Sunset

RPG

IndexRegistrerenInloggen

Deel | 

Justin Ft. Ariana.

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
x MeisJ

Aantal berichten : 207
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   zo okt 16, 2011 6:01 am

GENIAAL XDDDDDDDDDDDDDDDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
King
Admin

Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 14-10-11

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   zo okt 16, 2011 6:01 am

Harry.
Ik glimlach breed naar der. Ik volg met me ogen wat ze ongeveer doet, ik vind der nogal verlegen overkomen. ''Hoe kennen jij en Justin elkaar eigenlijk ?'' Vraagt Liam terwijl we langs een paar kamers lopen, waar wat sterren namen op staan. We lopen richting onze kamer, waar dan op staat Like a Star @ heaven One Direction Like a Star @ heaven Ik trek de deur open en kijk naar Ariana nogmaals, ze is echt heel knap x.x Waarom heeft Justin ook altijd die knappe meiden ? Ja, oké hij is zelf ook wel een leuke jongen om te zien,.

ik heb geen inspo hier voor -o.x-
http://sunset.actieforum.com
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   di okt 18, 2011 12:33 pm

ja ik ga het gewoon doen.

Ariana.
Weken zijn voorbij gegaan. Het blijft raar om van het ene op het andere moment ineens bekend te zijn over de hele wereld - en dan sta ik ook nog eens bekend als de vriendin van Justin Bieber - maar je leert ermee omgaan. De paparazzi zijn soms nog vervelender dan al de drukke fans van Justin, want zij doen het om het geld en die meiden doen het om hem. En daar is het verschil toch echt wel goed in te zien, want zodra je ook maar één ding zegt wat je beter niet had kunnen zeggen, zal de paparazzi dat gehoord hebben. De fans zijn te druk bezig met gillen en aan je proberen te zitten om te kunnen horen wat je nou precies zei. Zoals Justin had gezegd, word ik al lang niet meer zo erg gehaat als eerst. Er bestaan nu zelfs "Arianators". Dat vind ik nog een beetje creepy, maar...ook ergens wel schattig. Justin heeft een week geleden een puppy voor me gekocht, met als excuus dat ik dan iemand heb wie altijd bij me kan zijn. Natuurlijk wel heel lief, maar denkt hij echt zichzelf te kunnen vervangen door een hondje? Natuurlijk, een puppy is super schattig en ik vond het ook heel lief van hem om me die hond cadeau te doen, maar ik had veel liever gehad dat hij gewoon had gezegd; ik ga meer tijd voor je vrij maken. Ik neem hem niets kwalijk, want ik snap dat zijn werk voor alles gaat. En soms laat hij werk niet eens voor, dan doet hij gewoon zijn zin en gaat hij een avondje met mij op de bank zitten. Scooter is daar niet al te blij mee, maar dan zegt hij altijd "jammer dan". Kenny doet de laatste tijd nogal raar, hij is hopeloos op zoek naar een vriendin maar wanneer hij contact heeft met een meisje, wijst hij ze af.
Ik loop met mijn nieuwe puppy over straat en kijk naar een paar mensen die langs komen lopen. Ze weten wie ik ben, dat is aan hun gezichten af te lezen, maar ze doen alsof het ze niet kan schelen. Ik loop weer terug naar mijn huis - of eigenlijk die van Justin - en plof neer op de bank. De puppy springt vol blijdschap naast me op de bank en begint te keffen. Ik grinnik en aai hem over z'n kop. Dan krijg ik ineens een sms binnen, van Niall. Ik frons, waarom van Niall? Hij stuurt me normaal nooit wat. Ik weet het van jou en Harry, hij heeft het me verteld. Maar maak je geen zorgen, ik zal zwijgen als het graf (...klopt...dat wel o.o?). Er gaat een steek door mijn lichaam. Wát? Niall weet het? De volgende zal Louis zijn, die daarna Zayn en die daarna Liam. Hoelang zal het duren voordat heel de wereld weet...inclusief Justin? Ik weet dat Justin wel een vermoeden heeft, aangezien ik nogal vaak met de One Direction jongens omga. Tenminste, dat is wat hij te horen krijgt. In werkelijkheid ga ik alleen naar Harry toe.
Een half uur later besluit ik om Harry te sms'en. Hee, weet je zeker dat Niall het niet door zal lullen? Ik wil je weer zien, kom je hierheen? ;$ xxxx Meestal ga ik daarheen, omdat ik maar nooit weet wanneer Justin thuis komt. Maar nu ben ik er aardig zeker van dat hij nog een tijd zal wegblijven en misschien mag ik de puppy niet meenemen naar Harry toe. Ik durf de pup neit alleen te laten. Ik heb Harry al anderhalve week niet meer gezien. Gesproken via sms, maar verder niet echt iets anders. Het zou teveel opvallen als we vaker zouden afspreken. Ik mis hem wel heel erg. Net zoals ik Justin mis.
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   wo okt 19, 2011 9:24 am

Harry.
''Ik zag jou en Ariana zoenen.'' Hoor ik in eens Niall. Ik draai me met een ruk om. Ik word helemaal rood. 'Huh ? Waar ?' Ontken ik best wel. Niall fronst en grijnst dan. ''Harry, doe niet alsof je van niets weet.'' Ik kijk hem moeilijk aan. ''Het is Justin Bieber's vriendin. Justin. Bieber. Ik zeg het je, Justin Bieber.-'' Ik ga er meteen door heen. 'Ja, dat snap ik ook wel hoor, maar.. Ariana vind mij leuk en ik haar. Dus. Pech voor : Justin. Bieber.' Zeg ik op dezelfde toon als hem. Hij moet even grinniken. 'Gast, je lult het toch niet door ?' Ik heb een bord in me hand, en in me andere hand een vaatdoek. Aangezien ik aan het afdrogen ben en Niall aan het afwassen. Elke dag zijn er twee andere. Gister was het bijvoorbeeld Liam en Zayn. Morgen Zayn en Louis. Dan Louis en Niall, en dan ik en Niall. En dan ik en Liam. En zo gaat het door. Ik laat bijna het bord vallen. Ik leg hem op het aanrecht en kijk Niall doordringend aan. '' Ik heb Ariana al gesmst dat ik het wist.'' Ik frons, wat is Niall af en toe ook een klootzak. Altijd zich bemoeien overal mee. ''Ik wil je alleen waarschuwen, als de paparazzi jullie ziet. Dan heb je Justin Bieber op je dak. Gast, Justin Bieber.'' Ik zucht geïrriteerd. 'Ja, Niall. Ik snap hem nou wel hoor, maar ik ben tien centimeter groter dan die gast.' Ik glimlach breed naar Niall. Niall is zelf ook heel klein. Ik leg het laatste bord weg en pak me mobiel erbij. Ik glimlach als ik een sms van Ariana zie. 'Vrouwtje heeft me nodig, doeg, zie je .. vanavond laat of morgen.' Ik gooi de vaatdoek in zijn gezicht en loop snel de keuken uit. Hee, ja. naja. Ik heb het hem niet verteld, hij had ons gezien. Ik hoop het. Ja is goed <3 xxxxx --- Verder --- Ik loop naar binnen toe als ze de deur open heeft gedaan. Als een kleine puppy echt dol blij op me af komt rennen moet ik grijnzen. 'Wat een schatje.' Ik sla me armen om der heen dan en druk een kus tegen der mond. 'Justin is er niet he ?' Vraag ik zacht na. Ik weet het wel zeker. Ik duw der de woonkamer in en grijns breed, ik ben hier nog nooit geweest. En het boeit me ook geen ene flikker wat er in deze woonkamer staat. Ik duw der meteen richting de bank. Als ik bij de bank ben, leg ik haar daar rustig op en ga zo boven op der liggen. 'Ik heb je gemist..' Zeg ik wat blozend. Ik druk snel me lippen op de hare en nog een paar keer. Ik leg beide me handen op der wangen. Meteen begin ik dan der te zoenen, gewoon omdat ik me écht niet kan inhouden. De muziek staat vrij hard, de bank is groot en zacht om op te liggen. Ik kijk soms stiekem terwijl we zoenen naar haar. Gewoon omdat ze onweerstaanbaar mooi is.

Justin.
Ik ben echt super vrolijk, eindelijk nu al klaar met school. Ik mag tegenwoordig Ariana niet meer bij me hebben, omdat ik dan ''afgeleid'' raak. Ik rol met me ogen bij dat idee. Bullshit. Ik let hartstikke op als ik naar haar aan het kijken ben en gewoon via ogen aan het flirten ben. Ik zeg niet eens wat tegen der. Sinds ik één keer moest grinniken moest ze al weg. Ik stap uit de auto als Kenny me af zet. Ik heb een hele bos rozen mee om haar ook een beetje op te vrolijken. Ik zie der de laatste tijd vrij weinig. Ik zie der wel elke dag, elke ochtend, en avond. Maar in de ochtend ben ik moe, en in de avond. Maar vanavond niet ;d. Ik loop via de achter deur naar binnen. Ik loop heel stilletjes naar binnen omdat ik der wil verassen. Ik zie der eerst niet echt, misschien is ze boven. Maar dan zie ik dat er iemand op de bank ligt, ik zie donkere krullen en meteen veranderd me gezicht. Dit is toch niet wie ik denk dat het is. 'Ariana .... ?' Zeg ik wat zacht, de puppy die ik voor der heb gekocht komt helemaal blij op me af, ik geef hem dit keer geen aandacht en loop recht op ze af. Ik zie dan Harry die overeind schiet. ''Kut.'' Hoor ik dan. Ik kijk hem super arrogant aan, ik heb me bos rozen nog wel vast in me handen maar ik gooi ze kei hard in de hoek. ''Sorry, sorry, sorry.'' Hoor ik hem helemaal, hij komt overeind en kijkt mij nogal geschrokken aan. Ik loop nog op hem af en sis echt fel, echt onaardig, dreigend, eng fel. 'Nu mijn huis uit. ' Harry kijkt me een beetje moeilijk aan en zegt dan. ''We kunnen er toch over prat-'' Ik laat hem niet ze zin af maken. ''UIT ME HUIS, NU!'' Schreeuw ik hard. Harry zegt alleen kort doei tegen Ariana en loopt heel snel me huis uit, hij doet de deuren zacht dicht. Meteen als de voordeur dicht gaat kijk ik naar Ariana. 'Is het naar je bol gestegen ? Beroemd zijn ? Dat je het bent betekend niet dat je nu vreemd mag gaan..' Ik ben weer helemaal rustig. Maar op een negatieve manier. Ik kijk onwijs teleur gesteld. Ik neem de puppy op me schoot en ga op een van de stoelen zitten, niet op de bank naast der. Ik ben een tijdje stil en kijk alleen maar naar de puppy. Het ligt aan mij. Bedenk ik me dan. 'Het is mijn schuld he ? Ik ben er te weinig.. En dan ga je andere zoeken.. Een puppy was ook niet genoeg.' Hoe ik er bij zit ziet er wel ontzettend zielig uit. 'Het spijt me..' Zeg ik dan héél zachtjes. Ik aai de puppy over ze koppie heen en kijk maar weg naar de grond. 'Sorry, echt. Ik ben er echt nooit voor je.. Je zit hier maar..' Als ik ruzie met Selena had of iets in die richting dan nam ik altijd de schuld op me. Omdat ik ook vind dat ik degene ben die sorry moet zeggen. Ik kijk Ariana aan dan een keer, ik heb helemaal van die vochtige ogen. 'Ga je nu bij Harry wonen ?' Ik ga er vanuit dat ze niet meer van me houdt. Ik voel me echt helemaal kut. 'Ik had.. rozen.. Maar.. laat maar.' Ik haal heel snel een traan weg.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   wo okt 19, 2011 2:22 pm

HAAAA dat GIF-plaatje van justin. XDDDD
zo zou hij kijken als hij sg betrapt met een andere jongen. XDDDDDDDDD
gossie, wat kijkt hij boos. X'DDD

Ariana.
Een moment voel ik me alleen, ondanks dat ik de pup nog op mijn schoot heb op de bank. Hij springt er vanaf als Harry de kamer binnen komt en meteen verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. Heel oprecht blij, omdat ik eindelijk iemand heb wie me gezelschap komt houden. 'Hé.' Ik leg meteen mijn armen rond zijn nek en geef hem een vurige kus terug op zijn lippen. 'Ik heb je ook gemist. Heel erg.' Dat zeg ik nogal met een trillerige stem, omdat het niet helemaal eerlijk is. Natuurlijk heb ik hem gemist, maar ik miste Justin ook gewoon heel erg en daarom dat ik ook naar Harry ging. Ik vind het nog raar dat Harry zich niet gebruikt voelt. Al doe ik het echt niet om hem te gebruiken, want ik vind hem echt super. En ik vind hem even leuk als dat ik Justin vind... Ik grinnik kort als hij boven op me gaat liggen en zoen opgewekt met hem mee, helemaal blij dat ik hem weer vast kan houden en...meer. x) Maar dan ineens als het een van het ander komt, slaat mijn gevoel om. Ik hoor iemand mijn stem zeggen en aangezien ik Harry's tong in m'n mond heb lijkt het me nogal onwaarschijnlijk dat hij tegen me praat (XD). De vreugde en warmte in mijn lichaam is compleet omgeslagen naar kil en rillerig. Een steek gaat door mijn hele ruggewervel en wil Harry van me afduwen, maar hij gaat zelf al van me af. Ik kijk met grote, betrapte ogen naar Justin die naar binnen komt lopen; met een bos bloemen in zijn handen. Ik sta op en ga achter Harry staan, bang dat hij wat gaat doen. Ik pak vlug Harry's hand en geef er een kneepje in om duidelijk te maken dat hij maar beter naar Justin kan luisteren. Het is niet handig dat hij erop in gaat. 'Harry, je...' Maar dan begint Justin te schreeuwen. x.x Ik knijp mijn ogen van de schrik even dicht en laat Harry's hand weer los, zodat hij weg kan gaan. Ik zeg hem maar geen gedag terug, daar is het echt het moment niet voor. Ik bijt zenuwachtig op mijn lip, ik bijt 'm bijna open. 'N-nee, Justin, ik...' stamel ik, maar ik weet gewoon niet iets terug te zeggen. Wat kan ik hierop zeggen? Wat zou het kunnen goed maken? Als ik zou zeggen dat Harry verder niets voor me betekent zou ik én liegen én hij zou het toch niet geloven als het zo was. Ik ga weer op de bank zitten, dit keer met mijn rug recht en mijn been netjes over de ander heen geslagen, mijn handen gevouwen op mijn schoot. Ik kijk net als hem naar de puppy en zo min mogelijk naar hem. 'Ik weet echt niet wat ik moet zeggen,' lispel ik zachtjes de waarheid. 'I-ik weet dat wat ik deed niet goed was, maar...' Ik maak bijna al mijn zinnen niet af. Ik schaam me gewoon zo. Ik kijk ervan op als hij ineens zijn excuses aanbiedt. 'Nee, Justin, dit...is alles behalve jouw fout. Hoe graag ik zou willen dat dit niet mijn schuld was en je dat zou geloven... Het valt voor mij niet goed te praten.' Ik zie zijn waterige ogen, met verslagen ogen sla ik mijn ogen neer naar de grond om de confronterende waarheid dat ik hem pijn heb gedaan niet te zien. Ik wil m'n ogen ervoor sluiten. 'Het spijt me echt...' zeg ik met een gebroken stem, zo gebroken dat het bijna onverstaanbaar was. 'Nee, ik ga niet naar Harry. I-ik...' Maar om eerlijk te zijn weet ik het niet. Ik zie mezelf op dit moment tegen geen van beiden zeggen dat ik voor de ander kies. Ik draai mijn hoofd van hem af als ik zie dat er een traan over zijn wang loopt, al veegt hij die snel weg. 'I-ik weet het niet, het spijt me...' Ik kijk hem dan toch maar weer aan. 'Ik hou echt heel veel van je, Justin, al..zal je dat nu wel niet geloven.' Ik weet ook gewoon serieus niet wat ik moet doen. Ik wil voor Justin kiezen, maar dan ga ik Harry missen. En als ik voor Harry kies, zal ik Justin waarschijnlijk nóg meer missen. Ik had nooit mee moeten gaan die eerste keer toen ik mee ging naar de studio. Dan had ik One Direction nooit gezien, Harry nooit leren kennen en niet zo in de problemen geraakt. 'Ik denk daat ik niet Harry ga,' zeg ik dan ineens uit het niets, nog voordat ik erover nadacht. o.o Ik houd mijn hand ook serieus voor mijn mond, zo van; wat heb ik nou weer gezegd? Ik knipper wat sneller, als ik nu zeg dat ik dat niet meende zal hij nóg bozer worden.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   wo okt 19, 2011 2:23 pm

teeeering, kijk de tijd. x.x
oooohmijn god ik ga nu slapen.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   vr okt 21, 2011 10:33 am

Ariana.
Als we het politiebureau uitlopen, pak ik voorzichtig Justin's hand, in de hoop dat hij zich omdraait naar mij en me aankijkt. 'Hoe...moet ik je nu noemen? Op het politiebureau wilde je per se Jamie genoemd worden... En ik snap dat je nu al een jaar zo genoemd wordt... Maar wil je dan je hele vorige beroemde leventje vergeten? Moet zelfs ik je Jamie noemen?' Als hij dat per se wil, dan heb ik daar begrip voor en zal ik hem zo noemen. Ik wil gewoon het liefste wat hij wil. Dus als hij dat wil, wil ik dat ook. Maar ik zal waarschijnlijk nog vaak de fout in gaan, want ik ben gewend Justin te zeggen. 'Ik...weet dat dit iets is waar ik op dit moment eigenlijk niet over moet beginnen, maar...ik maak me zorgen om Harry.' Want hij is nu nog op het politiebureau en ik wacht dan niet eens op hem. Ik weet nu wel zeker dat ik weer met Justin ga, maar dat betekent niet dat ik nu meteen doe alsof Harry nooit wat voor me betekent heeft. Ik geef nog steeds om hem, maar ik geef meer om Justin. Dat heb ik altijd al gedaan, alleen toen ik dat pas besefte had hij al "zelfmoord" gepleegd. 'Ja, ik ga wel mee.' Ik grinnik zachtjes als hij zegt dat ik geen keus heb. 'Alsof ik nee zou zeggen.' Ik ga met mijn haar plagerig door zijn zwarte haar zodat het een beetje warriger wordt. 'Je ziet er knapper uit dan ik, dat mag niet.' En dan geeft hij ineens zijn vest aan o.o. 'Mijn rode haar is te? Te wat?' Nu begin ik meteen onzeker te worden. 'Ik kan het bruin verven als je dat wilt, dat had ik vroeger...' Ik ga met hem mee de bus in en kijk naar alle mensen die er zitten. Vooral meiden, een paar jongens die in hun eentje reizen, één opa en twee volwassen mannen. Over het algemeen ben ik niet snel iemand wie haar vriendje claimt, maar op zulk soort momenten waar er alleen maar meiden in de bus zitten die hem aankijken en helemaal kwijlen trek ik hem gewoon zo dicht mogelijk tegen me aan. 'Van mij,' zeg ik met een echt veel te blije glimlach, echt zo: c: Een paar meiden kijken meteen weg, de dominante meiden kijken extra bitch naar me. Blijkbaar zullen zij nog niet opgeven. Dat is ook niet erg, want dat zal ik namelijk ook niet doen. Als ik op zijn schoot zit, ga ik zo zitten dat ik met m'n borst naar de zijne toe zit. Het ziet er best fout uit omdat ik mijn benen helemaal zo om hem geklemd heb, het komt nogal stoeipoes over, maar dat kan me echt niet schelen. Ik zoen gewoon met hem mee en ga met m'n handen steeds over z'n borst en dan weer terug naar z'n schouders. Ik hoor wel wat er over me gezegd word, maar ik heb nooit geleerd voor mezelf op te komen. Dat deden vroeger anderen voor me en sinds ik "bekender" ben geworden in de mediawereld sloot ik voor al het negatieve dat ze van me vonden mijn ogen. Als hij dan stopt om de reden dat ze me zo uitschelden, leg ik mijn handen op zijn wangen en druk weer dwingend een kusje op zijn mond, gewoon om duidelijk te maken dat hij niet naar ze moet kijken. 'Niet doen... Ze houden toch wel weer op...' En dan maakt hij een opmerking of dat meisje ook wil o.o?! Een moment, een héél kort moment, raak ik in paniek. Maar dan bedenk ik me dat hij dat echt wel om een andere reden aan dat meisje zou vragen. Ik ga anders op zijn schoot zitten dat ik met mijn rug naar hem toe zit, zodat ik het meisje aan kan kijken. Ineens komt Justin nogal gemeen uit de hoek en slaat haar gewoon. o.o Ik kijk een beetje ontdaan, zo ken ik hem helemaal niet. Dit bevalt me op zich nog wel, want ik zie het meisje eerst wel wat achteruit deinzen. Maar dan begint ze weer te schelden. -.- 'Nee, het is niet erg, laat haar nou ma-...' Maar dan heeft hij alweer in haar gezicht gespuugd. Ik slik, nu begint de aandacht natuurlijk weer op ons te staan en dat vind ik maar niks. Ik ben bang dat ze straks nog tegen Justin zijn en voor dat meisje. En dan wordt hij weer beschuldigend van van alles. Ik wil opstaan als dat meisje weer op ons afkomt en wil gaan slaan, want in zo'n geval kan ik dan weer wél voor ons op komen en dan sla ik hard ook, maar in mijn ooghoeken zie ik dat Justin wat uit zijn broekzak tevoorschijn tovert. Mijn ogen worden wat groter. 'Justin, wat de fack doe je,' fluister ik zachtjes. Maar het werkt wel. Het meisje dimt en loopt terug naar haar plek. Ik draai mijn hoofd weer om naar Justin en kijk eerst wat teleurgesteld. 'Dus nu ben je zo iemand geworden,' zeg ik eerst wat afkeurend. Maar dan glimlach ik alweer, sinds wat er allemaal tussen ons gebeurd is kan ik echt niet lang boos op hem blijven. 'Het is al goed, ik zou het ook voor jou opgenomen hebben als ze je echt wilde slaan.' Want dat wilde ik al doen, ik wilde al opstaan en spande mijn spieren al om haar een dreun te verkopen. Maar toen trok hij zijn mes al. 'Neem...je dat ding echt overal bij mee?' Dat vind ik maar een eng idee.

De bus stopt en we moeten uitstappen. Ik trek expres aan Justin's arm zodat hij zijn arm over mijn schouder heen moet slaan. Ik loop zo dicht mogelijk tegen hem aan en loop zo de bus uit. Ik kijk naar zijn flatje waar we meteen al tegenover staan. 'Hé, hier woont ook...' Net op dat moment komt degene waar ik het net over wil hebben aangelopen. "Ariana?" Hij heeft een schoudertas over zijn schouder hangen en loopt met zijn nette volwassen schoenen aangelopen. 'Hé Avan.' Hij blijft tegenover mij en Justin stilstaan en glimlacht naar ons beiden. "Wat doe je hier zonder Harry? Ga je me nu opzoeken zonder hem?" Ik grinnik en schud mijn hoofd. 'Ik ben hier niet om jou op te zoeken.' Avan kijkt nep arrogant naar me en kijkt dan naar Justin. "En wie is deze hunk?" Hij zegt het niet eens sarcastisch. Hij meent het waarschijnlijk, Avan is namelijk bi-seksueel (wacht...schrijf je dat wel zo? x.x). Hij gaat meestal meer op de meiden af, maar hij heeft weleens eerder een vriendje gehad. Ik bijt op mijn lip. 'Eh...dat is nogal een raar verhaal, maar eh...dit is m'n vriend. Jus...Jamie.' Avan trekt zijn wenkbrauw op en kijkt mij nogal op zijn hoede aan. "Wat is er tussen Harry en jou gebeurd? Waarom vertelt niemand mij meer wat?" Ik zucht. 'Het is echt pas net gebeurd... In de middag wilde ik Harry bij de bakkerij ophalen, maar...ja nou ja, ik kwam erachter dat Jus...Jamie, m'n ex, ook in die bakkerij werkte. En uiteindelijk gebeurde er iets raars waardoor Harry nu nog bij het politiebureau is.' Avan slaat met zijn hand hard op zijn voorhoofd. Teleurgesteld schudt hij met zijn hoofd en kijkt naar Justin. "Je hebt toch niet met Harry gevochten he?" Meteen onderzoekt Avan Justin met zijn blik, om te zien of hij ergens blauwe plekken heeft of iets anders. Maar hij kan er niet uit ophalen dat hij gevochten heeft, dus geeft hij het op. "En...door jou en Ariana zit Harry nog op het politiebureau? Wordt hij echt vastgehouden?" Hij vraagt het eigenlijk aan Justin, maar ik haal mijn schouders op. 'Ik weet het niet.' Avan zucht. Hij blijft maar met Justin in gesprek. "Je moet wel een hele bijzondere jongen zijn voor haar, anders had ze echt niet met één bakkerij bezoekje Harry laten vallen en jou gekozen." Hij slaat zijn arm over mijn schouder heen, echt zo precies dat ik in het midden kom te staan aangezien Justin ook zijn arm om mijn schouder had geslagen - eigenlijk liet ik hem dat doen, maar oké. "Oké, Jamie, één tip... Als je straks naakt met haar in één bedje ligt... Doe het dan extra hard, dat vindt het ze fijnst." Ik word helemaal rood als hij dat zegt, hoe moet hij dat nou weten o.o? Avan buigt zijn hoofd naar Justin's oor waardoor hij mij totaal buitensluit en fluistert zachtjes: "Ik kan het weten." Ik kon dat als nog horen en duw Avan meteen weg. 'Klootzak.' Avan begint meteen te lachen. Ik rol met mijn ogen en zeg glimlachend tegen Justin: 'Da's niet waar, ik heb nooit wat met hem gedaan. Hij neukt alleen met jongens.' Ik grijns speels, Avan haat het als hij voor homo wordt uitgemaakt. Hij stoot me plagerig aan. "Grapje, grapje... Maar... Even serieus. Jamie. Je moet echt voor Harry oppassen. Ik ga nog wel met hem praten, maar...hij is meestal geen lieverdje als hem iets wordt afgenomen wat hij beschouwd als zijn...bezit. Of...eigendom. Of...nou ja, je snapt me wel. Dus ik weet niet of het Harry nog wat kan schelen, maar áls het hem nog kan schelen, áls hij nog om Ariana geeft... Hij is een kop groter dan je. Dat je het even weet." Ik geef Avan weer een duw. 'Doe eens aardig!' mopper ik. 'Je kraakt m'n vriendje af.' Avan schudt hevig zijn hoofd. "Juist niet, ik wil juist duidelijk maken dat ik dan wel met Harry zal praten, en...ik zal wel zo aardig zijn hem op te vangen als hij uit het politiebureau komt, maar...Jamie, áls hij je een keer in elkaar slaat... Ik ben er voor je." Ik kijk nu serieus zo: o.o. Misschien is dat een teken dat hij m'n vriendje zit zitten? XD Ik trek Justin maar snel aan zijn arm mee. 'Ja, eh, Avan, ga maar naar het politiebureau, bedankt voor al je informatie.' Ik rol met mijn ogen en Avan loopt nog helemaal "DAAAG!" te roepen, dan loopt hij naar de bushalte, op weg naar het politieburea waar wij net vandaan komen. 'Sorry dat dat net gebeurde.' Ik grinnik zachtjes. 'Met hem weet je maar nooit of hij je haat of dat hij je ziet zitten.'
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   za okt 22, 2011 12:21 am

Justin.
Ik kijk der lief aan en denk er kort over na. 'Als je zeker weet dat niemand anders hoort behalve jij en ik, Justin. En als we met gezelschap zijn Jamie.' Niet omdat ik Jamie een leuke naam vindt maar omdat ik echt niet wil dat mensen mij weer gaan zien als ''de Justin Bieber die al ze fans heeft laten vallen.'' Ik zucht langzaam, als de wereld er achter komt dat ik gewoon mezelf heb verborgen, en dat ik gewoon nog leef. dan zal iedereen mij beschouwen als een slecht mens. Ik heb gewoon alles en iedereen laten vallen, niets meer heb ik recht op laten staan. Mijn zusje, ik mis.. der wel. Maar ik had er alles voor over om te zorgen dat ik niet meer de Justin Bieber ben. 'Harry ? Die komt er wel uit hoor. Die is denk ik over een uurtje er wel weer uit.' Ik heb echt geen zin om op Harry te wachten. We hebben nu al ruzie. 'Hij pikte jou van mij af, dus nu pik ik je terug. En we gaan ons geen zorgen maken wat er met hem gebeurt. Want nu kies je voor mij een jaartje.' En dan moet ze zelf maar weer zien wat ze gaat doen. Ik loop rustig door. 'Je roden haar is te opvallend, zo herkent iedereen je. Dan herkennen ze mij.' En daar heb ik zo totaal geen zin in. 'Ik vind je rode haar wel mooi hoor, maar ik kan niet met je door de stad heen lopen. Dan herkennen ze jou. Je bent bekend genoeg hoor.' --Gedoe van bus-- Als ze nogal geschrokken over dat mes doet lach ik zacht. 'Ik zou hem echt niet gebruiken hoor, hij is van me buurman. Ik moest hem naar een slijterij brengen. Die man is nogal ziek, en het is erg vermoeiend voor hem om naar de stad te gaan..' Het is super lieve man. Ik zit vaak na me werk bij hem te vertellen over hoe het was gegaan. Hij zet dan altijd koffie of thee. Met een cake erbij of iets dergelijks. 'Ik wil gewoon laten zien dat.. Ik je wil beschermen..' En iets in die richting. Ik glimlach zoet naar der en ga met me best koude hand over der wang. Het is echt koud buiten en het begint ook te sneeuwen, het is ook december.

Ik hoor dan in eens.. nee, niet die gast. Zo'n halve homo. Ik heb die gast wel vaker gehoord, gewoon gehoord en gezien, hij mij gelukkig niet. Ik krijg dan echt een machtig idee. 'Mmh, Jamie, en jij dan wel ?' Ik ga expres dicht bij hem staan. Ik luister naar het gesprek en probeer echt zo veel mogelijk oog contact te krijgen met die Avan. Ik zit ook echt veel te raar toe doen. Steeds op me lip bijten en hem veel te opvallend te bekijken. Niet dat ik een halve homo ben, maar ik vindt het wel geweldig om sommige mensen een verkeerde indruk van mezelf te geven. Ik knik af en toe van ja als hij zulke dingen zegt dat ik wel een bijzondere jongen moet zijn. 'Ben ik ook.' Ariana zal wel weten dat ik dit voor de lol doe, maar Avan kent mij daar niet goed genoeg voor. Als hij ze arm om me nek slaat ga ik met me hand over de zijne heen die op mijn schouder ligt >;D. Ik knik als hij dat zegt, 'Extra hard, hou ik ook wel van.' Niet dat ik het in die tussen tijd heb gedaan met meiden, maar doen alsof is wel mooi. 'Je hoeft je niet te schamen hoor Ariana, ik hou er ook van.' Ik lach zacht als Ariana meteen zo kijkt dat het niet zo is. Ik rol met me ogen als ze steeds zeiken over Harry. 'Ik kan hem wel aan hoor, en als er iets is bel ik gewoon de politie en mag hij nog langer zitten. En hij is groter maar ik ben sterker, en mijn lul is groter, dus dat zegt vast wel iets over.. Sterk zijn.' Het erge is, ik weet ook hoe groot die van Harry is. Dat zei hij ooit tegen mij. En toen moest ik lachen bij het idee dat de mijne groter was. Terwijl hij een grotere jongen is. 'Doeg.' Zeg ik rustig als hij weg gaat en grinnik dan steeds. 'Grappig..' Ik trek der dan mee naar binnen en de lift in, ik kijk der dan weer speels aan. Een lift is ook al zo'n ding waar je instapt en zoenend uit stapt. 'Dus.. Je.. houdt van hard ?' Ik ga er ook echt op in weer. Omdat ik het wel grappig vindt om er over te praten XDDD.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   za okt 22, 2011 12:47 am

Ariana.
Een warm gevoel in mijn maag borrelt helemaal op als hij zei dat hij me gewoon wil beschermen. Dat is echt...super schattig. Alleen daar hoeft hij geen mes voor te gebruiken, want...dat maakt niet alleen die persoon bang, maar ook mij. x) ---blablabla--- Ik kijk naar Avan die de bus in stapt zodra de bus arriveert. Dan dwalen mijn ogen weer af naar Justin en kijk ik hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Je gaat me toch niet vertellen dat jij ook bi bent he?' Daar zou ik eigenlijk geen problemen mee hebben, maar dan moet hij niet met allemaal jongens aan komen. -.- En dan zou ik me wel ongemakkelijk voelen, want ik ben gewend om jaloers te zijn als hij met meisjes omgaat, niet met jongens. Het zal ook wel niet dat hij bi is, maar áls het zo zou zijn... x) Ik druk mezelf meer tegen hem aan en pak hem terug op dat hij vraagt dat ik van hard hou. 'Dus...jouw lul is groter dan die van Harry?' vraag ik precies op dezelfde manier als dat hij die vraag stelde. 'Wat verbazingwekkend dat jullie het daarover gehad hebben.' Dat bedoel ik sarcastisch, want...bijna alle jongens die ik ken die vrienden van elkaar zijn - of in dit geval zijn geweest - weten de lengte van elkaars lul. En ik weet dan als meisje weer niet hoe groot ieders lul is. -.- Dat kan me bij de meesten ook helemaal niet schelen. Al ben ik nu wel benieuwd hoe groot Justin's lul zou moeten zijn. x) 'Of maakte je een grapje toen je zei dat die van jou groter is?' Dit doet me nu wel meteen denken aan de keren dat ik wat met Harry gedaan heb. De eerste keer toen ik hem leerde kennen had ik nooit gedacht dat hij zo makkelijk rondom seks zou zijn. Hij is echt alles behalve preuts, we hebben het zelfs een keer buiten gedaan. XD Maar dat was niet zo'n...succes. 'En, heb je het dit jaar al met iemand gedaan? Zeker met die...' Ik wilde eigenlijk moslim zeggen, maar ik weet niet of hij dat te onbeleefd vindt. Want hij leek haar toch best wel leuk te vinden. x) 'Trouwens, dat meisje mag je niet meer zien van mij. Dat...meisje met dat hoofddoekje.' Ik zeg het maar wat beleefder. Nu ik er beter over nadenk weet ik wel zeker dat hij het niet met haar gedaan heeft, want...dat zou toch wel erg tegen haar geloof in moeten gaan neem ik aan? 'Ben je eigenlijk nog wel christelijk?' Want daar begin ik nu toch ook wel een beetje aan te twijfelen. Hij is gewoon heel erg veranderd. 'Mijn ouders wilden me trouwens nog naar een nonnenschool sturen, he.' Ik grinnik zachtjes. 'Ik ging teveel tegen de regels van het geloof in, daar kwamen ze achter. Maar ik ben toen met Harry hierheen gegaan en nu zitten zij nog in Amerika. Dus dat is gelukkig niet zo erg.' Ik ben echt tegen veel regels in gegaan. Ik heb seks gehad vóór het huwelijk, ik vloek met Jezus en godverdomme, ik heb mijn ouders dit jaar totaal niet met respect behandeld. En er zijn nog veel meer dingen gebeurd, waarvan ik het zelfs ben vergeten. Het gekke is, ik geloof nog wel in God. Maar ik geloof niet meer in die regels. Als we in de lift staan, ga ik met mijn borst tegen de zijne staan en kijk hem diep in zijn ogen aan. 'En jij houdt ook van hard zei je?' Verder doe ik nog niets. Ik vraag het hem alleen, alsof ik er geen bijbedoelingen mee heb. x'dd
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   za okt 22, 2011 2:52 am

Justin.
Ik begin te grijnzen. 'Ik heb toch al gezegd dat ik Justin Bieber een homo vindt. Nee, grapje. Nee, ik had zin in om die jongen in te pakken. Of tenminste, mee te spelen.' Ik loop de lift uit en pak me sleutels alvast, in het post vakje van de buurman stop ik me mes. Ik loop door naar een deur en doe die open. 'Hier is nog nooit iemand geweest weet je.' Zeg ik speels. Als ik hem open doe zie je overal foto's. Foto's van me familie vooral, en van de oude crew, alles eigenlijk van de tijd van Justin Bieber. Ik heb die plaatjes gewoon van sites afgehaald. En opgehangen. Er staat een grote Mac computer, het is ene super kleine kamer maar ook super gezellig. Ik grinnik speels als ze dat vraagt. 'Ja, hij zei ooit eens uit het niets hoe lang ze lul was. Ik heb de mijne niet verteld, maar ik kon zo wel weten dat de mijne dus groter is.' Ik kijk er wat plagend bij. 'Wat zou dat jammer voor je geweest zijn. Ik heb namelijk alle verhalen gehoord wat jullie allemaal hebben gedaan. Harry verteld alles in detail.' Ja, zo ken ik wel een paar vieze verhaaltjes. Echt ondragelijk om dat te horen, vooral als je weet dat het jou vriendin hoort te zijn. Ik ben echt een laaaange tijd stil als ze vraagt of ik het dit jaar al heb gedaan. 'Misschien wel, misschien niet.' Ik grijns er dan wat ondeugend bij. Omdat ik eigenlijk serieus gewoon niet wil bekennen dat ik dit jaar niet verder ben gekomen. En misschien wordt ze hier door jaloers ? Dat zou ik wel mooi vinden. Ik kijk verbaast als ze dat zegt, ik mag Ashanti niet meer zien. 'Mmh, daar moet ik over twijfelen. Ik heb der al zo vaak zonder hoofddoekje gezien.. Ze is zo knap.' Ik zeg dit alleen maar om der jaloers te krijgen. Ik glimlach ook steeds zo : c: Ik schud met me hoofd als ze dat vraagt. 'Nee, het leven is zo minder leuk als je Christen bent.' Ik grinnik als ze dat zegt. 'Een nonnen school ? Dat klinkt leuk.' Ik lach dan weer zachtjes. 'Zoen je met een jongen, wordt je geschorst.' Dat is best sneu. Ik loop naar de verwarming en doe hem aan. 'Moet ik.. dit er af scheren ja of nee ?' Ik wijs naar dat stoppel baardje, eigenlijk, het ziet er juist leuk uit. Maar het prik zo. Dat vindt ik zelfs.. Ik grijns breed. 'Ja, hard ja. Echt dat je het bed zo hard hoort kraken dat je dan je eigen gekreun niet hoort. Zo hard.' Lach ik zacht en maak dan rare opmerkingen. 'Als je naar de wc gaat zie je allemaal gebruikte condooms.' Noop, 'En als je gaat douche zou ik hem eerst schoonmaken voordat je er in stapt. ' Hoeft niet, 'Oja, en wat je ook doet... Leun nooit tegen de muur. Hebben allemaal van die kontjes op gezeten.' Ik grinnik dan speels en mompel dan. 'Nee, oké. Ik heb dus niks gedaan. Ik ben nog clean.' Ik plof dan hard op me bed en je hoort dan ook echt een hard gekraak. 'Zo hard.'

x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   za okt 22, 2011 3:25 am

AAAHHH DIE FOTOSHOOT <33333333333
daar is hij echt zoooo vet knap x.x

Ariana.
'Het lijkt me ook wel een raar idee voor hem nu. Dat hij een hele tijd met je heeft gewerkt en allemaal verhalen met je heeft gedeeld, zonder enig idee te hebben dat jij het was.' Ik grinnik kort, ik vind het toch wel knap dat ik hem meteen herkende. Ik schrok er alleen zo erg van en ik wilde mezelf niet teleurstellen, dus zei ik tegen mezelf dat hij het niet kon zijn. Ik loop zijn appartement binnen en kijk rond. 'Ah. Ik wist wel dat je je oude leventje niet zou kunnen vergeten.' Ik pak een foto beet die op een kastje staat waar nog veel meer foto's van hem vroeger staan. De foto die ik beet heb is van hem en Jaxon en Jazzy. 'Je mist haar vast heel erg.' Ik heb haar nog gezien nog net voordat ik met Harry mee zou gaan naar Engeland. Justin's moeder heeft het me nooit kwalijk genomen dat hij verdween. Ze vond het eerder haar eigen schuld, dat ze hem niet beter in de gaten had gehouden. Ik voelde me als nog wel schuldig, al speelde het voor hem ook wel een rol dat hij zo gek werd van die bekendheid. Ik word wel vaak herkent, maar in Engeland zijn ze veel rustiger. Als ik in Amerika wordt herkent, blijf ik gestalkt worden en kan ik niet normaal rondlopen. 'Nou... Harry's pik is toch wel éééérg groot hoor... Ik weet niet of je daar wel aan kunt tippen,' zeg ik plagerig en grijns breed. Die grijns verdwijnt weer als hij vertelt dat Harry z'n seks gebeurtenissen met mij aan hem heeft doorgelult. -.- 'Oh god.' Ik word een beetje rood, daar is Harry echt een stuk gemakkelijker in dan ik. 'Toch niet die ene toen...? Buiten en we...? Waren toen bij...? En toen kwam er een trein..?' Het is nogal moeilijk te vragen of hij dat verhaal kent, want zo ja, dan kan ik er wel over praten, maar zo niet, dan wil ik ook niet dat hij het weet. Dat was echt beschamend, dat was die keer buiten en we waren in de bosjes in de buurt van een spoor. En toen kwam er natuurlijk net een trein langs toen we gingen staan. -.- Ik stoot Justin plagerig aan. 'Vertehel, je weet het van mij ook al of ik het gedaan heb of niet. En...nog meer zelfs.' Ik vind dat net zo kut als dat hij het vindt dat hij het weet. x) 'Wát? Nee, je gaat haar echt niet meer zien hoor. En ze is helemaal niet zo knap, ze verbergt alles. En wat ze heeft zal wel niet zoveel zijn,' zeg ik meteen een beetje boos. 'En haal die grijns van je gezicht.' Ik leg m'n hand gewoon voor z'n mond. XD Overal waar hij heen loopt, loop ik mee. Eigenlijk zou ik moeten weten hoe irritant het is als iemand je volgt, maar deze keer kan ik het écht niet laten. 'Sorry, ik stalk je.' Ik pak zijn hand vast en druk een kusje op zijn mondhoek. Dan ga ik met mijn vingers over zijn stoppels. 'Het zou je wel meer Justin maken. Ik vind dat positief, maar...ik denk dat jij dat negatief vindt als het gaat om herkent worden.' Ik trek mijn wenkbrauw een beetje arrogant op als hij allemaal opsommingen maakt over plekken in zijn huis waar hij allemaal heeft geneukt. 'Dus je...' Maar dan geeft hij eerlijk toe dat hij nog niets gedaan heeft. 'Oh.' Ik schiet in de lach en nog harder als hij op z'n bed ploft en dat bed kraakt. 'Pfff, ik ben vééééél harder gewend. Heeft Harry je dat niet in alle details verteld dan?' Ik kijk net zoals hij net: c: . Gewoon om hem daarop terug te pakken, heel gemeen eigenlijk want ik ben degene wie is begonnen als het gaat om met iemand anders gaan. XD
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   za okt 22, 2011 8:09 am

Justin.

Ik lach zachtjes en knik. 'Ja, álle verhalen.' Ik glimlach dan toch weer ongemakkelijk, dat hun dat allemaal hebben gedaan. Hun hebben het echt heel leuk gehad.. Ik niet.. Ik heb het leuk gehad op een andere manier. 'Al die keren dat je het met hem deed hoorde je het met mij te doen. ' Zeg ik maar alvast. En ik vindt ook dat het zo had moeten zijn, maar zo had het ook kunnen zijn als ik het niet zo snel opgaf en zogenaamd vermist werd, ben, ik ben nog steeds vermist. Ik lach zacht als ze zegt dat Ashanti weinig te verbergen heeft. 'Geen zorgen.. Ze is uitgehuwelijkt, ze wou met mij ontsnappen, maar eigenlijk werd me dat te close. Want dan moest ik gaan bekennen wie ik was.' Ik kijk der wat speels aan en kijk naar hoe ze me volgt, maar dat vindt ik wel leuk. Ik pak der handen vast en leg ze dan op haar wangen en druk een kus op der mond. 'Dan.. Ga ik me scheren, en dan gaan we.. het bed harder laten kraken dan dat je deed met Harry.' Mmh, misschien te fout ? Ik laat der los en grinnik dan, nou en. Ik loop naar de badkamer toe en pak dan dat scheer apparaat. Ik zet hem aan en begin dan maar saai te scheren. 'Doei mannelijkheid.' Zeg ik speels tegen mezelf. Ik wacht gewoon tot ik weer stoppeltjes heb en ga dan weer naar buiten, dat is twee dagen en dan heb ik van alles alweer. Ik kijk even naar me zwarte haar en zucht even. Ik loop weer naar haar toe. Ik vindt het gewoon een vreselijk idee dat ze bij Harry is gebleven. 'Weet jij toevallig.. wat er nou uiteindelijk is gebeurt met mijn fans ? Zijn die boos ? Of hebben ze een hele bieber speur tocht ? Of hebben ze een andere idool ?' Ik kijk even uit het raam en heel onverwachts ren ik op der af en duw der naar achteren toe. Ik sta dan op als zij ligt en ga springen op me bed. Me bed is echt heel sterk dus die zal nog niet kapot gaan als acht man staat te springen. Ik laat me dan vallen, naja, niet echt vallen, hangen boven haar. Ik weet ook nou echt niet of ik der zo ver krijg om nu al te gaan neuken, aangezien het écht heel snel is. Maar ergens ook heel laat. En misschien voelt ze zich dan heel kut tegen over Harry. Of ze verlangt er naar en wilt het juist. Ik weet ook niet hoe serieus ik het met mezelf nam, maar als zij er op n gaat ga ik dat zeker ook doen. Ik druk me lippen snel op de hare en grijns dan weer.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   za okt 22, 2011 9:25 am

Ariana.

'Daar ben ik het mee eens.' Ik had ook nooit voor Harry moeten kiezen. Ik had het nooit zover moeten laten komen. Maar nu ik het zover heb laten komen, hou ik wel van hem. Ik hou alleen meer van Justin. 'Gelukkig.' Ik kan me niet voorstellen hoe het zou zijn als hij wel met dat meisje weg was gegaan. Dan wist iedereen van zijn verschijning - inclusief ik - en dan zou hij dus met zo'n meisje meegegaan zijn. Dat had me vreselijk geleken. 'Goed plan, ik ga alvast klaar liggen,' zeg ik plagerig en geef hem een duwtje richting de badkamer waar hij vast zijn scheermes en alles heeft liggen? Ik ga ook serieus gewoon op zijn idee in en ga op het bed zitten. Alleen...begin ik toch wel mijn twijfels te krijgen en sta weer snel op. Hij komt gelukkig pas later weer terug, dat hij niet zag dat ik serieus ging liggen. Ik wil het wel, maar...ik ben op de een of andere manier bang. Maar vooral zenuwachtig. Veel zenuwachtiger dan de eerste keer met Harry. Misschien komt dat toch wel omdat ik hem zolang ken en ik hem nog nooit naakt heb gezien en hij mij niet. We hebben op dat gebied nog maar zo weinig gedaan. Ik haal diep adem als hij die vraag stelt. 'Ze hebben nooit opgegeven, tot op de dag van vandaag zoeken ze je nog. Jou gingen ze niet meer haten, mij echter wel. Ze zijn niet dom, ze wisten wat er speelde tussen Harry, jou en mij. Dat namen ze me heel erg kwalijk.' En terecht. Ik kijk wat verbaasd als hij me toch op het bed laat vallen. o.o Ik grnnik als hij begint te springen. 'Wil je me nu soms laten zien wat je bed wel niet aan kan?' Ik trek hem meer naar me toe als hij boven me hangt. Als hij zijn lippen op de mijne drukt, open ik mijn mond een stukje en laat mijn tong langs zijn lippen gaan. Ik kijk hem weer aan en glimlach een beetje zenuwachtig. Ik leg mijn hand voorzichtig op zijn wang, er zitten geen stoppels meer. 'E-en nu?' vraag ik zachtjes.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   za okt 22, 2011 9:25 am

redelijk kort, maar - hopelijk - met inhoud.
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   za okt 22, 2011 9:37 am

Justin.
Ik grijns speels, mooi dat ze er mee eens was, anders had ik er misschien nog een discussie over gevoerd. Ik voel met me hand langs me wang die super zacht is. 'Baby billetjes.' Zeg ik wat apart. 'Klaar liggen ? Ja, is goed.' Ik zou het niet weten of ze het ook echt gaat doen, maar ik zie der gewoon staan. Ik had er ook niets van moeten verwachten. Ik grijns breed als ik der weer zie. 'Dit vindt ik nou weer jammer van je hoor, ik had beter van je verwacht.' Plaag ik speels, al was ik zelf stik zenuwachtig geweest als ik haar zo had zien liggen, gelukkig dus niet op die manier. Terwijl ik over der heen hang knik ik bijna. 'Wat lief.. Naja, ik hoop alsnog dat ik ze nooit meer zie.' Lullig maar waar. Ik laat me handen over haar wangen gaan en voel de hare ook ook op mijn wangen. Ik voel ook der tong langs me lippen gaan waardoor ik er snel op in ga en mijn tong in haar mond laat glijden. Ik blijf een tijdje gewoon doods met me tong in der mond en niets meer en zeg dan even. 'Ss-s-sseksen.' Expres op zo'n stotter manier. 'Nee, eh.. Zien we wel. Dit nu.' En ik begin der dan maar echt te zoenen. Ik wil echt niet op afspraak zonder dat ik het niet zeker weet of ze wel wil gaan neuken. Ik zoen der nogal vurig en ''diep'' XD Ik klem ook maar al te snel me benen om de hare. Ik bind me helemaal om der heen en rol een beetje naar de muur waar de verwarming is die aan staat.

- kort, pap en mam willen dat ik naar beneden kom -.-
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   za okt 22, 2011 10:10 am

Ariana.
Ik wacht af tot hij terug is en ik bloos als hij als hij zegt dat hij meer van me heeft verwacht. 'Ik wachtte gewoon totdat jij mij op het bed zou duwen,' zeg ik op een heel schattige manier. 'Ik weet dat je niet meer bekend wil zijn, maar...je fans houden van je en ze verdienen de waarheid, Justin. Net als dat ik nu de waarheid weet, moeten zij dat ook weten. Meer hoef je niet te doen, alleen maar zeggen wat er echt is gebeurd. Je hoeft niet meer terug naar Scooter, of een tour maken. Gewoon alleen de waarheid zeggen.' Dat zou hem hooguit nog een maand in het nieuws brengen. Dan zullen ze het accepteren dat hij niet meer bekend wil zijn en druipen ze af. Ik grijp met mijn hand naar de haren in zijn achterhoofd en zoen wat vuriger mee. Ik ga niet met m'n tong helemaal rond, want...dan schiet ik altijd in de lach om mezelf. Ik ga gewoon iets dieper en sneller. Ik houd wel netjes mijn ogen gesloten, al ben ik wel zo iemand die dan te nieuwsgierig is om haar ogen dicht te houden. Ik wil dan altijd zien of die ander ook zijn ogen netjes dicht heeft. XD Ik stop dan even, maar ik móét per se doorgaan, dus na elk woord dat ik uitspreek, druk ik mijn lippen weer op de zijne. 'Dus...' Ik geef hem weer een kusje. '...wil...' Ik geef hem nogmaals een kusje. '...je wel...' En nog een keer. '...seks?' Als hij dat wil, wil ik het zeker weten. Ik wil het namelijk heel graag, maar als hij ook maar een beetje twijfelt, wil ik niet. Want ik wil me dan waarschijnlijk gaan bewijzen en dat zou heel slecht zijn. Dan begin ik altijd aan mezelf te twijfelen of ik het wel goed doe. Ik heb het zo onderhand wel vaker met Harry gedaan, maar als nog. Het zal nooit goed genoeg zijn. Justin blijft degene met wie ik het 't liefste als eerste mee had gedaan. 'Ik hou echt van je,' zeg ik zachtjes als ik een moment hem niet kus en ik oogcontact met hem heb. Ik kijk even van zijn ogen naar zijn lippen en dan weer terug naar zijn ogen.
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   zo okt 23, 2011 6:40 am

Justin.

Ik kijk der wat vragend speels aan, 'Oh ? Nu heb ik geduwd, nu mag jij het volgende doen en zoek zelf maar uit wat het volgende is.' Echt zo'n om de beurt iets. Ik grinnik zacht omdat ik ook maar wat probeer. Ik frons als ze dat dan zegt. Ik kijk even naar buiten. 'Oh.' Zeg ik alleen bot dit keer. Ze heeft wel gelijk, ze moeten het ook weten. 'Maar de meiden laten het er echt niet bij zitten. Ik krijg iedereen weer op me dak denk ik.. Weet ik zeker.' Het is ook gewoon zo, Scooter en alles en iedereen zal naar me toe komen. Ze zullen me proberen me over te halen. En ik zal misschien een boete krijgen, maar die heb ik zo betaald. En als ik me familie weer zie.. Ze zullen zo teleurgesteld zijn.. Ik knik langzaam en glimlach wat stug. 'Ja. Je he wel gelijk, maar.. Ik zal wel op twitter en youtube een filmpje maken.. Over.. Niet waar ik zit. Dat ga ik echt niet zeggen. En ik doe een zwart wit filmpje van wegen me zwarte haar.' Ik denk dat ze wel apart zullen gaan reageren. Ik kom wat overeind en vraag zacht. 'Moet dat nu ? Of eerst... ' Ik moet hier sarcastisch over doen. 'Of eerst seksen ?' Ik grinnik plagend en prik der een keer kort. Ik heb .. soms me ogen dicht, of ik kijk gewoon diegene aan, of naar diegene. Vindt ik gezelliger. Ik kijk der speels aan bij elke keer dat ze ene woord uitspreekt en weer een kus geeft. Ik knik van ja en zeg er ook nog maar bij. 'Jawel, graag.' Alsof ze vraagt of ik een nieuwe auto wil x) 'Tenminste, alleen als jij wil dan.. anders niet.' Ik druk een paar kusjes vlug terug. Die video komt dan wel morgen,.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   ma okt 24, 2011 4:57 am

Ariana.
Ik merk dat ik in een nogal impulsieve bui begin te raken. Ik neem namelijk het heft in handen en draai ons meteen zo om dat ik bovenop kom te liggen. Om mijn haren uit zijn gezicht te halen, ga ik maar op hem zitten en laat mijn haren over één schouder vallen. Ik klem mijn knieën zo bij zijn middel. 'Oké, het volgende...' Ik heb al wel wat bedacht, maar ik wacht ermee omdat hij over zijn fans praat. 'Ja, een filmpje is goed genoeg.' Ik buig me weer wat naar voren en druk liefdevol een kus op zijn onderlip. Ik strijk met mijn hand langs zijn wang. 'Denk je nou echt dat ik je nu ik zo op je zit nog een video voor je fans laat maken?' vraag ik met een opgetrokken wenkbrauw. Ik begin te grinniken. 'Tuurlijk wil ik het.' Ik ga met mijn handen naar de zijne. 'Ik wil van tevoren even één ding weten... Wil je...de lieve mij of...de stoute mij?' Die vraag stel ik nog met een serieus gezicht ook, want ik ben het zo onderhand na Harry wel gewend om hier normaal over te praten zonder te lachen. XD En ik wil ook nog meer weten, omdat ik gewoon precies wil weten waar hij zelf van vindt waar hij aan toe is. 'En...wil je het rustig aan doen? Dat we ons zoveel mogelijk inhouden?' Ik ben gelukkig aan de pil, dus als hij geen condoom bij zich heeft zal dat niet zoveel uitmaken. Ik probeer wel zoveel mogelijk de leiding te nemen, aangezien ik degene ben wie het zovaak gedaan heeft en hij nog geen enkele keer. Daarom dat ik me ook nu niet van hem af laat duwen dat ik onderop kom te liggen. Ik buig me weer voorover en druk weer een kus op zijn lippen. Vervolgens laat ik m'n gezicht steeds meer afwenden naar zijn oor. Mijn warme adem komt in z'n nek. 'Of wil je dat ik alles bepaal?' fluister ik zachtjes en ga met m'n handen naar zijn shirt. 'We moeten wel een lang voorspel doen vind ik. Zo lang mogelijk "het" uitstellen.' Ik grinnik speels en blijf nog steeds met mijn mond bij zijn oor, want ik ben nu ook weer net niet zo'n held om hem recht in zijn gezicht aan te kijken als ik dit allemaal voorstel. 'Zodat...deze jongen hier...' Ik zak met m'n hand af naar z'n lul. XD '...hélemaal knelt in je broek.' Ik grinnik weer speels en laat m'n benen weer af zakken zodat ik weer op hem kom te liggen. Eindelijk kijk ik hem weer aan en probeer zijn reacties op alles wat ik zei te peilen. 'Als je iets niet wilt, moet je het zeggen hoor. Je bent het natuurlijk niet...gewend...'
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   ma okt 24, 2011 6:21 am

Justin.

Ik ben een tijdje heel stil en kijk der een tijdje stil aan. Echt zo ; o.o 'N-nee..' Zeg ik op der ... iets van dat ik maar later een filmpje moet maken. Dan komt ze met de volgende vraag. 'Lief of.. S-sttout..' Zeg ik stotterend. Ik bijt op me lip en kijk wat opzij. 'Nou.. Eh.. S-stout natuurlijk.' Zeg ik niet echt overtuigend. Ik wordt nogal rood. Omdat ik het eigenlijk niet weet. 'I..i-ik weet het niet.' Rustig ? Of inhouden. 'Bedoel je met inhouden dat .. Ik niet moet s-spuiten ?' Vraag ik wat onzeker. Weet ik veel. Ik grijns dan speels. 'Alles wat jij wil.. Ja, jij.. bepaal alles.' Ik grinnik zachtjes. Ik slik even knikken. 'Ja, voorspel. Lijkt me wel leuk.' Zeg ik zachtjes. Ik glimlach weer maar dan begin ze te hijgen bij me oor en nek. 'Oh jezus, we doen niet aan inhouden hoor.' Ik grinnik zachtjes. Ik volg der hand die naar me lul gaat. Ik word er best verlegen van. Ik word echt knal rood als ze dat doet. 'Nee, nee, door gaan hoor.' Zeg ik snel, ik wil echt niet dat ze stopt. ; K-k-k..knelt ?'Vraag ik weer echt met een piep stemmetje. Dan het mooiste : 'Top.' Ik kom wat overeind en glimlach dan lief. 'Maar.. Wat je ook doet, door gaan. Niet stoppen omdat ik vaag reageer.' Ik kijk der recht aan en pak der onderlip maar vast, kort. En laat hem weer los. Ik laat me handen al snel onder der shirt gaan en hou ze maar onder der tieten. Echt omhoog gaan durf ik nog niet helemaal. 'Aanschouw, justin bieber's piemel.' Zeg ik wat zacht. Ik maak me broek maar snel los. Ik vindt dit maar al te opwindend. Ik leg dan een van me handen op der wang en druk wat vlug een kus op der mond. Ik trek dan in een, echt heel onverwachts me shirt uit en gooi hem op de grond. En trek dan ook zacht aan haar shirt. Niet dat ik preuts ben, alleen .. ja.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   ma okt 24, 2011 8:16 am

Ariana.
Het laat me twijfelen als hij zo stottert en stamelt. Natuurlijk kan het gewoon van de zenuwen zijn, maar als ze te erg zijn bij hem, zou hij het dan nog wel willen? Ik kijk hem een tijdje aan, gewoon om te doorgronden bij hem of hij wel wil. Maar uit zijn blik valt niet te lezen dat hij echt niet wil. 'Echt zeggen he? Als je iets niet wilt?' Ik glimlach gewoon even geruststellend, als teken dat het gewoon goed is. 'Kan je dat wel aan?' vraag ik met een speelse grijns. Ik probeer hem gewoon op z'n gemak te stellen, zodat hij niet al teveel nerveus is hierom. 'Ik kan namelijk wel...érg stout doen en ik weet niet of dat wel goed is voor je.' Ik rol met m'n ogen, ik doe nu wel alsof ik er zoveel van weet maar ik heb het ook maar met één iemand gedaan. Misschien dan wel meer dan één keer, maar dat betekent niet meteen dat ik het zo goed ga doen de eerste keer met Justin. 'Nou ja, gewoon wat meer inhouden. Dat we het wat rustiger aandoen de eerste keer. Kan ook hoor.' Voor mij zal het sowieso niet saai zijn, zo'n eerste keer met hem. x) Ik schiet hard in de lach als hij begint dat we het echt niet rustig aan hoeven te doen, dat zei hij echt grappig. XD Ik ben even uit m'n doen, net zat ik nog helemaal geil tegen hem te praten en nu heb ik even het idee dat ik niet meer weet wat ik moet doen. Maar ik pak m'n rol snel weer op en druk vurig mijn lippen op de zijne. 'Goed, goed.' Nu ben ik degene die een beetje stilvalt. Ik knijp met m'n hand bij z'n broek. Hard, maar niet té hard. Gewoon net goed. >;] 'Nu ga ik iets te zien krijgen waar alle fans van dromen het eens te mogen zien.' Ik ga van hem af zodat hij de ruimte heeft en ik staar onbeschaamd naar hoe hij zijn broek los doet. x'D Ik heb er het geduld niet voor en trek gewoon z'n broek naar beneden en kijk naar z'n..."bobbel" in z'n boxer. 'Ik heb zo het gevoel dattie niet zo klein is.' Ik schiet in de lach om mijn eigen zin, natuurlijk is z'n lul niet zo klein, want dat had hij nog gezegd; groter dan die van Harry. XD Ik kijk hem afwachtend aan. 'Je mag m'n shirt wel uittrekken hoor, ik ben tenslotte je vriendin.' Dat laatste zeg ik op een best lieve en zachtaardige toon. ;a Als hij m'n shirt heeft uitgetrokken, ga ik met m'n handen over z'n borst. 'Godzijdank, je hebt je sixpackie niet verwaarloost dit jaar.' Ik lach weer, om m'n eigen woorden. -.- Nog niet eens eigenlijk daarom, maar gewoon omdat ik ook zenuwachtiger ben dan ik verwacht had te zijn. Maar het geeft me alleen maar meer drang om het te doen. 'Maar...ga je alles doen wat ik zeg? Echt...alles wat ik voorstel?' vraag ik best uitdagend. Ik ga nou niet de meest erge dingen vragen, maar...misschien wel dingen die hij...niet gewend is. Niet dat hij iets hiervan gewend is. 'Oh, nog een regel; vanaf nu trek ik uit wat jij aanhebt en trek jij uit wat ik aan heb.' Ik glimlach er echt zo bij: c: Ik trek dus ook meteen het enigste bij hem uit wat hij nog aan heeft en dat is z'n boxer (toch..?). Ik heb nog m'n bh en broek en alles nog aan. XD 'Zozo,' zeg ik en kijk naar z'n lul alsof het een schilderij is uit een museum. XDD
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   ma okt 24, 2011 10:22 am

'Ik zal zeggen wanneer ik iets niet wil als jij dat ook doet.' Misschien - ondanks dat zij het vaak heeft gedaan - zijn er dingen waarvan ze denk liever niet, ik denk het niet als ik der zo hoor praten. Ik ben ook best zenuwachtig, gewoon dat ze me lul te groot of te klein vindt, of dat ik het niet goed doe. Daarom moét zij de leiding wel nemen. Ik kijk der wat lief aan en knik snel van ja. 'Ik.. Denk dat ik dat wel aan kan, lijkt me leuk.' Ik grinnik zacht en trekt speels me wenkbrauw op. Én bijt op me lip als ze dat zegt. 'Oja ? Heel stout ? Hoe stout ? Doe eens. Zeg eens iets wat dan heel stout is volgens jou ?' Ik druk me lichaam wat meer tegen der aan en druk kusjes bij der nek. Ik kan .. Soms wel wat doen en soms voel ik me te verlegen daarvoor. 'Nee, nee nee. Niét rustig. Doen we niet. We zien wel.' Ik voel me weer een beetje zenuwachtig worden maar probeer het gevoel te negeren. Ik kijk der nogal zielig hoopvol aan als ze stil valt. En dan in een knijpt ze me in me lul, ik schrik er gewoon van omdat het en zo 'voelbaar' is en onverwachts. Maar het voelt apart. Ik reageer ook echt zo. 'Oh! Eh.. Ja.' Alsof ik ver in gedachte was. Ik grinnik dan weer wat zacht en kijk naar der broek die  ik dan toch uit wil hebben. 'Dit is ècht oneerlijk. Jij had eerder naakt moeten zijn dan mij. Jij bent de ervaren.' Ik voel me best ongemakkelijk als ze zo naar me boxer kijkt, oké : lul. Naar de bobbeling van me lul. Ik grijns als ze dat zegt en wat aan me zit. 'Ik moet toch wat hebben om op te vallen ?' Oké.. Als ik door de straat loop, ik val altijd op hoe ik er uit zie. Ik maak dan toch onverwachts der broek open en probeer hem naar beneden te trekken. 'Ik wil... Best eens..' Ik zeg het moeilijk omdat ik met der broek bezig ben. En als ik me zin af maak kijk ik der recht serieus aan. 'Je nu vandaag, vanavond nog beffen. Lijkt me wel.. Wat.' Ik grijns dan breed. 'Je mag me alles vragen, al .. Vraag je me of ik je lichaam af wil likken. Ik doe het.' Ik grinnik zachtjes en kijk wat naar der bh. 'Die miet uit.' Ik luister wel naar der regels. Ik trek hem namelijk snel uit en kijk kort naar der tieten omdat ik niet echt durf. 'Oké, eh.' Dan in een sta ik helemaal naakt. Ik wordt eerst vuur rood en lach dan zachtjes uit zenuwen. 'Ja,  .. ' en dan steek ik toch heel dapper me hand in der onderbroek. Niet op een snelle manier maar juist heel langzaam, vanaf der buik heb ik me plattehand er op en laat hem naar beneden zakken. Ik kijk der uitdagend aan en ga helemaal over der kut heen XDD. 
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   do okt 27, 2011 3:02 am

Ariana.

Ik grinnik zachtjes. 'Ik...eh...moet nog inspiratie krijgen.' Dat is eigenlijk gewoon een smoes, want ik ben gewoon ook een beetje verlegen. Maar ik probeer zo rustig mogelijk eronder te blijven, want daardoor zou hij ook meer nerveus worden. 'Mooi. Dan wordt het een ruige eerste keer voor je, ben ik bang.' Want ik ga niet iets zoeken wat er tussen rustig en ruig in zit. 'Oké...inspiratie...' Ik grinnik om wat voor dingen me te binnen schieten en ik ga met mijn lippen weer naar zijn oor. Ik druk ze helemaal tegen zijn oor aan en fluister: 'Ik ben altijd een heel lief meisje, tenminste, dat ben ik altijd geweest. Maar vanavond zul je me héél anders meemaken. Doe maar niet rustig aan, je mag alles met me doen wat je wilt, als ik alles met je mag doen wat ik wil. Ik wil dat je...me...door dit hele bed heen beukt zo hard. En...je moet dieper in me komen dan wie dat dan ook zou kunnen. En ik wil dat je...zo op me gaat geilen dat je de volgende paar weken geen moment meer aan iets anders kunt denken dan aan deze avond. Dat je als het ware elk moment weer een stijve krijgt.' Ik grinnik, ik moet nog meer ideeën krijgen vind ik zelf. Maar voor nu is het praatdeel wel weer eventjes genoeg. Ik weet niet hoever ik moet gaan aangezien dit zijn eerste keer is. Ik kijk hem weer aan en zeg: 'Nou, trek dan snel alles uit bij me dan.' En ik wacht tot hij m'n broek uit probeert te trekken. 'Dat kan sneller.' Ik ben ook wel iets sneller gewend, maar ik spoor 'm alleen maar een beetje aan. x) 'Oh, ja, kan hoor.' Als hij me niet zou kunnen beffen zou er iets goed mis met me zijn. XD 'Volgens Harry smaakt het erg lekker.' Ik glimlach zo; c: 'Trouwens, als je gepijpt wilt worden... Eh... Ik doe het niet altijd snel genoeg. Dus zeg het maar als ik het sneller moet doen, of...wat dan ook. Ik doe het.' Ik trek m'n wenkbrauw op als hij heel snel wegkijkt nadat hij m'n bh uitgetrokken heeft. 'Wat, zijn ze niet goed genoeg?' Ik grijns speels en zie dat hij rood wordt nu hij helemaal niks meer aan heeft. Ik giechel een beetje als hij met z'n hand over m'n buik naar beneden gaat, omdat het kietelt. En dan gaat hij toch redelijk snel vind ik m'n broekje in. Ik had het nog langer verwacht. XD 'Ja, zo ja,' zeg ik meteen met een opgewonden stem en bijt op mijn lip om een glimlach te onderdrukken, dat m'n glimlach niet nóg breder wordt. XD
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   vr okt 28, 2011 2:08 am

Ariana.

'Dan moeten we eigenlijk een...codewoord afspreken,' bedenk ik dan ineens. 'Je weet wel, als je écht wilt stoppen. Als één van ons vindt dat het teveel pijn doet of...om welke reden dan ook. Zoals "stop", maar dan...ja, wat origineler.' Ik grijns breed, ik begin er nu wel echt lol in te krijgen. 'Ik vind het wel...lachwekkend, twee jaar terug haatte ik je nog en nu lig ik met je in bed.' Hij heeft eigenlijk nooit meer gevraagd waarom ik hem nu écht haat. Dat zal wel omdat hij dacht dat ik de echte reden verteld had. 'Ik haatte je eigenlijk niet echt. Ik haatte het dat je zo knap was en je bekendheid...leek te verspillen. Je kon ieder meisje op de wereld blij maken, en dan koos je naar mijn idee een meisje dat het niet verdiende. En ze werd niet eens blij omdat ze jou had, maar omdat ze meer publiciteit zo kreeg.' Dat was naar mijn mening tenminste zo. En ik ken Selena nu ook wel beter dan eerst. 'Selena was trouwens in de tijd dat jij weg was van plan om een jongen van One Direction in te pikken. En van die vijf wilde ze natúúrlijk Harry. Ze bleef maar tegen hem praten op Twitter, echt niet normaal.' Het is haar natuurlijk niet gelukt. Niet zover ik weet dan. Ze wilde waarschijnlijk Harry omdat ze mij terug wilde pakken. Ik merk wel dat ik hem aan het opgeilen ben, het is ook totaal geen moment om het nu over exen te hebben of...over überhaupt dat hele beroemdheidgedoe. Maar eigenlijk wilde ik het gewoon per se nog even zeggen. Ik denk er nog even over na en daarom lijk ik wat afwezig, totdat ik "iets" voel... XD Ik kijk naar z'n lul die stijf begint te worden, helemaal opgezwollen lijkt het wel XD. 'Nounou.' Ik kijk er even naar en dan naar zijn gezicht, met een beetje tevreden glimlachje. 'Nee, ik blijf echt niet lief,' zeg ik best wel streng en pak dan uit het niets z'n lul beet en begin hem te rukken en niet zo'n beetje hard ook XDD. Alsof ik wil bewijzen dat ik niet lief ga blijven. 'Jij kon kiezen, lief of stout. Je kunt niet meer terug.' Dat laatste zeg ik wat speels, als ik dat serieus zou zeggen zou...dat best eng zijn. XDDD Ik grijns als hij me wat ruw naar achteren duwt. 'Je leert wel snel.' XDDD Ik kijk nepbeledigd als hij zegt dat hij ze groter had verwacht. 'Kutjong.' Beetje fout om hem op dit moment te noemen. -.- Maar oke. 'Wat d-...' Wat onverwachts buigt hij ineens naar voren en gaat met z'n tong over m'n tepel heen o.o. 'Wooooké.' Dat had ik dus niet verwacht, niet nu al tenminste. 'Je begint wel echt los te komen he nu?' XDD Ik zeg het een beetje plagerig, maar eigenlijk vind ik het alleen maar leuk en bedoel ik het als aanmoediging. Ik ga der goed voor liggen en knik hevig als hij vraagt of hij verder moet. 'Ja, ja, verder.' Als ik opgewonden raak, herhaal ik altijd woorden die ik zeg. -.- 'Ga nou verdeheeer,' jammer ik en druk zo z'n vingers dieper in m'n kut. XD 'Ja, ja, inderdaad. En...probeer zo de leiding te nemen.' Niet dat ik dat laat gebeuren, maar dat ik m'n best ervoor moet doen om de baas te blijven. 'Ga zo diep als je kan.' Ik begin serieus nu al te kreunen, gewoon alleen al om het idee dat we straks alleen maar meer gaan doen. 'Ja zo, goedzo,' zeg ik helemaal kreunend en het lukt me nu al niet om stil te blijven liggen. Ik druk mijn nagels in het matras en kom met m'n buik en borst een héél klein beetje omhoog soms.
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   zo okt 30, 2011 6:54 am

Justin.

'Een codewoord.. Mmh, wat dacht je van oempaloempa.' Dat is dus echt zo'n woord wat je niet normaal kan uitspreken, ook als het pijn doet lijkt me het gewoon lollig. Ik druk wat zacht kusjes op der mond en rol met me ogen. 'Haten ja.' Inderdaad, what the fuck. Van miljoenen fans lig ik met een hater in bed ? Naja, nu .. ik zal der maar geen fan zomaar noemen. 'Je bent nu toch wel fan ?' Zeg ik wat speels. 'Misschien na deze partij ben je grootste fan.' Ik trek me wenkbrauwen speels op. 'Je verspilt nooit je bekendheid, alleen je tijd. Wat ik dus deed met Selena. Maar het was gewoon.. show.' Ik grinnik zacht als ze dat zegt, 'Ze gaat van A naar B en het kan ook nooit normaal, degene die ze wil moét ook echt beroemd zijn lijkt het wel.' Ik rol met me ogen en knik als dit beroemdheid gesprek over moet zijn. Ik kijk der wat moeilijk aan en bijt even op me lip. Ik grinnik zacht als ze dat zegt en dan vraag ik wat zacht verlegen. 'Is hij wel .. goed genoeg ?' Niet dat hij te klein voor der is of te groot, te klein lijkt me stug x) Ik leg me hand onder der kin en druk zacht een kusje op der mond. 'Oké, dan doe jij gemeen, en ik lief.' Ik grinnik zachtjes en wil dan nog iets liefs zeggen maar dan begint ze me echt te rukken alsof ze me lul er af wilt hebben o.o!? Ik kijk helemaal moeilijk en verberg me gezicht weg in der nek. Ik hijg eerst alsof ik een astma aanval krijg maar dan begin ik maar te kreunen wat nog hard klink. Ik leg me armen om der heen en kreun de hele tijd. 'Oja, harder. Jaa, oohh.' De hele tijd dat, terwijl dit al pijnlijk hard is XD Alleen voelt meer chill dan pijnlijk. Het lijkt gewoon alsof ze het er af wilt hebben XD. Ik kijk der dan recht aan en kijk der echt met een geil gezicht aan die fans toch wel graag hadden willen zien. Ik knik en zeg weinig meer als ik op der lig en blijf maar kreunen. Dat is snel leer en los begin te komen zal allemaal wel. Ik trek me hand naar achteren zodat ik me vingers er nog niet helemaal ingaan. 'Ik kan het ook spelen zoals jij hoor, ik wil je al horen kreunen voordat ik het er helemaal in doe.' Ik grijns echt kwaadaardig en duw maar me wijs en middel vinger er in, niet diep, expres juist dat helemaal niet. Ik blijf maar kreunen, maar.. voor je het weet stopt ze met rukken als ik het zo ga spelen o.o!? Dus duw ik ze er ver maar in en begin snel te heen en weren XDD. Ik probeer dan ook echt zo diep mogelijk te komen als ik kan, wat moeilijk gaat, maar oke. Ik druk me lippen kort op de hare omdat ik me mond maar open moet hebben voordat gekreun. 'Ohh.. Ariana, ik .. kom volgens mij, je gaat echt te hard..' Zeg ik op een zeurderige toon, ze doet het ook veel te hard om jezelf niet te kunnen inhouden XDD.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   zo okt 30, 2011 7:36 am

Ariana.

'Prachtig. We kunnen dat vast niet uitspreken als één van ons écht pijn heeft, dus dan hoeven we niet te stoppen.' Dan heeft het dus helemaal geen nut. x) Ik grinnik zachtjes als hij steeds kusjes op m'n mond geeft. 'Ik ben je allergrootste fan.' Ik heb geen inspiratie meer. XDDDDD
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   

Justin Ft. Ariana.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sunset :: RolePlayGame :: Spellen.-
Ga naar: