Sunset

RPG

IndexRegistrerenInloggen

Deel | 

Return to Me.

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
x MeisJ

Aantal berichten : 207
Registratiedatum : 15-10-11
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: Return to Me.   wo okt 19, 2011 8:12 am

Je hebt een jeugdliefde gehad waar je jaren mee ging, waarvan je dacht dat je
echt je leven met diegene zou delen. Totdat je te horen krijgt dat je moet verhuizen. Een lange tijd gaat
voorbij en je hebt je school afgepakt. Nu ga je studeren, in een andere stad. Je verlaat het huis van je ouders
en gaat op kamers. Je hebt een advertentie gezien van een redelijk grote kamer in de stad, je hebt ook een
kamergenoot. Dat is precies wat je wilt, een plek in de stad. Je reist er naartoe en ineens kom je erachter dat
je kamergenoot je jeugdliefde is.

Mensjes.

Ariana Joan Butera-Grande | 16 jaar | meisje.

Jamie van Vonkele | 17 jaar. | jongen.

Laatst aangepast door x MeisJ op za okt 22, 2011 4:55 am; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
King
Admin

Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 14-10-11

BerichtOnderwerp: Re: Return to Me.   wo okt 19, 2011 9:39 am

Jamie van Vonkele | 17 | jongen.
http://sunset.actieforum.com
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Return to Me.   za okt 22, 2011 1:50 am

het staat. B)
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Return to Me.   za okt 22, 2011 2:54 am

dit moeten we ook nog bespelen..
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Return to Me.   za okt 22, 2011 2:55 am

inderdaad, wie begint? B)
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Return to Me.   za okt 22, 2011 3:16 am

ikkeee. ;d.
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Return to Me.   za okt 22, 2011 3:59 am

Jamie, (Ik ga zo mooi plaatje maken).

Ik lig op me bed, starend naar twee foto's. 'Nee..' Fluister ik zacht in mezelf, ik heb een foto vast. In me andere hand een papiertje met de naam. ''Ariana Joan Butera-Grande'' En een foto. In me andere hand heb ik een foto van een vijftien jarig meisje met bruin haar. Aan de gezichten te zien, zijn ze precies het zelfde. De naam is het zelfde, alles is het zelfde. Ik zucht diep uit, nee.. Niet weer. Ik kan me die dag herinneren dat het zo ver was dat ze weg ging. We keken elkaar aan het en het ging echt van. ''Nou, dit was het dan..'' En toen ze bijna de auto in ging zei ze. ''Ik maak het uit.'' En toen reed ze weg, zonder nog achter zich om te kijken. Dat was echt hartverscheurend om te horen en te zien. Nu, begint het allemaal weer. Ik was vroeger nogal grof. Ik was wel lief enzo. Maar erg brutaal. En had niet echt manieren. Nu heb ik ze wel. Ze zal wel een bepaald beeld van me hebben. Ik zucht zacht. Zo kan ik toch niet studeren als ik haar op me kamer heb ? Ik sta op en loop naar het raam toe, hoogste etage. Gelukkig hebben we een lift. Ik had echt van alles met der mee gemaakt. Nu ben ik zeventien. Zij word bijna zeventien. Ja, we waren klas genootjes. In de derde zaten we, begin derde. Met haar was bijna alles de eerste keer, ik ook voor haar. Na dat ze weg ging heb ik vele vriendinnetjes gehad. Verschillend, van oud tot jong. Van blank naar zwart. Alles een beetje, hoeren, drugs verslaafde, lieve nette meisjes. Echt van alles. Maar niet langer dan een maand. Ik begon na Ariana een echte player te worden. Ik kon ongeveer iedereen krijgen die ik maar wou. En iedereen wou mij, en ik wou iedereen. Dus, op zich heb ik mavo wel mooi afgerond. Maar nu kom ik dus weer bij Ariana, naja. Ik ga me gewoon opnieuw voorstellen.. Ik .. ga doen alsof ik der niet ken. Dan mag zij mij ook opnieuw mee maken, ik ben ook een totaal ander mens geworden. Ik ben - vindt ik zelf - wel echt verbeterd kwa karakter. Ik rook niet meer, drinken nog wel soms. Maar niet helemaal dronken. Het enige is dat ik ongeveer met iedereen in bed duik. Iedereen die wel wil, kom maar. En dat heb ik ook op me facebook staan. Best erg, maar iedereen kent me ook echt zo. Anders ben ik niet. Ik hang wat posters op, gewoon van of sterren die nogal dun gekleed staan. Veel van Beyonce, Shakira of natuurlijk mijn leukste idool. Nikki Minaj. Ik heb een zwart dek bed, met grote rode letters
U WANT SEX
U GET SEX

Het ziet er al best gezellig uit, ik heb ook echt precies een scheiding's lijn. Precies de andere helft van de kamer is van Ariana. Ik heb met zwarte stift een streepjes lijn aan gegeven wat de helft is - - - - - - - - - het ziet er onwijs grappig allemaal uit. Ik heb ook veel foto lijsten en echt alles is bij mij ingericht. Als ik de kamer deur hoor open gaan kijk ik speels op. Als ik der aan kijk glimlach ik triomfantelijk. Ik loop op der af en steek me hand uit, misschien ga ik het niet eens volhouden om te doen alsof. Ergens voel ik iets raars, het is de enige waar ik het zo lang mee heb uitgehouden en me aan het huilen heeft gekregen. 'Jamie, aangenaam. ' Ik heb nu kort haar inplaats van half lang, wel een verschil.

x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Return to Me.   za okt 22, 2011 6:16 am

Ariana (me too),
Ik kom net van Harry. We hebben niet veel gedaan, ik had ook geen reden om bij hem langs te komen. Ik wilde gewoon graag bij hem zijn en dat ben ik ook geweest. Ik loop nu net weer terug mijn appartement in en kijk raar op als er iemand in de kamer staat. 'Oh, jij moet m'n nieuwe kamerg-...' Maar als ik naar hem toe loop en mijn hand uitsteek, herken ik zijn ogen. Of eigenlijk de blik in zijn ogen. Ik houd mijn hoofd een beetje schuin. 'Jamie?' Van de schrik trek ik mijn hand terug en doe een stap naar achteren. 'Jamie van Vonkele.' Nu ik hem beter bekijk weet ik het zeker. 'Je kortere haar liet me twijfelen, maar nu ik in je ogen kijk...' zeg ik speels. Ik loop langs hem heen en trek mijn jas uit. 'Je weet wel wie ik ben, ik ga me niet voorstellen alsof we elkaar vroeger nooit gekend hebben.' Ik hang mijn trenchcoat op aan de kapstok die vastgeschroefd zit aan de muur. Het is een niet al te groot appartement, maar groot genoeg om met z'n tweeën in te wonen. Harry wilde ook al hier gaan wonen, maar dat vond ik gewoon te snel gaan. Hij zal het ook niet zulk leuk nieuws vinden om te horen dat mijn nieuwe "roommate" een oude ex van me is. Maar ja, het voelt wel als eeuwen geleden dat ik wat met hem gehad heb. Hij was mijn eerste grote liefde, de eerste jongen waarvan ik begon te geloven dat ik wel eens mijn hele leven met hem kon gaan delen. Maar toen moest ik dus gaan verhuizen. Ik smeekte mijn ouders om te blijven, bidde zelfs, maar niets werkte. Ik moest weg en moest Jamie daar achterlaten. Ik wist dat ik een lange afstandsrelatie niet aan zou kunnen, dus ik moest het uitmaken. Alleen wist ik niet wanneer. En ik stelde het alsmaar uit, tot op het laatste moment. Ik durfde niet meer om te kijken, omdat ik bang was dat ik dat beeld dan nooit meer van m'n netvlies zou krijgen, hem daar zo zielig zien staan. Dan zou ik wekenlang schuldgevoel houden. 'Jou heb ik al een tijd niet meer gezien, zeg. Hoe staat het nu met je?' vraag ik zachtjes, mijn stem sterft weg bij de laatste paar woorden. Ik probeer er nu een beetje rustig onder te blijven, maar het is toch wel dat ik nu m'n vroegere "grote liefde" weer terugzie en ook al is hij veranderd, ik zie hem nog steeds hetzelfde als toen. Ik ga op de bank zitten en bind mijn rood geverfde haren in een hoge staart. Vroeger toen ik uiteindelijk een tijdje in mijn nieuwe huis woonde, hoopte ik altijd dat Jamie en ik toch op een rare manier weer samen met elkaar eindigden. Maar dat was als hopen op regen als je in de woestijn bent.

zo, hier deed ik dus zo lang over. XDDDDDD
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Return to Me.   za okt 22, 2011 7:35 am

Jamie.

Ik kijk der wat speels uitdagend aan, om eerlijk te zijn is dat me standaard blik voor alles. Ik kijk altijd alsof ik iets van iemand moet. Dat zeiden voor het laatst een paar meiden tegen me. 'Oké, ik wou hard-to-get spelen. Maar hoi.' Ik zeg het expres heel droog, nee. Ik ben nog steeds boos op der. Natuurlijk niet echt boos, maar gewoon.. Nog ergens beledigd. 'Ik ben nog steeds boos op je hoor, dus je hoeft niet te slijmen.' Zeg ik speels. Ik loop der achterna en grinnik zacht. Ik pak der bij der handen naar me toe. 'Een knuffel op ze minst.' Ik trek der zo in me armen. Het voelt nogal raar om zo iemand als haar nu te hebben. Iemand die je lang kwijt ben geraakt. Ik kan niet helemaal open kaart gaan spelen, want ik voel me toch ergens nog gekwetst. Ik laat der snel weer los en loop naar me mobiel toe als ik een rood lichtje zie branden. Ik kijk naar wat sms'jes van mensen en leg hem maar weer neer. 'Zo..' Begin ik dan maar. Ik ga op me bed zitten in kleermakers zit en begin dan echt aan een speech. 'Ik ben al drie keer getrouwd, heb zeventien kinderen. Ik heb een baan als advocaat en ik ben homo. Ik heb drie mannen.' Ik grijns dan breed, 'Nee, ik heb niets boeiend. Vertel jij eens.' Hier onder blijkt dat het wel goed gaat. Vroeger was ik ook altijd wel van het sarcastisch doen en grapjes maken. Dus dit zal der vast niet verbazen. Misschien heeft ze wel een vriend ? Mmh, moet ik der maar gaan waarschuwen. 'Oja, als je aan het daten bent, of een vriend heb. Komt hier niet binnen. Ik hou niet van jongens die met mijn meiden aan het spelen zijn.' Dat is dan wel anders. Elk meisje die bij mij in de buurt is voor een tijdje. Mag niemand hebben, maakt me niet hoe lelijk of knap ze is. Ze is gewoon mijn eigendom. Ik kijk der wat speels weer aan. Ik pak me mobiel en zet maar op twitter. ^Oude tijden #vreemd^ Ik kijk haar dan weer aan en glimlach. 'Hoe gaat het met jou ? Wat is er met je haar gebeurt zeg ? Heeft iemand verf over je heen gegooid ?' Ik sta weer snel op en zit nogal aan der haar. 'Het is echt vuur rood, waarom heb je het niet meteen groen gedaan ? Ziet er wel leuk uit hoor.' Zeg ik dan weer wat lief. Ik glimlach steeds wat apart. Omdat ik het ene rare situatie vindt. 'Nog veel jongens na mij gehad ? Vast wel, was best makkelijk voor je he ? Bij mij weg gaan.' Ik glimlach wat raar. Ik zoek heus geen ruzie, maar sommige dingen moet ik gewoon zeggen dat ze zich toch rot voelt. Stiekem hoop ik ook dat ze niemand meer heeft gehad naar mij, maar eigenlijk heb ik nu best een slet idee in me hoofd.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Return to Me.   za okt 22, 2011 8:50 am

Ariana.
Ik steek m'n wijsvinger naar zijn gezicht uit als ik hem zo zie kijken. 'Die blik... Die heb ik gemist.' Ik rol grinnikend mijn ogen. 'Ik ga niet meedoen aan die spelletjes,' zeg ik zachtjes. Hard-to-get spelen heb ik vroeger ook gedaan. Maar nu ik op mezelf woon, gedraag ik me een stuk volwassener en probeer het verleden zo ver mogelijk van me af te houden. Dat lukt alleen nu niet zo gemakkelijk nu hij hier komt wonen. 'Oh, boos? Hoezo?' Ik doe alsof het me helemaal niet zoveel kan schelen dat hij hier is, maar van binnen schreeuw ik het helemaal uit. Het liefste zou ik nu in zijn armen springen en hem zeggen dat ik hem zo gemist heb. Maar ik kan het niet. En ik wil het niet, want dat zou mijn perfecte leventje dat ik nu heb helemaal in de war schoppen. Voor Jamie heb ik altijd al een zwak gehad, in elke situatie dat ik hem teleur moest stellen wilde ik het weer goedmaken. Maar deze keer laat ik het niet gebeuren. Ik wil niet alles weer opnieuw laten gebeuren. Niet nu ik een lieve en knappe vriend als Harry heb. 'Een knuffel... Hm, oké...' Ik sla mijn armen slapjes om hem heen. 'Maar waar ben je boos om dan? Dat ik geen lange afstandsrelatie aan kon als klein meisje? Dingen zijn nou eenmaal gebeurd, Jamie, doe niet zo kinderachtig...' Oké, wat ik nu zeg slaat eigenlijk nergens op. Mensen kunnen anderen hun hele leven om één ding dat gebeurd is niet meer vergeven. 'Nou, eh, mijn reden waarom ik het op z'n laatst zomaar uitmaakte, voor zover ik me nog kan herinneren dan...' Dat laatste slaat ook al nergens op, ik kan me alles nog precies herinneren. '...eh... Mijn ouders wilden sowieso al niet dat ik nog met je zou hebben, omdat ze de afstand te ver vonden. Ze wilden niet dat ik nog zou blijven hopen je elke dag te zien, want dat had niet gekund. En ze hadden gelijk. Ik wilde je echt elke dag, elke minuut nog bij me hebben. Daarom dat het beter voor me was om je uit m'n geheugen te wissen. Maar ik durfde het niet uit te maken. Ik wilde ook het laatste moment nog bij je zijn. Daarom dat ik het op z'n laatst deed.' Ik volg met een bepaalde onderzoekende blik zijn bewegingen. Alles wil ik van hem weten, ik wil weten hoe hij er nu uitziet, wat hij aan het doen is, waar hij heengaat. En dat is duidelijk aan mijn blik te merken, mijn gedachten worden ook verraden door mijn blik. Hij kan overduidelijk zien dat ik helemaal met hem bezig ben. Ik kijk maar snel weer weg als hij me doorheeft en ga ook op bed zitten, alleen dan het mijne. 'Niks boeiends? In deze paar jaar is er niks boeiends met je gebeurd? Daar geloof ik niks van.' Ik haal mijn schouders op. 'Nou, ik...heb school dus afgemaakt op een andere school en daar heb ik Harry leren kennen.' Ik pak mijn mobiel erbij en zoek één van de beste foto's van Harry op. Ik stop met zoeken als ik er één heb waar ik er met hem op sta. Het was op een avond waar we op een feest waren van een vriend van hem. Ik zit op de foto op zijn schoot als hij op een bank zit en we kijken beiden lachend in de kamer. Echt helemaal vrolijk grijnzend. Ik geef m'n mobiel aan Jamie. 'Dit is ook mijn huis. Hij mag binnen komen wanneer ik het wil. Ik ben niet meer van jou,' bijt ik toe. Als hij genoeg de tijd heeft gekregen om de foto te bekijken, bedenk ik me dat hij best nog wel eens beschamende sms'jes kan lezen die Harry en ik naar elkaar sturen. Gewoon seksdingen van #ik heb zin in je, vanavond weer in jouw bed? :$# of dat we het hebben over wat we al hebben gedaan, zoals #gisteren was één van de beste keren, heel het gebouw kon me horen gillen!# en zo. Dus ik steek mijn hand maar uit en zeg: 'Mag ik m'n mobiel terug?' Ik grinnik als hij over mijn haar begint. 'Ik hou van deze kleur rood. En waar is jouw halflange haar gebleven?' Ik schud mijn hoofd. 'Nee, ik heb na jou alleen Harry gehad. Ik wilde wel een nieuw iemand, maar wanneer de jongen die ik wel leuk vond zwart haar had, hoopte ik dat hij zijn haar zoals jouw haarkleur zou verven. Als een jongen te serieus was, wilde ik dat hij zo grappig als jou was. En als hij Thomas heette, wilde ik hem het liefst Jamie noemen.' Dit alles meen ik wel. Ik had een hele lange periode waar ik alleen maar eisen aan een jongen stelde waar alleen Jamie aan kon voldoen. Dat ging automatisch. Later pas, veel later, leerde ik Harry kennen. Toch wel een totaal andere jongen dan Jamie. 'Bij jou weggaan was voor mij juist het moeilijkste wat ik ooit in mijn leven heb moeten doen. Dat meen ik.'
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Return to Me.   za okt 22, 2011 10:21 am

Jamie.

Ik kijk naar der wijzende vinger die ik langzaam omlaag haal. 'Deze blik, heeft jou in het geheel gemist.' Ik grinnik speels. Het enige wat ik hoop is dat ze nu gewoon terug naar mij komt. Maar ik weet dat ik dan even opnieuw moet starten, gewoon met liefde. En de laatste keer dat ik echte liefde heb gehad was met haar, dus een flink tijdje terug. Ik blijf dicht bij der staan gewoon omdat het fijner voelt. Ik kijk der doordringend aan als ze vraagt waarom ik boos ben. 'Je heb nooit meer iets van je laten horen, en .. Het was zo plotseling. Ik dacht nog wel dat ik je ieder weekeind, of tenminste zo vaak mogelijk wou opzoeken.' Ik rol met me ogen als ze dat zegt en druk der dichter tegen me aan. 'Je begrijpt toch wel dat ik..' Moet ik dat gaan zeggen ? Want.. Ik weet het wel zeker, maar als ik het zeg gaat ze misschien er iets tegen doen ? Ik laat het maar en mompel. 'Dat ik niet kinderachtig ben, het is maar twee a drie jaar terug. Kort en lang genoeg om nog altijd aan je te denken.' Zeg ik slijmerig en steek me tong en speels bij uit. Ik heb der juist echt stevig vast, ik heb het idee alsof ze me niet eens vast heeft. 'Ben je zo'n serieuze kakker geworden of zo ? Je bent pas zestien hoor, niet zo serieus.' Ik kijk der moeilijk aan en bijt even op me lip. Ze is .. - hoop ik - eerlijk over wat ze nu zegt. Ik knik alleen kort en kijk maar weg naar buiten. Ik zie het al voor me dat.. Ik haal meteen die gedachte weer weg. Nee, bah, moet ik niet aan denken. Wordt ik ongelukkig van. Ze kijkt met een bepaalde blik, die ik wel herken, zoals ze vroeger wel eens keek. Nou vroeger keek ze continu zo, en dan nog leuker. Maar dit is maar even, zo'n blik van.. waar ga je naar toe. En dan in alle richtingen. Ik glimlach lief maar dan kijkt ze alweer weg. 'Niks boeiends,. Naja, nee. Voor mij wel, voor jou niet echt. Gewoon. Meiden van voor en achteren genomen en voor de rest niets eigenlijk. Ja, ik ben geslaagd. Maar dat is logisch anders zou ik niet hier zijn.' Het klinkt ook gewoon saai, natuurlijk heb ik van alles gedaan. Maar in de liefde niets. Ik heb me best ook niet gedaan, alleen neuken, neuken, neuken en daar eindigden het. Misschien van school veel meisjes die je helemaal dood gaan stalken. Maar dat is niet echt iets om te vertellen. Alles gaat goed, me ouders, me broers en zussen. Niemand is anders. Dan begint ze over dat ze ene Harry heeft leren kennen o.o ? Neeeeee.. Ik zucht al diep en kijk maar steeds wat weg en pak der mobiel, heel kort kijk in naar de jongen met krullen. 'Wat een vreselijke foto, dat laat je toch niet aan je ex zien.' Gein ik zacht, al meen ik het wel. Het is.. zo'n wij zijn een perfect stel foto -.- Ik klik weg en ga hupla naar sms'jes. Doe ik namelijk altijd om andere te plagen. Ik zie dan echt een rij van die geile sms'jes staan. Ik lees ze meteen hard op voor. 'ik heb zin in je, vanavond weer in jouw bed ? gisteren was één van de beste keren, heel het gebouw kon me horen gillen ! Heee.. Een nieuwe sms,' Zeg ik plagend, maar dood serieus lees ik het voor. 'Ik merkte dat je linker borst groter is geworden dan je rechter.. oeioei.' Ik lach zachtjes en spring op me bed met dat ding. 'Nee, je krijgt hem niet, dit is grappig.' Ik verzon het maar van die tieten. Ik lees een paar sms'jes door, van hem naar haar, ik wordt er alleen chagrijnig van. 'Jezus, wat slijmen jullie zeg. Echt overdreven.' Probeer ik. Terwijl ik me blik alleen wat pijn is af te lezen. Ik geef der mobiel dan maar terug, ik heb zelf ook wel door wanneer ik moet kappen voor mezelf. 'Mijn half lang haar is dood. Korter dus.' Ik glimlach speels en wijk nu continu me blik af omdat ik me gewoon best wel kut er om voel. Ik krijg ook een brok in me keel als ze dat zegt. En ook weer is dat af te lezen op me gezicht. Ik zeg er niks op. Ik kijk maar weer weg. 'Dan mogen jullie het mooi alleen in zijn huis doen.' Zeg ik maar wat zacht. Ik doe de gordijnen open en kijk naar buiten, het is echt ongelofelijk mooi. In de stad, allemaal lichten, en aangezien dit een van de hoogste gebouwen is zie je alles. Ik kijk maar wat naar de licht puntjes in het donker. Ik merk nu wel hoe erg ik het mis om haar te hebben, of überhaupt iemand waar je zelf heel veel van houdt. 'Wanneer ga je vreemd ?' Vraag ik dan serieus. Ik kijk der nu al helemaal niet meer aan. Best lullig maar ik antwoord gewoon niks op wat ze zegt over mij en dat ze jongens zoals mij zocht, en alles. Maar ik kán er echt niet op reageren. Het idee dat ze een vriend heeft is echt verschrikkelijk. Want het doet me alleen maar pijn.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Return to Me.   za okt 22, 2011 11:08 am

Ariana.

Ik bijt op mijn lip, ik vind het heel fijn om hem dat allemaal te horen zeggen. Maar ik moet me nu niet gek laten maken. 'Slijmbal,' grinnik ik zachtjes en kijk maar weg. Anders zou hij overduidelijk in mijn ogen kunnen lezen dat ik het leuk vind dat hij zulk soort dingen zegt. Maar het zou het alleen maar erger maken. Ik heb voor Jamie altijd een zwak gehad. Dat is zo te merken ook niet over nu hij terug is. Maar ik hou van Harry en ik wil hem niet kwijt. 'Je bent nog net zo irritant leuk als vroeger,' geef ik toe. Ik sla mijn armen maar wat steviger om hem heen en leg mijn hoofd even op zijn schouder. Dan laat ik hem toch echt weer los. 'Ah, je bent een playertje geworden? Zo kende ik je namelijk niet toen ik met je had.' Dat komt dan ook wel omdat we in "die tijd" toen totally in love waren en hij dus niet zoveel met andere meiden omging. 'Ik heb ergere foto's met hem.' Nou ja, niet foto's van dat we neuken of zo. -.- Maar gewoon, dat we elkaar een kusje geven. Dan vind ik de foto die ik aan hem laat zien nog niet eens zo erg. 'Jamie, geef terug,' sis ik. Ik weet dat hij toch niet luistert, dus sta ik maar op en probeer mijn mobiel uit zijn hand te grissen. 'Neeeeee niet lezen, lul!' Ik schiet toch wel een beetje in de lach en ga helemaal over hem heen hangen als ik op zijn bed plof en probeer mijn mobiel te pakken. 'Serieus? Staat dat er? Sms't Harry me dat nu net?' vraag ik meteen in paniek. Ik grijp ook serieus m'n tieten vast en kijk ernaar. 'Helemaal niet, wat lult hij. Jij vindt dat toch ook niet?' Als hij op het bed begint te springen ga ik met mijn armen aan z'n been hangen zodat hij wat uit evenwicht raakt, ik heb namelijk geen zin om ook op te staan en te gaan springen. XD 'Pfff, jij moet echt niet praten. Wij waren 10 keer erger met onze sms'jes naar elkaar. Hele liefdesverklaringen.' Ik grinnik, maar dat kwijnt langzaam weg als ik zijn blik zie. Wat zielig kijk ik naar beneden, naar zijn dekbed. Ik ga in kleermakerszit zitten. 'Sorry, ik zal hem wel niet hierheen brengen meer. Alleen op momenten wanneer jij er ook niet bent.' Ik had niet door dat hij zich er zo snel kut om zou voelen. Ik zou het ook erg vinden als ik hem weer met een ander meisje zou zien, want het is inderdaad niet zo heel lang geleden. Maar het voelt al wel heel lang geleden. Het is alleen als een wond dat nooit helemaal genezen is. En steeds wordt je er weer aan herinnert als je de wond ziet. 'Ik ga niet vreemd. Nooit geweest, tenminste.' Dat laatste kan hij echt opvatten als een hint. Ik volg hem weer eens met mijn blik als hij van het bed af gaat en de gordijnen dichtdoet. 'Harry is wel heel aardig hoor, als je hem leert kennen zal je hem wel mogen. Hij zal jou ook wel mogen, jullie hebben wel wat met elkaar gemeen.' Of Harry hem zal mogen weet ik niet eens. Maar ik denk niet dat Harry zo snel jaloers is, ik weet niet waarom want we hebben nooit eerder in zo'n situatie gezeten waar we jaloers werden. Maar ik denk het gewoon. 'Misschien worden jullie wel zulke goede vrienden dat jullie mij alleen achterlaten hier,' probeer ik het gesprek nog een beetje luchtig te houden aangezien het nu al zo serieus begint te worden en hij is pas net hier. 'Ik wil gewoon lol maken en voor de rest zie ik wel,' zeg ik met een beetje een vreemde ondertoon in mijn stem. Alleen als hij heel aandachtig naar me luisterde zou hij doorhebben dat ik met die zin ook wel bedoel; ik wil dus lol maken met jou en voor de rest zie ik wel wat er gebeurd. Maar ik ga ervanuit dat hij dat niet gehoord heeft, dus sta ik op en loop richting de keuken. 'Heb je al wat gegeten?' Ik weet namelijk niet hoelang hij hier al is sinds ik hier kwam. 'We kunnen anders wel pizza bestellen. Of zelf maken, we hebben een oven en ik heb vast nog wel wat bloem en zo om een pizza van te maken.' Ik weet nu al dat als we dat gaan doen, het een troep wordt. Ineens krijg ik een flits binnen van vroeger, van een keer toen nog met Jamie. Ik schiet spontaan in de lach. 'Weet je nog toen jouw ouders weg waren voor een paar dagen en ze je hadden verboden mij binnen te laten omdat ze wisten dat er dan wel wat zou gebeuren? Toen kwam ik bij je en deden we een poging iets van...koekjes of zo waren het? te maken en toen zat heel de keuken onder de bloem. We moesten ook nog eens opschieten omdat je ouders bijna thuis kwamen.' Niet alleen de keuken zat toen onder de bloem, ook wij nog. Overal op onze kleren zaten handafdrukken. Bij mij op m'n reet en op m'n tieten - ik had natuurlijk precies een zwart shirt aan die dag - en hij bij zijn kruis. Toen gingen we eerst douchen en lieten de keuken vies achter. We vonden het belangrijker om samen onder één douche te staan dan dat de keuken op tijd schoon was voor de aankomst van zijn ouders. Dat was de eerste keer dat een jongen me ooit naakt gezien heeft. Ik grinnik kort en kijk weer zijn kant op.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Return to Me.   ma okt 24, 2011 5:01 am

ik vind het echt zo dom dat ik hier niet kan posten.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Return to Me.   di okt 25, 2011 9:06 am

Ariana.

Ik bekijk hem een tijdje, terwijl hij zo bezig is met al die ingrediënten pakken en hoe hij aan de slag gaat. Hij is echt geen haar veranderd. Oké, foute benaming. Juist alleen zijn haar is veranderd. En nou ja, hij is wat langer geworden en zijn stem is zwaarder. Maar ik herkende hem aan zijn ogen. Het duurt even voordat ik doorheb dat het echt overduidelijk is dat ik hem aan sta te gapen. Hij is al de hele tijd druk bezig en ik doe geen reet. Alleen maar een beetje hem aanstaren. Ik tuur maar snel uit het raam, een beetje beschaamd. 'Oh, kneed het d-...' Ik dacht dat toen hij dat zei, hij dat tegen mij bedoelde, dus ik wil me omdraaien en hem meehelpen, maar dan voel ik zijn hand langs mijn rug gaan zo naar m'n kont waar hij vervolgens in knijpt. o.o 'Foei.' Ik sla zijn hand met een speelse grijns weg. 'Jawel, de jongens van deze tijd gaat het zó erg om tieten...' Dat zei ik misschien op een grappige manier, maar ik bedoelde het best serieus. Het voelt ook echt als een hoge druk om helemaal goed eruit te zien voor jongens. Ik ben heel snel bang dat ze iets aan me lelijk vinden en dat is ook aan me te merken. Stel nou dat een jongen tegen me zegt dat ik te weinig make-up gebruik, dan zie je me de volgende dag met een dikke laag make-up op mijn gezicht. Maakt iemand een negatieve opmerking over m'n broek, dan gooi ik 'm in de avond meteen weg. Dat hebben misschien meer meisjes van deze leeftijd, maar ik was zo nooit. En ik weet niet waarom ik zo wel geworden ben. Ik prik hem gewoon nog een keer in zijn zij. 'Goed, even kijken...' Ik kijk naar wat er staat. 'Het volgende dat we moeten doen is...' Ik kijk naar het deeg dat er goed gekneden uit ziet. 'In de kom dinges (ik bak alleen koekjes, heb nooit een pizza gemaakt XDDD).' Ik stoot hem met mijn heup tegen de zijne aan zodat hij een beetje opzij gaat. Ik probeer er maar iets van te maken en het in die bakvorm dinges (hoe heet dat nou? x.x) te doen, maar dan stoot ik het pak met bloem om. Het gaat precies over de rand van het aanrecht, over Jamie's broek en schoenen. 'Ho, kut!' zeg ik eerst wat in paniek, omdat ik het eerst best wel erg vind. Misschien zijn z'n kleren wel hartstikke duur en heb ik ze nu voor altijd geruïneerd of zo. Maar als ik nog een keer naar zijn broek kijk, begin ik echt keihard te lachen. XD Ik doe een stap achteruit en val bijna op de grond van het lachen, omdat ik knikkende knieën krijg. Het ziet er echt hilarisch uit. 'S-s...sor....rry...' krijg ik met moeite over mijn lippen, zo erg lach ik. Ik probeer me vast te houden aan een stoel achter me, maar omdat ik niet goed oplet, val ik op de grond. Echt zo BOEM op m'n reet. -.- Het zag er een beetje oncharmant uit, nu nog nu ik zo op de grond zit, maar ik vind het alleen maar grappig. Ik ga gewoon op de grond liggen, met m'n knieën opgetrokken zodat ik niet helemaal languit lig. Ik blijf maar lachen waardoor m'n schouders helemaal meegaan. Ineens grijp ik m'n tieten beet. 'Ze gaan altijd zo irritant mee op en neer als ik lach.' Dat kan ik dan weer doodserieus zeggen, maar daarna schiet ik wéér keihard in de lach, om...helemaal niets. XDDD 'Help me eens omhoog.' Ik steek mijn armen uit en laten we maar even doen dat hij me omhoog helpt. XD Ik sta dus weer op en m'n gelach houdt eindelijk op. 'Sorry dat je dit net moest meemaken,' zeg ik nog met een laatste lach. Daarna ben ik weer wat serieuzer. Ik ga maar weer aan het "werk" en bijt op m'n lip. Ik haal mijn schouders op. 'Ik lieg ook niet tegen mezelf. Ik kan het gewoon hardop zeggen; ik weet nu al dat ik je super leuk ga vinden en dat ik me met moeite maar in kan houden bij je. Kan ik nu al voorspellen, wat jij ook van me vindt. Maar ik zal er dan ook wel alle moeite voor doen om me in te houden. Want Harry betekent gewoon veel voor me.' Dat zeg ik hem maar gewoon eerlijk. Ik ga er ook niet geheimzinnig over lopen doen, zo staat het er gewoon mee. Ik ben echt net weer in een serieuze stemming, totdat hij die slagroom in m'n gezicht spuit en ook nog eens in m'n haar. 'Oh mijn god, ik heb echt zo'n...witte drol op m'n hoofd nu.' Ik haal dat stuk "drol" XDDD van m'n hoofd en ga met m'n wijsvinger over z'n neus. 'Zo, Rudolf the white nose reindeer.' Dat zeg ik echt met zo'n Justin Bieber Engels accent. XDD Ik ga met m'n wijsvinger over m'n wangen waar ook allemaal slagroom zit en lik het van m'n vingers af. 'Nu weet je dat je erom gevraagd hebt he.' Ik pak het pak bloem weer en giet er redelijk wat van uit het pak zo boven zijn hoofd. XDD 'Ah, zo ben je echt schattig.' Ik grinnik. 'Goeie ouwe tijd.'
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Return to Me.   di okt 25, 2011 10:57 am

Jamie. Ik doe van alles een beetje in mekaar en voel me nogal bekeken. Ik zie der via het zilvere wand die in de keuken sta kijken, het is net een spiegel. Ik glimlach als ik der zo zie kijken. Ik draai me onverwachts om en kijk der recht aan. 'Het voelt nu net zoals vroeger als je me zo aankijkt.' Zeg ik schattig en glimlach wat ondeugend omdat ik dat gewoon een fijn gevoel van binnen weer vindt. Ik kijk vaag naar hoe ze reageert op het deeg kneden en grinnik dan. 'Sorry maar die van jou is zo overdreven groot.' Valt mee, ik pest der alleen. Ik haal me schouders op als ze dat zegt van tieten. 'Ja.. Naja, ik vind een reet leuker om te zien, maar liever in kijk in je tieten dan in je kont.' Ik grijns wat speels en verbeter mezelf dan. 'Nog beter in je ogen, jou ogen.' Oh slijmbal. Al klinkt het toch niet zo. Ik kijk der daarbij ook recht aan en wil net een stapje dichterbij doen maar ze beukt me weg met der heup. 'N..' o.o 'Me G-star...'Zeg ik zacht teleurgesteld. Ik kijk nogal ongelukkig en dan begint ze te lachen, maar dan ook echt kei hard. Ik kan er geen moment om lachen. Niet eens glimlachen. Ik kijk of zo : ô.õ of zo : ;c. Ik probeer het n beetje weg te vegen wat wel aardig lukt. Het is tenslotte maar bloem. Ik weet precies welke kant dit om gaat en ik heb inderdaad dure kleding aan. 'A-als jij niet was wie je nu bent had ik je echt... Iets aan gedaan.' Zeg ik wat moeilijk. Ik zal der ook zeker niks aan doen. Is ze te leuk voor. Ik wil weg lopen om dan maar een joggings broek aan te trekken maar dan zie ik der tieten echt hikken op de grond dus kijk ik zo : õ.õ 'Ja, dat zie ik. Cup D van je.' Ik steek me hand uit, echt geen moment heb ik hierom kunnen lachen. Ik krijg dan een machtig idee. 'Wacht blijf liggen.' Ik trek voor der neuk me broek uit en.. 'Klaar. Nu mag je me.. Wat je ook wil doen.' Ik trek der overeind en kijk weer naar de pizza bodem. Ik maak hem ook maar wat platter. Ik kijk der aan wanneer ze dat zegt. Ik knik alleen langzaam. 'Je.. Oke, ik snap je wel. Maar.. Je hoeft geen moeite te doen hoor.' Nee uuh -.- 'Ik beteken toch ook heel veel voor je ?' Vraag ik nogal onzeker. 'Of .. Niet meer ?' Ik kijk een beetje weg naar de grond en kijk snel weer op. 'Witte honden drol ja.' Ik kijk eerst vaag schil als ze dat doet en grinnik dan. Ik kijk nogal naar hoe ze het van de vingers likt en grijns wat speels erbij XD. Dan.. Krijg ik bloem over me hoofd gegoten x_x ik spuug het nogal uit want het komt meteen in me mond en neus waar door ik begin te hoesten en niezen tegelijk. 'Mmpfff.' Ik pak der vast en ga met me hoofd helemaal tegen der tieten aan. 'Pak aan!' Komt er nogal kinderlijk uit terwijl ik bloem overal bij der tieten verspreid als ik me hoofd weg haal zie ik dat der hele shirt nat is. 'Je slaapt bij mij.' Beslis ik dan. Met een grijns. ' Je heb geen keus waaaaant.. Er zit melk .. Nee, dat is lullig. Water! Nat bed!' Ik vul een kan met water en wurm me alvast er door en ren naar der bed. Ik maak hem heeleemaal zeik nat en lach er echt hells bij zoals "BOEHAHAHA." Eng dus. Ik zet de kan neer en ren weer naar haar toe, helemaal druk XDD. Het ziet er toch mongolig uit met me boxer door het huis rennen. 'Mijn piemel, is net zoals jou tieten. Het schommelt als ik ren, en een niet strakke boxer aan heb, of speedo.' Ik heb hooguit een speedo, een vriend voor me gekocht voor de grap x') ik kijk der weer wat speels aan en schuur weer tegen der aan van wegen al het bloem. 'Het jeukt net zoals vroeger. Ah, maseer even me rug.' Ik druk mezelf weer tegen der aan. Vroeger maseerde we elkaar ook vaak genoeg, naja. Maseren. "Kriebelen" en dat konden we uren blijven doen. We noemen het ook beide maseren maar het is gewoon beetje kriebelen. 'Toen ik aan je vroeg of we .. Wat moesten beginnen vroeg ik nou letterlijk of je verkering met me wou ?' Ja want ze moest lachen XDDD.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Return to Me.   do okt 27, 2011 2:41 am

Ariana.
'Mijn reet is helemaal niet groot!' Mijn stem slaat er helemaal van over, zo erg vind ik het dat hij dat zegt. XD Ik draai me een beetje beledigd om, tot het moment waar hij zegt dat hij liever in m'n ogen wil kijken. Echt super schattig. Ik draai me maar weer naar hem om. 'Zei je dat om lief over te komen of omdat je het meent?' Misschien allebei. het maakt ook niet uit, het blijft schattig. Ik grinnik nog een beetje om zijn broek, maar het houdt maar al te snel op als ik zie dat hij er echt niet om kan lachen. 'Wacht, ik help wel mee,' zeg ik nog best wel lief en met een vochtig doekje probeer ik het van z'n broek te halen, precies natuurlijk bij z'n kruis ga ik met dat doekje. XD 'Sorry, te voorspelbaar.' Ik leg het doekje maar weer weg. Op de grond blijf ik netjes wachten tot hij me omhoog helpt, maar ik kijk een beetje behoedzaam als hij zegt iets van plan te zijn. 'Het is toch niets o-...' Maar dan trekt hij zijn broek uit. -.- Ik kijk naar zijn boxer. 'Die ziet er prima uit.' En daarmee bedoel ik eigenlijk de grootte van z'n lul die in die boxer duidelijk te zien is, maar het lijkt alsof ik het over zijn boxer heb. Als ik weer overeind kom, kijk ik naar het deeg waar we niet echt mee opschieten. 'Ik heb zo het gevoel dat we maar pizza moeten gaan bestellen in plaats van maken.' Ik knik als hij vraagt of hij veel voor me betekent, dat is sowieso niet veranderd nu ik hem weer terug heb. Nou ja, terug hebben... Als...een soort van normale vriend dan. Ofzoiets. Ik blijf maar lachen als hij niest en hoest tegelijk, totdat hij z'n hoofd tegen m'n tieten drukt o.o. 'Hé, nouuuu...' Ik kijk naar m'n shirt, helemaal lelijk. Ik kijk ook zo; ;c. Maar ik kan m'n lach niet onderdrukken, ik schiet gewoon wéér in de lach. 'Ik slaap bij jou? En dan?' Ik kan me niet voorstellen dat we straks naast elkaar liggen, expres op een manier zodat we elkaar niet kunnen aanraken, en dat we dan zonder ook maar iets te doen met elkaar gaan slapen. Dat kan ik echt niet voor me zien. 'WACHT, NEEEE.' Ik wil achter hem aanrennen, maar ik struikel over m'n eigen spullen en kan hem niet meer inhalen. XD 'Hé, niet om het één of ander, maareh... Ik vind het maar niks zo. Jou in een boxer, nog met een shirt aan. Je had vroeger altijd óf gewoon kleren aan, of alleen een boxer.' En er was natuurlijk een derde optie, helemaal naakt. Maar die noem ik maar niet. 'Oh, weer zoiets van die goeie ouwe tijd. Natuurlijk.' Ik ga met m'n handen onder zijn shirt, die...hij toch nog wel aan heeft o.o?... en ga met m'n nagels heel zachtjes over z'n rug heen. 'Ja, dat kan ik me nog héél goed herinneren. De laatste bel ging en ik wilde het lokaal uitlopen, maar jij hield me tegen en wachtte totdat iedereen weg was. En toen vroeg je me.' Ik grinnik zachtjes, dat was toen best wel lachwekkend. 'Toen hadden we...écht teveel haters.' Want heel veel meisjes vonden hem leuk en begonnen mij daarom te haten en...dat was andersom ook bij mij dat jongens mij leuk vonden en hem daarom gingen haten. Eerst vond ik het heel erg en wilde ik het daarom bijna weer uitmaken, maar ik leerde eraan wennen - net als die meiden en die jongens - dus kwam het uiteindelijk toch wel goed. 'Weet je nog dat er een nieuw meisje in de klas kwam? Ze leek niet door te hebben dat we wat hadden en toen vroeg ze jou mee uit.' Echt letterlijk ging ze voor zijn neus staan toen ik zijn hand vast had en vroeg: "Wil je met me uit?". 'Dat kind had echt stront in d'r ogen.' Dat zeg ik op een redelijk boze toon, omdat ik er nog steeds niet tegen kan. Ja, ik was over het algemeen niet snel jaloers als het erom ging dat hij met andere meisjes omging, omdat ik hem vertrouwde. Maar zodra er een meisje hem probeerde te versieren, was ik een stuk bozer. 'Jij hebt nooit echt gehad dat jij jaloers werd op een jongen waar ik mee omging he?' Dat kan ik me tenminste niet echt herinneren.
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Return to Me.   do okt 27, 2011 4:00 am

Jamie.

'Best wel, je loopt net als een eendje met dat dikke kontje van je.' Grijns ik breed, ik knijp nog eens in der kont en frons licht. 'Mmh, goeie. Omdat.. Gewoon, beide.' Ik grinnik dan plagerig en leg me hand op der wang en ga bijna tegen der aan staan. 'Oja, we zijn geen stel.' En ik laat der weer los en draai me om. Ik deed dat alleen maar omdat ik haar.. klinkt lullig maar der pijn wou doen. Alleen uiteindelijk heb ik toch alleen er zelf spijt van. Ik bijt even op me lip en kijkt naar de beige muur waar een paar schilderijen aan hangen. Ik kijk verbaast op als ze bij me kruis gaat. Ik lach een beetje nep en kijk dan weer weg. Ik leg het doekje naast de kraan, hopend dat ze hem niet nog een keer pakt. Ik kijk der wat speels aan als ze dat zegt. 'Ja, blij dat er geen haren uitsteken.' Zeg ik nogal speels. Ik grinnik dan zachtjes. 'Vind je me groot geworden ?' Vraag ik dan wat hoopvol, ik kijk naar het deeg die rond en plat is maar het ziet er eigenlijk niet uit als echte deeg van een pizza. 'Ja, je heb gelijk. We bestellen er wel een. Ik loop alvast naar de telefoon toe maar luister nog naar van alles wat zij zegt. Ik lach als ze begint te jammeren. 'Je vindt het wel leuk, een jongen in ze boxer die in je tieten zitten te wroeten.' Ik glimlach wat gemeen als ze zo kijkt. Ik kijk dan in eens best beledigd. 'Wat lul je ?' Vraag ik dan best boos. 'Dat je mij in een boxer nu in eens niks vind, en net wel ?' Ik loop naar me kast toe en pak beledigd een andere broek. Ik trek die dan aan en haal de riem van me andere broek er af. Ik doe hem er weer om heen. Ik sta der maar a te boos terwijl ze mijn rug doet. En zo ging het vroeger ook. Ik was veel te snel beledigd. Het was niet iets wat ze erg vond. Want eigenlijk beledigde ze me nooit. Maar wanneer ze het deed was er ruzie. Ik blijf met me armen over elkaar staan en kijk wat naar de mislukte pizza bodem. Ik glimlach dan weer wat licht als ze dat zegt. 'Met jou was alles de eerste keer, en de laatste.' Dat zeg ik maar al te opvallend. Ik haal der hand van me rug af en hou die vast en draai me om. 'Dat dacht je maar altijd. Maar je weet wel nog dat George, je aller beste vriendje die in eens niks meer van je wou weten. Hij ging teveel met je om, dus had ik een briefje in ze kluisje gelegd dat als hij nog een keer een gesprek met je zou voeren dat het dan niet zo goed met hem af zou gaan lopen. Hij wist niet van wie het was.' Ik grinnik wat speels. 'Dat was de eerste George, en toen kwam Daniël, toen Erik, Koen, Gary, William. Allemaal briefjes gestuurd.' En dat waren dan jongens die net zoals George gewoon een beste vriend van der waren. Maar ik zag het heus wel dat ze haar allemaal leuk vonden. Voor mij was het gewoon een groot plan. Ze namen haar als beste vriendin, zorgen dat ze verliefd op hun werd. En dan zou het uit gaan. Mooi niet, ik heb alles voorkomen. Ik durfde het toen niet te vertellen omdat ik bang was dat ik der zou verliezen, maar achteraf boeit het me niet zoveel, nu dan. Nu kan ze niet eens van me weg en zo geweldig waren die jongens nou ook niet. 'Sorry maar het beviel me niet dat je op een vrijdag met George had afgesproken, en ik wou met je afspreken. Dus toen werden er maatregelen genomen.' Ik glimlach speels en druk een kus op der mond, en nog een.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Return to Me.   do okt 27, 2011 4:50 am

Ariana.

Ik word er nog serieus onzeker van ook nu hij zegt dat ik een dikke reet heb. Dat kun je ook als compliment opvatten omdat sommige jongens juist zulk soort meiden willen, maar ik vind het niet echt leuk. Ik maak echt bijna een sprongetje als hij weer in m'n kont knijpt, omdat ik er gewoon van schrok XD. Ik grinnik, maar dat gelach verdwijnt als hij ineens zijn hand op m'n wang legt en dichterbij me komt. Ik kijk naar z'n lippen en wil al bijna m'n ogen sluiten om hem een kus te geven, maar dan laat hij me los. 'Haha. Ja, inderdaad. Als...je dat maar weet.' Dat zeg ik eigenlijk meer naar mezelf toe dan naar hem. Ik moet namelijk ook weten dat we inderdaad geen stel meer zijn en ik merk nu al dat ik veel te ver over m'n grenzen ga. Nou ja, mijn grenzen... Harry's grenzen. 'Ja, een stuk groter. Maar dat komt dan ook wel omdat iedereen om me heen groeit en ik blijf voor altijd zo'n klein...gehaktballetje.' Niet dat ik dik ben, maar...ik ben gewoon mini XD. Jamie was vroeger net zo klein als ik, misschien zelfs iets kleiner, dus dan viel het niet zo op dat ik ook zo klein was. Maar ik groei gewoon niet meer. Ik bekijk hem als hij naar de telefoon toe wil lopen, hij blijft nog steeds zo super knap als vroeger. Maar dan draait hij zich ineens boos om. 'Nee! Nee, je begrijpt het verkeerd. Ik hoopte gewoon...dat je je shirt op die manier zou uittrekken.' Ik sla mijn ogen wat beschaamd naar de grond terwijl hij een andere broek aantrekt. 'Sorry,' zeg ik zachtjes. Als hij zo met zijn rug naar me toe staat, ga ik met mijn andere hand ook onder shirt en ga zo door naar zijn buik, zodat ik met m'n armen om hem heen heb geslagen. Ik leg mijn hoofd tegen z'n schouderblad. 'Sorry...' zeg ik nogmaals. En gelukkig draait hij zich dan om en glimlacht naar me. 'De laatste? Dus...na mij heb je...?' Ik kijk hem fronzend aan, dat zou ik dan net weer niet van hem denken. 'Oh mijn god, Jamie!' Ik geef hem een duwtje tegen z'n borst. 'Heb je dat serieus gedaan? Ik dacht altijd dat het aan mij lag dat hij niet meer met me om wilde gaan...' Ik schiet in de lach, zo erg vind ik het helemaal niet want zolang hij maar niet wegging vond ik het niet zo'n ramp wanneer een vriend niets meer van me wilde weten. 'Nou ja, ik was ook niet altijd even aardig tegen meisjes die te dicht bij jou kwamen...' Ik kan me nog wel herinneren dat ik een keer een meisje dat hem leuk vond, in haar gezicht had gekrabd. Toen was ze een week niet op school, ze stond ziekgemeld. Maar ik wist dat ze dat deed omdat er een hele kras over haar gezicht liep en iedereen zou haar uitlachen. 'Als het om jaloezie ging was ik altijd...nogal...gewelddadig op lichamelijke manier. Jij bedreigde ze alleen.' Ik grinnik zachtjes, mij is ook gewoon geleerd dat wanneer iemand iets van je wilt afpakken dat veel voor je betekent, er gewoon voor moet vechten om het te houden. En dat heb ik gedaan. Het kwam niet vaak voor dat het zover kwam dat ik echt een meisje pijn moest doen wanneer ze Jamie af wilde pakken. Verder dan iemand uitschelden kwam ik meestal niet. Maar soms kwam het inderdaad wel voor dat ik serieus een meisje in haar gezicht sloeg en zo. XD 'Tja, Spaans bloed he.' Dat neem ik meestal wel als excuus, dat ik zo snel boos kan worden omdat ik Spaans ben. Maar ik maak er gewoon te makkelijk gebruik van dat ik klein ben en mensen verwachten dat ik niet zo sterk ben. 'Dat geeft niet, hoor. Uiteindelijk was het ook altijd leuker met jou dan met die beste vriendjes van me.' Ineens schiet ik in de lach. 'Ik weet nog wel dat Daniël me toen een keer een kus gaf en ik schrok me helemaal dood. Ik dacht dat dat ook vreemdgaan was, terwijl dat hij begon en het alleen maar een kusje was.' XD Maar ik was zó bang dat Jamie dat vreemdgaan vond. Ik heb het Jamie uiteindelijk nooit verteld. 'Je was uiteindelijk daarom toch niet boos geworden he?' Het was tenslotte niet mijn schuld, al ben ik nog wel gewoon met Daniël omgegaan daarna. We hebben het er alleen nooit meer over gehad. 'Oké, ik heb je wel ge-...' En dan ineens drukt hij een kus op m'n mond. En nog één. Ik kijk hem met grote ogen aan. 'Dat...was onverwachts.' Al was het wel op een moment deze avond te verwachten. Vooral als we een film zouden gaan kijken en ik bij hem in bed zou gaan slapen. 'Maar ik vind het niet erg.' Ik grinnik en ga wat dichter tegenover hem staan. Verder durf ik nog niet te gaan.
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Return to Me.   vr okt 28, 2011 11:32 am

Jamie.
Ik kijk der wat speels aan, 'Nee, je heb de mooiste reet die ik ooit heb gezien. Naja, tenminste. Toen je veertien vijftien was was je reet best wel chill. Misschien heb je nu zo'n uitgelabberde reet.' Grijns ik plagend. 'Konijntje.' Zeg ik speels als ze een sprongetje maakt. Ik zie dat ze der ogen sluit en dus eigenlijk mee zou willen doen, maar ik krijg er al weer snel genoeg spijt van. 'Je man zult maar een schaap zijn.' Pest ik dan. Ik wil der echt terug, en het moet me lukken, vanavond nog. En dan heb ik der weer vooreeuwig. En nu kan ze ook niet meer van me af komen. Ik glimlach trots als ze zegt dat ikgroter ben geworden. 'Gelukkig maar, ja, je bent ook wel een mislukte gehaktbal. Ik bedoel, deze twer aangroeisels van je zijn wel mislukt.' Ik tik snel me me vinger der tiet aan maar zeg dan snel weer. 'Nee, grapje. Je heb de twee mooiste melkflessen die ik ooit heb gezien.' Melkflessen. Verkeerd opvatten ? 'Hoebedoel je dat ik dat verkeerd opvatten ? Hoe was  het dan bedoelt ?' Ik kijk der vragend aan en krijg dan die pizza man aan de telefoon. Ik zeg maar de bestelling en kies maar voor de pizza die zij vroeger ook altijd nam, nog steeds niet vergeten en het boeit me niet als ze een ander nu tegenwoordig eet. Ik heb medelijden als ze zo sorry zegt en voel dan der handen op me buik. Ik krijg weer zo'n apart gevoel en dan ook der hoofd op me schouder. Ik bijt zacht op me lip en draai met me gezicht naar de hare en druk weer een kusje op der wang. 'Maakt al niet meer uit.' Zeg ik dan zacht. 'Na jou heb ik jou. Ik wil niemand anders, al zou ik je moeten ontvoeren.' Zeg ik wat lief speels. Ik grijns breed al ze zo doet over wat ik heb gedaan met die jongens van der. 'Natuurlijk heb ik dat gedaan, duh.' Ik trek me wenkbrauw op als zedat zegt, dat weet ik ook nog wel. 'Ja, dat weet ik. Er kwamen wel eens meisjes op me af en zeiden tegen mij dat ze of bang voor je waren of jou echt niet mochten.' Dan moesten ze niet bij mij zijn, want wie Ariana niet mocht, mocht ik niet. Ik knik als ze dat zegt, klopt. Zij krabte meisjes, ik bedreigde ze alleen met rare briefjes. Ik leg me handen op der heupen en druk der meer naar me toe. Maar dan zegt ze dat. 'Als je dat had gezegd in die tijd had ik dat ook gezien als vreemdgaan hoor.' Het klinkt alsof dat dus ook voor nu telt XD. Der reactie is een beetje apart als ze reageert, maar erg vind ze het niet. Als ze het dan ook nog eens zegt mompel ik. 'Waarom zou ik me ook nog inhouden..' Ik til der op in me armen en druk der ruw tegen de muur aan. Niet dat het pijn doet ofzo. Maar al te snel pak ik der op der bek en druk me hele lichaam tegen de hare aan. Met me handen zorg ik er voor dat der benen om me heupen liggen en snel verplaats ik ze naar haar wangen. 
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Return to Me.   za okt 29, 2011 12:51 am

Ariana.

'Hoe kan ik nu al een uitgelabberde reet hebben?' grinnik ik. Ik prik hem weer gewoon in zijn zij, zoals ik al de hele tijd deed. En ik knijp zo daar bij z'n bovenarm XD. En als hij dat zegt over Harry, geef ik hem een klap. 'Harry is geen schaap. Hij is knap. En lief,' kom ik voor m'n vriend op. Al...betwijfel ik of hij nog wel m'n vriend blijft na één avond met Jamie doorgebracht te hebben. 'Melkflessen?' Ik schiet dan toch in de lach. 'Jij met je raar soort complimenten.' Ik stoot 'm plagerig aan. 'Nou, ik bedoelde ermee dat ik je liever zonder shirt wilde zien dan met shirt. Maar...dat begreep je dus verkeerd.' Ik houd er maar over op, want het is toch alweer goed. Ik luister aandachtig naar hoe hij de pizzabezorger te woord staat en er verschijnt een brede glimlach op mijn gezicht als hij de pizza bestelt die ik vroeger altijd wilde. 'Je weet het nog,' zeg ik zachtjes. Als hij ophangt, pak ik snel zijn mobiel uit zijn handen. 'Mijn beurt.' Aangezien hij net mijn mobiel pakte en al mijn sms'jes ging lezen. Ik ga allereerst naar zijn sms'jes en...zie allemaal sms'jes van meiden. Tenminste, meidennamen. Mijn grijns verdwijnt en ik kijk zo: -_-. 'Ashley, Bernadette, Yasmine...' En dan lees ik wat ze allemaal naar hem gestuurd hebben. #Gisteren was super, clubmaatje! <3 De volgende keer kom je wel nog een keer voor mij he? :$# stuurde Helene naar hem. Het zijn nog niet eens zulke erge sms'jes, tenminste, minder erg dan die van mij. Maar het feit dat het bijna alleen maar meisjes zijn ergert me. Ik ga naar zijn contactenlijst en vink alle meidennamen aan, die er best veel zijn. En dan wis ik ze. c: Alleen mijn naam en verder jongensnamen staan er nog. En ik zet mezelf op sneltoets, nummer 1. 'Zo.' Ik ga naar zijn foto's en schrik als ik nog een foto van hem en mij zie staan. Zou hij die gewoon vergeten zijn te verwijderen of heeft hij 'm expres nog laten staan? Ik doe maar alsof ik 'm niet gezien heb en geef 'm aan Jamie terug. Ik grijns breed bij zijn woorden. 'Al zou je me moeten ontvoeren? Hmmm, ik weet niet of Harry dat nou zo leuk vindt,' zeg ik plagerig om hem uit te dagen. 'Nee, sinds ik met jou kreeg werd ik door de meeste meiden sowieso al gehaat. Dan waren er nog vreemde meiden die jou leerden kennen en mij vervolgens als nog gingen haten omdat ze met jou om wilden gaan en ik dat niet wilden. En dan waren er nog meiden die mijn vriendinnen moesten voorstellen maar het niet konden hebben dat ik altijd bij jou was, dus mochten zij me ook al niet. Dus er bleef niet veel over.' Ik had iets van...twee...of drie goeie vriendinnen in die tijd. En voor de rest waren het allemaal jongensvrienden. Gewoon omdat Jamie best populair was bij de meisjes en daarom werd ik gehaat. Ze deden me dan niets omdat Jamie anders boos zou worden - of ik zou ze slaan en dat wilden ze dan ook weer niet - maar het liefst hadden ze me uit de weg geruimd. 'Maar hij gaf mij een kusje, niet andersom. En kom op, een kusje!' leg ik al lachend nadruk op al die woorden. XD Ik kijk een beetje nerveus als hij me dichter tegen zich aan trekt. Het allerliefst zou ik hem nu gewoon keihard op z'n bek willen pakken, maar ik ben Harry in dit soort situaties niet vergeten. 'O-omdat ik een vriendje heb?' stamel ik en probeer erbij te glimlachen, al lukt dat niet echt. Ik ben gewoon bang dat Harry ieder moment binnen kan vallen en me kan betrappen. Ik probeer me los te maken uit z'n greep, maar net op dat moment drukt hij me tegen de muur aan en begint me te zoenen. Ik voel een heel warm gevoel in mijn maag op komen en echt zo'n drang om alles wat hij doet terug te doen, maar ik durf het niet. Eerst doe ik nog een poging hem bij zijn schouders naar achteren te drukken, maar ik merk dat ik expres niet hard druk want eigenlijk wil ik helemaal niet dat hij weggaat. Ik geef me maar over en leg mijn armen om zijn nek. Ik zoen op zijn tempo mee op een ruwe manier en houd mijn benen om zijn heupen geklemd. Dan begin ik een beetje jammerend te kreunen, ik stop en draai mijn hoofd een beetje weg zodat hij kusjes in m'n nek kan geven. 'Dit is echt niet eerlijk, Jamie. Ik hoor dit niet met jou te doen, al...wil ik dat wel het liefst op dit moment en met niemand anders...' Dat bewijst dus eigenlijk dat ik het moet uitmaken met Harry. Want als ik het op dit moment het liefst met niemand anders wil doen, waarom zou ik dan nog met Harry hebben?
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Return to Me.   zo okt 30, 2011 7:38 am

Jamie.

'Omdat je een oma bent, duh.' Zeg ik speels en knijp nog eens in der kont. 'Harry knap ? Het is een schaap man, ik wist niet dat je op schapen viel.' Ik grinnik weer zacht en laat me handen over der armen heen gaan. 'Ik ben toch ook lief... en knap ?' Als ik lelijk als de pest was had ze echt niet voor me gevallen. 'Achjo, morgen hebben je een nieuwe vriend, met de naam Jamie.' Ik glimlach wat schijnheilig en druk weer eens een kusje op der wang. 'Je heb ook melkflessen, kijk dan, hoe groot en hoe hangend. Ik val voor meisjes die op schapen vallen en een oma kont hebben en melkflessen. Jij zou precies goed zijn.'Ik glimlach wat lief maar die verdwijnt als ze me contacten lijst gaat checken. Ik rol met me ogen en mopper.' Ik heb tenminste niet zulke klaarkom sms'jes.' Die hád ik. Met haar. Ik kijk een beetje mee en zie dat ze ál me contacten weg doet. 'Wtf, wat doe je nou!?' ik wil paniekerig mijn mobiel afpakken maar ze gaat door bij die foto. Ik slik alleen maar en kijk weg, ik heb die foto altijd al op welke mobiel ik ook had er op gezet. 'Het is toch een leuke foto ?' Vraag ik zachtjes. Ik sla me armen om der heen en glimlach wat schattig naar der. 'Want jij staat der zo mooi op.' Ik druk der dan tegen me aan en duw der ruw van me af als ze het weer eens over die Harry heeft. 'Kap eens over dat schaap praten, je heb mij nu, dump hem.' Ik grinnik plagerig en druk maar kusjes op der gezicht. 'Ik wil je elk moment ontvoeren als je niet zo dicht tegen me aanstaat zoals nu.' Zeg ik wat zacht en heb me armen stevig om der heen geslagen. 'Wat maakt het nog uit.' Ik grijns speels als ze dat zegt. 'Een kusje van een andere jongen, dus niet ik. Dat is al erg. Met je kut harry. Ik mag hem echt niet, nu al niet. En je gaat het maar uitmaken..'
Ik doe maar al te leuk mee en hou der stevig vast, door dit heb ik der juist nog meer gemist dan dat ik eerst voelde. Dat voel gaat weer eens door me buik heen en als ze stopt hou ik me neus op de hare. ' Nee, nee. Het is niet eerlijk dat je ging verhuizen.' Ik krijg meteen een idee. Dit is het aller gemeenste idee ever. Ik pak háár mobiel zo uit der broekzak en druk der van me af, ik zoek meteen harry's nummer op. En bel zo. Hup. Ik hou hem tegen me oor en hou Ariana goed op afstand. Er word vrij snel opgenomen. ''Schatje ?'' Hoor ik een vage lage stem x) Ik zeg meteen terug. 'Honnepon.' Met me dus niet meisjes stem. ''huh ?'' Hoor ik Harry. 'Ja, ik kom je even vertellen dat het dus uit is tussen jou en Ariana, want ze woont nu bij mij.' Harry maakt even geen geluid en mompel. ''Geef Ariana's mobiel terug tiefus jong.'' Ik kijk Ariana met grote ogen aan, hoe durft hij. 'Ariana is nu bij der ex, ik dus, of.. nu der nieuwe ouwe vriend. Dus zoek een nieuwe, je bent der al kwijt hoor.' Ik hoor Harry dan schelden naar me. ''Geef Ariana eens, ik geloof het toch niet!'' Ik kijk Ariana aan en hou dan die mobiel even weg en zeg dan best raar. 'Als je het nu niet uitmaakt ga je officieel vreemd.' Ik kijk der wat arrogant aan, omdat ik er gewoon zo niet tegen kan dat ze een vriend heeft terwijl ik der wil en moet hebben. Ik zucht even en geef der mobiel dan maar terug. Het. Moet. Uit.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Return to Me.   zo okt 30, 2011 9:04 am

Ariana.

'Dan val ik maar op schapen,' mopper ik en prik hem gewoon in z'n wang met m'n wijsvinger. x) 'Natuurlijk, je bent zelfs knapper.' Dat vind ik ook wel zo. Maar ik zei het eigenlijk op een sarcastische manier. 'Jij bent er wel erg zeker van dat we weer bij elkaar komen, zeg,' zeg ik speels. Op dit soort momenten zou ik hem eigenlijk gewoon weg moeten duwen, maar ik geef hem een kusje terug op zijn wang. Het is ook overduidelijk dat ik niet weet wat ik wil en mijn eigen grenzen niet weet dus ik ze ook niet kan aangeven. Want op het ene moment geef ik hem een kus terug en op het andere moment duw ik hem weer weg. 'Dat waren geen klaarkom sms'jes... Dat viel echt reuze mee.' Ik kijk hem een beetje arrogant aan. 'Als je me terug wilt, zul je toch echt moeten accepteren dat al je andere vriendinnetjes verdwijnen. En dit geval zorg ik ervoor.' Ik geef zijn mobiel dus maar weer terug en slik een beetje ongemakkelijk. 'Ja, nou ja...' Tijd om op te biechten. 'Ik heb die foto ook nog.' Ik had 'm zelfs af laten drukken ooit en die foto heb ik ook nog, ik weet zelfs waar 'ie ligt. -.- Ik schrik toch wel een beetje als hij me ruw van zich af duwt, ik houd me nog maar vast aan iets waardoor ik me staande kan houden. 'Oké, oké, ik kap wel over hem.' Ik weet dat het verloren zaak is om me nog uit z'n greep te wurmen en dat wil ik stiekem ook helemaal niet, dus ik sla mijn armen om zijn nek. 'Als je wilt dat ik het ga uitmaken met "schaapje", dan...' Ik grinnik speels. 'Zul je toch écht beter je best moeten doen.' Hij doet nú al teveel zijn best, maar oke. Ik ga weer gewoon met mijn benen op de grond staan en kijk wat vragend als hij ineens mijn mobiel pakt. 'Jamie, w-...' Maar dan krijg ik door wat hij van plan is. 'Jamie, geef terug!' Ik probeer mijn mobiel uit zijn hand te grissen, maar hij weet me op afstand te houden. 'Kutkind, geef terug.' En dan krijg ik 'm uiteindelijk. Ik zucht en houd de telefoon tegen m'n oor. Harry helemaal van slag. -.- "Wie was dat? Waarom had hij je mobiel? Wat de fack?" Ik kom er met moeite tussen. 'Dat was Jamie, m'n eh...ex en...nieuwe huisgenoot.' En dan is Harry even stil. "Die jongen waar je zo verliefd over praatte toen we al onze exen af gingen?" Hij weet dus wel goed over wie ik praat. 'Eh...ja. Die ja.' Opnieuw zwijgt hij even. Dan zegt hij: "Moet ik me nu zorgen gaan maken?" Hij stelt wel precies de vragen waar ik met moeite antwoord op kan geven. 'Nou, ik, eh.' Hij verheft zijn stem. "Ik kan het al raden. Goed, ik kom nú naar je toe. Ik sla die gast echt op z'n bek." Ik hoor al dat hij aan het rommelen is in een la, waarschijnlijk om zijn autosleutels te vinden of zo. 'Nee! Nee, Harry, dat is echt nergens voor nodig.' Harry zegt extra hard zodat Jamie het ook kan verstaan: "Ik sla je echt hard, jochie. Hárd." Mijn ogen worden groter, nu begin ik wel echt bang te worden. Het ziet ernaar uit dat hij echt hierheen wil komen en hem écht wil slaan. 'Geweld is echt nergens voor nodig,' doe ik ineens hippie-achtig. 'Ik bedoel, we kunnen er ook normaal over praten. Je weet niet eens wat er gebeurd is. E-en het is Jamie's schuld niet...' Harry zegt woest: "Dat weet ik, jij had hem weg kunnen duwen. Dus ik ben ook nog niet klaar met jou." o.o... Ik weet dus echt niet wat ik hiermee aan moet. 'Wat moet ik doen dat je nu niet hierheen komt?' vraag ik zachtjes. "Eh. Wat is dat nou weer voor vraag? Zijn jullie weer lekker aan het flikflooien met elkaar?" Mijn stem trilt. 'N-nee, maar...' Harry valt me alweer in de reden. "Maar jullie kunnen dat wel ieder moment gaan doen. Goed. Ik zie je zo, Ariana." Hij wil ophangen, maar dan zeg ik snel: 'Ik maak het uit.' Het is weer even stil aan de andere kant van de lijn en dan wil hij wat zeggen. "W-..." En dan druk ik hem weg. Mijn hart gaat echt tekeer. Een tijdje zeg ik niets en laat mijn mobiel maar in mijn broekzak glijden. Dan kijk ik Jamie aan, met een glazige blik. Heb ik dit zonet gedaan? Ik bijt op mijn lip en mijn blik veranderd in een beetje boze blik. 'Ik deed dat niet omdat ik jou zo graag wil,' lieg ik. 'Kutjong, als ik het niet zou uitmaken zou hij hierheen gekomen zijn om je te klappen.' Ik loop langs hem heen en ga naar de bank toe, met m'n hoofd van hem weggedraaid.
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Return to Me.   zo okt 30, 2011 9:57 am

Jamie.
Ik rol met me ogen en grinnik wat nep. 'Nee, je valt op mij. Ik ga je nog eens echt ontvoeren.' Ik ga met me handen om der heen, omdat ik me zo gewoon .. vaag veilig en lekker er bij voel ;d. Maar dan haal ik me handen en armen weer weg. 'Wat is dat voor'n sarcastische toon ?' Ik moet er wel weer om lachen en mompel. 'Met je schapen.' Ik glimlach steeds lief als ze een kus terug geeft. 'Zeker wel, Harry boft echt met jou. Ik wil ook klaarkom sms'jes van jou, met jou.' Ik kijk der wat aan zoals dit ; õ.ó als ze zegt dat dan al me vriendinnetjes weg moeten. 'Oké, het is dat jij toch de ware bent en ik de andere niet meer nodig heb. Moet jij dat ook doen met je harry parry.' Ik grijns dan weer, het zou dik lullig zijn als ze al me contacten, meiden contacten verwijderd en vervolgens gewoon bij Harry blijft, dat is gewoon vals. Ik leg snel weer me armen om der heen en grinnik zachtjes. Ik begin mee te luisteren naar het gesprek en druk speels kusjes op der wang. 'Hier heen komen ?' Mmh, vechten. Ik ben best sterk, dus hij mag komen. 'Kom maar hoor baby.' Zeg ik uitdagend door de telefoon terug. Nu mag hij komen ook. Als ze het uitmaakt begin ik helemaal te juichen. 'YES, YES, YES!!!' Begin ik helemaal. Ik trek der in me armen en grijns breed. Ik geloof der toch niet. 'Ik kan er niks aan doen dat jij het uitmaakt.' Zeg ik maar al te blij en trek der steeds tegen me aan aangezien ze echt niet blij is. 'Je heb al me contacten verwijderd, dan kan je ook niks anders verwachten dan dat ik je ge dwingen.' Ik glimlach lief en druk weer helemaal kusjes op der wang. 'Ahh, yes. Dan ben je singel, en ik laat je niet date alleen met mij. Ariana, je hoort bij mij, bij niemand anders, je bent voor mij gemaakt en ik voor jou, zie je, het lot heeft ons bij elkaar gebracht.' Zeg ik helemaal blij. 'Ah, ik ben zó blij!' Ik ben echt dood gelukkig blij.(?!) Ik trek der gewoon overal mee waar ik heen loop en til der op in me armen. Ik druk der dicht bij elkaar. 'Nu zitten er eindelijk geen schapen in de weg. En wat boeit mij of Harry komt, al slaat hij me kapot ik heb jou nu!' Ik ben echt monglisch blij XDD. Het klinkt allemaal heel lief, wat het ook is. Maar ik ben gewoon nu te blij dat.. want ze heeft het WEL uitgemaakt voor mij. 'Je houdt van me!' Zeg ik blij, 'En ik natuurlijk van jou, veel meer.' Ik begin dan weer. 'Ik ben zó blij.' Zeg ik weer en druk een kus op der mond.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Return to Me.   zo okt 30, 2011 11:08 am

^ zinloos kom ik nu achter want...je kan op mobiel...dat niet zien ? o.o
ik nooit namelijk XDDDDDDDD

Ariana.

Ik mopper nog steeds een beetje boos, ik vind het gewoon niet leuk dat het nu zo gelopen is. Het zat er heus wel in dat ik het voor hem uit zou maken. Het is alleen al zo snel en ook...de manier waarop het is gegaan valt me tegen. 'Het is nu niet eens zeker of hij nou nog komt of niet. Ik vind het écht eng Jamie, straks...weet ik veel, straks slaat hij je knock out ofzo en dan weet ik niet wat ik moet doen. Echt hoor, ik vind het echt eng.' Dat is ook best wel aan me te zien, want ik weet echt niet hoe ik daarmee om moet gaan. Het is dan ook wel omdat ik nooit mensen echt heb zien vechten. 'En...dan verwacht je natuurlijk dat ik je ga helpen, dat wanneer hij slaat dat ik je dan meehelp of zo.' Ik weet niet eens hoe ik me erbij moet gedragen. Ik frons een beetje boos, al ziet mijn gezicht er daardoor juist hilarisch uit. 'Ik deed het om jou te beschermen anders, hoor. Als hij niet had gezegd dat hij je zou gaan slaan, was het nog aan geweest.' Dat is niet waar, maar het is een mooi excuus. 'Nou, als het aan die wilde beesten ligt, die wijven daarbuiten, dan heb je zo weer 100 nieuwe contactpersonen in je telefoon staan. Niet dat ik dat laat gebeuren, want ik heb het niet voor niks uitgemaakt.' Ik kan ook niet lang boos op hem blijven, want hij zegt zúlke lieve dingen. En echt boos was ik niet. Ik was gewoon boos op mezelf en wilde hem ervan de schuld geven. Ik zucht. 'Natuurlijk hou ik van je. Twijfelde je daaraan dan?' En dan eindelijk doe ik wat terug. Ik leg mijn handen om zijn wangen en druk een héle lange kus op zijn lippen. En dan ineens duw ik hem best wel ruw tegen de muur op achter hem. Ik open net m'n mond en dan hoor ik een stem achter ons. -.- "Oh. Mijn. God." Ik heb de tijd niet om me om te draaien, want Harry trekt me echt ruw naar achteren en weet van boosheid en verwarring nu hij mij aan Jamie zag zitten niet wat hij moet doen. Even lijkt het alsof hij weg wil lopen, aan zijn wanhopige en verslagen blik te zien, want hij begint door te krijgen dat hij voor niks is gekomen. Maar dan draait hij zich weer om naar Jamie en geeft hem een stomp in z'n maag. En dan tegen z'n kaak. "Jij kankerjong!" roept hij op een nogal enge manier zoals ik hem echt nooit heb gezien. o.o Echt heel eng, want hij was altijd zo lief... 'Harry, ophouden!' doe ik helemaal bang, omdat ik echt niet weet wat ik moet doen. Ik sta er ook maar een beetje stil bij. >< Als hij niet luistert, krijg ik een idee. Ik duw hem gewoon bij Jamie vandaan. XD 'Doe normaal, we kunnen hier ook gewoon over praten. Het is Jamie's schuld niet.' En dan, echt héél onverwachts, slaat hij me gewoon met z'n platte hand in m'n gezicht. o.o En nog best hard ook. "Je bent het niet waard," zegt hij dan. M'n wang tintelt helemaal en hij begint rood te worden. >< 'Oprotten, nú,' zeg ik meteen, maar hij blijft gewoon staan.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Return to Me.   di nov 01, 2011 11:02 am

Ariana.

'Oh, gaan we standaard doen?' Het is meestal zo dat omdat de jongens zogenaamd sterker zijn dat ze de meiden dus beschermen. 'Die vrienden van Harry doen mij vast niets, hoor... Harry mag mij wel, jou niet.' Dat laatste zeg ik op een best gemene manier, zo van: "ha-ha >;]". Niet dat het hem vast wat boeit of Harry hem mag of niet. Als hij zijn neus tegen de mijne drukt, leg ik mijn hand voorzichtig op zijn wang. Mijn handen zijn best koud om één of andere reden. 'Sorry,' verontschuldig ik me dus ook voor m'n koude handen, op een toch best wel lieve manier. 'Ik durf áltijd wat terug te zeggen Jamie, dat zou je na deze tijd dat je me kent toch wel moeten weten.' Dat is wel waar, ik moet áltijd het laatste woord hebben en dat is echt een vreselijk slechte eigenschap, want ik weet nooit wanneer ik eens m'n bek moet houden. In de meest gevaarlijke situaties, trek ik m'n bek open, en moet ik me er maar uit zien te redden. 'Oh ja, weet je nog die keer dat ik in dat café opbotste tegen een hele sterke en dikke vent en dat hij toen ruzie met me zocht? Toen zat ik hem met m'n grote bek uit te dagen en uiteindelijk was jij degene wie ervoor sprong toen hij me een klap wilde uitdelen.' Dat vond ik toen zó lief en heldhaftig. Maar aan de andere kant was het ook super gemeen, want het was mijn eigen domme schuld dat die man me wilde gaan slaan en toen werd Jamie uiteindelijk het slachtoffer. Ik geef een gil als hij op bed ploft en mij op zich trekt, omdat het toch wel zo'n val is die je maakt. Ik grinnik als ik expres op een harde manier op hem plof en hij zo'n "oef" geluidje maakt. 'Sorry.' Ik pers mijn lippen snel op de zijne zodat hij er niet meer op kan zeggen en ga met mijn wijsvinger langs zijn kaak om hem te kietelen. Ik stop weer om wat te kunnen vragen wat me echt zomaar te binnen schiet. 'Stel nou...dat we...nu wel echt voor altijd zouden hebben. Zou je dan kinderen willen?' Die vraag komt echt uit het niets. Maar zo ben ik wel vaker, dat ik ineens iets vraag wat uit het niets komt. Ik grinnik als hij de pizza's komt halen. 'Danku.' Ik wil mijn eigen pizzapunt pakken, maar dan pakt hij ineens een punt en houdt 'm voor m'n neus. Ik kijk er even scheel naar, wat best grappig eruitziet. Ik neem er een hap van en grinnik liefjes. Hij doet nu echt super lief. 'Weet je dat jij m'n enige ex be-... was waar ik lief over praatte tegenover Harry?' Dat was die ene keer waar Harry het over had, dat we al onze exen af gingen. Al mijn exen praatte ik gemeen over, ze waren óf lelijk, óf ze behandelden me niet goed, enzovoorts. Maar toen ik bij Jamie aankwam, zei ik niets gemeens over hem. Zelfs lieve dingen eigenlijk. En dat kon Harry niet uitstaan, ik merkte het aan hem. Maar hij zei toen niets.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Return to Me.   

Return to Me.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Fanfic] Warriors: Bloodclan's return.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sunset :: RolePlayGame :: Spellen.-
Ga naar: