Sunset

RPG

IndexRegistrerenInloggen

Deel | 

[RS] Come back.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
x MeisJ

Aantal berichten : 207
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: [RS] Come back.   do apr 19, 2012 6:08 am

C o m e b a c k .
Terug naar boven Ga naar beneden
x MeisJ

Aantal berichten : 207
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: Re: [RS] Come back.   do apr 19, 2012 6:56 am

Skye

#Kom zo op skype anders? (; xx# Skye wist niet zo goed wat ze met Roger aanmoest. Hij was een super leuke jongen, maar ze wist dat als ze meer zouden krijgen, hij wilde dat ze Jamie zou vergeten. En ze kón Jamie niet vergeten. Al helemaal niet meer nu ze weer terug naar het dorp ging waar ze vroeger woonde - en Jamie dus ook. Roger was een jongen die ze leerde kennen in de stad waar ze eerst woonde. Hij was een super aardige jongen, als ze nooit met Jamie had gehad was het nu ook al dik aan tussen Roger en haar. Maar Jamie bleef haar achtervolgen, met alles. Hij was zo perfect, dat ze niet meer normaal kon functioneren toen het uitging. Ze wist niet meer hoelaat ze naar bed moest, vergat te eten. Zulk soort rare dingen. Toen moest ze verhuizen en wist ze al helemaal dat het nooit meer aan zou gaan tussen Jamie en haar. Nu ze terug naar het dorp zou gaan waar alles begon tussen hun twee, maakte Roger zich zorgen. Ze was nog geen paar uur hier in haar nieuwe huis of hij vroeg haar al of ze op Skype wilde komen. #Ja zo, eerst ff wat doen.. x# stuurde ze naar hem terug. En meteen kreeg ze terug: #Wat ga je dan doen? Waarom die puntjes? Waarom maar 1 kusje? Ik mis je xx# Hij was zo verdomd bezorgd dat ze weer contact met Jamie zou krijgen. Want hij begreep ook wel hoeveel Skye om Jamie gaf en dat hij nooit maar dan ook nóóit aan hem zou kunnen tippen. Dus op zich had hij er wel een goede reden voor dat hij zo deed, maar Skye vond het vervelend. "Nog één laatste doos uitpakken, help je even mee?" Skye's moeder sneed met een stanleymes (?) de tape kapot en vouwde de kantjes van de kartonnen doos open. Het zat vol met oude fotoboeken. 'Hè God, mam... Wat een vreselijke foto's...' Skye opende het eerste boek, van toen Skye nog een baby was. Ze had meestal babyblauwe kleren aan en dan dachten langslopende mensen áltijd dat het een jongetje was. XDDDDDD 'Ik heb je dat nog steeds niet vergeven.' Haar moeder kwam meteen in de verdediging. "Maar ze vonden je altijd "een heel lief" jongetje, dus niet zomaar een jongetje! En dat zij nou te dom waren om de gedachte erachter te zien... Ik trok je altijd babyblauwe kleren aan omda-..." 'Omdat mijn naam Skye is en de lucht blauw is,' maakte Skye haar zin af. 'Jaja mam, dat heb ik nou al honderd keer gehoord. En toch vergeef ik het je niet.' Ze pakten samen alle albums eruit en zetten het in de kast, tot Skye de laatste zag, in het jaar waar ze met Jamie had. "Hé, wat raar... Ik dacht dat ik die had weggegooid?" Haar moeder wilde het album pakken, maar Skye hield 'm meteen beschermend achter haar rug. 'Nee! Je gaat deze niet weg doen. Dit is juist de mooiste van allemaal...' Haar moeder haalde haar schouders op. "Misschien heb je ook wel gelijk... Die Jamie was dan ook wel een schatje." Haar moeder mocht altijd al haar vriendjes. Zelfs als het moordenaars waren geweest, had ze ze nog gemogen. Maar Jamie was toch wel haar favoriet. Ze had altijd gedacht dat Jamie haar schoonzoon zou worden. Kennelijk dus toch niet... Skye opende het album en meteen was de eerste pagina xxditxx. Dat was een foto die zij had bewerkt. Dit album had haar moeder voor de rest gemaakt, want er stonden echt niet alleen foto's van Jamie en haar in... Of eigenlijk wel, want toen ze met Jamie had was hij er altijd. Dus bij elk familieuitje waar er foto's werden genomen. Er stonden zelfs foto's in dit album waar ze een boswandeling aan het maken waren met de hele grote familie van haar vaders kant en toen hadden ze ruzie. Je zou dan denken dat Jamie dan werd buitengesloten, maar dat werd hij niet. Hij werd namelijk helemaal door Skye's neven toegejuicht dat hij gelijk had en zij liep dan helemaal achteraan XDDDD. En dat was op de foto's te zien, dat ze zó kwaad was. En dan op de laatste foto zag je ze een kusje geven, want Jamie was zo lief om haar gelijk te geven en toen was het weer goed XDDDD. Dat was een goede eigenschap van hem. Hij gaf Skye altijd gelijk als er ruzies waren, omdat hij het zielig vond dat ze zo verdrietig keek. Het album eindigde eigenlijk niet zo goed, want op de laatste paar pagina's was Jamie niet meer te zien op foto's. Dat was toen het uitging. Niet veel later verhuisden ze. Ze waren wel als vrienden uit elkaar gegaan, want ze hadden geen ruzie. Het was gewoon een "probleempje". Nou ja... 'gewoon'? Dat was het niet. Ze had tegen haar moeder gezegd dat het uitging vanwege een ruzie. Het liefste wilde ze zeggen dat het uitging omdat ze elkaar meer als vrienden zagen, maar dat had ze al helemaal niet geloofd. "Ik mis die knul nog steeds... Ik vind het nog steeds een domme keus dat je hem hebt laten gaan, Skye. Een betere zul je niet vinden hier op aarde." Skye zweeg. Ze zette het album in de kast. 'Je hebt gelijk.' Ze rechtte haar rug. 'Oké, nu we klaar zijn... Mag ik dan naar boven, naar m'n laptop?' Haar moeder knikte. "Nu je terug bent in je oude stad... Kan je dan niet gewoon weer contact zoeken met Jamie?" Skye schudde haar hoofd. 'Hij zal inmiddels wel weer een nieuwe vriendin hebben...' Dat klonk eerder verdrietig dan jaloers. Haar moeder gaf haar een knuffel. "Je moet niet onderschatten hoeveel hij om je gaf, Skye. Hij is jou heus niet vergeten. En ik weet zeker dat hij weet dat jij hem ook niet vergeten bent." Skye duwde lichtjes haar moeder van haar af. 'Ja. Nou. Ehm. Ik ga naar boven.' Ze liep snel de trap op en ging met haar laptop op haar bed zitten. Ze deed haar oordopjes in en ging op Skype. "Hé!" Roger zwaaide echt mongool. XDDDDD 'Haaai.' "Wat was je nou aan het doen?" 'Als je het echt wilt weten... Ik moest m'n ma nog helpen met de verhuizing, is dat zo gek? Ik was albums aan het bekijken van vroeger.' Roger was even stil, hij keek serieuzer. "Die ene waar Jamie zo vaak in staat?" -.- Skye keek hem kwaad aan. 'Eh, hoe weet jij van dat album af?' "...Je...moeder heeft het ooit laten zien... Maar laat maar zitten." Skye rolde met haar ogen. Ze keek op haar mobiel en zag linksboven in haar scherm een signaal dat ze een mention had. Toen ze 'm opende, stond haar hart stil. Het was Jamie. Hij zei dat hij iets belangrijks had te zeggen... Dus hij keek nog naar haar tweets? Hij wist dus waarschijnlijk dat ze was terug verhuisd hiernaartoe? Of...toch niet? "Wat is er?" vroeg Roger. Ze reageerde niet, ze was best rood. Ineens zag ze achter haar via de webcam iemand achter haar staan en omhelsde haar. Ze giechelde meteen, alleen al door de manier waarop hij rook wist ze al dat het Jamie was. 'Jamie!' Ze schrok er een beetje van, hij ging meteen op haar liggen en haar laptop viel dus van haar schoot, de webcam stond gewezen naar hun middel. XDDDDD "Skye?! Wie is dat?! Is dat Jamie? Ja, het is Jamie hè, ik wist wel dat je net niet bezig was met je moeder helpen..." Skye klikte Skype gewoon weg XDDDDD. Ze keek een beetje weg toen Jamie haar zo aankeek. 'Oh,' was het enige wat uit haar mond kwam. Ze giechelde en giechelde, ze was een beetje overvallen. Toen hij naast haar ging liggen voelde ze zich nog verlegener worden, hij kon haar nu namelijk aankijken. 'H-hoi,' zei ze nog. XDDD 'Heeft m'n moeder de deur opengedaan?' Dat was het enige wat ze wist te zeggen. Voor de rest durfde ze niets te zeggen. Ze bekeek hem heel even, zijn haar zat een beetje anders en zijn broek hing nu nóg lager dan eerst XDDDDD. Hij was alleen maar knapper geworden. 'I-ik wou jou ook weer zien... Alleen ik dacht dat je me vergeten was. Totdat ik je tweet zag.' Ze keek hem echt totaal niet aan, ze voelde zich alleen maar stommer nu ze zo stotterde. Ze keek naar het plafond, haar glimlach ging niet meer van haar gezicht af. Ze durfde hem nauwelijks aan te kijken, maar wanneer ze het deed, smolt ze echt weer helemaal weg zoals vroeger.
Terug naar boven Ga naar beneden

[RS] Come back.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I'm back!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sunset :: RolePlayGame :: Spellen.-
Ga naar: