Sunset
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sunset

RPG
 
IndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 ~ The Army.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
x MeisJ

x MeisJ


Aantal berichten : 207
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : iloveu. x sas

~ The Army. Empty
BerichtOnderwerp: ~ The Army.   ~ The Army. Icon_minitimevr maa 02, 2012 8:27 am



~ The Army. Tumblr_m09tfgQ8ci1qfadp9o1_500

A R M Y
Terug naar boven Ga naar beneden
x MeisJ

x MeisJ


Aantal berichten : 207
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : iloveu. x sas

~ The Army. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ The Army.   ~ The Army. Icon_minitimevr maa 02, 2012 9:12 am

~ The Army. Tumblr_m09girkdKp1qjgw1io13_250

S k y e


O M M. ~ Jezus, kan er ook opgeschoten worden? Kevin staat daar nou al een uur. Ik heb wel wat beters te doen
dan te wachten op mijn eten. Ze blijven me maar op de proef stellen. Ze horen nu zo onderhand er wel achter zijn
gekomen dat ik me wel kan handhaven tussen al deze sterke mannen.


Skye was een meisje dat niet bang was uitgevallen. Al van kleins af aan speelde ze liever buiten met de jongens dan
dat ze binnen zat om met poppen te spelen met bekakte meisjes. Niet dat Skye een jongensmeisje was, dat zeker
niet. Integendeel, Skye was een super mooi meisje. Maar dat was niet omdat ze haar best deed om er goed uit te
zien. Ze was niet bang om vies te worden. Meiden mochten haar om die reden nooit, dat ze ondanks haar jongens-
achtige gedrag er toch nog goed uitzag ook. Skye vond het niet meer dan normaal om vies te worden, want dat
was nu haar baan geworden. De jongens in haar team vonden ze het eerst maar niets dat er een meisje in hun
leger kwam. Daarom dat ze haar een lange tijd op de proef hadden gesteld. Telkens pestten ze haar, deden ze
gemene dingen. Maar Skye beet wel van zich af. Ze werd nu geaccepteerd door de jongens, sterker nog, ze luister-
den állemaal naar haar. Skye nam vaak de leiding, maar dat kon Kevin, de bevelgever, echt niet uitstaan. Want
ze luisterden nog beter naar een meisje dan naar een bevelgever. Ondanks dat Skye in een leger zat en vaak ge-
voelloos leek, had ze toch haar gevoelige en vrouwelijke kant. Die liet ze niet vaak zien aan iemand. Maar er zat
wel een leuke kant aan werk met alleen maar jongens; ze kon uitkiezen wie ze wilde. Ze konden haar geen van
allen weerstaan, haar charmes. Die misbruikte ze ook vaak om wat voor elkaar te krijgen. Dan beloofde ze
een neukbeurt aan iemand, om vervolgens in zijn bed te mogen slapen, als het tenminste een beter bed was. En
dan mocht hij lekker in haar slaapzak op de koude, harde grond slapen. XDDD Ze vond dit leven geweldig, om
haar werk te kunnen doen waar ze geen arrogante wijven hoefde te zien en waar er allemaal knappe jongens
om haar heen liepen die ze om haar vinger windde/wond (?). 'Kevin, godverdomme zeg, mag ik nou ook even?'
Ze duwde hem ruw aan de kant. De grote soepkom die klaarstond, stond op een rechthoekige beukenhouten
tafel. Er stak een metalen lepel uit om de soep in je bord te gieten. Skye was bezig met de soep in haar bord
te krijgen, toen Kevin haar elleboog expres aanstootte en de soep op de grond viel. 'Ha-ha.' "Ho sorry!" zei
hij sarcastisch. Skye probeerde het nog een keer, maar ditmaal stootte hij gewoon haar bord aan en viel het
precies over haar uniform. 'GODVERDOMME, KEVIN!' schreeuwde ze kwaad. Ze viel hem gewoon zo in de
haren. Skye was niet bang om te vechten met een jongen. Ze wist dat ze niet sterker was, maar ze was ge-
middeld wel sterker dan een normaal meisje en daar had ze echt haar voordeel mee. Ze wist mooie klappen
uit te delen voor even, maar Kevin wist haar vast te grijpen en drukte haar tegen de muur. "Dat je geliefd
bent bij de meeste jongens hier, betekent niet dat je welkom bent. Jij hoort hier niet thuis. Je hoort thuis te
zitten en te wachten totdat we thuiskomen. Dát is de bedoeling. Je bent ons alleen maar tot last hier, want
je brengt ons in de problemen." Hij duwde zijn hand in haar broek en drukte ruw z'n vingers in haar. "Dit,"
siste hij. "Hierom mogen ze je. Voor de rest ben je nergens goed voor." Hij ging weer uit haar broek en
keek haar met een minachtende blik aan. Maar Skye kon er ook wel wat van. Ze drukte hem dit keer tegen
de muur aan en trok een pistool die ze had. Ze drukte hem zo tegen zijn wang. 'Zelfs áls het zo was dat ik
alleen daar goed voor was, dan nog had ik om die reden alle jongens daarmee in m'n macht. Ik heb hier
meer vriendjes dan jij, Kevin, ze mogen jou niet. Ik kan ze zo op je af sturen. Ik ben niet "zomaar" een
meisje, ik ben niet voor niks het leger in gegaan. Ik ben net zo sterk als jij, in verschillende opzichten.' Ze
deed haar pistool weer weg en spuugde gewoon in zijn gezicht. Net op dat moment kwamen er meer
jongens de grote tent in gelopen en liep ze snel van Kevin weg. "Zo Kevin, ben je weer op je plek gezet door
Skye?" lachte Zayn. "Je moet haar ook niet uitdagen..." Ook Tristan kwam voor haar op. "Je zult echt
moeten leren accepteren dat ze anders is dan normale meisjes, Kev..." Skye liep zonder te lachen de tent
uit, naar buiten. Skye wist wel hoe ze de jongens hier moest aanpakken. En als ze de jongens hier al zo
aanpakte, dan wilde je niet weten hoe ze haar vijanden aanpakte. Ze had geen medelijden, nooit. Skye
liep richting een berg toe. Toen ze erop stond, hoorde ze ineens een raar geluid. Alsof iemand stikte.
Meteen trok ze haar geweer. Ze zag iemand daar liggen en richtte haar geweer meteen op de jongen.
'STA OP!' beviel ze. Maar toen pas zag ze dat er iets met hem aan de hand was. Hij leek wel te stikken.
Maar toen zag ze dat hij hyperventileerde. Ze wilde hem neerschieten, maar ineens voelde ze een ge-
voel in haar opkomen wat ze nooit eerder had gehad. Namelijk medelijden. Hoeveel kracht ze ook
wilde zetten op haar vinger om te schieten, het lukte haar niet omdat haar geest te sterk was. Geërgerd
liet ze haar wapen zakken en gilde: 'JONGENS, IK HEB HULP NODIG!' En er kwamen er meteen meer-
deren op af. "Het is een vijand!" riepen ze allemaal en wilden hun wapens trekken, maar Skye stak haar
hand uit en beviel ze de jongen te helpen. "Waarom? We moeten hem neerschieten." Ze knielde bij de
jongen neer en schudde haar hoofd. 'Hij hoeft niet op deze manier aan zijn einde te komen.' De jongens
luisterden en tilden de jongen op. Hij werd naar de EHBO tent gebracht, waar al een dokter klaarstond.
"Hij zal zo wel weer ontwaken," zei de dokter, en liep de tent uit. Skye zuchtte. Brad keek Skye aan.
"Waar wachten we nog op? Laten we hem uithoren, martelen. Misschien komen we er dan achter of
de vijand nog plannen heeft." Skye keek naar de jongen die er super lief bij lag. 'We zien later wel of
dat nodig is. Maar voor nu raken jullie hem met geen vinger aan.' Zayn kwam er ook bij staan en keek
een beetje jaloers. Zayn kon aan Skye zien dat ze iets bij deze vreemde jongen voelde, terwijl ze nog
nooit wat voor een jongen gevoeld had. En Zayn hoopte altijd te zijn wat deze vreemde jongen nu voor
haar was. Met een stok begon hij te prikken in Jamie's lichaam. "Je hoeft hem niet per se pijn te doen,"
zei Derek streng. "Hij is onze vijand, Derek." Skye greep meteen in. Kwaad trok ze de stok uit zijn
hand en gooide hem weg. 'Wat zei ik nou?!' riep ze. Zayn deed een paar stappen achteruit. "Als hij
straks gewonden maakt, is het jouw schuld." Skye keek weer naar de jongen. 'Zolang je ons niets
doet, zullen wij jou ook niets doen,' legde ze de jongen uit, maar wel streng. 'Je hebt wel lef om hier
te komen. Vooral als je een zielig astmasoldaatje bent. Hoe kon je door de keuring komen?' Want
om soldaat te worden, moest je door de keuring komen. "Ja, zielig astmasoldaatje," lachte Zayn.
Maar hij hield meteen weer op met lachen toen Skye omkeek en haar dodelijke blik naar hem richtte.
XDDDDD Wat was het toch leuk om jongens in haar macht te hebben. 'Wil je wat eten?' vroeg Skye
toen met een best wel lieve stem. "Oh mijn God, hij is onze vijand en Skye behandelt hem liever dan
haar leger!" lachte Derek. Maar Skye wilde hem meteen het tegendeel bewijzen. 'Helemaal niet! Ik
wil gewoon niet dat hij sterft, want dan zou het voor niets geweest zijn dat we tijd in hem staken
net.' "Skye verliefd op astmasoldaatje." 'Hou je bek.' Skye keek om naar de jongen. 'Dat ik nu
gastvrij ben, betekent niet dat ik geen grenzen heb. Als je ook maar één fout maakt, geef ik je aan
de jongens en laat ik ze doen wat zij willen. Begrepen?' Skye kon zien dat Zayn's ogen meteen op-
lichtten toen Skye dat tegen de jongen zei. "Nee, dan zul je geen leuke laatste maand hebben," zei
hij kil tegen de jongen. 'Ga nu weg, ik kan dit wel alleen aan,' zei ze tegen Zayn en Derek. Ze knikten
en liepen de tent uit. Skye zuchtte. 'Waarom heb ik je ook in leven gelaten...'
Terug naar boven Ga naar beneden
King
Admin
King


Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 14-10-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : World.

~ The Army. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ The Army.   ~ The Army. Icon_minitimevr maa 02, 2012 10:41 am

~ The Army. Tumblr_lv7186DBBL1qcy85to1_1280

J A M I E

O M M. ~ Zou ze met iedereen rond neuken? Vast wel. Of ze is verkracht, zo'n meisje laat je niet onbesekst achter.
Niet dat ik het zou willen met haar, nee. Ik heb een vriendin. Nee, nooit met haar. Misschien, ... Heel misschien.
Jawel, wat lul ik? Wie zou der niet neuken? Maar ik ben hier niet gekomen om de vijand te neuken, wel te fucken. fokken, ja.
(capslock=link)

Jamie's bruine OGEN gingen van de jongens naar het meisje.
Om de beurt keek hij ze aan, dat ze hem pijn wouden doen boeide hem weinig. Dat het nou pijn deed, pech.
Jamie keek beledigd naar de jongen die hem een astmasoldaatje noemde.
Dat was officieel de kutste bijnaam die hij ooit had gehoord. 'Pardon? Toevallig hebben jullie wel de beste van het hele kamp te pakken,
dat betekend dat de beste hem vannacht alweer gepeerd is. Dus geniet er van zo lang ik er ben,
want dit zal jóu laatste maand zijn, vriend.' Al zou het hele kamp weten dat Jamie zou ontsnappen vannacht,
en iedereen voor de tent staan, Jamie zou alsnog ontsnappen. Jamie keek de jongen arrogant aan, 'Kom dan.'
Daagde Jamie uit. Jamie was nooit iemand die ruzie zocht, maar astmasoldaatje. Dat kon gewoon niet.
Jamie richtte zijn blik op het meisje. Hij twijfelde. Hij keek even weg, 'Nee, maar hebben jullie schoon water?
Of koud? Een van die twee? Ons kamp heeft wel schoon water, maar daar mogen we ons niet mee schoonmaken,
dus ik heb me al een tijdje niet schoon kunnen maken.' Jamie vier dagen zich niet gewassen,
hij vond dat je je niet kon wassen met modder. Hij was de enige van het kamp die weigerde zich te wassen.
(geniaal idee) "Geen schoon water om schoon te maken? Gadverdamme, ga je maar schoon maken ja."
Derek liep op hem af en pakte zijn polsen vast om omhoog te trekken. Derek gaf een knipoog aan Zayn,
hij fluisterde, al kon Jamie het horen. "Ik wil Gerrit zien geilen." Zayn lachte speels, "Gerrit de homo, hahaha,
hij zei toch tegen jou dat je lichaam mooi was?" Derek had Jamie's polsen vast, maar ze liepen nog niet de tent uit.
Jamie keek weer naar het meisje. De jongens begonnen te brullen dat het meisje, die Skye heette,
liever deed tegen Jamie dan tegen hun hele leger. Jamie kon het niet laten om zijn mondhoekje omhoog te trekken.
Derek liet hem los toen de jongens weg moesten, maar Jamie wou echt douche. Hij keek weer naar het meisje,
'Schat, vanavond ben ik alweer weg, lief van je dat je me liet leven. Maar daarmee help je niet je leger.'
Jamie duwde het meisje opzij, zonder enkele moeite, niet omdat ze niet sterk was, omdat Jamie sterk was.
Hij liep de jongens achterna. Kijk, hij liep nu al los. Dit zou makkelijk worden. 'Hé,' Riep Jamie naar Derek.
Derek draaide zich om en keek verbaasd naar Zayn. "Wtf!? Je.. Wa...WAT?!" Jamie liep naar hun toe, je zou
denken dat hij weg ging rennen. 'Laat me die douche zien.' Jamie keek achterom naar Skye, hij glimlachte speels.
'Ik kom straks terug.' Zayn keek niet begrijpend. "J..ja- eh.. kom maar mee." Derek twijfelde of hij ze pols moest pakken,
en dat zag je. "Ik ren niet weg hoor, ik wil die douche wel." Zayn keek Derek vragend aan.
Derek knikte maar en liep richting de rij, er stonden allemaal naakte mannen, best grappig.
In het kamp van Jamie, hadden ze ook dat er een rij stond vol met naakte mannen.
Toch élke keer schoot Jamie in de lach. Iedereen stond met ze handen voor zijn lul. "Aan de kant! Personeel!"
Roepte Derek en liet gewoon Jamie voor gaan, Jamie vond het wel leuk.
Hij liep langs alle naakte mannen en keek expres heel erg. Zayn vond het net zo grappig. "Ahhh, daar hebben we Gerrit,
kijk eens Gerrit. Dit is onze gevangenen, hij gaat zich douche, wat dacht je van een... Uit welk land kom je?"
Jamie lachte en deed mee, 'Canada.' Zayn moest lachen, "Wat dacht je van een Canadese piemel."
Derek zuchtte geïrriteerd, "Mevrouwtje komt er weer aan." Skye dus, die kon het vast niet pikken dat
Jamie der had geduwd. De ene jongen vertrok van de douche, Jamie mocht voor Gerrit, alle jongens
stonden met hun rug naar de andere. Maar Jamie had zin om lol te maken. Hij keek Skye speels aan, hij
knipoogte naar haar en schopte zijn schoenen uit. Derek en Zayn stonden met hun armen over elkaar
naast Jamie, allebei aan een kant, alsof Jamie een koning was. Al mochten ze hem niet, ze wouden
Gerrit's reactie zien. "Ga je.. zo staan? Met je piemeltje naar het publiek?" Jamie knikte en keek weer naar
Skye. Gerrit keek een beetje naar de grond, hij wist zich geen houding te geven, arme jongen.
Jamie trok zijn broek uit, al snel zijn boxer. Hij liep al naakt onder de douche. (DIT NUMMER DRAAIEN, HAHAHA :
https://www.youtube.com/watch?v=J9xTBnKpy2Q ) Er waren gasten die hun onderbroek aan hielden,
maar dat waren pussy's. Jamie vond het al helemaal geweldig dat Skye er bij stond te kijken. Jamie's
GESPIERDE lichaam was vol viezigheid.
Je zag aders lopen bij zijn nek en polsen. Hij had een TATOEAGE bij zijn nek.
Hij had zijn ogen dicht, alsof hij echt aan het genieten was van de douche X'DDDD. Dat was hij ergens ook.
Toen zijn hele boven lichaam eindelijk schoon was ging hij echt met ze hand naar beneden, over ze sixpack heen,
zo naar beneden tot hij ze lul vast had. Zayn was kei hard aan het lachen, al keek hij er echt te erg naar.
Jamie keek naar Skye, hij moest haar reactie weten. Hij rukte zich zelf niet, maar hij maakte wel zijn lul schoon,
die nog wel het minst vies was van alles X'DDDD. Hij likte zijn lippen terwijl hij naar Skye keek. Iedereen staarde naar Jamie.
Hij was ook gewoon een veel te mooie jongen, als hij schoon was dan X'DDDDDDD.
Hij ging uit de douche en liep al naakt richting het tentje, zo weer voorbij Skye. Het leek haast of Jamie
bij het kamp hoorde, hij liep gewoon los. Hij stond even stil en keek Skye uitdagend aan, hij was der wel aan het pesten.
Niet echt pesten, maar plagen. Hij beet op ze lippen en roepte speels, 'Meisje! Kom je? Ik loop los!'
Zayn kwam niet bij, Derek was stil, hij keek alleen maar, Gerrit, die homo moest voorstellen had als enige
zijn handen voor zijn ogen, en piepte ; "Is het voorbij?" X'DDDDD. Jamie grinnikte zachtjes om Skye,
'Heb je misschien kleding voor me? Of moet ik naakt lopen de hele tijd?' Hij bleef bij haar staan, al naakt.
De jongens hadden hun handen niet meer voor hun lul. Ineens kwam er een grote jongen/man aanlopen,
Jamie hoorde iedereen fluisteren, hij heette Kevin. Dat stond op zijn pak. De jongen stompte Jamie uit het
niets in zijn maag. "SKYE, WAT IS DIT VOOR EEN STUNT? HIJ IS EEN GEVANGENEN EN HIJ LOOPT NAAKT LOS ROND?!"
Kevin stond klaar om Skye te slaan, het zag er raar uit. Maar Jamie hield zijn vuist tegen, toch wel gedurfd.
Het was duidelijk een wedstrijd wie er sterker was. Jamie kneep zo hard in zijn vuist dat Kevin
wel los moest laten. Hij probeerde Jamie in zijn gezicht te stompen maar hij ontweek hem.
Het was een beter idee om nu te ontsnappen, al was hij naakt. Maar voordat Kevin nog wat kon
doen kwam de échte baas. Hij schreeuwde hard, iedereen stond in 'de soldaat houding' Jamie
deed maar mee, al was het niet zijn baas. "Kevin! Blijf met je poten van Skye af, en Skye, zorg dat
die gevangen : gevangen zit en kleren heeft! NU!" Jamie liep snel met Skye mee en moest toch een
beetje lachen toen ze ver genoeg waren X'DDD.


kijk deze ook nog ff :

https://www.youtube.com/watch?v=OvOjHZXn9Hk
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sunset.actieforum.com
x MeisJ

x MeisJ


Aantal berichten : 207
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : iloveu. x sas

~ The Army. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ The Army.   ~ The Army. Icon_minitimevr maa 02, 2012 12:22 pm

~ The Army. Tumblr_m09dx7QOHn1r7nfwzo1_500

S k y e

O M M ~ Waarom was ik zo eigenwijs? Waarom moest ik hem zonodig een kans geven? Ik krijg zó hard op m'n kop.
De jongens kunnen me niet schelen, maar de baas zal me straks nog wel naar huis sturen. Ik had zo goed bewezen dat
ik net zo gevoelloos kon zijn tijdens mijn werk als de jongens, maar deze jongen moest het zonodig verpesten. Hij zag
er zo lief en leuk uit, ik kón de trekker geen eens overhalen...


Ze keek met een minachtende blik naar de jongen. Hij was veel te koeltjes onder deze situatie, hij zou nu al onder het
zweet moeten zitten van angst. En het enige waar hij onder zat, was viezigheid. Dus hij mocht van haar ook inderdaad
wel een douche nemen. 'Prima, als je je maar gedraagt.' Ze keek hem vuil aan toen hij tegen haar begon te praten. 'Je
zult hier niet weg komen, hoor. Als je alleen al één stap buiten dit kamp zet, schieten we je overhoop. Of nee, dan schiet
ik je persoonlijk overhoop. Je kunt kiezen; je gaat luisteren en doet respectvol, of we doen het op de harde manier.' Derek
proestte het ineens uit van het lachen. 'Wat is er nou grappig?!' Derek keek Skye speels aan. "Jij hebt er wel zin in, Skye.
Doe je het niet al vaak genoeg met Yannick op de harde manier? Doe die jongen dat niet aan." Skye pakte zo snel als ze
kon een doos met EHBO spullen en gooide die naar Derek's kop, helaas wist hij die te ontwijken. 'Sinds wanneer ben jij
tegen je team? Je hoort me te steunen!' Derek's gezicht werd weer serieus. Nee, hij keek zelfs arrogant. "Moet jij zonodig
zeggen, wie is hier nou tegen het team? Jij moest zonodig deze vijand naar binnen halen. Als het aan de rest had gelegen,
was hij nu al neergeknald." Daar wist Skye niets meer op te zeggen. En dat was iets wat haar helemaal niet beviel, want
meestal had zij het laatste woord. Derek en Zayn zeiden ineens dingen die ze niet verstond. 'Jongens? Wat zijn jullie van plan?'
Skye zag dat ze een beetje aan het smoezen waren, dus dit moest Skye maar eens in de gaten houden en ook tot de bodem uit
gaan zoeken. Straks zou er iets gebeuren en Skye had de opdracht gekregen om de wacht te houden bij de gevangene. Het
voelde weer een beetje als vroeger, toen Skye nog maar net hier was. Toen sloten de jongens haar buiten, vertelden ze haar niets.
En dat was nu ook het geval. Ze vertelden haar niet wat hun plan was. 'Hé, ik heb hier de leiding over de gevangene, dus vertel nu
wat jullie gaan doen.' Maar ze liepen weg. Skye keek naar de gevangene. 'Als je denkt me te slim af te zijn, dan denk je dat echt
verkeerd.' Maar het duurde niet lang of hij wist te ontsnappen. Of nou ja, ontsnappen. Het was nauwelijks een ontsnappingsactie
te noemen. Want hij hoefde haar alleen weg te duwen en hij was de tent uit. 'Godverdomme.' Ze had aan de ene kant geen zin om
erachteraan te gaan, maar aan de andere kant had ze geen keus. En daarbij kwam dat ze te nieuwsgierig naar deze jongen was.
Ze liep daarom achter hem aan en zag dat hij met Derek en Zayn meeliep. 'Wat zijn ze in godsnaam van plan?' momplde ze in
zichzelf. Toen ze beter keek, zag ze dat ze gewoon naar de douches liepen. Skye twijfelde of ze nog wel mee moest lopen, maar
toen bedacht ze zich dat ze dit niet liet gebeuren. Deze gevangene deed alsof hij meer macht had dan Skye. En dat was iets wat
ze maar eens flink uit zijn kop zou praten. Ze slenterde achter de jongens aan. Toen ze daar naar binnen stapte, kwamen ver-
schillende reacties op haar af. Sommige jongens waren boos dat ze binnenliep, sommigen vonden het maar al te leuk, en som-
migen schaamden zich kapot. 'Kijk voor je,' snauwde ze naar alle naakte jongens die haar aankeken. En dat deden ze ook, want
ze luisterden altijd naar haar. Ze baande zich een weg tussen alle jongens door en moest daarbij sommigen wegduwen. Toen ze
aankwam bij de douches, zag ze de gevangene dan eindelijk daar staan. Hij keek haar met een uitdagend speelse blik aan. 'Kijk
niet zo naar me,' siste ze. En toen kleedde hij zich zonder enige schaamte in zich te bekennen uit. Hoewel Skye wel gewend was
om jongens naakt te zien, kon ze niet ontkennen dat ze zich nu ongemakkelijk voelde. Juist omdat deze jongen zo bijdehand was
en haar gezag ondermijnde als de pest. Ze zweeg en stond streng met haar armen over elkaar. Haar haren had ze in een STAART
gebonden. 'Oh god. Alsjeblieft, doe me een lol, zeg,' mopperde ze, toen ze zag dat hij helemaal aan het genieten was van de douche.
Het erge was, ze kon haar glimlach niet onderdrukken. Dus daar stond ze dan, met haar OGEN NAAR DE GROND GEWORPEN,
met een lichte glimlach op haar gezicht, en blosjes op haar wangen omdat ze het toch wel spannend vond om deze jongen zo te
zien. Hij zag er ook te gespierd uit om niet sexy gevonden te worden. Skye was altijd opgevoed met het idee dat vrouwen net zo
sterk konden zijn als mannen, maar dit was iets wat haar deed overdenken over dat onderwerp. Ze stond er altijd achter dat ze
hetzelfde konden zijn als mannen, maar in dit geval was dit echt niet zo. Mannen konden altijd hun gevoelens uitzetten, op welk
moment dan ook in hun leven. En Skye kon dat echt niet. Nu niet. Toen ze hem wilde neerschieten niet. Want het probleem was
namelijk, dat ze iets bij hem voelde. En dát was het probleem; ze voelde iets. En "gevoel" was iets wat in het leger niet bestond.
"Zie je wel dat ze het gewoon ook leuk vindt," fluisterde een jongen tegen Derek en hij knikte instemmend. Dat was meteen weer
het moment dat Skye ingreep. En dan niet tegen de jongen, maar ze greep in bij zichzelf. Ze mocht niet laten zien dat haar dit
wat deed. Daarom liet ze haar glimlach verdwijnen. Hij liep langs haar heen toen ze klaar was, wat haar ook al zo ergerde. 'En
wat laat jou denken dat je hier zomaar mag lopen?' Toen hij haar riep, was het al helemaal een ramp. Ze ging naar hem toe en
pakte ruw zijn arm beet, al voelde hij er waarschijnlijk maar weinig van; hij was echt súper atletisch en gespierd. 'Jij bent echt
niet te geloven.' Dat kon hij negatief opvatten, maar ook positief. En hij mocht dat zelf invullen, want ze zei het neutraal en keek
er ook net zo neutraal bij. 'Ben jij gek, je trekt wat aan. Wacht, hier.' Ze liet hem even los en liep naar een plek waar handdoeken
lagen en gooide er één zo tegen zijn kop, best wel hard. 'Voorlopig doe je dit om je...zaakje.' Echt ook "zaakje" XDDDD. Net op
dat moment kwam Kevin aangelopen. Skye kon aan hem zien dat hij boos was. Hij gaf de jongen een stomp in zijn maag. 'Dat
was nou ook weer niet nodig,' mompelde Skye, maar zij was alweer de volgende die aan de beurt was. Ze kneep haar ogen dicht,
maar ze voelde niets. Toen ze haar ogen weer opende, zag ze dat de jongen Kevin's vuist tegenhield. Dat was ook weer voor het
eerst, dat iemand voor haar opkwam. Als dat zijn bedoeling tenminste was. 'Kevin, blijf met je gore poten van m'n gevangene
af.' En toen kwam de...commandant?... Skye salueerde, dus de soldaathouding. 'Begrepen, commandant.' Hij liep weer weg en
Kevin bleef nog even om Skye vuil aan te kijken. Skye keek net zo vuil terug. "Zie je wel, meisjes kunnen niks. Als je ze probeert
nuttig werk te geven, maken ze er altijd een potje van. Je krijgt een gevangene en dan loopt hij nu vrij naakt rond?! Je bent echt
een nietsnut, je kunt beter naar huis gaan." En toen liep Kevin wel weg. Skye keek even zielig naar de grond, het was nu ook voor
de jongen te zien dat ze wel degelijk gevoel had. En dat ze nu dus verdrietig was. Maar ze trok haar gezicht weer in de plooi.
'Jij hebt me in de problemen gebracht, dus nu ga je luisteren en...anders schiet ik je gewoon neer. Zo simpel is dat.' Ze nam hem
aan zijn arm mee terug naar een tent met een slaapzak op de grond en een paar kleren ernaast. Meer was er niet echt. 'Dit is
voorlopig je kamer.' Ze gooide kleren naar zijn hoofd. 'Eigenlijk zou ik je gewoon geen kleren moeten geven en je slaapzak mee
moeten nemen.' Want dat zou dan zijn straf zijn. 'Dan heb ik nog één leuk iets deze dag meegemaakt.' Haar hart stond stil
toen ze zich realiseerde wat ze net zei. 'Vergeet wat ik net zei.' Ze werd helemaal rood. XDDDD "Skye." Skye draaide zich om
en zag Michael in de deuropening staan. Hij grijnsde speels. "Ik mag van de commandant een uur naar huis bellen, omdat ik
goed werk geleverd heb. Maar ik heb toch geen familie, dus ik dacht, laat ik die beloning maar aan Skye geven." Skye hield
haar hoofd schuin. 'En daarvoor in ruil...?' Michael rolde met zijn ogen. "Dat weet je." Skye zuchtte en schudde haar hoofd.
'Ik ben nu bezig, ik moet van de commandant bij de gevangene blijven.' Dat was eigenlijk gelul. En dat zag Michael. "Je kunt
hem vast wel heel eventjes alleen laten." 'Nee, dat kan niet. En ik hoef niet zonodig naar huis te bellen.' "Kom je niet gewoon
neuken?" vroeg hij toen maar recht voor z'n raap. XDDDD 'Nee.' Skye draaide zich weer om naar de jongen en wilde zich
weer met hem bezighouden. "Maar we hebben het al een week niet meer ge-..." 'Donder gewoon op, ik zei nee!' Michael
schrok van haar reactie en deed wat stappen achteruit. "Oké, oké, ik ga al... Ik wist niet dat je kwaad werd." En eindelijk
ging hij weg. Skye liet zich neerzakken op de jongen z'n slaapzak en verbergde haar gezicht in haar handen. 'Ik haat het
hier,' zei ze ineens en ze had moeite om haar tranen in te houden. Maar het lukte haar wel.


OMG KIJK WAT OP SELENA'S SHIRT STAAT:
SDKFJSDJ
XDDDDDD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





~ The Army. Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~ The Army.   ~ The Army. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
~ The Army.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sunset :: RolePlayGame :: Spellen.-
Ga naar: