Sunset

RPG

IndexRegistrerenInloggen

Deel | 

Justin Bieber Story.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
x MeisJ

Aantal berichten : 207
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: Justin Bieber Story.   di maa 13, 2012 9:51 am

Ariana Grande.

Het bleef serieus nog een hele tijd stil. Ze keek van Chaz en Ryan die naast elkaar zaten voor Justin en haar, naar Pattie en toen naar Justin. Ze was het gelukkigste meisje op aarde op dit moment. En toen pakte Justin ineens haar hand. Meteen tintelde heel haar hand. Ze keek hem met haar grote Ariana puppy ogen aan. ‘Ariana,’ zei ze zachtjes. ‘Ik ben één van je dansers.’ Dat zei ze er ook maar vlug bij, want ze verwachtte wel dat hij dat niet zou weten. Ze keek hem geschrokken aan toen hij zei dat ze een klein probleempje had. Oh nee he, hij zou toch niet bedoelen dat ze nu echt in de problemen zat? Ze zou er toch niet uitgegooid worden? Ze keek hem bedenkelijk aan, maar toen zei hij gewoon heel simpel dat hij haar als slaapkussen zou gaan gebruiken. Tenminste, daar kwam het op neer. Ze schoot in de lach. ‘Denk je nou echt dat het me uitmaakt als dé Justin Bieber tegen me aan gaat liggen?’ Chaz schoot hard in de lach om wat Ariana zei. Justin’s vrienden begonnen nu pas zich te bemoeien met hun, aangezien ze alleen nu hoorden wat Ariana tegen Justin zei. “Geloof me, het is niet lekker als hij helemaal tegen je aan gaat hangen,” waarschuwde Ryan haar. Ariana viel weer stil, want ze was echt te verlegen in hun bijzijn. Ze zagen aan haar dat ze niet meer wat durfde te zeggen, dus gingen ze maar weer normaal zitten. Meteen werd Ariana weer spraakzamer. Gewoon omdat ze minder verlegen was bij een één op één gesprek met hem. Ze grinnikte toen hij met zijn hoofd tegen haar schouder kwam te zitten. Hij haalde zijn mobiel erbij. Ariana had echt de neiging om mee te kijken, maar ze mocht het niet van zichzelf. Met tegenzin keek ze uit het raam. Het stomme was, ze zag in de reflectie alsnog dat hij een sms van Selena binnen had, alleen kon ze de tekst niet lezen, want het was in spiegelbeeld. Maar ja, ze wist dus wel dat het van Selena was. Ze was té nieuwsgierig en keek daarom een beetje onopvallend met hem mee. Vanavond is het zo ver? Waar de fuck had zij het over? Toch niet... Ariana werd al misselijk bij dat “iloveu”. Het was best erg, maar Ariana had een vreselijke hekel aan Selena. Ariana kende haar helemaal niet, maar ze haatte haar echt gewoon uit jaloezie. Had Ariana eindelijk de kans om op podia te dansen bij Justin’s optredens, had hij een vriendin. -.- Ze vertelde nooit waarom ze een hekel had aan Selena, maar heel de dansgroep wist het wel. En niemand zou erachter zoeken dat ze haar haatte omdat ze Justin zo geweldig vond, want iedereen dacht nog steeds dat ze een hekel aan hem had. XDDD Ariana keek even naar buiten, regendruppels stroomden via het glas naar beneden. Ze kon in de ruit zien dat hij wat terug aan het sturen was, maar ze had geen zin meer om het nog langer aan te zien. Dat vieze slijmerige gedoe ook altijd. Hij bood zijn excuses aan voor zijn gedrag dat hij zo zonder moeite telkens tegen haar aan ging zitten, terwijl ze elkaar nauwelijks kenden. Of tenminste, hij haar. Zij kende hem wel, zonder hem ooit gesproken te hebben. ‘Nou, ik vind het niet erg hoor,’ grinnikte ze opgewekt. ‘Je bent vast best moe... Ga anders slapen? Dat heb je veel harder nodig dan te sms’en met dat kutw-...’ Ariana versprak zich, en erg ook o.o. Iedereen keek ook verschrokken op naar haar. ‘Kutweer! Wat een kutweer. Vinden jullie ook niet dat Justin nu beter kan slapen dan te kijken naar dat kutweer?’ -.-... Pattie knikte instemmend, ze had het gelukkig niet goed gehoord wat ze eerst zei. XDDD “Ja Justin, je moet echt rusten...” Chaz nam het meteen voor z’n vriend op. “Pat, je zoon kan vanavond slapen. Hij is nu druk in gesprek.” Chaz was er overduidelijk op uit dat het wat zou gaan worden tussen Ariana en Justin. Of nou ja, niet perse tussen hun, maar dat het in ieder geval uit zou gaan tussen Justin en Selena. Ariana had die ruzie heus wel gevolgd, en Chaz kon wel lullen dat ze geen ruzie hadden op Twitter, maar als je in de dansgroep zat kon je de real life ruzies gewoon mee beluisteren. Justin keek haar ineens recht in haar ogen aan, waarvan ze eigenlijk best wel schrok. Want hij had van dichtbij nog zó veel mooiere ogen dan op de foto, of van ver weg. Ze wist niet dat hij iemand zo doordringend kon aankijken. Ze was bang dat hij gewoon haar gedachten kon lezen met zijn ogen. En dat waren geen goeie gedachten, ze dacht namelijk de hele tijd dat ze nu “kans” maakte. XDDDD Hoe sneu dat ook klonk. ‘Ik ben zeventien,’ zei ze beleefd. ‘Redelijk lang, je had eerst andere dansers.’ Ze vond het best erg dat hij dat vroeg. Want dat betekende dus dat hij echt geen idee had wie ze was. Ja, hij wist dat ze danseres was. Maar meer ook niet... ‘Je staart me aan,’ grijnsde ze, aangezien hij echt diep in haar ogen keek en best lang. Omdat zij niet bang was en zich niet ongemakkelijk meer voelde, bleef ze hem ook gewoon nog steeds aankijken. Hij ging naar haar toe zitten, waardoor hij nog beter kon kijken. ‘Eerst wilde ik bij m’n vrienden zitten, maar eh... Ik vind dit leuker. Veel leuker, eigenlijk.’ Ze bloosde een beetje. ‘Jij...ziet dit zeker als “één van de gesprekken”? Aangezien je elk moment van de dag wel een fan om je heen hebt... Nou weet ik wel dat je me niet als een fan ziet, maar ik ben ook maar “een meisje” voor je...’ Daarbij keek ze best wel zielig en ze sloeg haar ogen neer naar de grond. Ze ging weer recht voor zich uit zitten en keek naar buiten. ‘Natuurlijk wil ik je wel leren kennen. Want... Ik wil nu ook wel eens weten waar ik nou eigenlijk elke keer mee dans op podiums,’ glimlachte ze, al keek ze hem niet meer aan. Zijn mobiel trilde weer en Ariana keek dit keer wel naar zijn gezicht. ‘Je bent boos.’ Ze wachtte tot hij zijn mobiel weer wegstopte. ‘W-... Nee, ik ga het niet eens vragen. Ik moet me niet met je privé zaken bemoeien.’ Ryan móést hier natuurlijk wat op zeggen. “Oh, doe maar wel hoor! Dat vindt Justin helemáál niet erg. Hij heeft niet eens een privé leven meer dus...” Chaz gaf hem een klap tegen zijn schouder. “Hou nou eens je bek,” grinnikte hij. Ariana rolde grinnikend met haar ogen. Ze drukte haar lippen tegen Justin’s oor en zei zo zacht ze kon: ‘Je hebt echt nóóit privacy hè?’ Justin drukte een oordopje in haar oor en daarbij streek hij een plukje haar achter haar oor. Ze bloosde weer, al schaamde ze zich daar niet echt voor. Het bleef Justin Bieber en dat wist hij ook wel. Elk meisje smolt bij hem weg. ‘Het is best rustig.’ Ze vond het bijzonder om zijn muzieksmaak eens te leren kennen, want ze wist alleen dat hij van Usher hield en natuurlijk van zijn eigen muziek... Maar deze kant had ze nooit van hem leren kennen. ‘Doe je tegen elk meisje altijd zo lief?’ Hij zakte weer een beetje bij haar weg. ‘Je voelt je echt niet lekker...’ (we doen wel even dat hij in slaap valt) Ze merkte dat hij steeds meer wegzakte, al vocht hij ook om wakker te blijven. ‘Ga maar slapen,’ zei Ariana toen. Ze glimlachte lief naar hem en gaf hem toen toch wel heel snel een kusje op zijn wang. Ze kon het niet laten. XDDDD Terwijl hij in slaap viel, keek ze naar buiten en realiseerde zich toen pas wie er nou op haar schouder lag. Ze fantaseerde over hem en haar, gewoon als stel. De tijd vloog toen ze daarover nadacht en ineens stopte het busje. “Pitstop,” zei de chauffeur. Ze waren bij een tankstation gestopt, in the middle of nowhere. “Iedereen kan naar buiten, er stopt hier om het uur maar één auto of zo... Justin, wakker worden. Jij kunt ook even naar buiten.” Dat kwam voor Justin vast mooi uit, want hij kon nooit eens ergens normaal alleen lopen. Ariana stapte uit en zag de rest van de groep in de andere busjes ook aan komen. Ook de dansgroep kwam aan. “Ariiii.” Peter kwam aangelopen en sloeg zijn armen om haar heen. Hij drukte een kus op haar wang. “Ik heb je echt gemist... We hebben in het busje al afgesproken dat Vito nu in een ander busje gaat zitten, dus dan kan jij bij ons.” Ariana vond dit nogal een moeilijke situatie. Want nu leek het voor Justin alsof ze wat met Peter had, maar ze kon daar ook niet de waarheid over vertellen want ze kon Peter’s geheim niet verklappen. En aan de andere kant wilde ze Peter ook weer niet vragen of hij ermee wilde kappen zo handtastelijk te zijn waar Justin bij was, want dan zou hij weten dat zij Justin leuk vond. En dat wilde ze niet, want ze wilde er niet mee gepest worden. Ze voelde zich namelijk ook zo stom. Nu al dacht dat ze nog “kans” maakte bij Justin, terwijl hij een vriendin had en elke dag duizenden meisjes zag, tienduizenden. Dus wat zou zij voor verschil bij hem maken? Dan zou ze van hoge klasse moeten komen... ‘Nee, ik zat wel met lekker veel ruimte in het busje van Justin,’ zei Ariana. Peter keek een beetje beledigd. Hij vond het nu al niet leuk dat Ariana koos voor Justin. “Wat is er nou zo leuk aan Justin......’s busje?” Ariana grinnikte. ‘De ruimte.’ Peter liep gewoon beledigd weg, kuthomo was het ook. XDDD Ariana draaide zich om naar Justin. ‘Nu is hij boos...’ Ze haalde haar schouders op. ‘Zullen we snoep halen? Ik heb echt trek. Of...voel je je nog steeds niet lekker?’ Hij had zeker een uur geslapen, dus hopelijk voelde hij zich nu wat sterker.
Terug naar boven Ga naar beneden

Justin Bieber Story.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sunset :: RolePlayGame :: Spellen.-
Ga naar: