Sunset
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sunset

RPG
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 [RS] Your new game.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
x MeisJ

x MeisJ


Aantal berichten : 207
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : iloveu. x sas

[RS] Your new game. Empty
BerichtOnderwerp: [RS] Your new game.   [RS] Your new game. Icon_minitimema apr 02, 2012 3:19 am

[RS] Your new game. Tumblr_m1ucjbvmN91ql1d1to1_500
Terug naar boven Ga naar beneden
x MeisJ

x MeisJ


Aantal berichten : 207
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : iloveu. x sas

[RS] Your new game. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RS] Your new game.   [RS] Your new game. Icon_minitimema apr 02, 2012 3:42 am

Skye

Ze was gewend dat hij haar pijn deed en dat zij hem pijn deed. Maar nu hij haar dit had aangedaan... Ze voelde nog nooit zoveel pijn. Hij was eerder vreemdgegaan, maar hij was nooit verdergegaan dan zoenen - zij hij. Skye was nooit vreemdgegaan, omdat ze simpelweg met geen enkele andere jongen omging dan met Justin. Ze had geen jongensvrienden en maar weinig meisjesvriendinnen. Ja, ze had een jonger zusje, twee jaar jonger dan zij. En zij hadden constant ruzie. Skye en haar zusje hadden hun ouders niet meer. Nu leefden ze bij de broer van hun moeder, dus hun oom. Skye's zusje was het lievelingetje en Skye was altijd degene die het niet goed deed. Haar cijfers waren slecht, ze was bijna nooit buiten de deur. En als ze dat was, was dat omdat ze naar school moest of ze ging naar Justin. Verder zat ze altijd in haar kamer en sloot zich dan letterlijk van de wereld af. Ze deed haar oordopjes in en luisterde dan muziek, zodat ze haar oom en zusje niet meer hoefde te horen. Dan praatte ze via WhatsApp met Justin. Haar oom keurde haar relatie met Justin niet goed, omdat ze alleen maar oog voor hem had. Er kwamen nooit mensen over de vloer. Haar oom had eerder de relatie verboden, maar kon het niet stoppen dat ze elkaar alsnog zagen. Hij wist niet wat hij ermee aan moest en liet ze daarom maar alsnog met elkaar. En daarmee verwaarloosde hij Skye ook, hij sprak haar nooit. Skye had dus eigenlijk alleen Justin in haar leven, ze gaf alleen om hem. Om meer mensen gaf ze niet, zelfs niet om haar familie. Dat deed ze vroeger wel, toen de tijden binnen de familie beter waren. Maar ze was ze kwijtgeraakt. En ze vond Justin alleen wel genoeg. Ze zat maar een beetje zielig op haar bed, nog steeds was ze aan het huilen. En ze kon het nog steeds niet geloven dat Justin had geneukt met een ander wijf. Net nu zij hadden afgesproken om "het" te gaan doen. Skye had niet veel regels bij hem, omdat ze wist dat hij ze toch zou breken en dan zou ze niet kunnen zeggen "ik ben klaar met je". Want dat was ze nooit. Maar dit was één van de weinige dingen die ze écht graag wilde, dat hij niet zou neuken met een ander meisje. En toch had hij het gedaan. Skye las de hele tijd wel alles wat hij naar haar stuurde, maar ze zei er niets op. Misschien voelde hij zich er alleen maar rotter door als hij zag dat ze het allemaal wel las, maar niets zei? Ze had hem nog geen vijf minuten genegeerd, of ze gaf het alweer op.
#Natuurlijk wil je nog wel zien. Maar niet nu.#
Alleen al terwijl ze typte begon ze weer hard te huilen. Ze gaf zó veel om hem, hoe kon hij haar dit aandoen? Had zij hem zoveel pijn bezorgd dat hij haar wilde terugpakken? Was zij niet genoeg voor hem? Zag hij haar niet als zijn alles? Ze begreep het gewoon niet. En toch durfde ze niet te vragen waarom hij het deed.
#Je weet dat ik je nooit kan & zal loslaten.#
Er werd bij haar op de deur geklopt. "Skye? Mag ik binnenkomen?" vroeg haar oom rustig. Skye antwoordde er niet op. Hij wilde de deur openen, maar hij merkte toen pas dat ze de deur op slot had gedaan. "W-... Skye? Kan je de deur opendoen alsjeblieft?" Hij was nu al geërgerd. Skye zei niks. "Ik wil even met je praten. Doe niet zo eng, je laat me denken alsof je zelfmoord hebt gepleegd of zo. Zeg alsjeblieft wat." Maar Skye zei niets, want ze had geen zin in haar oom. En als ze wat zou zeggen, zou hij alleen maar langer blijven staan. "Oh, dus nu doe je alsof je zelfmoord hebt gepleegd? Zeker omdat je meer aandacht wilt? Ik kwam omdat ik me schuldig voelde, je hebt weer ruzie met Justin en niemand is er voor je... Je vertelde me dat ik er nooit voor je was en ik wilde dat nu bewijzen, maar als het zo moet ga ik wel weer. Dag." Hij liep weer de trap af. Skye zuchtte en begon weer in haar kussen te huilen. Hele mascaravegen zaten op de kussensloop.
#Maar ik zou op dit soort momenten je wel willen loslaten. En ik zou willen dat ik je kon haten.# probeerde ze gemeen over te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[RS] Your new game.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sunset :: RolePlayGame :: Spellen.-
Ga naar: