet dingen áltijd aanbranden, ze was zelfs zo'n kluns dat ze een keer haar ovenwant in de fik liet zetten (ESTHER HAHAHAHAHA). Daarom liep ze maar naar de woonkamer en ze zag al een paar jongens zitten; Ralph, Erik en drie onbekenden. Ze ging expres naast de onbekenden op de bank zitten. 'Hé,' begroette ze hen alle vijf. De drie onbekenden deden aardig en geïnteresseerd, ze wilden weten wat ze hier deed en wat voor persoon ze was. Ze stelden haar ook gewoon vragen over haar reis. Maar Ralph en Erik keken haar vernietigend aan. Ralph en Erik waren een ongelukje, bij de anderen zou ze het beter doen. "Het eten is klaar!" hoorde ze iemand zeggen. En iedereen ging snel zitten. Skye ging als laatste zitten, omdat ze niet wist of er al vaste plekken waren en ze wilde niet op iemands eigen plek gaan zitten. Jamie was aan het opscheppen en Gerrit was alle jongens aan het voorstellen. Ze grinnikte. 'Ik denk niet dat ik al jullie namen in één keer zal onthouden, maar... Ik zal het proberen. Ik ben Skye.' Dat zei ze nog maar voor de jongens die het niet wisten. Toen Jamie bij haar opschepte, glimlachte hij echt té lief naar haar. Ze wilde nu eigenlijk gewoon opstaan, zodat hij de pan uit z'n handen zou laten vallen, en hem doodknuffelen. Het was maar goed dat de anderen erbij zaten, anders had ze het nog echt gedaan ook. Er ontstond een onenigheid tussen de jongens nu Jamie en Ralph hadden gezegd dat ze thuis zouden blijven. En Skye voelde zich nu echt de pretbederver, want ook al was het Jamie's keus om haar te redden, zij zat iedereen nu dwars. Als zij er niet was geweest, was er voor hun niks aan de hand en hadden ze een veilige, geweldige jongensvakantie met elkaar. Om dat nog een beetje te redden, moest zij er wat voor doen. 'Nee, ik heb eigenlijk wel zin om te gaan,' zei Skye hardop. En echt álle jongens keken meteen verbaasd haar richting uit. Skye bloosde en zei grinnikend: 'Ik heb wel zin om wat shotjes te nemen en met al deze jongens te feesten.' Eén van de jongens keek Jamie grijnzend aan. "Nou nou, je hebt wel een leuke "vriendin". Pas er maar mee op, straks zal ze andere jongens opzoeken om ze uit haar hand te laten eten... Je moet haar denk ik wat strakker aanlijnen," zei hij. "Jamie zei toch dat het maar "een" vriendin is," nam Ralph het voor Jamie op. De jongen haalde zijn schouders op. "Just saying." Skye was juist helemáál niet van plan om "vriendjes" te zoeken. Ze was hélemaal klaar om met die manier met jongens om te gaan. En trouwens, ze had alleen maar oog voor Jamie. De enige reden waarom ze bevriend zou raken met deze jongens, was om Jamie een plezier te doen en om het in het huis gezellig te houden. Ze boog zich naar Jamie toe en fluisterde in zijn oor: 'Ze zullen ons waarschijnlijk toch niet in clubs zoeken. Ze zullen denken dat we juist zielig in een huis zitten, bang dat ze ons zullen vinden. Juist zo'n eerste avond zullen ze denken dat we ons verstoppen en niet buiten begeven. Het zal heus geen kwaad kunnen, één avondje er tussenuit.' Aan Ralph's gezicht te zien was hij alsnog niet van plan om mee te gaan. Ralph was echt de bangere versie van Jamie. "Dus...gaat iedereen mee?" Gerrit keek al een stuk blijer nu Skye had gezegd dat ze mee zouden gaan. Ralph schudde zijn hoofd. "Ik niet. Maar ik pas wel lekker op het hotel. Ga maar gewoon." Iedereen keek tevreden. "Ik ruim de tafel wel af," zei Ralph nog best wel lief.

Ze liepen met z'n allen over straat. Skye voelde zich best wel stoer dat ze als enige meisje binnen zo'n grote jongensgroep liep. Ze voelde zich nu best cool nu ze redelijk "geaccepteerd" werd. XDDDD Skye zag er xxzoxx uit, maar dan met blond haar, dus ze had niet echt hele blote kleren aan of zo. Zolang ze haar lichaam zou bedekken, zouden ze het niet zo snel herkennen. Dacht ze dan. Ze liepen de eerste de beste club binnen die er wel gezellig uit zag en Skye volgde maar gewoon. 'Je...blijft wel dicht bij me hè?' Ze was er als de dood voor dat de mannen hen kwamen halen en vervolgens alleen Jamie tegenkwamen. Ze werden al gauw door de bewaking die fouilleerden doorgelaten. Binnen was het te druk voor woorden. Het was er ook erg heet. Ze liep dicht tegen Jamie aan en verloor hem geen moment uit het oog. Hij zou haar beschermen, zij zou hem beschermen. Gelukkig door de jongens om hun heen werden ze een beetje onopvallender. Eerst liepen ze met z'n allen naar de bar om shotjes te halen. "3...2...1...NU!" En allemaal tegelijk schoten ze hun shotje naar achteren. Skye vond het best wel leuk om met ze op stap te gaan, maar ze was nog steeds uitgeput en bang. Daarom dat ze geen moment van Jamie's zijde weg was. "Kom op jongens, nog een paar!" En opnieuw namen ze allemaal een shotje. Skye vond het bij de derde keer wel weer genoeg geweest. De jongens drongen aan om haar nog een shotje te geven, maar ze wilde echt niet. Echt als een groep gingen ze met z'n allen ook naar de dansvloer. Normaal wilde Skye met de jongen wie ze leuk vond alleentijd, maar deze keer wilde ze juist zo dicht mogelijk bij de groep zijn. Dan zouden ze veiliger zijn. Skye ging redelijk dichtbij Jamie staan en bloosde een beetje. Tja, iedereen om hun heen was aan het dansen, dan zou het juist beschamender zijn als hun twee niet zouden gaan dansen. 'Z...Zullen we dan maar?' grinnikte ze. Ze ging echt helemaal met haar lichaam tegen de zijne staan en begon een beetje te bewegen. Op een gegeven moment stonden ze zo dichtbij dat ze zelfs moeite moesten doen om hun gezichten van elkaar af te houden. XDDDD En de jongens merkten dat op. "Haha, 'gewoon' een vriendin, weet je nog Jamie?" Skye grinnikte alleen een beetje, maar reageerde er niet op. "Ga dry humpen! Skye, ga dry humpen!" riep Gerrit overblij. XDDDD Eerst twijfelde ze, stel nou dat hier iemand rondliep wie hun kon herkennen? Dan zouden ze beter een low profile kunnen houden. Skye keek naar Jamie's gezicht om te zien of hij het wel wilde. Want dan zou het al helemaal niet doorgaan. Toen draaide ze zich voorzichtig om en ging met d'r reet zo tegen hem aan dansen en met haar rug naar voren gebogen XDDD. Alle jongens begonnen helemaal te juichen en te roepen. Ook naar elkaar zo van "zie je wel, Jamie heeft nooit 'zomaar een vriendin'." Ze had verwacht dat ze misschien een beetje een terugval zou krijgen, flashbacks van jongens waar ze het mee deed. Maar nee, helemaal niet. Ze dacht gewoon aan Jamie, en niemand anders dan Jamie. Ze werd er zelfs een beetje opgewonden van. XDDDD Net toen ze het écht naar haar zin kreeg, zag ze een man tussen de menigte naar hun toe lopen. Ze kon aan de man zien dat hij dacht: "shit, ik ben al gezien". Het was een Albanees, uit de groep wie haar ontvoerde. Skye draaide zich meteen weer om en keek Jamie diep aan in z'n ogen. 'Ze hebben ons gevonden,' was het enige wat ze zei. Ze pakte Jamie's hand zo hard vast als ze kon en maakte dat ze weg kwam. 'Rennen!' Ze gaf Jamie een duw zodat hij vooraan liep, dan was de kans dat hij werd gepakt minder groot. Voor ze het wist hoorde ze een oorverdovend geluid achter haar, een knal. Het was het geluid van een pistool waarmee geschoten werd. Het was de man, die zijn pistool had gericht op Skye en Jamie, maar hij mistte. In plaats daarvan raakte hij een onbekende en diegene viel morsdood neer op de grond. Er gilden allemaal meiden natuurlijk en glazen werden laten vallen door de schrik, maar dat hoorde Skye allemaal niet. Het geluid van een pistool dat vuurde, was namelijk echt oorverdovend. Letterlijk, je was voor een minuut wel doof. Skye bleef rennen en rennen terwijl ze nog Jamie's hand vasthield, maar iedereen wilde richting de uitgang rennen. Op een gegeven moment werd het zo erg geduw en getrek dat Skye Jamie's hand wel los móést laten. 'JAMIE!' gilde ze, al hoorde ze haar eigen stem amper omdat ze zo doof was. Terwijl iedereen rende, stond Skye als enige stil in de hoop Jamie terug te vinden in de menigte. Maar het lukte niet. Ze werd haast omver gelopen, maar ze wist zich staande te houden. Meer pistoolschoten werden gevuurd naar Skye's hoofd, maar geen van allen waren raak. En ook verderop hoorde ze pistoolschoten en ze hoorde geschreeuw. Het was het geschreeuw van Jamie. Er liep een rilling over haar rug, waar was hij? Werd hij gepakt? Was hij dood? "SKYE, WAT DOE JE HIER NOG? KOM MEE!" Sietse trok haar mee naar buiten. "Jamie! Ik heb haar gevonden, ze is hier. Oh god, wat heb je?!" Zodra Skye Jamie zag, sloeg ze haar armen strak om zijn nek. 'Jezus, ik dacht dat je dood was,' zei ze geschrokken. Ze liet hem los toen ze hem hoorde kreunen. Ze was haast vergeten dat hij net waarschijnlijk schreeuwde met een reden. Ze keek naar zijn arm, onder het bloed. Hij was dus geraakt in zijn arm. 'Oh mijn god...' Skye wilde er iets tegen doen, maar ze wist niet wat. "We hebben hier geen tijd voor, kom mee!" Sietse trok hen beiden mee. De man wie er zo naar hun schoot was nergens meer te bekennen. Skye, Sietse en Jamie renden blok om blok om blok... Het leek eeuwen te duren voordat ze eindelijk aan waren gekomen bij hun hotel. Ze stonden voor het hotel, de andere jongens kwamen er ook al aan gerend. "Jamie, wat heb je?" Gerrit keek geschrokken naar Jamie's arm. "Wat de fáck was er aan de hand? Ik hoorde pistoolschoten, toen gegil... Ik snap er niets van." Skye wist dat Jamie en zij nu met de waarheid moesten komen, maar op dit moment was het niet het goede moment. Ze waren nog steeds niet veilig. 'We moeten naar binnen. Nu.' Ze duwde één voor één alle jongens naar binnen en ging zelf als laatste. "RALPH, HAAL EEN VERBANDDOOS!" riep Gerrit. Skye hoorde nog steeds een beetje gepiep in haar oor, vanwege die knal van het pistool. Ze hield Jamie's goede arm vast en liep met hem mee naar de woonkamer. Maar Ralph was er niet te bekennen. Sietse zei dat hij in Ralph's kamer zou kijken. Mike zou bij het zwembad gaan kijken. Gerrit zou in de eetkamer kijken. Maar allemaal kwamen ze terug met als antwoord dat ze Ralph niet hadden gevonden. Skye hielp Jamie op de bank en scheurde zijn shirt een beetje zodat de stof niet in zijn wond zou komen. De kogel kon je nog in zijn arm zien zitten. 'Jongens... Een verbanddoos helpt echt niet, we moeten minimaal een dokter halen... Het beste is om naar het ziekenhuis te gaan...' En toen zag Erik een briefje op de koffietafel liggen, voor de bank waar Skye en Jamie op zaten. "Wat is dat?" Hij pakte het op en begon het voor te lezen. "Als jullie je vriend ooit nog levend terug willen zien, breng ons dat wat van ons gestolen is. De jongen die Skye heeft meegenomen, mag haar ook weer terugbrengen. Zal iemand anders haar terugbrengen, zullen we iedereen doden. Wat? Wat de fack is dit? Jongens?!" Erik gaf het briefje aan Gerrit, die het nog twee keer na las en naar Skye en Jamie keek. "Oké, jullie moeten nu echt met antwoorden komen... Wat de fack is er aan de hand? Wat verzwijgen jullie voor ons?" Skye bleef zwijgen. Ze keek Jamie's kant op.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: [RS] Taken.   do mei 03, 2012 12:09 am

Skye

"BLOND?! JE HAAR IS BLOND?!" Was dat serieus het enige waar Skye's vader aan kon denken? Aan haar blonde haar? Hij rende naar haar toe en duwde Jamie bij haar vandaan, hij had niet eens oog voor hem. "Wat is er gebeurd? Waarom heb je ons niet gebeld? Zie je wel, dit was het stomste idee ooit. Je zus gaat zó..." Skye onderbrak haar vader. 'Het was haar schuld helemaal niet. Zij is nu al zo'n twintig keer in Parijs geweest en heeft zij ooit daar een probleem gehad? Nee. Het was niemands schuld.' Voorzichtig legde Skye uit aan haar vader wat er gebeurd was. Echt tot in de kleinste details, zelfs op volgorde van welke jongens er bij haar kwamen. Ze zag haar vader ervan walgen en hij keek bij elk vies woord wat ze zei weg. "Jamie? Wie is Jamie?" vroeg hij toen ze bij het stukje aankwam dat Jamie haar redde. Skye wees naar de jongen naast haar. Haar vader wierp echt maar één blik op hem en keek daarna alweer terug naar Skye. "Dus... Hij wilde...s...séks met jou?" Hij durfde amper het woord uit te spreken. Skye schudde hevig haar hoofd. 'Nee, nee! Hij wilde me redden, hij heeft geen moment aan me gezeten.' Maar haar vader keek nog steeds afkeurend. "Als hij niet eerst seks had gewild, was hij jou daar nooit in dat huis tegengekomen." Hij schudde alsmaar zijn hoofd. "Skye, ik ben érg teleurgesteld in je. Heb je enig idee hoeveel schade je hebt aangericht? Jij was verantwoordelijk, Kyla ging met jóú mee op reis. Je had haar vanaf het eerste moment streng moeten zijn tegen haar dat ze niet op die Peter af mocht lopen. En toch liet je het haar doen, je liep zelfs mee! Nu is Kyla dood, en...wat is er eigenlijk met Jamie's vrienden gebeurd? Waar zijn zij nu?" Skye keek Jamie even aan, ze wisten het niet. Ze keek weer naar haar vader. 'We weten het niet. Hij had een briefje op tafel neergelegd voor zijn vrienden dat wij zouden vluchten en dat zij dat ook maar snel moesten doen voordat ze nog verder in gevaar zouden komen...' Haar vader keek geschrokken. "Jullie...zaten toch niet in hotel de la Vie?" vroeg hij aan Jamie. Nog voordat Jamie kon antwoorden, sprak haar vader verder. "Gisteren was het op het nieuws... Een grote groep jongens die als enigen verbleven in hotel de la Vie in Parijs zijn dood gevonden. Het enige wat nog gevonden was, was: "we zullen je vinden"..." Skye keek geschrokken naar Jamie, door haar waren nu al zijn vrienden dood. Als alle jongens in het huis dood waren, zou Ralph ook wel vermoord zijn. 'Het...spijt me echt zó erg. Jamie...' Ze wilde hem omhelzen, maar haar vader trok haar bij hem weg. "Je had me moeten bellen!" schreeuwde hij. "Meteen nadat die jongen je had gered, meteen! Kijk wat er nu allemaal gebeurd is, iedereen is dood, ze zullen je alsnog proberen te vinden... Ga nú naar je kamer. Ik zal zo je moeder bellen dat je éindelijk gevonden bent en veilig thuis bent... Zeg je vriend maar gedag, want je zult hem nooit meer terug zien." Skye was hier al bang voor, eigenlijk zag ze het al aan komen. Ze ging tegenover Jamie staan. 'Het spijt me echt heel erg...' zei ze zachtjes. Ze sloeg haar armen om zijn nek en fluisterde zo zacht als ze kon in zijn oor: 'Zoek hier in de buurt een motel of zo, om negen uur 's avonds kom ik weer naar je toe.' Want ze was niet van plan hier bij haar ouders thuis te blijven. Ze had nu al gemerkt hoe haar ouders hierin zaten. Was ze ontvoerd geweest voor geld en had Jamie haar dán gered, dan was alles helemaal goed geweest. Dan was haar vader nu niet zo boos. Maar ging het om seks, nou, dan kon ze de wind van voren krijgen. -.- Haar ouders zagen seks als taboe. Dat dit was gebeurd en er nu ook nog doden waren gevallen, vonden haar ouders een schande. Terwijl dat Skye en Jamie hier niks aan konden doen. Want zij wisten ook niet wat ze moesten doen. Skye gaf Jamie een kusje op zijn wang en liep toen de trap op, naar haar kamer.
--even stukje van de vader--
Hij keek hoe Skye de trap op liep en verdween. Hoofdschuddend draaide hij zich om naar Jamie. 'Dit is állemaal door jou gekomen,' nam hij het Jamie kwalijk. 'Ben je nu blij? Al je vrienden dood. Je had Skye moeten zeggen dat ze mij moest bellen. Maar je had het haar verboden, of niet soms?' Hij ging dicht tegenover Jamie staan en om hem te kleineren ging hij extra hoog staan, zodat hij verder naar beneden moest kijken om in Jamie's ogen te kunnen kijken. 'Je wilde haar voor jezelf hebben zeker? Het is niet voor niks dat je in dat hoerenhuis gelopen was, je hebt haar gewoon dag in dag uit kapotgeneukt en haar drugs gevoerd. Want dit is mijn Skye niet meer. Je hebt haar...gehersenspoeld.' Hij duwde Jamie best wel hard weg. 'Ga maar snel naar huis, knul. En laat ik je nooit meer in de buurt van mijn huis zien, én mijn familie.' Hij opende de voordeur en gaf Jamie een harde duw, zodat hij meteen buiten de deur stond.
--avond & weer Skye--
Heel de dag zag ze op het nieuws haar gezicht voorbij komen. En die van Jamie. Ze waren als vermist opgegeven en nu was het nieuws dat ze weer teruggevonden waren. Heel de wereld wist hun verhaal. Op Twitter trendden hun namen. Maar niet op positieve wijze. Ze werden door heel het land gehaat. En vast ook in andere landen, al begreep ze de taal niet. Ze kon wel janken. Ze tweetten de meest gemene dingen over hun. Dat Jamie een kanker matennaaier was, omdat hij voor Skye, een heroïnehoer, had gekozen in plaats van voor zijn vrienden. Sommigen tweetten zelfs dat ze hoopten dat de Albanezen hen nog zouden vinden. Ze hoorde haar ouders beneden in de keuken praten, haar moeder was aan het huilen en haar vader probeerde haar te troosten. Ze hoorde zelfs: "Hoe kon mijn dochter zo'n hoer zijn geworden?". Nou, omdat ze dat moest misschien? -.- Skye pakte haar tas in, het was een redelijk grote tas. Waar ze heen zou gaan wist ze niet, maar ze had al het contante geld dat ze thuis gevonden had in haar portemonnee gestopt. En dat was echt heel veel. Ze wist niet waar ze naartoe zou gaan en wat haar toekomst was, maar zolang het met Jamie was voelde ze zich gelukkig. Ze had alles ingepakt en sloop de trap af. "Ik snap het niet Charles, ze zou ons normaal meteen bellen als er wat gebeurd was... Hoe heeft het zo ver kunnen komen?" hoorde ze haar moeder huilend zeggen. Skye pakte heel voorzichtig haar winterjas van de kapstok en sloot de deur achter zich zo zachtjes mogelijk. Toen zette ze het op een rennen. Ze toetste Jamie's nummer in en belde hem.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: [RS] Taken.   

[RS] Taken.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sunset :: RolePlayGame :: Spellen.-
Ga naar: