Sunset

RPG

IndexRegistrerenInloggen

Deel | 

' Quarrel

Ga naar beneden 
AuteurBericht
King
Admin

Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 14-10-11
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: ' Quarrel   za okt 15, 2011 1:33 am

Quarrel.

Iedereen haat je, omdat je áltijd ruzie zoekt. Met alles en iedereen. Er is niemand op de wereld wie jou
begrijpt, jij weet hoe dat komt. Er zit iets achter. Je maakte zelfs ruzie met de psycholoog dat er echt
niks aan de hand was. Wat er wel is. Je heb iets mee gemaakt, waar niemand van af weet, of van af
mag weten. Je haat iedereen die zowat alleen al een hoi tegen je zegt. Je zoekt met je ouder, broers,
zussen, klasgenoten, leraren, oudere en jongere mensen ruzie. Er is niemand goed. Je word door je
ouders na natuurlijk een grote ruzie naar een tehuis gestuurd. Je komt er achter dat al deze mensen
net zoals jou zijn. Maar is dat wel zo goed ? Alle ruzie makers in een huis ? Op een rare manier kan
je het beter met die mensen vinden die maar al te graag ook ruzie maken met jou dan met de normale
mensen...

Jamie.

Hij is erg negatief, en nogal zwak. Hij heeft een ontzettende grote bek en een klein
hartje. Hij kan weinig aannemen en pikken. Hij lust weinig dus met eten zeikt hij
ook altijd. Met de omgeving zeikt hij, hij noemt haast alles en iedereen lelijk, en
daarom komt er ook altijd ruzie. Jamie heeft een heel verleden over pesten.
Iedereen pestte hem altijd, maar sinds hij op de middelbare kwam, pestte hij
iedereen. Over hoe lelijk hij ze vind, alleen hij is gewoon onzeker. Hij heeft ook
nog nooit een vriendin gehad, of iets in de richting van ''ik hou van je'' gezegd,
en laat staan ''Je bent knap'' Hij is zeventien jaar.

Ariana is altijd al prettig gestoord geweest en interesseert zich dan ook in de meest rare situaties. Ze gaat meestal tot het uiterste, zoekt dus de grens op en kan daar dan zelfs weleens overheen gaan. Dat is dan ook een keer gebeurd en daar is ze niet goed vanaf gekomen. In elke periode ging ze weer met een ander groepje mensen om. Een periode met nerds, een periode met populaire mensen, een periode met emo's, enz. Maar ze ging ook een keer om met een eng groepje mensen die altijd maar blowden en heroïne gebruikten en zo. Daar deed ze met plezier aan mee omdat ze dat ook wilde uitproberen, maar de jongens bleken pooiers te zijn en de meisjes hoeren. Ze werd een tijd gedwongen mee te doen. Iedereen vertelde haar dat het haar eigen schuld was dat ze ertoe gedwongen werd. Ze zocht toch het uiterste, dan kon ze het krijgen, vonden ze. Dat geheim heeft ze alleen haar beste vriendin verteld, die vervolgens ook zei dat het haar eigen schuld was. Ze kan nogal vrolijk over komen, al is ze dat grotendeels niet. Ze zoekt altijd ruzie omdat ze daarbij ook tot het uiterste wil gaan. Daardoor kan ze nogal onhandelbaar overkomen, omdat ze bij bijna alles tot het uiterste wil gaan.

Laatst aangepast door Admin op za okt 15, 2011 2:41 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sunset.actieforum.com
x MeisJ

Aantal berichten : 207
Registratiedatum : 15-10-11

BerichtOnderwerp: Re: ' Quarrel   za okt 15, 2011 2:00 am

Ariana.

Ariana is altijd al prettig gestoord geweest en interesseert zich dan ook in de meest rare situaties. Ze gaat meestal tot het uiterste, zoekt dus de grens op en kan daar dan zelfs weleens overheen gaan. Dat is dan ook een keer gebeurd en daar is ze niet goed vanaf gekomen. In elke periode ging ze weer met een ander groepje mensen om. Een periode met nerds, een periode met populaire mensen, een periode met emo's, enz. Maar ze ging ook een keer om met een eng groepje mensen die altijd maar blowden en heroïne gebruikten en zo. Daar deed ze met plezier aan mee omdat ze dat ook wilde uitproberen, maar de jongens bleken pooiers te zijn en de meisjes hoeren. Ze werd een tijd gedwongen mee te doen. Iedereen vertelde haar dat het haar eigen schuld was dat ze ertoe gedwongen werd. Ze zocht toch het uiterste, dan kon ze het krijgen, vonden ze. Dat geheim heeft ze alleen haar beste vriendin verteld, die vervolgens ook zei dat het haar eigen schuld was. Ze kan nogal vrolijk over komen, al is ze dat grotendeels niet. Ze zoekt altijd ruzie omdat ze daarbij ook tot het uiterste wil gaan. Daardoor kan ze nogal onhandelbaar overkomen, omdat ze bij bijna alles tot het uiterste wil gaan.
xJamie

Aantal berichten : 17
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: Jamie   za okt 15, 2011 3:09 am

Jamie.
Ik loop langzaam door de hal heen, het is vrij koud hier en meteen zit dat me al dwars dat het zo koud hier is. Ik heb misschien ook wel een t-shirt aan, maar alsnog. Ik ben gewend dat waar ik ook ben het rond de twintig graden is, maar hier lijkt het wel tien graden. Ik zie gewoon mijn adem o.o Ik loop snel door richting mijn kamer. Ik zit met één meisje hier. Op mijn kamer tenminste, zeker een bitch. Dat weet ik nu al. Het is gewoon een bitch. En ze is lelijk. Ik heb der nog nooit gezien of gesproken. Maar ik weet toch al hoe ze is. Ik loop langs wat mensen, iedereen maakt opmerkingen naar elkaar. ''Jezus, jij bent echt knap. Je was vast een spuug lelijk kind.'' Maakt een meisje een opmerking. Slaat nergens op, maar ik ga er tegen in. 'Weet ik, je moet je bek houden, je lijkt wel n' nijlpaard.' Het is een vrij dun meisje, maar daarom zeg ik dat ook. Dunne meisjes noem ik altijd expres dik. Worden ze zo onzeker. Het meisje kijkt me arrogant aan maar zegt even niks. 'Je heb echt tyfus lelijke schoenen trouwens, lijken net kisten. Ga jezelf snijden.' Het is ook nog eens een meisje met zwart haar, zou best kunnen dat ze emo is. Maar dat boeit me niet, ik loop meteen mijn kamer in. Want ze wilt nog een opmerking maken. Ik kijk even naar de koffer die op het bed ligt van zeker het meisje waarmee ik op de kamer slaap. Ik moet zeggen dat ik nog nooit in de buurt van een meisje heb geslapen, ik heb geen zus. Zusje of moeder. Alleen een vader en drie broers. Dus dit zal wel een hele stap worden. Ook met schoolkamp zorgde ik er voor dat ik apart sliep door gewoon net zo lang te gaan zeiken tot ik me eigen kamer kreeg. Maar dit keer bestaat er geen nee. Ik loop naar de koffer van het meisje toe en kijk er kort in. 'Een barbie.' Concludeer ik als ik make-up zie liggen, maar dan ook best veel. Weet ik veel hoeveel make-up meiden thuis hebben liggen.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: ' Quarrel   za okt 15, 2011 3:33 am

Ariana.
Een meisje tegenover me aan de eettafel kijkt me al de hele tijd aan. Zelfs wanneer ik een hap neem van m'n brood en dat...vind ik nogal creapy. Ik slik mijn laatste hap door en glimlach lief naar het meisje. Ik open mijn mond met nog steeds diezelfde lieve blik in mijn ogen en zeg met de allerliefste stem die ik in me heb: 'Kijk naar iets anders of val dood.' Het meisje gaat over de tafel heen hangen en probeert me aan mijn haren te trekken, echt van het een op het andere moment. Op het ene moment zat ze me nog zonder een moment te knipperen aan te staren en dan ineens hangt ze over de tafel heen. 'Hou je vieze heksenklauwen bij je, emo!' gil ik en schiet dan in de lach. 'Ik draag met Halloween altijd zo'n kort zusterspakje, dat vinden de jongens altijd súper sexy.' Dat is zo'n reden waarom de meeste mensen me prettig gestoord vinden. Ineens uit het niets ga ik het over iets hebben waar ik het net helemaal niet over had. Maar ik dacht gewoon te ver door. Toen ik een reactie maakte over heksenklauwen, dacht ik aan een heksenpak, toen aan Halloween, en vervolgens aan wat ik dan altijd draag bij Halloween. En dit is zeker niet één van mijn raarste doordenkingen. Meestal als ik het het ene moment heb over eten, heb ik het het andere moment over iets totaal anders waar geen verband tussen te vinden is. Het meisje dat nog gretig probeert in mijn gezicht te krabben en me beet te pakken, begint nu ook nog eens te schelden. Ik grinnik schattig en zeg: 'Het meisje achter je noemde je zonet een hoer.' Dat is helemaal niet zo, maar dan kapt ze tenminste tegen mij uit te vallen. De heks draait zich om en begint dan het meisje dat met haar rug naar de heks toestaat aan te vallen. Ik schiet keihard in de lach, ook al één van m'n gemene talenten; mensen tegen elkaar opzetten zodat ik ervanaf ben. Al lachend, nog niet eens uitlachend, loop ik terug naar mijn kamer. Ik voel gewoon zoveel vreugde, dat ik van alles voor elkaar krijg. Ik lach niet meer, maar glimlachen doe ik nog wel, en dus al glimlachend loop ik de kamer binnen en sta geschrokken stokstijf stil als ik een jongen zie in mijn kamer. 'Oh, je liet me schrikken.' Mijn glimlach verschijnt weer heel snel. 'Mijn vader liet me vroeger toen ik klein was ook altijd schrikken. Dan stond hij achter de deur en wachtte tot ik mijn kamer in kwam lopen.' Interessant. Ik grinnik in mezelf, ik heb waarschijnlijk nu al een slechte indruk gemaakt. Die jongen zal wel denken dat ik gek ben. Maar dat maakt me niet uit, iedereen is gek hier, dus wat boeit mij het? Niet dat als de mensen hier niet gek waren, ik me normaal zou gedragen. Ik ga expres op zijn bed zitten. 'Dus wie moet jij zijn, makker?' Ik ga met m'n schoenen op zijn bed liggen en trek m'n knieën een beetje op terwijl ik naar het plafond staar.
xJamie

BerichtOnderwerp: gii   za okt 15, 2011 4:31 am

Jamie.
Ik draai me om als ik een meiden stem hoor, daar zullen we de barbie hebben. Ik frons als ze het heeft over der vader die der ook altijd liet schrikken. 'Lekker boeiend weer.' Mompel ik bot. Ik kijk naar hoe ze op mijn bed gaat liggen, maar dit pik ik al niet. Er is niets te zien dat ik het niet pik. Ik loop gewoon rustig naar de badkamer toe en vul me beker met water. Ik loop terug en zeg dan meteen. 'Oprotten van me bed of anders ben je nat én lelijk.' Ik kijk der arrogant aan en laat gewoon al een beetje water op der kleding vallen. Ik lach dan zacht, hoe meer water op der komt hoe harder ik begin te lachen. Tot ik in eens haar gezicht er zo flash mee nat maak. 'Oeh, je foundation.' Ik lach steeds maar en ga dan op haar bed liggen met me schoenen aan. Ik kijk naar der en begin nog harder te lachen, voordat ze nog iets tegen mij kan zeggen brul ik. 'Jij heb echt een dik gezicht, net adele.' Ik kijk nog eens naar het meisje, als ik eerlijk ben, ze is super knap op te zien. Maar dat zal ik dus nooit toegeven. En ze is ook helemaal niet dik, ze ziet er heel apart uit. Maar ik zal toch nooit een vriendin krijgen, dat heb ik altijd in me hoofd. Omdat ik nooit een meisje leuk vind, jongens ook niet overigens. Maar ik zie het niet zitten, ik en een vriendin. Aardig doen is ook echt geen optie voor mij. Ik frons als der make-up er eigenlijk nog opzit. 'Jezus, hoeveel make-up gebruik jij dat het er op blijft ? Les van een hoer gekregen hoe het er best opblijft zitten als er in je gezicht gespoten word ?' Zeg ik weer lekker grof. Ik kijk naar het raam en kijk dan even naar de kamer. 'Wat een tyfus lelijke kamer. Je rode haar past en goed bij Ginger.' Ik grijns dan weer, het is inderdaad een beetje een rode kamer. En inderdaad, der haar past er goed bij. Ik zucht licht, waarom ik al deze opmerkingen maak is omdat ik vroeger nogal gepest werd. Ik had ooit eens leukemie. Goed afgelopen, maar daar door was ik kaal. Een heel tijdje, of ik nou kanker had ja of nee. Iedereen pestte me in mijn klas. De lerares had het nooit door. Maar ze stuurde me mailtjes, of op msn scholden ze me uit. En ik was te jong om m te bedenken dat het niet goed was. Ik dacht niet na over dat ik het aan iemand moest vertellen. Hoevaak heb ik wel niet gedacht ''Laat me maar dood gaan'' Na school als ik richting huis liep, werd ik gegrepen door wat grotere jongens. Ze zaten in de tweede van de middelbare. Ze scholden altijd met kanker en als ik voorbij liep was het ''Kanker jongentje, he, kanker jongentje.'' Zo begon het altijd, en als ik dan weg wou rennen, hun waren sneller. Ik was altijd erg moe in die tijd en traag. Ik was ook iets dikker. Ze sloegen me altijd in elkaar. Ik dacht slim te zijn door een nieuwe route te vinden. Richting huis, die was veel langer, sterker. Er waren twee routes, een waar de jongens waren. En een waar het zo stil was, maar dan moest je langs de randstad gaan. Daar was het erg gevaarlijk. Gevaarlijk kwa wat voor'n mensen daar rond liepen, daar liepen namelijk pedofielen en alles. Kinder verkrachters. Ik was één keer bijna mee genomen, omdat een man tegen me zei ''Arm jongetje, jij bent toch van familie leerstuwen ? Kom maar, je heb zeker een heel eind gelopen ? Hoe gaat het met je ziekte ? Kom maar mee, k heb wat lekkers voor je thuis en wat warme chocolade melk als je wilt ?'' Ik weet precies nog wat hij zei, gelukkig kwam een oude vrouw toen langs en zei dood blij. ''Nee, dit lieve jongetje hoort bij mij, toch ?'' En ik zag aan haar ogen dat ik wel ja moest knikken en dat deed ik. Toen daarna had de vrouw me uitgelegd hier nooit meer te komen omdat het vol zat van de kinderlokkers. Dus moést ik weer richting de oude kant. En dan bleef door gaan, tot ik naar de middelbare ging. Zelfs toen mijn ziekte over was hebben de jongens mij nog zo vaak geslagen. Ik werd altijd uitgemaakt voor dik en lelijk. Mensen die pesten hebben altijd een reden waarom ze pesten, onzeker zijn. Ik zeg precies de dingen die mensen ook vroeger tegen mij zeiden, alles behalve kanker.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: ' Quarrel   za okt 15, 2011 4:53 am

Ariana.
'Dit is ook mijn kamer, dus mag ik zitten en liggen waar ik wil.' Ik blijf ook gewoon op zijn bed, totdat hij me natmaakt. 'JIJ VIEZE VUILE TERING MONGOOL!' roep ik meteen al boos. Over het algemeen als ik ruzie heb, blijf ik wel rustig en lach ik alleen maar omdat ik mezelf oh zo grappig vind als ik ruziemaak, maar soms spring ik gewoon helemaal uit mijn vel. Ik ga van zijn bed af. 'Jij bent echt zó dom he, ik heb geen foundation op. Dat heb ik niet nodig.' Dat is wel waar, ik heb bijna nooit foundation op. Als ik het op heb ziet het er niet uit, meestal zijn het dan van die vlekken die dan ontstaan en dan loopt het totaal niet mooi over. Ik heb nooit echt van iemand geleerd hoe ik mooi foundation op moet doen, gelukkig dat ik het ook vaak niet nodig heb. Als hij over mijn rode haar begint, zeg ik: 'Eeeeerg origineel, over m'n haar beginnen.' Ik ben vroeger zóvaak gepest om m'n rode haar. Maar ik vond het mooi. Eigenlijk was het een fout, want ik wilde m'n haar in een bruine tint verven maar het bleek dus rood te zijn. Omdat ik het wel mooi vond had ik het steeds roder later verven. Ik werd wel heel onzeker als ze zeiden dat ik luizen had die ongesteld waren en zo. Mijn moeder zei dan altijd "ze zijn gewoon jaloers" en daar hield ik maar aan vast, al wist ik dat het niet zo was. Mensen vonden me altijd raar, maar ze hebben nooit gezegd dat ik lelijk was. En nu begint deze gast dat ik lelijk ben. Dus daar ben ik wel even stil van. 'Vind je me echt lelijk?' Ik kijk zo onopvallend mogelijk even in de spiegel die aan de wand hangt, maar ik weet hoe onzeker dat overkomt, dus stop ik meteen weer en kijk hem aan. 'Je wilt me boos krijgen he? Probeer maar niet, dan kom je er beter vanaf.' Ik duw hem ruw van mijn bed af zodat hij op de grond flikkert en strijk het laken met mijn hand weer netjes glad, zodat het lijkt alsof niemand erop gezeten heeft.
xJamie

BerichtOnderwerp: Re: ' Quarrel   za okt 15, 2011 6:10 am

Jamie.
'Na, ik dus ook.' Zeg ik fel. Ik schiet hard in de lach als ze zo boos word. Ik ga er ook echt helemaal stuk om x) Ik lach meteen weer als ze me dom noemt. 'Wedden dat als ik in je gezicht spuug dat de foundation er van af glijd.' Ik grijns breed en precies daarna spuug ik in de gezicht, helaas word ik het volgende moment van haar bed gegooid. Wat me weer boos maakt. Ik kom moeilijk overeind en duw der dan flink hard achteruit. 'En oprotten!' Schreeuw ik. Ik kijk der woedend aan, maar als ze dan weer over der haar begint lach ik al weer. 'Het lijkt net of je hoofd in de fik staat zo lelijk dat het is.' Ik loop weer op der af en grijp echt zo der haar vast. Ik kijk er naar terwijl ik het in me handen heb, in een vuist. Ik krijg het bijna niet over me lippen heen en mompel. 'Het is best mooi rood.' Omdat ik zo iets nog nooit heb gezegd trek ik hard aan der haar en laat der weer los. 'Ik ruzie zoeken ?! Jij begon op me bed te liggen!' Ik loop boos op der af en sta echt heel breed voor der, soms lijkt het in me gezicht alsof ik hele erge dingen van plan ben, al ben ik dat niet echt. Ik blijf zo dicht voor der staan en kijk der recht aan, erg doordringend, gewoon hopend dat ze bang word ofzo.
xJamie

BerichtOnderwerp: Re: ' Quarrel   za okt 15, 2011 6:11 am

ja echt kort o.x
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: ' Quarrel   za okt 15, 2011 6:34 am

Ariana.
'Doe je toch niet,' daag ik hem gemeen glimlachend uit. Maar dan doet hij het. x.x 'GADVERDAMME, HOU JE KWIJL BIJ JE!' schreeuw ik echt woedend. Ik haal met mijn hand het spuug uit mijn gezicht en kijk er vies bij. Dan veeg ik mijn hand af aan zijn shirt. 'Nee, rot jij maar op.' Ik kijk hem heel vuil aan, net zoals ik uiterst lief kan kijken, kan ik ook uiterst vuil kijken zoals nu. 'Maar...' Ik probeer er iets op terug te zeggen. 'Nou.... Jouw haar dan...' mompel ik wat onzeker. En dat is het slechtste weerwoord wat ik ooit gegeven heb, want zijn haar zit gewoon goed. x.x En ik kan er ook niet iets van zeggen waar het op lijkt. 'Het zit echt...dom.' Ja. -.- Ik kijk wel een beetje geschrokken als hij me hard achteruit duwt, want dat had ik dan net ook weer niet verwacht. Het begint nu namelijk al gewelddadig te worden. Net gooide hij water in m'n gezicht en duwde ik hem van het bed af, maar echt elkaar pijn doen deden we niet, hooguit geestelijk maar niet lichamelijk. Ik bijt op mijn lip en even word ik bang. Heel even maar, want snel bang ben ik niet. Ik ben bijna voor niks bang. Al helemaal niet als ik mensen pijn doe of zij mij, dan ben ik gewoon boos. Ik trek mijn wenkbrauwen wat verbaasd op als hij me ineens een compliment geeft over mijn haar. Net als ik er iets op terug wil zeggen, trekt hij echt keihard aan mijn haar. Ik kreun een beetje van de pijn omdat het wel echt heel erg pijn deed en ik sta even stil. Mijn blik verandert weer in die hele vuile blik van net, maar nu nog erger. Ik geef hem een fikse en keiharde klap in zijn gezicht, echt zo'n bitchklap. Zijn wang is meteen een beetje rood. Ik spuug gewoon terug in zijn gezicht (arm opaatje met die turken ;cc) en duw hem bij me weg als ik een blik in zijn ogen zie die zegt dat hij erge dingen van plan is. 'Tyfus kind, nooit gehoord van delen? Wist ik veel dat je zo egoïstisch was dat ik niet op je bed mocht liggen!'
xJamie

BerichtOnderwerp: Re: ' Quarrel   za okt 15, 2011 7:00 am

Jamie.
Ik tik der hand weg als ze het net op me shirt heeft geveegd. Ik kijk der recht aan, hoe vaak hen ik met een meisje gevecht ? Bekvechten ? Misschien drie keer in me ''ik ben de pester'' leven. Maar ik moet toegeven ik verloor het van de meiden, maar aangezien ik me nu best wel getraind voel kan ik dit vast wel aan. 'Val. Dood.' Zeg ik bot. Ik kijk der onderzoekend aan, het probleem is is dat ze echt heel knap is. Maar ik weet dat ik dit omlaag kan halen. 'Of je echt lelijk bent ?' Ik kijk der arrogant aan, ik zeg meteen. 'Ik ben nog nooit zo'n mislukt lelijk meisje als jou gezien.' En dit is dus mijn taal, je zou dit moeten kunnen vertalen naar : Ik heb nog nooit zo'n super knap meisje als jou gezien. Maar dat zeg ik niet. Want ik krijg dan toch iets naar me hoofd gesmeten van ''jij bent lelijk'' en dat wil ik niet horen. 'Mijn haar ?' Mijn haar is best wel.. normaal, er is niet echt iets aan op te merken. Ik snap ook niet of ze dit serieus meent. 'Dom ?' Ik schiet dan hard in de lach. ( lol! ) Ik kijk grijnzend naar der gezicht als ze pijn heeft, alleen toch gaat die er af. Ik vecht alleen met jongens, en dan kan ik lachen. Maar met meisjes heb ik toch medelijden. 'Sorry, dat deed pijn.' Ik bijt op me onderlip omdat het ook echt gemeen is om aan haar haar te trekken. Ik voel echt me wang dan in eens branden. Ik doe me ogen dicht en sla dan haar hard terug, met me ogen dicht, dus ik weet ook niet waar ik precies sla, maar kennelijk heb ik met me vuist der hoofd aan geraakt. Ik voel dan spuug in me gezicht, wat me echt een kots gevoel geeft, dus pak ik snel haar bij der keel. Ik hoor de deur wijd opgeslagen te worden, ik trek haar shirt zo ver naar me gezicht toe zodat het helemaal uitgerekt is en ik me gezicht er aan kan afvegen. 'Delen!? Hier, zal ik je laten zien wat delen is!' Ik knijp zo hard in der nek fel terwijl ik haar tegen me aan druk en serieus spuug in der oog. Ik word zo naar achteren getrokken na dat ik dat deed. ''Rustig!!!! Allebei! Nu naar kantoor!'' Ook Ariana word door iemand anders mee gesleurd richting het kantoor. ''Niet zo schreeuwen in dit huis joh!'' Oké, ik weet precies wat er nu gaat gebeuren, ik en zij moeten elkaar excuses aanbieden aan elkaar ''en er over praten'' Daar heb ik echt schijt hekel aan, dus ga ik er juist heel erg tegen in. Al.. snap ik natuurlijk wel waarom ik sorry moet zeggen.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: ' Quarrel   za okt 15, 2011 8:04 am

Ariana.
Hoewel het gewoon een kutjong is dat gewoon wat zegt, word ik er toch onzeker van dat hij me zo lelijk vindt. Daarom dat ik ook een beetje gekwetst naar beneden kijk. 'N-nou...jammer dan. Wat boeit mij het nou wat je van me vindt, ik mag je toch niet...' Het kan me niet schelen dat hij zijn excuses aanbiedt. Om zoiets vergeef ik hem echt niet zo snel. Ik deins achteruit als hij me gewoon een stomp geeft in mijn gezicht o.o. Ik houd mijn handen voor mijn ogen en zeg zachtjes 'au, au, au'. Dan trekt hij me helemaal aan mijn shirt naar zich toe, ik hoor het geluid van m'n shirt dat een beetje scheurt. Ik kijk er niet naar waar het gescheurt is, want op dit moment ben ik daar echt niet mee bezig. Ik probeer me alleen nog maar te verdedigen. Hij is sterker en agressiever dan ik dacht. Ik dacht dat ik hem wel aankon, maar niet dus. 'Laat me los!' gil ik. 'Lijer!' Ik kijk een beetje bang in zijn ogen als hij me bij mijn nekvel knijpt, maar hij ziet waarschijnlijk niet eens meer dat ik bang ben. En dan spuugt hij in m'n oog. >< Ik krijs het helemaal uit omdat ik het zo vies vind, nog niet eens omdat het erg prikt. Ik hoor een stem tegen ons praten, maar ik kan het niet zien omdat ik bezig ben met wrijven in m'n oog. Als ik weer een beetje normaal kan zien, wil ik weer op Jamie afstormen, maar een andere man gaat voor Jamie staan en grijpt me bij mijn polsen beet. 'Ik maak je dood!' schreeuw ik helemaal, ik ga helemaal door het lint. Maar die man laat het niet gebeuren dat ik bij Jamie kom. Daar is niet veel moeite voor nodig, want zo sterk ben ik niet. Ik loop met tegenzin mee met de man. Hij duwt me ruw in een stoel. "Blijven zitten, waag het niet op te staan en de jongen aan te vallen." Ik sla mijn armen over elkaar en gun Jamie geen blik meer waardig. Ik kijk boos voor me uit. Mijn shirt zit nu heel laag en m'n rode bh is nu overduidelijk goed te zien, maar dat maakt me geen reet uit. Hij heeft aan mijn haren getrokken, heeft mijn kleding nat gemaakt, heeft mijn shirt helemaal uit laten rekken, spuugde in mijn gezicht, in mijn oog, ik heb pijn in mijn nek door hem en hij heeft me geslagen. "Wie is hiermee begonnen?" Meteen wijs ik naar Jamie die naast me moet zitten. "En wat was er aan de hand?" Ik trek meteen m'n bek open omdat ik weet dat ik dan een voorsprong heb. 'Ik ging op zijn bed zitten en hij werd meteen helemaal boos. Hij heeft me alleen maar geslagen en aan mijn haren getrokken en zo.' De man die tegenover ons achter zijn bureau zit, zucht hoofdschuddend. "Jullie moeten het goed maken met elkaar. Bied allebei jullie excuses aan elkaar aan."
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: ' Quarrel   za okt 15, 2011 8:42 am

Jamie.
Ik glimlach wat eigenaardig terwijl ik mee word getrokken. 'Jezus, slet. Hou je bek eens, je kan alleen maar krijsen.' Ik kijk de andere kant op als ook in in de stoel word gezet. 'Ze ging op me bed zitten op een uitdagende manier, ik waarschuwde der al dat ik anders water op der ging gooien. Dus deed ik het, en zij heeft mij van haar bed af geduwd en mij geslagen in me gezicht. En tsja, dat pik ik niet.' Ik kijk dan naar Ariana. 'Ik zie je bh.' Zeg ik rustig. 'Je moet je shirt op trekken.' Ik blijf kijken, maar de mannen tegen over me zeggen iets van. ''Jamie, stop maar weer.'' Ik kijk dan weer de andere kant. 'Ik kan niet in de kamer met zo'n rooie.' De mannen zuchten en zeggen dan. ''En daarom moét je nu bij haar blijven, en zij bij jou. Jullie moeten het maar zien te vinden met elkaar, en Jamie. Jij moet niet zo snel mensen gaan aanraken. Ik ga toch ook niet aan jou haar trekken ?'' Ik rol met me ogen als hij dat zegt. 'Omdat het een meisje is verdedigen jullie haar, rot op joh.' De mannen kijken elkaar aan en overleggen kort met elkaar. ''We trekken niemand voor. Als je nou eens probeert met haar op te schieten, je moet je excuses aanbieden aan haar.'' Ik grinnik zachtjes en ga er snel tegen in. 'Ik moet niks.' Ik zit met me benen over elkaar en kijk Ariana dan arrogant aan. 'Ze stelt zich enorm aan, zij heeft ook in mijn gezicht gespuugd.' De mannen kijken van Ariana naar mij. ''Dat geloven we ook wel, ruzie komt van twee kanten.. Maa-'' Ik ga er dan door heen. 'Ik heb al sorry gezegd.' Een van de mannen fronst en de ander kijkt verbaast. 'Echt waar hoor, alleen ja, toen was ik al te ver gegaan.' Ik kijk nog eens naar Ariana. 'Ik ga niet nog een keer sorry zeggen, of terwijl zij het nu zegt dan zal ik het daarna wel zeggen. Anders niet.' En dat staat vast, ik ben ook serieus niet te veranderen. Ik kijk weer naar der bh en zeg dan. 'Je bh is net zo rood als je haar, ginger.' Een van de mannen slaat ze hand op ze voorhoofd. ''Jamie, kap eens. Geen onvriendelijke opmerkingen maken naar de ander.'' Ik trek arrogant mijn wenkbrauw op. 'Het was vriendelijk bedoelt hoor, ik bedoel. Het is toch mooi rood ? Net zo rood als een tomaat.' Hier uit kan je niet halen of ik het nou wel of niet mooi rood vind omdat het ergens sarcastisch klinkt maar ook weer serieus.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: ' Quarrel   za okt 15, 2011 9:05 am

Ariana.
Als ik heel eventjes opzij kijk naar Jamie, zie ik dat hij glimlacht. Die glimlach van hem bevalt me niets. Zo'n glimlach die zegt "ik ben onhandelbaar en doe waar ik zin in heb". Maar dan nog pik ik niets van wat hij doet, al is hij misschien sterker dan ik. Ik trek expres mijn shirt nog iets omlaag als hij dat opmerkt, ik zie nu pas dat de scheur aan de linkerzijkant zit. 'Je neemt het mij kwalijk dat je m'n bh ziet? Jij hebt dit gedaan, ik schaam me nergens voor.' En dat is ook zo. Ik heb er geen moeite mee om me voor bepaalde mensen uit te kleden. Dat ze iets bij me doen tegen mijn zin in is een ander verhaal, dat zou ik niet accepteren. Maar dat ze dan kijken naar m'n lichaam? Dat kan me echt niet schelen, dat doen ze maar lekker. Ik voel daarin totaal geen schaamte. 'Alsof ik graag bij jou op de kamer wil blijven,' bijt ik toe. Ik kijk hem zo min mogelijk aan, maar wanneer ik hem aankijk, kijk ik ook wel een tijdje. Het is wel echt een knappe jongen. Maar van wat ik nu aan hem merk, is het gewoon een vervelend jongetje. Hij is wel geheimzinnig, want ik weet niet wat er allemaal verder in hem schuilgaat. En ik wil het wel weten. Waarom ik zo rot tegen mensen doe heeft alle redenen waarbij ik vind dat ik het recht ertoe heb om zo kut te doen tegen mensen. Maar dat heeft iedereen hier waarschijnlijk wel. Dus hij ook. En ineens begin ik me schuldig te voelen. Nu ik er beter over nadenk. Ik had hem ook niet zo moeten uitdagen. Ik draai me een beetje om naar hem en kijk hem dit keer aan zonder dat onopvallend te doen. 'Sorry.' Echt uit het niets. 'Ik had je niet zo moeten uitdagen. Ik ben misschien maar een meisje, maar ik zal je vast ook wel pijn hebben gedaan.' Maar zijn excuses terug hoef ik niet. Daarom dat ik opsta en naar de mannen kijk. 'Is het goed als ik ga?' De mannen knikken één voor één een beetje laat, omdat ze het niet hadden verwacht dat ik mijn excuses zou aanbieden nadat ze wilden dat hij z'n excuses aan mij zou aanbieden. Ik draai me om en loop de kamer uit zonder nog naar Jamie te kijken. Ik loop terug naar mijn kamer en trek daar mijn shirt uit. Fijn, dit was één van m'n mooiste shirts. -.- Ik loop naar mijn kledingkast en kijk voor een nieuw shirtje.
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: ' Quarrel   za okt 15, 2011 10:04 am

Jamie.
Ik grijns speels, 'Ja, ik neem het je kwalijk ja. Je komt zo extra sletterig-'Ik word onderbroken door een van de twee mannen. ''Jamie, stop nou maar.'' Ik trek weer eens zo'n arrogant gezicht. 'Laat me uitpraten en doe niet alsof je de baas over me bent, want dat is niemand.' Ik zie dat de man mij nogal boos aan kijkt als ik dat zeg. ''ik ben verantwoordelijk voor je, ook voor wat je zegt.'' Ik grijns dan echt breed. 'Oh ? Dus als ik die man nu uit scheld of iemand anders uit scheld, is het jou schuld ?' De man schud ze hoofd van nee en kijkt echt zo ; -.- Ik rol met me ogen en kijk weer naar der bh. 'Voel je dan je niet ongemakkelijk als ik zo kijk ?' Ik blijf ook serieus kijken, eerlijk gezegd doet het me weinig. Dat gegeil op die tieten van meisjes tegenwoordig. Ik zie dan in eens dat Ariana zich verontschuldigd. 'Goedzo.' Zeg ik echt alsof me hond een trucje heeft geleerd. 'Dan hierbij mijn tweede ex..' En ze staat op en gaat weg.' Ik kijk de twee mannen aan. ''Jamie. Geen ruzie maken oké ? Laat der vandaag even met rust ? Alleen vandaag. Niet zo egoïstisch doen.'' Ik rol met me ogen en sta dan op. Zonder te vragen loop ik haar achterna. 'Hé, was dit een truc om eerder weg te komen daar.' Ik ren langzaam achter der aan en leg me hand op de schouder en trek er zo hard aan dat ze zich wel moet omdraaien. Ik kijk der heel normaal aan, niet echt dat ik wil ruzie maken en dat valt te zien. Ik loop dan met der mee richting de kamer en kijk naar me bed die alweer is opgedroogd. Gelukkig. Ik ga op me bed zitten en trek me schoenen uit en zet die onder het bed. Ze zal misschien wel door hebben dat ik niet zo makkelijk ben. En dat ze niet de enigste hier is die een kut kind is. Ik kijk naar der terwijl ik daar over na denk. Dan zeg ik oprecht sorry, echt van dat ik het meen. 'A..riana dus ?' Ik kijk even onderzoekend en zeg dan. 'Sorry dat ik in je oog spuugde, en gezicht, en aan je haar trok, en je duwde en je nat maakte. En je sloeg.' Ja, dat is een was lijst. 'En dat ik zei dat je lelijk was en over je haar en over je make-up.' Bij dat zeggen kijk ik der niet echt meer aan. Ik meen het wel, maar ik zeg niet over dat ik der dan wél knap vind of zo. Dat vind ik dan weer te ver gaan. Maar dan heb ik tenminste nu me excuses goed aangeboden. Ik glimlach heel kort en kijk dan weer naar buiten toe.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: ' Quarrel   zo okt 16, 2011 12:02 am

heb geen inspo voor deze. x.o
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: ' Quarrel   zo okt 16, 2011 4:20 am

^ zoals op foto's de situatie;
Ariana.
Vol vreugde huppel ik de "woonkamer" of wat het ook is binnen. Meteen krijg ik reacties naar m'n kop gegooid van "waarom doe je zo blij?" en "vrolijk kutkind" en zo. Maar ik stop er niet mee. Vandaag zal ik koste wat kost mijn goede humeur niet door iemand laten verpesten. Al zal dat wel moeilijk voor me worden; ondanks mijn hoge niveau van goed humeur weet ik hoe snel mijn humeur weer kan omslaan. Iemand hoeft maar één verkeerd ding te zeggen of ze hebben me boos gekregen. Ik plof neer op de bank naast een jongen en leg mijn hand op zijn bovenbeen. Ik kijk opzij naar hem en stel voor met een glimlach: 'Neuken?' De jongen fronst, staat op en loopt weg Ik grinnik. 'Dacht ik al.' Maar dat was ook precies mijn bedoeling, want zo kan ik tenminste languit op de bank liggen. Terwijl ik met mijn hoofd op de armleuning en mijn voeten op de andere armleuning leg, denk ik aan gisteren. Jamie... Dat is wel een bijzonder typ, ja. Ik weet niet goed wat ik van hem moet vinden. Op het ene moment vind ik hem heel aantrekkelijk en op het andere moment zou ik het liefste een mes tussen zijn ribben steken. Dat spreekt me wel aan, want bij hem denk ik dus het uiterste; zolang ik bij iets tot het uiterste denk vind ik het interessant. "Hé, ga eens van mijn bank af ginger." Een jongen gaat gewoon op mijn onderbenen zitten om op de bank te kunnen zitten. Ik kijk er moeilijk bij. 'Jij k-...' Ik maak mijn zin niet af, ik zou vrolijk blijven. 'Zou je alsjeblieft van mijn benen af willen gaan?' De jongen kijkt een beetje verbaasd als ik het lief vraag. Hij knikt maar en staat op. Ik ga van de bank af en kijk naar mijn korte benen, het deed best wel pijn. Ineens krijg ik een idee, om iedereen hier vrolijk te maken. 'Wie heeft er weleens karaoke gezongen?' Dat roep ik door heel de woonkamer heen, waar best wel heel veel mensen zitten omdat de woonkamer zo groot is. Iedereen kijkt me aan alsof ik gek ben. 'Nou kom op, niet verlegen zijn.' Een paar mensen steken nog serieus hun hand op ook, wat ik niet verwacht had. Dus de mensen hier durven wel wat over hunzelf te vertellen en niet meteen te doen alsof ze het allemaal zo dom vinden wat ik voorstel. 'Oké eh...eens zien...' Ik pak een cd uit een la van een kastje bij de tv en doe 'm in de dvd-speler. Sommige mensen beginnen meteen te schelden, vooral de jongens omdat ze voetbal aan het kijken waren. -.- "Zonnetje in huis, ga lekker ergens zingen waar wij het niet kunnen horen." Ik trek me er niets van aan en zet het allemaal gewoon aan, dat...Singstar ofzo x.x? Zo'n bepaald spel. "Oh god, ze gaat het nog echt doen ook." Ik zet 'm op een bepaald lied en geef twee microfoons aan twee meiden die hun handen opstaken toen ik vroeg of ze weleens karaoke hebben gezongen. Ze kijken er een beetje naar alsof ze niet weten wat ze ermee moeten doen. "Jij bent echt gestoord," zegt de ene. Ik haal mijn schouders op. 'Ja. Ja, inderdaad.' Ik grinnik erom en de derde microfoon pak ik zelf. Ik begin te zingen wanneer het moet, niemand doet verder mee. Iedereen in de woonkamer begint me keihard uit te lachen, maar ik zing gewoon door. XD Net als ik het maar wil opgeven, zingt ineens één van die andere twee meiden mee. o.o Ik grijns breed waardoor ik een moment stop met zingen, maar dan ga ik door. Het andere meisje begint ook zachtjes mee te zingen, ze lijkt niet echt te weten waarom ze nou meedoet. De mensen wie me eerst uitlachten, worden op een gegeven moment wat stiller en stoppen er ook mee. Ze lijken het zelfs leuk te vinden. Ein-de-lijk, ze vinden iets leuk. Er komt een beetje sfeer hier in dit gebouw. We beginnen steeds fanatieker mee te zingen als het lied wat harder begint te spelen, door de boxen die door de hele kamer hangen staat het geluid best wel heel erg hard. En dan ineens komt er zo'n stil nerdje met ook echt van die nerdkleding uit de hoek gelopen en begint te dansen. XDDD Ik schiet ervan in de lach, maar niet omdat ik hem uitlach. Ik vind het wel grappig om te zien dat ik mensen serieus blij aan het maken ben. Ik had nooit gedacht dat ik ze echt zóver zou krijgen, dus mijn missie voor vandaag om anderen blij te krijgen is volbracht. En steeds meer mensen beginnen mee te dansen. o.o Ik glimlach vol trots en op een gegeven moment is er serieus niemand meer wie stil zit. Net als de sfeer er echt dik in zit en iedereen danst en sommigen meezingen op het tv-scherm, komen er begeleiders de woonkamer binnengelopen. "WAT IS HIER AAN DE HAND? ZET DIE MUZIEK ONMIDDELIJK AF!" Maar uiteindelijk volgt die man zijn eigen bevel op door de tv en de muziek af te zetten. "WIE IS HIER VERANTWOORDELIJK VOOR DEZE...TERINGHERRIE?!" Iedereen gaat meteen weer zitten en doen alsof ze te cool zijn om te doen wat ze net deden. En ze wijzen ook mij nog eens aan. -.- 'Vernaaiers,' mompel ik binnensmonds. Ik kijk de woedende man aan. 'Ik wilde alleen een beetje sfeer hierin brengen,' zeg ik schouderophalend. 'Het is hier zo dood en als het dat niet is, maakt iedereen ruzie met elkaar.' De man kalmeert al wat meer, maar hij kijkt nog steeds met een enge blik. "Dat geluid stond véél te hard. Voor nu is het een waarschuwing, mar als je nog één keer zo de rust hier verstoord...dan..." Hij maakt zijn zin niet af en loopt de woonkamer maar weer uit. x.o
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: ' Quarrel   zo okt 16, 2011 5:00 am

Jamie.
Ik lig op me bed, met een hand onder me hoofd en me andere hand heb ik een foto vast, het was in het ziekenhuis. Ongeveer een maand geleden, het klinkt raar. Maar sinds ik uit het ziekenhuis ben, dus groep acht. Kom ik er nog élke week, elke week ga ik er heen en ga naar de patiënten toe, en ga iets met ze doen, ligt er aan wat ze willen. Kleine kinderen willen voorgelezen worden. Andere willen gewoon vertellen over hun leven. Ook toen ik in het ziekenhuis lag was er een oudere man die elke dag, elke dag van ze leven kwam kijken. Hij ging naar mij altijd toe en vertelde hele verhalen over waar hij was geweest. Ik heb ongeveer sinds een halfjaar terug iemand daar liggen waar ik goed bevriend mee ben, het is een meisje Sarah. Ik heb vandaag gehoord dat ze is overleden, en al sinds dat nieuws kijk ik de hele tijd naar dezelfde foto. http://media.tumblr.com/tumblr_lt5w4tA3JO1qc2kcb.jpg (urlll). Ik zucht zacht en hoor dan in eens lawaai van beneden, waar ik super chagrijnig van word, echt meteen. Ik sta op en loop helemaal boos naar beneden. Ik trek de kamer deur woedend open en zie dat die twee mannen van gisteren er al wat van zeggen, en ik ga er nog even op verder. 'Ja! Doe die vertiefde.. ' Ik kijk dan naar Ariana, zij weer. Ik glimlach licht en pak in eens een roos, uit een bos. Ik gooi, smijt, hem naar haar. Echt weer recht in de gezicht. 'Roodie.' Zeg ik speels, dit slaat dus echt nergens op. Of dit nou lief of gemeen was bedoelt valt er niet uit te halen. Ik heb echt in.. eens zit in tikkertje. Wat is dit voor'n bui. Ik ren echt heel wild op Ariana af en als ik voor der sta vraag ik echt veel te kinderlijk. 'Doe je mee ? Tikkertje ? Jij bent hem. Of verstoppertje, ren met me.' En .. dan ren ik weg XD. Het boeit me niet of ze weg rent, ik heb gewoon helemaal energie, om te rennen en alles. Ik ren door de gang heen, en met me hand trek ik alle schilderijen op de grond. Ik kijk naar een van de twee mannen die van Ariana naar mij kijken. Ze rennen vervolgens achter me aan.

kort, maar toch heb ik inspo -o.o-
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: ' Quarrel   zo okt 16, 2011 5:12 am

Ariana.
Echt net als ik weg wil lopen, zie ik Jamie binnen komen. Oh god, hij weer. Ik wil een kutopmerking tegen hem maken, maar nog voordat ik wat kan doen of zeggen smijt hij een roos in m'n gezicht. o.o De doorns prikken tegen mijn wang, maar door de zwaartekracht valt de roos gewoon weer op de grond. Ik ga kort met mijn wijsvinger over de plekken waar die doorns in m'n wang prikten en kijk hem dan fronsend aan. 'Wat. De. Fack.' En dan staat hij ineens voor me. 'Wat een wonder. Iemand wie nóg gekker is dan ik.' Maar dat bevalt me prima. Als hij weg begint te rennen, ren ik achter hem aan. 'Ja en ik zal je krijgen ook kutjong, zal ik eens iets tegen jouw gezicht smijten. Een...baksteen misschien? Of een hamer. Kies maar, één van de twee.' Ik schiet in de lach als hij die schilderijen van de muur trekt, geniaal. 'Wat ben je van plan?' Omdat ik denk dat hij namelijk iets van plan is, al...kan het best zijn dat hij dat niet is. Maar dan weet ik het tenminste. Ik begin een beetje te hijgen, ik heb op zich niet zo'n slechte conditie maar hij is gewoon zo snel en ik met mijn korte beentjes krijg het niet voor elkaar hem bij te houden als ik niet ook hele grote stappen zet. 'Je bent te snehel, dit is niet eerlijk.' En dan ineens zie ik die mensen ook achter hem aanrennen. XD 'Kijk uit, er zijn meer tikkers!' roep ik al lachend naar hem. 'Maar laat je niet tikken door hen, want...dat ga ik al doen. Wie je tikt mag een baksteen naar je kop gooien vind ik. Of een hamer natuurlijk.'
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: ' Quarrel   zo okt 16, 2011 5:12 am

sorry, plaatje vergeten. XDD
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: ' Quarrel   zo okt 16, 2011 5:24 am

Jamie.
Ik ren lachend weg terwijl ik de schilderijen maar blijf er af gooien. Bij een paar bloemen vazen trek ik die ook op de grond waardoor de bloemen, scherven en het water op de grond ligt. 'Kijk uit!' Zeg ik lachend en ren de trap op. Als ze vraagt wat ik van plan ben roep ik echt in de wilde weg. 'Neukeeenn!!' En ik ren door. Ik ben veel sneller dan haar, dus ik ga achter een deur staan. Als zij boven op de trap staat en verder wilt rennen gil ik haast. 'HAAAAHAAAA. Blind door de roos !?' En ik ren als een gek verder tot dat het dood loopt, er zijn twee deuren, op de ene deur staat. ''dhr. Wankel'' en de ander ''dhr. verveelen'' Beste achternamen. Ik wacht tot Ariana bij mij is en trek beide deuren openç nu nog kiezen. Ik zie de twee mannen aankomen rennen en ik ren snel in de ''wankel'' deur. Ik zie een super groot kantoor, en achteraan zijn nog meer deuren. Maar eerst sloop ik het kantoor, door alle papieren op de grond te smijten en de koffie over de computer toetsen borden te gooien. Ik lach er erg hard bij. Ik ben zelfs zo instaat om een koffie glas in het computer beeld scherm te gooien. Ik draai me weer om bij een van de deuren en grijns uitdagend naar Ariana. 'Ik wil geen baksteen, en ook geen hamer. Iets zachts, ik vind dat andere veel te hard.' Ik trek kei hard aan een gordijn die meteen naar beneden tiefd. 'Als je me volgt vertel ik wat ik precies van plan ben.' Daag ik weer uit. Vervolgens trek ik een deur open en loop kennelijk weer op een andere gang o.o ? Ik ren dan richting onze kamer en loop er in als ik er ben.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: ' Quarrel   zo okt 16, 2011 5:52 am

Ariana.
Als hij ineens grote vazen op de grond gooit, kijk ik wel een moment wat geschrokken. Ik ben namelijk altijd zo'n kneus die precies uitglijd door het water en met m'n reet in de scherven beland. -.- Met een klein sprongetje kom ik eroverheen alsof ik over een heel obstakel moest gaan en versnel mijn passen weer om hem bij te kunnen houden, wat me net echt lukt. 'Wacht nou even!' Ik haast me de trap op en kom helemaal hijgend en puffend boven aan. Ik wil doorrennen, maar dan komt hij achter een deur tevoorschijn. x.x 'Jezus, wil je me doodhebben of zo?' Daar zou hij nog simpel ja op kunnen zeggen ook volgens mij. Als hij doorrent, heb ik eigenlijk helemaal geen zin meer om achter hem aan te rennen, het is gewoon geen uitdaging voor mij meer want hij is te snel en dan maak ik geen schijn van kans. 'Je bent strontvervelend snel,' mopper ik, al zal hij dat niet eens meer horen. Dan trekt hij ineens een deur van een kantoor open, hij is echt van plan diep in de problemen te komen. Ik begin maar weer hard te rennen als ik zie dat de mannen weer achter me zitten. Aangezien ik niet weet of ze nou ook op mij uit zijn, ren ik dus maar weer. Ik ren ook het kantoor in en wil de deur dichtdoen, maar de mannen staan er al en willen de deur open doen. Kreunend van de kracht die ik zet krijg ik de deur toch dicht door er tegenaan te blijven duwen met al mijn gewicht en draai 'm zodra ik de kans krijg op slot. Ik zak neer op de grond tegen de deur aan en blijf maar even zitten, mijn borst gaat hevig op en neer. 'Mijn uithoudingsvermogen is nogal...bagger.' Ik wrijf het zweet van mijn voorhoofd weg, het was niet zoveel, maar toch. Ik haat zweet. Terwijl Jamie gewoon doorgaat met alles mollen, mompel ik: 'Je wilt écht graag in de problemen komen, is het niet?' Ik sta moeizaam weer op als hij weer een andere deur opent. 'Je bent echt...onvoorstelbaar...' Het lijkt alsof ik er nog wat achteraan wil zeggen, maar dat doe ik niet. Ik loop maar weer achter hem aan en zie dat het weer uit komt bij ons kamer. 'Goed, vertel het me maar,' zeg ik en doe de deur van onze kamer achter me dicht.
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: ' Quarrel   zo okt 16, 2011 6:29 am

Jamie.
'Sorry !? Waar is je conditie!?' Ik lach hard en als ze even blijft zitten. 'Mmmh, nee ik was er niet echt naar op uit. Maar nu ik er toch bezig mee ben.' Ik druk op het knopje van het brandalarm en pak vervolgens die bus, het is een erg zware bus en laat ik hem daarom ook op de grond liggen, als ik de knop nog eens goed indruk komen er allemaal sproeiers over de computer heen en word alles nat. Ik grinnik best schattig en kijk der speels aan, 'Kom nou mee.' En ik begin weer te rennen. Over de gang heen waar de sproeiers dus ook aan staan, als ik de kamer in bed, waar ik de sproeier kapot maak met een beeldje kijk ik Ariana speels aan. Helemaal weer blij. Ik zet de deur op slot en ga op haar bed zitten. Ik trek me wenkbrauw speels op als ze zegt dat ik onvoorspelbaar ben. 'Vind je ?' Ik kijk der met echt hele lieve ogen aan, omdat ik gewoon in me speelse bui ben en dan van alles wil doen. Ik denk lang na, wat ga ik der vertellen ? Ik heb helemaal niks bedacht, ik lulde namelijk maar wat. Ik ga dan lang uit weer liggen op haar bed en trek wel me schoenen netjes uit. Mijn borstkas gaat ook wel snel op en neer van het rennen, ik kijk der aan en herhaal der zin. 'Wat wil ik je vertellen.. Mmmh..' Ik kijk wat nadenkend naar het plafon en glimlach, alleen dan niet speels, gewoon een normale glimlach. 'Een vriendin van me vandaag is overleden.' Me glimlach gaat er weer af, omdat ik het ook niet leuk vind ofzo. 'Het is niet wat ik je wou vertellen, maar ik moet nog iets bedenken.' Ik kijk Ariana aan en glimlach dan weer. 'Ze.. Is dood gegaan aan kanker, en.. ja.' Ik ben dan een tijdje stil, ik kijk een beetje de kamer door en dan weer Ariana aan, tja. Wat heeft ze aan deze informatie ? 'Het lijkt wel alsof iedereen dood gaat.' Zeg ik dan. 'Me moeder is ook overleden aan kanker.' Ik ga niet vertellen dat ik het heb gehad, want dat .. is me nog te persoonlijk. 'Toen was ik nog niet geboren.' Ik ga er dan helemaal op in. 'Ze ligt op een begraafplaats helemaal links achteraan. Haar graf is heel lelijk. Maar me vader en me broers leggen er altijd bloemetjes bij zodat het er vrolijk uit ziet.' Ik kijk Ariana dan doordringend aan. 'Ze houdt van bloemen. Daar word ze vrolijk van.' Het is echt geen moment stil want ik ga door. 'Ik weet dat niet, ik heb der nooit echt gekend. Ik was vier toen zij dood ging.' Nu klinkt het alsof het haar schuld is dat ze dood is, die van mijn moeder. Niet Ariana. 'Me vader heeft angst voor nieuwe relaties beginnen.' Ik begin nu wel te merken dat het niet hoort wat ik zeg dus ik val stil. 'Wil je chips ?' Op dat moment word er op de deur hard geklopt. 'Niet open doen.' Zeg ik meteen geschrokken. Ik loop naar de deur en maak een stil gebaar naar Ariana. Ik krijg in een tranen in me ogen, gewoon omdat ik dat kan wanneer ik wil. ''Doe de deur open!"' Schreeuwt een van de mannen. Ik zeg dan super zielig met een snikkende stem. 'Nee! Als je hem open doet vermoord ik mezelf. ' Het is echt een tijdje stil. 'Ik doe het echt hoor.' Ik glimlach naar Ariana. ''Jamie, Jamie, rustig. Niet doen, rustig blijven.'' Gaan ze er serieus op in. ''Jamie, waarom deed je dat ? Alles kapot maken ?'' Ik begin dan echt met zo'n huil stem te zeggen. 'Ik weet het niet!' Ik ga tegen de deur aan staan terwijl ik glimlach door me tranen heen, ze zijn toch nep x) Ik kijk Ariana wat speels aan. ''Rustig, het is niet.. zo erg meer. Jamie, niet zelfmoord plegen, hoor je me ?'' Ik zeg dan zielig. 'Jawel! Jullie gaan me schorsen zeker !? Tegen me vader vertellen he ?! Ik steek mezelf dood als jullie dat doen..' Het klinkt echt dramatisch erg. Ik heb dit vaker in school gedaan, dreigen dat ik zelfmoord zou plegen. En alle keren is het me gelukt. ''Oké, nee Jamie, we vertellen het niet. Doe je de deur open alsjeblieft, Jamie ?'' Ik kijk naar Ariana en ren naar der toe, ik duw der naar achteren toe in de badkamer en fluister. 'Doe alsjeblieft het spel mee,.' Ik laat der los en loop weer naar de deur. ''Jamie ?'' Hoor ik een bezorgde stem. Ik rol met me ogen en blijf maar tranen, ik begin dan snikkend de deur open te doen. ''Hé.. Rustig maar..'' De mannen lopen naar binnen en gaan dan naar me bed toe, ze gaan er opzitten en ik zit tussen me in. ''Waarom deed je dat nou ?'' Vragen ze rustig en troosten me terwijl ik zielig blijf doen. Een van de mannen ziet Ariana en vraagt dan. ''Wat.. doe jij hier ?'' Ik ga er meteen op in. 'Ze was in de badkamer iets aan het doen, maar ze wou me helpen..' Ik begin dan weer nep te janken. De mannen trappen hier zo goed in. Ik begin al snikkend. 'Niet aan me vader vertellen, niet doen.. Dan word hij woedend..' Een van de mannen vraagt dan. ''En je moeder ?'' En dan ben ik helemaal in me act, eigenlijk lijkt het alsof ik echt echt aan het huilen ben. Maar ik ben hier gewoon te goed in, dramatisch gedoe. Acteren, en zulke dingen. 'Die is dood..' En nog harder janken. Een van de mannen kijkt boos naar de ene die het vroeg. 'Laat me met rust.. heel even maar..' De mannen staan op en zeggen dan. ''Als je geen zelfmoord pleegt.'' Ik knik langzaam, expres niet zo duidelijk zodat ze twijfelen. Maar ze lopen weg en doen de deur zacht achter hun dicht. Ik kijk Ariana aan en glimlach dan weer. Erg kind ben ik, echt heel erg.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: ' Quarrel   zo okt 16, 2011 7:19 am

Ariana.
Ik kijk hem nu toch wel nieuwsgierig aan, omdat ik wil weten wat hij van plan is. Maar als hij zegt dat hij niets van plan was, kijk ik best boos. 'Dus ik heb voor niets zo hard gerend?' Ik was weer eens te nieuwsgierig. Ik wil hem net als de vorige keer weer van mijn bed duwen, maar dan vertelt hij me dat een vriendin van hem is overleden. o.o Ik weet me niet echt een houding te geven, dat weet ik nooit als iemand het over de dood heeft. 'Oh,' zeg ik wat kortaf. Ik kan er gewoon niks aan doen, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Want ik wil me nooit bezighouden met de dood, ik ben er bang voor. 'Dat is...kut voor je.' Het klinkt wat sarcastisch, maar ik meen het wel. Al lijkt het nu alsof ik dat niet meende. Ik ga voorzichtig bij hem zitten op bed. 'Hoe heette ze?' Meer weet ik niet te vragen. Ik luister aandachtig naar wat hij vertelt over zijn moeder. 'Mijn moeder heeft een zeldzame spierziekte. Als het haar hart aantast, gaat ze ook dood.' Dat wordt nu ook onderzocht, ik weet niet hoe het nu met haar gaat. Dat is ook een reden waarom mijn ouders me hierheen stuurden, ze hadden geen tijd voor me. 'Ik...' Ik maak mijn zin niet af als ik hard gebonk op de deur hoor. Ik kijk Jamie een beetje angstig aan. Ik loop maar naar de badkamer, al vraag ik me af waarom. 'Jamie, ik...' Ik kijk naar hoe hij begint nep te huilen en alles, wat me toch op de een of andere manier het gevoel geeft alsof ik hem moet troosten, terwijl hij helemaal niet echt huilt. De mannen laten me huiveren als ze binnen komen lopen, ik vind het toch wel eng dat ze zoveel macht hebben. Maar gelukkig weet Jamie hen voor zich te winnen. Ik knik zwijgend als Jamie het woord voor me doet. Ik loop de badkamer maar weer uit. Als de mannen weer weggaan, kijk ik hem een beetje teleurgesteld aan. 'Stoer hoor, je moeders dood gebruiken om zielig over te komen...' Ik ga maar weer op mijn bed zitten.

sorry, langer dan dit lukte niet. ;o
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: ' Quarrel   do okt 20, 2011 9:22 am

ik ga hier dan maar eens posten...
op what is love reageer ik later even.

nieuwe...dag/week/maand/jaar/eeuw.

Ariana.
"Strike!" spreekt de jongen met een rollende R uit.
Vandaag is het een hete dag. Echt een zomerhitte. De zon staat hoog aan de hemel en er is geen wolkje aan de lucht, daarom dat het zo bloedheet is. Iedereen trekt naar buiten. Niet alleen vanwege de hitte en het feit dat je dan bruin kan worden, maar ook vanwege de gezelligheid. De airco binnen doet het ook nog eens niet, dus dat zal ook wel een grote rol spelen. Mensen zijn buiten om een watergevecht te houden, om muziek te draaien uit een boombox, om in het gras te liggen... Sinds ik de mensen heb wakkergeschud die keer in de woonkamer, speelt er een gezellige sfeer tussen iedereen. Natuurlijk zijn er nog wel eens ruzies, maar niemand voelt zich meer zo ongemakkelijk als eerst. Iedereen voelt zich,..geaccepteerd.
"De volgende keer op een echte bowlingbaan zal ik van jou winnen." De jongen, Zeke, loopt naar de lege, omgevallen glazen colaflessen toe om ze weer recht te zetten en pakt het balletje waar ik ze net allemaal mee om heb gegooid van de grond en neemt 'm mee terug naar mij. Hij duwt me plagerig weg. "Ga eens aan de kant en laat de meester het werk doen." Expres trek ik mijn wenkbrauw arrogant op, wel nep arrogant, en ik ga maar voor hem aan de kant. Hij kijkt gefocust naar de flessen en gooit dan het balletje.
Zeke is zeker wel een knappe jongen. Hij is lang, gebruind en gespierd. Een echte strandjongen. Hij heeft donker haar en donkere ogen. Zijn neus is gespitst en zijn kaaklijn loopt echt in strakke lijnen. Zijn mond is best breed en plat. Bovenal is hij ook nog eens super aardig. Alleen weet ik wel wat hij van me moet. En dat moet ik ook van hem, dus dat vind ik niet erg. Jamie is nergens te vinden hier buiten. Dat vind ik ergens wel jammer, dan had hij met het "bowlen" mee kunnen doen, al zou ik hem dan wel expres irriteren. Misschien is dat ook de reden waarom ik hem hier wil hebben, om hem te kunnen irriteren. Want dat vind ik zo leuk.
'Oh, "de volgende keer"? Komt er een keer dat we samen gaan bowlen dan?' Ik kijk speels van de bal die maar een paar flessen raakt terug in zijn ogen als hij zich omdraait. "Tuurlijk. Als het aan mij ligt wel." Ik grinnik en trek mijn wenkbrauw uitdagend op. 'Moet ik dat dan als een date zien, of...?' Hij knikt langzaam. "Ik, eh...denk het?" Hij weet zich niet goed een houding te geven. 'We zien nog wel,' ga ik ineens hard-to-get doen, waar hij waarschijnlijk toch niet op staat te wachten. Hij loopt langs me heen, nu is er weer een ander aan de beurt. Ineens voel ik hem aan mijn arm trekken, best wel met een harde ruk, dus daarmee word ik ook meteen een halfslag omgedraaid. Ik loop met hem mee naar een bankje en wil naast hem gaan zitten, maar hij trekt me op zijn schoot. Ik giechel een beetje en kijk de andere kant op. "Dus... Wat gaan we zo doen?" Ik draai me een beetje om naar hem. 'Is...dat een hint?' Hij haalt zijn schouders op. "Misschien," zegt hij wat droogjes. 'Maar het is zo warm...' mopper ik meteen, omdat ik begin te twijfelen. Ineens schuift hij met zijn hand af tussen mijn benen. "Nu voor jou wel, ja." Ik trek even een gek gezicht omdat ik dat dan ook weer niet had verwacht meteen al, maar dan giechel ik en draai mijn hoofd weg. Hij begint ook te glimlachen. "Heb je zin?" Ik rol glimlachend met mijn ogen. 'Ja, na wat je nu deed wel ja.' Ik sta op en trek hem aan zijn hand mee naar binnen. "Kunnen we het niet buiten doen, ik weet wel een rustig plekje." Maar ik schud mijn hoofd speels, ik heb al een beter plan. Ik loop door en ga zo naar mijn kamer. Ik weet namelijk dat Jamie daar is. Ik grinnik als ik gelijk heb, als ik in mijn kamer sta zie ik namelijk Jamie net de badkamer uit lopen. Ik draai me om naar Zeke en pak hem zo op zijn bek. Hij houdt zijn ogen wat verdwaasd open en kijkt ook naar Jamie die daar maar staat. "Wacht, Ariana, je hebt door dat je kamergenoot daar st-..." Ik knik. 'Jaja,' mompel ik wat ongeduldig en duw hem zo op bed...het bed van Jamie, alwéér. XDDD Ik ga nu al stuk om het idee dat ik hem dood erger dat ik wéér op zijn bed ga liggen, dit keer zelfs met een jongen waar ik het mee wil gaan doen. Ik ga zo bovenop de jongen liggen en bijt in zijn onderlip. "Au, Ari..." Ik grinnik verlegen. 'Sorry.' Ik kan merken dat Zeke zich echt totaal niet op zijn gemak voelt nu Jamie ook in de kamer is, maar dat kan ik misschien wel verhelpen. Ik trek gewoon zijn shirt al uit. XDD Hij trekt daarom ook maar mijn shirt uit. "Ari, ik weet niet of ik dit nou wel zo..." Om hem het zwijgen op te leggen druk ik mijn lippen weer ruw op de zijne en draai zo om dat hij op mij komt te liggen. 'Niet zo zeuren, je hebt tenminste gescoord voor vandaag.' Ik wilde er nog achteraan een belediging zeggen, maar dat deed ik maar niet. Dan zou hij misschien niet meer willen. -.-
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: ' Quarrel   

' Quarrel
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sunset :: RolePlayGame :: Spellen.-
Ga naar: