Sunset

RPG

IndexRegistrerenInloggen

Deel | 

Justin Ft. Ariana.

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
King
Admin

Aantal berichten : 123
Registratiedatum : 14-10-11
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: Justin Ft. Ariana.   za okt 15, 2011 12:41 am

&
Justin Bieber & Ariana Grande & Harry Styles

Laatst aangepast door King op za okt 15, 2011 11:29 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://sunset.actieforum.com
x MeisJ

Aantal berichten : 207
Registratiedatum : 15-10-11

BerichtOnderwerp: Hier denk ik dan de naam, Ariana.   za okt 15, 2011 12:46 am

Even kijken of 'ie het doet hoor. ;o
Oh mijn god, die smileys;
Laughing cyclops Sleep flower santa rendeer
en vooral:
I love you
x MeisJ

BerichtOnderwerp: of zo.   za okt 15, 2011 12:47 am

Ariana.
BSLKJMERJKDjsdfkweiofdskwe.

oh wat vet dit.
King
Admin

BerichtOnderwerp: Laatste post : Justin.   za okt 15, 2011 1:13 am

Justin
jij was, maar even kijken of alles werkte ;d.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   za okt 15, 2011 1:43 am

Ariana.
Lewis loopt de woonkamer hoofdschuddend uit, mompelend dat hij had gehoopt dat ik niet zo blind was gemaakt door de liefde. Ik hoor hem smoezen tegen mijn moeder, die alvast het diner aan het voorbereiden is voor vanavond. Vanavond is namelijk een groot familiefeest, een jaarlijkse traditie die elk jaar weer bij een ander gezin uit de familie wordt gevierd. Als een soort Thanksgivingfeest. Dit jaar wordt het bij ons gehouden. We hebben wel een grote familie; ik heb zeven neven en vijf nichten. Dan nemen zij meestal ook nog vrienden en vriendinnen mee. Het is druk, maar wel gezellig. Ik hoor mijn moeder tegen Lewis zeggen dat ze het met mijn vader gaat overleggen, want zij weet niet wat ze ermee aan moet. Lewis probeert haar aan te praten dat 't het beste is om me te verbieden nog met Justin om te gaan. Lewis is een aardige man, echt waar, ik zie hem als een soort vader... Maar dat is nou juist het probleem. Hij is te zorgelijk. Ik kan goed met hem opschieten - beter met hem dan met mijn echte vader - maar als het erop aan komt dat ik ergens ongelukkig van kan worden wil hij het liefste me van alles verbieden. Ik sluip zachtjes naar boven en ga op mijn bed zitten op mijn kamer terwijl ik luister naar wat Justin te zeggen heeft. 'Niemand vindt onze relatie...of wat we dan ook hebben...niet gezond. Dat is het ook niet, want hierdoor verloor ik ook Heather. Ze zet iedereen tegen me op, Justin, ik weet echt niet wat ik hiermee aan moet.' Ik ben een tijdje stil om na te kunnen denken wat het volgende wordt wat ik ga zeggen. Ik lispel zachtjes: 'Ik vind je te leuk.' Ik sta weer op van mijn bed en ijsbeer door de kamer. Dan sta ik stil voor de spiegel en bekijk mezelf. Ik denk eraan hoe snel ik hem leuk begon te vinden. Ik vind iemand nooit zo snel leuk. Dan...moet hij toch iets speciaals hebben wat ik niet mag laten gaan? Ik zucht diep, echt zo'n zucht die laat merken dat ik aan hem toegeef. 'Oké dan. Ik...zal wel ongezien mijn huis uit moeten komen, want je kunt echt niet hierheen. Lewis zet iedereen in het huis tegen je op.' Ik draai me om en tuur uit het raam. 'Ik ga wel via...de regenpijp naar beneden. Ik...weet niet waar je nu bent, maar ik loop naar het oude parkje van mijn stad en...verder ga ik niet. Verder kan ik ook niet, want als ook maar één iemand me herkent zal ik worden vermoord. En ik denk dat dat letterlijk vermoorden wordt...' Daar ben ik ook serieus bang voor, dat er zulke enge fans op de wereld zijn wie me proberen te vermoorden als ze er de kans voor krijgen. 'Maar alleen om met je te kunnen praten, meer niet...' Ik hang dan zonder nog wat te zeggen op en maak geruisloos mijn raam open. Ik klim er wat onhandig uit, zo naar beneden via de regenpijp. Als ik op de grond sta, ren ik zo vlug ik kan de straat uit, richting het parkje. Het is niet erg ver, gelukkig. Maar als er ook maar één iemand een glimp van mijn rode haar opvalt, weet ik dat ik dood ben. Ik heb geen bodyguard, geen andere bescherming, niets... Of ik word in elkaar geslagen, of weet ik veel. Ik kan nu alleen het ergste vrezen, altijd als ik bang ben, denk ik aan het ergste wat er kan gebeuren; dan kan het altijd nog meevallen. Ik kom al hijgend in het oude parkje aan en blijf maar in het donkere deel staan bij de bomen die dicht op elkaar staan. Zo word ik niet zo snel gezien. Ik leun er maar tegenaan en wacht af...
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   za okt 15, 2011 2:33 am

Justin.
Ik luister goed naar wat ze zegt. 'Relatie.. ja.' Ik glimlach licht maar die gaat er even snel weer van af. Ik kijk naar de muur en sta dan op. Ik playback naar Kenny ''Auto'' En hij.. begrijpt het op een rare manier. Hij staat op en loopt richting de geblindeerde auto. Ik ga ondertussen door. 'Maar.. Dan zou ik eigenlijk dus nooit iemand kunnen hebben die.. niet beroemd is ? Dus ik ben verdoemd tot beroemdheden. Lekker dan..' Ik rol met me ogen, ik zie Selena al vooraan in de rij staan. Ik knik langzaam en zucht. Heather, daar heb ik echt n'hekel aan.. 'Maar.. Je heb genoeg vriendinnen die mij heus niet mogen, dus je.. Heb toch wel iemand ?' Ik probeer gewoon van alles te verzinnen zodat ze wel bij mij wil blijven. 'Je hoeft toch niet meer met hun.. Je kan toch ook met .. mij ?' Misschien een beetje dom, zo verliest ze alles en iedereen. Ik glimlach breed als ze dat zegt. 'Ik jou ook.' Ik loop met Kenny mee en ga achterin zitten. Hij start de auto op en mompelt. ''Je heb vanavond wel weer zang les, van meerdere uren, en je mist eigenlijk school als je niet over vier uur terug ben, dus je moet echt opschieten. Het is gelukkig niet zo ver hier vandaan. Maar Justin, denk ook aan het meisje he. Het is niet makkelijk om jou vriendinnetje te zijn, zelfs ik weet dat.'' Ik rol me ogen als Kenny dat zegt, al heeft hij wel gelijk. Ik grijns breed als ze dan toch het goed vind. 'Sneller rijden Kenny.' Zeg ik meteen grijnzend. Ik knik snel, al ziet zij dat toch niet. 'Doe wel voorzichtig.. ' Ik kijk naar Kenny en zeg zacht. 'Oude stads park ?' Kenny knikt en slaat wat af op een verlaten weggetje. Ik bijt op me lip als ze dat dan weer zegt, ik moet gewoon alles gaan proberen om te zorgen dat ze met mij mee gaat, dat ze het opgeeft en dan maar voor mij kiest. Ik moet toch zacht grinniken als ze zegt dat ze bang is dat de fans der vermoorden. 'Ze zijn niet zo erg hoor Ariana, het zijn ook maar meisjes. En als ze het durven aan je te zitten zal ik wel en boos bericht op youtube plaatsen.' Ik zie Kenny kijken door de spiegel, boos. Ik kijk boos terug, want ik zal het doen ook. 'Dat ze je met rust moeten laten of zo. Of anders.. Ik bedenk wel een dreig bericht, dat ik anders stop of zo.' Als ze in een ophangt doe ik langzaam me mobiel in me broek zak. Als we er zijn stap ik uit, 'Blijf maar daar.' Zeg ik tegen Kenny. ''Justin, ik moét mee, als er iets gebeurt...'' Ik maak ze zin af. 'Het is opvallender als ik met jou loop dan in me eentje. En kijk. Onzichtbaar.' Ik doe me capuchon op en grijns. Kenny mompelt dan. ''Geef een gil als er iets gebeurt.'' Ik knik van ja en loop dan het park in, ja lekker. Waar moet ze zijn. Ik kijk goed om me heen, ik zie echt niemand lopen. Mooi ook. Ik kijk nog wat goed en loop door, tot dat ik dat rode haar zie. Ik loop er meteen op af al glimlachend. Ze staat ook weer lekker tussen de bomen. Als ik bij haar ben kan ik het niet laten om der toch kort te knuffelen. 'Hé,' Zeg ik iets wat zacht. Ik kijk nog met dezelfde lieve glimlach. Niemand hoor ik aankomen lopen, maar voor de zekerheid ga ik zitten en trek haar mee op de vochtige grond. Wel meteen op me schoot, anders word zij ongewenst nat.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   za okt 15, 2011 3:14 am

Ariana.
'Je kunt altijd nog kiezen tussen beroemd blijven of het opgeven. Op den duur zullen ze het accepteren dat je weer als een...normaal persoon wilt leven en met normale mensen om wil gaan.' Ik kijk naar mijn schoenen die nat worden van het gras. Ik haal mijn schouders op, al ziet hij dat niet. 'Bijna al mijn vriendinnen zijn fan van je. Ik zal er heus wel een paar overhouden, maar denk je echt dat ze nog vriendinnen met me durven blijven als ik zo gehaat word?' Die vraag stel ik hem serieus, want ik weet het namelijk niet. Een beetje stom om hem dat te vragen, want hij kent mijn vriendinnen helemaal niet. 'Trouwens, je hebt een enge vriend. Die Chaz of zo?' Ik grinnik, niet het beste moment om nu over te beginnen maar toch. Misschien dat het gesprek zo iets...luchtiger wordt en niet al te serieus. Ik heb namelijk hélemaal geen zin om serieus te blijven, maar we zullen er toch over moeten praten. Het liefste wil ik gewoon aan hem toegeven, hem...op z'n bek pakken XD. Maar dat gaat gewoon niet, ik moet er eerst goed over hebben nagedacht wat het beste is om te doen. Als ik opgehangen heb, denk ik aan wat hij zei. Over dat hij zijn fans dan vertelt dat hij ermee stopt als ze me wat aan doen. Dat...is wel heel lief. Of hij het zou menen weet ik niet, of hij het dan ook écht zou doen, maar...het idee alleen al dat hij het voor me overheeft om zo'n bericht naar z'n fans te sturen vind ik lief. Ik blijf wachten en een beetje om me heen kijken, totdat ik hem zie. Hij heeft een capuchon op, maar dat maakt hem juist super knap. Irritant, nu kan ik nog moeilijker nee zeggen en weggaan. x) Ik zucht en omhels hem ook maar als hij z'n armen om me heen slaat, ik kan het ook niet echt laten. Ik laat me voorzichtig op zijn schoot vallen en kijk hem in z'n ogen aan. 'Hoe reageerde Selena erop?' mompel ik zachtjes, dat weet ik nog niet eens. 'Want...ik weet niet zo goed wat je eigenlijk wilt. Wil je...dat wij...jij en ik...een...stel worden?' Dat woord vind ik nogal moeilijk om over m'n lippen te krijgen, maar ik wist niet hoe ik het anders moest zeggen. 'Ik geloof wel dat die fans me ook niet meteen van alles aan doen, maar...m'n hele leven veranderd meteen zo. Ik ben nu al bekend over de hele wereld, laat staan als ik...nog vaker met je omga.' Hoe graag ik dat ook wil, overal om ons heen zal er paparazzi staan. "Ariana?" hoor ik ineens een bekende stem verder weg roepen. "Ariana, ben jij dat?" Ik met m'n domme kop kijk natuurlijk op, wat ik niet had moeten doen, want nu weet diegene zeker dat ik het ben. -.- 'Oh god, nee he.' Het is Jeffrey, naast hem loopt een meisje met lang blond haar. Ik ken haar wel van gezicht, ze zit bij me op school en is ook áltijd bij Jeffrey. 'Dat is m'n ex en dat kind naast hem is een...echt héle enge Belieber.' Maar we zijn al te laat, want ze komen op ons afgelopen. -.- "Is...i-is dat...J-J..." stamelt het meisje met het blonde haar. Jeffrey knikt. "Ja, dat is die homo." Het meisje slaat Jeffrey tegen zijn schouder en rent op Justin af. "JUSTINNNN!" Ik sta maar snel op en trek hem ook overeind. Nog voordat ik wat kan doen bij hem drukt het meisje hem tegen zich aan. "Dus het is waar, je gaat nog steeds met Ariana om?" Fijn, er gaan dus al genoeg roddels de rondte in hier. -.- "Beter doen ze dat niet," moppert Jeffrey en komt naast mij staan. "Waarom beantwoordt je m'n sms'jes niet?" komt hij meteen ter zake. Ik kan hem amper verstaan omdat dat domme blonde kind d'r bek maar niet kan houden bij Justin. "Kom je dus vaker hier in de stad? Zien we je dan vaker? Kom ook een keer bij mij langs! Kan je ook voor mij regelen om de OLLG voor je volgende concert te worden? Aangezien je dat ook bij Ariana deed. Heb je haar al vaker gezoend? Mag je ook bij mij doen hoor." Ze drukt Justin nog meer tegen zich aan, tegen d'r grote neptieten. -.- Jeffrey grinnikt als hij mijn gezicht ziet. "Soms jaloers?" Ik schud zwijgend mijn hoofd en blijf naar Justin en dat meisje kijken. "Je zult dat nog vaak genoeg krijgen, hoor. Je zult hem áltijd moeten delen. Altijd en overal." Daar heb ik nog niet eens zo over nagedacht. Dat ik heel veel concurrentie heb. En dat bevalt me maar niets. "Geen zorgen, wij kunnen hem wel jaloers maken?" stelt Jeffrey fluisterend voor. Ik denk daar even over na en schud dan mijn hoofd. Ik schaam me er voor dat ik dat serieus overwoog, want ik zei niet meteen nee. "Ah kom op, ik zie het aan je. Je bent jaloers en je wilt hem terugpakken." Hij blijft maar fluisteren zodat Justin het niet hoort. 'Zelfs als ik jaloers ben, wat ik niet ben, zal ik niet hetzelfde terugdoen. En hij kan er niets aan doen dat iedereen hem zo geweldig vindt.' Jeffrey slaat zijn arm om me heen. "Jij kan er ook niets aan doen dat ik jou zo geweldig vind.' Ik bijt op mijn lip, raarste situatie ooit. x.x Ik blijf maar staren naar het meisje dat Justin maar niet los wil laten, dat maakt me inderdaad jaloers. Ik zucht en knik dan maar, als teken dat Jeffrey Justin toch jaloers mag maken. Al weet ik niet eens of dat wel gaat werken. x.x Jeffrey grijnst breed en drukt mij dichter tegen zich aan. "Heb je me gemist?" vraagt hij, dit keer wel verstaanbaar voor Justin. 'Ja, best wel.' Normaal ben ik niet zo goeie actrice, maar deze keer kan ik abnormaal goed Jeffrey vertellen dat ik hem mis. "Anders...gaan jullie, Justin en Gina, en Ariana en ik gewoon wat doen. Gina lijkt het wel met je te kunnen vinden, Justin." Jeffrey grijnst breed. Dit was niet mijn bedoeling. Ik stoot hem ook aan, ongezien voor Justin. Ik wilde dat hij Justin jaloers zou maken, niet dat Justin nu wat met Gina zou gaan doen zodat ze Jeffrey en mij alleen laten. "Ieder gezellig met z'n tweetjes." Jeffrey geeft me een kus op m'n wang en kijkt weer naar Justin.
xJamie

Aantal berichten : 17
Leeftijd : 24

BerichtOnderwerp: jaja   za okt 15, 2011 4:05 am

Justin
Ik kijk der wat moeilijk aan. 'Dus tussen jou of weet ik veel hoeveel miljoen fans ?' Ik kan het eigenlijk niet eens maken. 'Kan niet, ik heb platen contract en allerlei rare contracten. Heel ingewikkeld.' Ik wil het ergens niet eens, ik wil het tegelijk kunnen doen. Me fans behouden en haar. Ik zucht langzaam en kijk wat naar het gras. 'Maakt het je zó veel uit wat andere mensen van je vinden en denken ? Er zijn áltijd mensen die met je zullen omgaan, of je ontmoet nieuwe. Je blijft echt niet vriendloos als je met mij bent hoor, ik bedoel. Je word zelfs in de sterren wereld getrokken en raakt bevriend met iedereen.' Ik kijk wat naar me handen, ze doet er zo moeilijk over. Gewoon omdat ze onzeker is over wat iedereen van der vind. Alsof dat dan nog wat boeit. 'Chaz.. ? Ja, hij is niet eng hoor..' Ik kan er niet echt meer blij om doen.
Ik glimlach licht als ze me knuffelt. Ik leg me handen op die van haar als ze dat vraagt van Selena. 'Ze sloeg me.' Grinnik ik bij het idee hoe ze keek. Toen ik haar gezicht zo zag, zó boos. Toen was ik meteen van, zo is ze echt lelijk. En haar innerlijk is ook lelijk. Van buiten is ze een beauty maar van binnen echt vreselijk. Ik leg me kin op haar schouder en leun een beetje tegen der hoofd. Ik haal een hand door der haar heen alsof ik het kam en glimlach. Het is echt heel stijl en heel rood. Ik glimlach weer eens als ik naar der mond kijkt die af en toe een glimlach laat zien. 'Eh, ja ? Het zou stug zijn dat ik al deze moeite doe om alleen maar vrienden te zijn.' Ik grinnik zacht bij het idee. Ik doe best wel veel moeite voor de jongens, gewoon omdat ik ze zo lang al ken en ik heb toch niet echt veel meiden vriendinnen. Ja, Caitlin, Kristen.. ? En misschien nog wat meer, maar daar kom ik even niet meer op. 'Maar Ariana, je ziet alleen de negatieve kanten. Er zijn heel veel positieve kanten. Vooral jij heb die. Jij bent .. dan gewoon beroemd van mijn vriendin te zijn. Ik ben beroemd van wegen dat ik zing. Het enigste wat rot is, is dat er veel mensen tegen je zijn. Maar er zijn ook zoveel mensen die níet tegen je zijn. En die van je houden, zoals i..' Ik glimlach speels en kijk dan maar even weg. 'Je moet het ook aan de positieve kant zien. Je moet ook denken waarvoor je het doet.' Ik kijk op als ik een stem hoor, ik zie een jongen met een blond meisje lopen. En.. nee he. -.- Ik kijk snel weg. 'Nee, nee, je vergist je.' Probeer ik tegen het meisje. Maar ze gilt het al weer uit. 'Ssst, niet zo hard, stil.' Zeg ik zacht. Ik sla maar kort en slap me armen om der heen en kijk wat ernstig. Nu komen er zo allemaal mensen om ons heen staan en iedereen moet me perse knuffelen. Ik kijk naar de jongen die me homo noemt, ik kijk hem wat geïrriteerd aan maar reageer er maar niet op. Ik kijk naar de jongen die wat Ariana staat te praten. 'Nee, ik kom hier misschien volgend jaar.' Zeg ik wat bot. Ik kom hier misschien pas over twee jaar, of weet ik veel wanneer. Ik blijf geïrriteerd kijken, heb ik dit weer. Ik heb al weinig tijd komen hun >< 'Nee, ik bepaal niet wie de ollg word, dit was toevallig dat het kon.' Ik lul maar wat, ik wil gewoon van der af. Ze heeft echt mega tieten en dat is zeker wel te voelen. Ik duw der iets van me af. Ik kijk steeds naar wat de jongen zegt, alleen ik kan hem niet verstaan, tot dat hij vraagt of hij haar gemist heeft, en ze ja zegt. Ik kijk nog eens naar het meisje die steeds maar tegen me aan staat. En blijf ze afluisteren. Als hij dat voorstelt kijk ik Ariana vragend aan, waar slaat dit nou weer op ? In eens wilt ze van me af ? 'Best joh, ik was toch al de enigste die er moeite voor deed. Gaan jullie maar trio.' Mompel ik kwaad, ik moet dat meisje echt niet bij me. ' Ik duw het meisje dit keer fel van me af tegen de jongen aan. 'Zit eens niet aan me.' Ik draai me vervolgens om en loop stevig door richting de auto van Kenny. Nu ben ik het echt zat, dat voorstel, dat mis je me. Dan moet ze maar oprotten. Ik draai me hoofd nog kort om en bijt hard op me lip als ik Ariana daar nog zie staan. Ze haat me echt dus. Ze wou zeker alleen beroemd worden of zo ? Als ik bijna bij de auto ben hoor ik ze, ik hoor ze gillen. En echt voor ik het weet staan er allemaal mensen voor de auto om me heen en iedereen zit aan me, ik zie dat Kenny de auto uit stapt en hem op slot meteen zet en iedereen probeert weg te jagen, maar hij komt er zelfs niet bij. Allerlei kinderen trekken in eens aan me wat best veel pijn doet. 'Stop!'Schreeuw ik heel hard. 'Blijf van me af, één meter. Nu!!!!' Ik schreeuw het echt kei hard. Waar door ze.. - wat ik nog nooit heb mee gemaakt, maar zoveel zijn het er ook weer niet - van me af blijven. Het zijn een stuk of twintig dertig meisjes, verschillende leeftijden. 'Stil, stil stil!"Schreeuw ik als ik er nog één hoor gillen. En het is even stil maar ze beginnen dan te vragen en alles. Kenny duwt de meiden zo weg en opzij. Ik probeer achter me te kijken of Ariana nog één poging heeft om hier te komen maar ik kan der niet zien omdat de meiden best lang zijn.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   za okt 15, 2011 4:31 am

ik doe effies geen foto meer, want me laptop doet echt héééééél traag. x.x

Ariana.
Ineens nu Jeffrey dit allemaal heeft gezegd, krijg ik door dat dit echt...de domste fout was die ik ooit gemaakt heb. En dat wordt bevestigt als Justin zo reageert, zich omdraait en wegloopt. 'Wat? Nee! Justin, wacht!' Ik duw Jeffrey snel van me af, waarom moest ik dit ook zo nodig doen? Ik kijk naar hoe hij naar de auto toe rent. 'WACHT!' roep ik zo hard ik kan. Ineens hangt alles alleen nog maar af van hem. Of hem tegenhouden. "Eigen schuld," wrijft Jeffrey er ook nog eens in. Ik negeer Jeffrey's opmerking en ren nu pas achter Justin aan, alsof mijn leven ervanaf hangt. 'Blijf bij me, alsjeblieft, ik... Sorry. Blijf alsjeblieft.' Maar dan komen er van alle kanten meiden op hem afgerend en omsingelen hem helemaal. Dit is precies de reden waarom ik twijfelde of ik nog wel contact met hem moest houden. Dit leventje is echt totaal niets voor mij. Echt helemaal niet. Ik wil het gewoon rustig hebben en niet met zulke stress leven. Ik wil gewoon over straat kunnen lopen, ik wil niet dat iedereen maar een oordeel over me velt (o.o?) via internet of waar dan ook omdat ze me denken te kennen. Ik wil niet dat er miljoenen meiden een moord voor zouden doen - waarschijnlijk dan mij vermoorden - om mijn vriendje te krijgen. Maar ik besef nu dat ik het er allemaal voor over heb. Ik ben bereid om m'n leven op te geven, m'n "privacy" leven, voor hem. Ik zou het allemaal voor hem doen, als ik maar bij hem zou kunnen blijven. Ik zou nu alles ervoor doen. Ik zou mijn ouders achter laten, mijn vriendinnen, mijn oude leventje. Echt alles, alleen maar om bij hem te blijven. De meiden hebben geen oog voor iemand anders behalve voor Justin. Ik probeer mezelf tussen de menigte door te wringen, maar het lukt me niet. De meiden zijn allemaal zo lang en super sterk, net beren. En ik ben het tegenovergestelde van hun. En gillen werkt ook niet, want zij gillen allemaal ook zijn naam. En zij zijn het gewend zo hard te gillen naar hem, ik niet. Als hij door Kenny de auto in wordt geholpen, doe ik nog één poging door zo hard ik kan - mijn stem lijkt wel uit mijn longen te komen zo hard dat ik roep - zijn naam te roepen, maar het is bij lange na niet zo hard als al die andere meiden kunnen brullen. Ik voel me echt zó machteloos, want ik voel me nu net als ieder ander dat hier staat. Ik wil zo dicht mogelijk bij hem zijn, dat willen zij ook. Ik wil dat hij me hoort, dat willen zij ook. Ik wilde zijn auto in stappen, zij ook. En dan wordt de portier dichtgegooid en wil Kenny wegrijden. Ik heb Justin's nummer nog, maar zou hij wel opnemen na wat er net allemaal is gebeurd? Ik geef het op en loop bij de menigte weg. Het was makkelijk weg te lopen, want ik stond al helemaal achteraan. Ik loop met mijn hoofd naar de grond gebogen richting huis. Deze keer maakt het me niet meer uit of er meiden zijn wie me herkennen. Jeffrey neemt ook niet meer de moeite om naar me toe te komen, is maar goed ook. Ik loop een tijdje door en laat me dan maar vallen op een bankje onder een grote wilg. Ik verberg mijn gezicht in mijn handen en begin geluidloos te snikken. Een tijdje zit ik zo, gelukkig is er niemand wie langsloopt. En dan haal ik mijn mobiel tevoorschijn en ga naar contactpersonen. "ily". Daardoor moet ik nog harder snikken x'). Ik durf hem niet te bellen, zeker niet nu ik bijna niet aanspreekbaar ben omdat ik zo erg moet snikken. Dus beslis ik om hem te sms'en. #Het spijt me.# En dat is het enige, omdat ik nog niet weet wat ik anders moet zeggen. Iets beters heb ik niet.
xJamie

BerichtOnderwerp: hh   za okt 15, 2011 4:45 am

Justin.
Ik hoor iemand hard schreeuwen, maar ik kijk er niet meer van op. Iedereen schreeuwt naar me. Al was deze wel hard, maar ik herken de stem toch niet. Weer zo'n onbekend meisje. Ik kreun zacht als ik in de auto zit, lekker dan. Is het zo afgelopen. >< Ik kijk naar Kenny die dan zacht vraagt. ''Vertel, je ziet er niet gelukkig uit.'' Ik rol met me ogen en kijk maar uit het raam en de spiegel, ik zie allerlei meiden staan, maar Ariana niet. Ik schrik en kijk als ik een sms'je heb. Meteen grijns ik weer, alleen dan lees ik hem. Het spijt me ? Ik word alweer boos en sms terug. #Je hoeft niet te liegen (;# Ik twijfel of ik hem wel stuur. Ik wis hem dan toch maar. #Waarom ? Zo keek je der niet bij. Ik hoop dat je mij net zoveel gaat missen als die jongen (;# Ik verstuur die dan maar. Kenny kijkt me aan via de achteruit spiegel. ''Zeg nou.'' Ik zucht langzaam en mompel. 'Ariana deed gewoon alsof. Er kwam een jongen en een meisje bij, dat meisje hing om me nek heen, en die jongen en Ariana hebben wat of zo. Want ze miste hem zoveel zei ze tegen hem, en toen.. Wou die jongen dat ik maar met dat meisje weg ging en hij met Ariana, en hij noemde me homo.' Vooral dat laatste, dat was meteen iets. Die jongen was niet eens zo knap. Hoe kan ze nou weer voor hem kiezen en niet mij ? Ik bedoel, ja. Ik ben wel.. Ik stop maar met me gedachte en bijt op me lip als ik weer naar buiten kijk. 'Ze gebruikte me denk ik gewoon.'
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   za okt 15, 2011 5:15 am

hij is weer iets sneller, ik wissel af.

">:OOO" XDDDDDDDD
Ariana.
Ik blijf maar snikken en snikken, telkens moet ik mijn tranen weer wegvegen van mijn wangen. Mijn make-up zal wel helemaal zijn uitgelopen, maar dat kan me niet schelen. Ik wacht maar af totdat hij wat terugzegt, want ik verzet nu gewoon geen stap meer. Ik durf niet meer naar huis te gaan, want mijn ouders en Lewis zullen nu ook wel doorhebben dat ik ben weggelopen. En zelfs als ze dat niet door zouden hebben, zou ik wel via de voordeur moeten. Want ik kan misschien van een regenpijp af klimmen, maar weer omhoog klimmen is niets voor mij. Wanhopig ontgrendel ik mijn mobiel weer als ik 'm voel trillen, maar zie dan dat het Lewis is. Het is dat ik weet hoeveel je voor hem over hebt, anders had ik nooit tegen je ouders gelogen over waar je bent. Ik moet 'm drie keer opnieuw lezen voordat ik zijn sms pas snap. Waar denken mijn ouders dan nu waar ik ben? sms ik terug, ik wil zeker weten of ik veilig ben hier. Straks lopen ze langs me of zo. Bij Heather, dat je het aan het goedmaken bent. Ze verwachten je wel om 9 uur 's avonds weer terug, anders zullen ze Heather's ouders bellen. Ik wil er nog wat op terug zeggen, iets in de richting van "dankje" maar, dan krijg ik een sms van een belangrijker persoon binnen. Ik houd mijn adem in, helemaal zenuwachtig. Hoe kan ik hem nu terug winnen? Het was niet mijn schuld dat hij zo deed, hij deed het uit zichzelf, wil ik eerst sturen, maar dat wis ik dan. Ik moet gewoon eerlijk zijn. Ik moet toegeven dat ik het om een andere reden deed. Hij deed zo omdat hij m'n ex is en hij gewoon een rotkind is. En ik liet alles toe wat hij zei en deed om je jaloers te maken. Ik vond het gewoon niet leuk om weer zo'n meisje om je nek te zien hangen en je helemaal te claimen, sorry. Ik weet dat het jouw bedoeling niet was. Het spijt me echt heel erg, ik had eerst niet door dat ik dom bezig was. Ik hou van je. Maar dan verwijder ik dat laatste zinnetje toch maar, dat "ik hou van je", omdat ik bang ben dat het nep over komt na wat ik deed. Dus verstuur ik 'm maar, zonder de "ikhou van je". En nu begint het te regenen. -.- Ik scheld wat in mezelf en loop maar door, op zoek naar een afdakje.
xJamie

BerichtOnderwerp: hii.    za okt 15, 2011 5:56 am

Justin.
Ik kijk naar de terug weg naar huis, ik pak me mobiel als hij weer begint te trillen. Ik zucht zacht en denk er kort over na. Oké, waarom wil je me nou weer jaloers maken ? Het is wel een rare reden hoor, dat meisje is ook maar een fan.. Je had heus wel achter me aan kunnen komen. Ik druk net op versturen of ik zie haar buiten zitten, Kenny ook. 'Stop!' Roep ik meteen, Kenny stopt echt met zo'n piep geluid. Ik sla de portier open en ren snel naar Ariana toe. Ik zie der zitten in de regen, dus ik trek haar over eind. Ik trek der meteen de auto in. Ze huilt helemaal o.o Als ik der de auto in duw ga ik er zelf achterna en sla me armen om der heen, ik wist niet dat ze aan het huilen was.. Aangezien ik dacht dat het der toch niks boeide. 'Niet huilen..' Zeg ik zacht en druk der tegen me aan, ze is helemaal nat. Ik glimlach dan weer lief, Kenny blijft stil staan met de auto. Er staat een best zielig muziekje aan in de auto, dus dat maakt het wel wat apart. Ik druk haar nog dichter tegen me aan en grinnik steeds omdat ik der weer bij me heb.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   za okt 15, 2011 6:16 am

XDDDDDDDDD HAHAHA
Ariana.
De lichten van de auto's schijnen op het natte wegdek en daarom dat het reflecteert en fel schijnt in mijn ogen. Toch blijf ik door sms'en, ik ga niet naar huis nu. Als ik zijn sms lees, adem ik diep in. Net als ik een antwoord terug wil typen, hoor ik piepende remmen op de weg voor me. Ik kijk op en zie Justin naar me toe komen lopen. Voor ik wat kan vragen, trekt hij me mee de auto in. Pas als ik op de plek naast de zijne zit, heb ik door dat hij me nu wel kan zien en dat ik dus maar beter al mijn uitgelopen mascara weg kan vegen. -.- 'Sorry, ik zie er een beetje emo uit.' Ik glimlach door mijn tranen heen, net voelde ik me kut maar nu hij er weer is kan mijn dag niet meer stuk. 'I-ik ging wel achter je aan, maar die meiden waren sneller. Ik kon je niet meer bereiken...' Het zag er ook zo stom uit toen ik begon te springen omdat al die andere meiden tien keer groter waren dan ik. Alsof hij me toen wel kon zien. -.- Ik sla mijn armen voorzichtig om hem heen, ik wil eigenlijk nu helemaal in z'n armen vliegen maar dat is nogal lullig voor hem omdat ik helemaal nat ben van de regen en dan zou hij ook helemaal nat zijn. 'Ik weet dat mijn actie heel dom was, maar...ik...' Ik kan gewoon geen geldig excuus bedenken, dus zeg ik maar waar het op neerkomt: '...ben gewoon een jaloers kutkind, sorry.' Ik wil me meer tegen zich aandrukken, maar dat durf ik niet. 'Maar je bent niet voor niets gekomen, want ik heb me sowieso wel bedacht. Ik...wil heel heel héél graag bij je zijn. Dus áls je me nog wilt, dan zal ik sowieso ja zeggen. Desnoods...ga ik met je mee en kom ik hier nooit meer terug. Ik hou van je.' Ik knipper wat sneller en glimlach weer liefjes.
xJamie

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   za okt 15, 2011 6:31 am

Justin.
'Geeft niet, geeft niet.' Zeg ik lief. Ik hou me nog in om der niet helemaal plat tegen me te drukken. Ik knik langzaam als ze dat zegt, met een brede glimlach kijk in der aan. Me ogen zijn helemaal opgelicht. Ik druk haar dan toch stevig tegen me aan en lach zachtjes omdat ik helemaal weer blij ben. Kenny kijkt naar ons en begint dan te rijden, gewoon richting waar we heen gaan. Ik frons als ze dat dan zegt en tik met me vingers der wang aan. 'Niet dat zeggen, je bent geen kutkind.' Ik trek der meer om me schoot en druk snel veel kusjes op der mond, helemaal blij ben ik. ''Hé, ik weet niet of.. Scooter enzo dit een goed plan vinden.'' Ik zeg snel terwijl ik maar kusjes op der mond blijf drukken. 'Boeit me niet.' Ik druk elke keer als ik der een kus geef me ogen dicht. Ik word alleen maar blijer als ze zegt dat ze wel bij me wilt blijven, ik voel dat het helemaal warm bij me word van binnen. 'Trouw dan meteen met me.' Zeg ik zacht in der oor en druk der zo dicht mogelijk tegen me als ik kan. Kenny glimlacht wel alleen ik kan aan ze gezicht zien dat hij zich zorgen maakt, hij denkt waarschijnlijk en ik ook, dat Scooter dit niet goed gaat vinden. Maar als Ariana niet naar binnen mag ga ik ook niet mee, ik ga gewoon dreigen en ze moeten het maar begrijpen. Ik ga met me handen door haar haren heen en grinnik zachtjes als ik dan weer kusjes op der mond druk.

ik thee drinken -.x
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   za okt 15, 2011 6:59 am

Ariana.
Zijn blik in vergelijking met zijn glimlach zegt me al genoeg dat hij me nog wil. Daarom sla ik extra blij mijn armen om zijn nek heen als hij me op zijn schoot trekt en druk ik een kus op zijn wang. 'Ik hou van je, ik hou van je, ik hou van je,' blijf ik steeds zachtjes in zijn oor fluisteren. Ik krijg de glimlach op mijn gezicht niet meer weg en het warme gevoel in mijn buik al helemaal niet meer. 'Van mij mag...de hele wereld me haten, als jij me maar niet haat.' En dat meen ik. Mijn ouders zullen me haten als ik bij hem blijf vanavond - wat hoogstwaarschijnlijk zal gebeuren - en dan ál die meisjes... Maar dat kan me écht niet meer schelen. En hij heeft gelijk. Er zijn genoeg mensen wie me niet haten, die moet ik alleen nog leren kennen. En het lijkt me helemaal geweldig als ik gewoon allemaal nieuwe mensen leer kennen in zijn wereld. Het voelt alsof ik een heel nieuw leven begin. Mijn vorige normale leventje is geëindigd, mijn nieuwe leven is in een celebritywereld en dan met hem. Ik blijf maar mijn lippen tegen zijn wangen drukken. 'Ik denk dat Scooter het wel leert accepteren. We worden misschien wel de nieuwe Brad Pitt en Angelina Jolie. Sowieso blijven we in het nieuws, dus... En ik ben leuker dan Selena.' Ik grijns bij het laatste wat ik zeg heel speels. Maar die verdwijnt dan ook weer net zo snel als die gekomen is als ik denk aan Selena. 'Waar wij nu naartoe gaan... Is zij daar dan...ook?' Dat zal wel een bitchfight worden, aangezien ze hem ook heeft geslagen. Dan zou ik het niet zo gek vinden als ze mij dan ook zou slaan. Of in ieder geval gewoon afkraken. Dat...vind ik eigenlijk niet eens zo gek. Ik heb haar vriendje afgepakt. Maar ik wil niet naar haar toe, want ik word dan echt héél onzeker. 'Ja, ik wil,' zeg ik meteen uitdagend terug op zijn "trouw met me". Ik leg mijn koude handen in zijn nek en druk een kus op zijn lippen die ik nogal lang aanhoud. Dan open ik uitdagend m'n mond en wacht af hoe hij hierop reageert. >Wink

brb, eten !
xJamie

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   za okt 15, 2011 7:32 am

Justin.
Ik leg me handen op der wangen en druk snel kusjes terug, alsof we haast hebben. Ik kijk der recht aan en grijns weer. 'Ik hou ook van jou,' Zeg ik snel. Ik laat me handen over der zij heen glijden. Ik ga met me handen door der haar heen en grijns speels. Ik zie Kenny af en toe kijken, die zal dit heus wel interessant vinden. Ik glimlach lief als ze dat zegt. 'Awwh..' Komt er uit. 'Mmh, ik zal iedereen voor je laten vallen voor jou.' Ik hoor Kenny dan zeggen. ''Lekker dan,'' Wel sarcastisch. Ik grinnik speels als hij op zo'n manier reageert. Ik grinnik zacht. 'Ik zeg gewoon dat ik niet verder ga als jij niet mee mag.' Ik kijk even weg, ik weet niet eens of ze dat wel zo leuk gaat vinden. Ik ben zo vaak moe na een concert. Maar ook echt bek af, ik ben elke avond bek af. Dus ze kan niet eens echt van me 'genieten'. Ik frons licht bij het idee, ze zal het vast wel leuk gaan vinden allemaal. 'Scooter, ja, er zal wel een ruzie komen.' Ik grijns weer eens en rol met me ogen als ze het heeft over Selena. 'Selena is denk ik wel heel lief voor jou, ze is ook weer niet zo dat ze onaardig tegen je gaat doen. Maar nee, ze is daar niet. Ze zou er wel moeten zijn. Maar sinds gisteren wou ze niet meer blijven.' Ik glimlach speels, mooi van haar af. Ik zet der wat beter op me schoot, dat ze met der borst naar mij toe zit. Ik glimlach steeds maar weer, als ik der lippen weer tegen de mijne voel word ik weer helemaal warm. Dat me buik helemaal zich intrekt. Ik voel dat ze dan der mond opent, en meteen ga ik er op in. Ik laat me tong er (detailXD) langzaam in glijden. Ik zoen ook echt veel te rustig, maar Selena zei ooit eens dat ze dat juist wel sexy vond. Aangezien ik ook echt altijd doe alsof het ''de zoen van me leven is'' En dat is ook te merken met hoeveel 'passie' ik het doe. Ik hoor Kenny diep zuchten, nu moet ik meteen me lach inhouden. ''Ik vond het eigenlijk wel een slimme opmerking om te vragen of ze meteen wou trouwen, kan je meteen seks hebben. Slim Justin. Echt waar.'' Ik word echt knal rood, ik kan daar echt niet over praten, soms wel een opmerking maken, maar altijd als ik het woord ''seks'' alleen al hoor klap ik dicht. Best erg, maar er was ooit een roddel over dat ik Selena ging vragen op der verjaardag om te trouwen, het was waar. Ze vroeg of wel alsjeblieft konden trouwen, ik wou het eerst ook. Maar hoe langer ik er over na dacht, hoe minder ik wou. Ik vond het vroeg, en haar niet de ware. Ik heb ook nooit iets gezegd over de toekomst met Selena, omdat ik die ook nooit wou. Ja, aan het begin ja.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   za okt 15, 2011 8:35 am

Ariana.
Alsof ik alles wat hij doet ook doe maar dan steeds later, geef ik hem kusjes op zijn lippen terug en ga vervolgens met mijn handen door zijn haren. Ik kan me voorstellen dat dit voor Kenny een beetje een ongemakkelijke situatie is. Hij moet nu chauffeurtje spelen voor twee mensen die helemaal in love zijn en hun handen niet thuis kunnen houden bij elkaar. Ik grinnik er eventjes om en fluister zachtjes in Justin's oor: 'Misschien wordt Kenny zo jaloers, dan moeten we wel een meisje voor hem vinden hoor.' Ik slik als hij er serieus op in gaat dat ik mee ga. Want dat heb ik hem nu wel zonet verteld, dat ik iedereen voor hem laat vallen en met hem mee wil. Ik wil het ook wel, het is alleen dat ik het me nu pas besef dat ik dus zonder toestemming van mijn ouders met hem mee ga. 'Maar...dan kan ik niet meer terug naar huis. En ik heb verder niets mee, geen kleren, niets...' Dat vind ik wel een beetje een eng idee, dat ik nu zonder iets het land uit ga. Het is dat ik altijd m'n tas mee heb waar alles in zit dat ik nodig heb. Ik schud mijn hoofd. 'Hij kan hooguit een beetje geeërgerd doen, maar hij kan echt niet boos doen als ik m'n lieve ogen tegen hem opzet.' Echt super gemeen, want die grote betraande puppyogen zet ik altijd op als ik ruzie met mijn ouders heb en dan zeggen ze uiteindelijk bijna altijd sorry. Het werkt bijna altijd. x) 'Selena lief tegen me?' Dat kan ik me niet goed voorstellen. Ik vind het ook wel gek als ze me meteen zou slaan of helemaal tegen me zou uitvallen, maar kutopmerkingen maken zou ik wel verwachten. Ik heb haar vriendje afgepakt, als ik in haar schoenen zou staan, zou ik ook boos worden. 'Ik hoop maar dat ze aardig doet als ik haar een keer zie...' Ik ben wel opgelucht dat we straks niet naar haar toe gaan. Scooter en al die andere boze mannen kan ik wel aan, ik doe gewoon alsof ik een klein meisje van ZES ben dat zojuist hoort dat kerstman niet bestaat en ik heb ze om mijn vinger gewonden. Tenminste, dat hoop ik. Hopelijk zijn het mannen die daar echt niet tegen kunnen. x) Ik druk mezelf juist meer tegen hem aan als hij zijn buik intrekt zodat ik zo dicht als ik kan bij hem kan zijn en streel met mijn vingers over z'n wangen terwijl ik subtiel met hem meezoen en m'n tong over de zijne laat gaan. Maar als ik dat dan Kenny hoor zeggen, open ik m'n ogen. Terwijl ik doorzoen. o.o Omdat dat nogal...eng is, stop ik er maar mee. x'D Al wilde ik het niet, want het voelde wel fijn. Ik bloos ook een beetje en durf Justin niet aan te kijken. Pas na een tijdje kijk ik weer terug en vraag zachtjes: 'Ben jij ook christelijk?' Dat wist ik dan namelijk weer niet, dat heeft Heather me nooit vertelt. 'Goedzo.' Ik glimlach lichtjes. Ik ben niet streng christelijk opgevoed, we gaan ook niet elke zondag naar de kerk. En dat ik geen seks voor het huwelijk wil hebben is eigenlijk ook niet alleen uit geloofsovertuiging, maar meer gewoon omdat ik wacht op de ware.
xJamie

BerichtOnderwerp: BAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAA   za okt 15, 2011 8:54 am

Justin
we moeten ideeën bedenken. Want ik ga weer kort posten -o.o-
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   za okt 15, 2011 9:15 am

OMGGGGGGG X'DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Mijn ideeën
x iets met...dat ariana justin's moeder leert kennen o.o?
x ZE LEERT ONE DIRECTION KENNEN, HAIRRYYY <3
x iets van een paar maanden/jaar later & ze gaan trouwen/zijn getrouwd & gaan neuken.
x Sleep
x justin komt in een depressie te zitten, een burn out, omdat hij zo'n druk leven heeft
x ^ hij maakt het om die reden uit met ariana
x ariana wordt in elkaar geslagen
x iets met justin's vrienden?
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   za okt 15, 2011 9:51 am

mmmmhh, goeie ideeën.
Waarom trekt neuken mij altijd aan ?
X'DDDDDDDDDDDDDDDDDD
nee oke, meer ideeën.

Meer ideeën. Arrow
x. Ze gaan neuken en justin overtreed ze godelijke christelijke regels. -o.o- - want scooter en ze mama hoort het allemaal XDDDDD
x. Inderdaad, ariana met harry. En dan raakt ze verliefd op twee jongens tegelijk (trioooo).
x. Justin gaat alles voor Ariana opgeven want ze fans doen irritant.
x. ^Dus Justin word op een rare manier beroemd.
x. Kenny verkracht Ariana.
x. omg die hier boven X'DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   za okt 15, 2011 11:59 pm

we doen een nieuwe dag en even dat ze in een studio zijn waar one direction ook is. B)

Ariana.
Hand in hand loop ik met Justin het gebouw in waar hij weer een nieuw lied moet gaan opnemen. Ik vind het wel leuk dat ik mee mag, ik vind het zelfs een hele eer. Er mogen nooit zoveel mensen tegelijkertijd een studio in, omdat het anders te druk wordt, en ze willen in alle rust hun werk kunnen doen. En Justin moet ook niet afgeleid worden als hij achter glas aan het zingen is in de microfoon. We worden een beetje opdringerig de studio ingeduwd door wat bewakers, Kenny loopt achter ons, omdat er allemaal paparazzi buiten staan die zo opdringerig deden. Als ik binnen ben kijk ik even opzij naar Justin en glimlach naar hem. We worden verwezen door een vrouw waar we heen moeten, al zullen de meeste mensen wie met ons meelopen de weg vast al weten. "Oh en Justin, er is ook een band waar je van tevoren eerst nog kennis mee maakt. Een Engelse boyband die meedeed aan X Factor, One Direction? Ik weet niet of je ze kent," praat een medewerkster tegen Justin die aan de andere kant van hem loopt. We gaan een lift in en komen er op de derde verdieping weer uit. We lopen door de gang naar de studio. En inderdaad, in de studio achter het glas staan vijf jongens. Ze zingen een lied en er wordt tegen ze gezegd dat ze klaar zijn. Ze doen hun koptelefoons af en zetten ze neer en lopen vervolgens naar ons toe. Ze glimlachen één voor één. "Hé, kijk wie we hier hebben," zegt de meest blonde jongen van de vijf. "De enige echte Justin Bieber." Ik ga een beetje verlegen tegen Justin aan staan, het zijn bijna alleen maar jongens en mannen die in de ruimte staan. Er is één medewerkster, maar meer ook niet. Zijn moeder is ook niet meegegaan.
xJamie

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   zo okt 16, 2011 4:27 am

Harry.
''Justin Bieber komt zo de studio binnen.'' Hoor ik Louis in mijn oor fluisteren. Ik glimlach breed. 'Echt ?' Vraag ik dan. ''Ja, die vrouwen hadden het er over.'' Op het moment dat ik wil reageren zie ik hem binnen lopen, de jongens en ik moeten allemaal grijnzen. Omdat we eigenlijk allemaal erg tegen hem op kijken. Niall begint meteen al tegen hem te praten en loopt naar hem toe, net zoals de rest loop ik op hem af. De jongen is best veel kleiner dan ons allemaal, alleen Niall komt in de buurt. Justin kijkt als eerste naar Zayn, Zayn is ook de enigste die hij volgt op twitter, wij allemaal willen weten waarom alleen Zayn ? En niet gewoon het ''OneDirection'' account. Hij zal er vast een reden voor hebben ? Of misschien volgde hij Zayn gewoon omdat die boven aan de followers lijst stond. Ik sta tussen Niall en Louis in. Niall begin zich dan voor te stellen. ''Niall Horan, aangenaam.'' Zegt hij braaf op ze al te leuke Ierse accent. Justin grijnst naar hem, waarschijnlijk van wegen Niall's accent. Ik glimlach kort naar hem en steek me hand uit. Justin kijkt me even recht aan, om eerlijk te zijn kijkt hij niet echt vriendelijk. Beetje gewoontjes. ''Harry Styles, aangenaam.'' Justin knikt kort en steekt ze hand dan uit naar Louis. Als ik dan naast Justin kijk zie ik een super knap meisje staan. En als ik goed kijk, herinner ik haar van de krant. Zij was dat meisje die hij kuste op het podium. Als hij klaar is stelt hij haar voor. ''Na, jongens. Dit is Ariana. Mijn vriendin, en ze komt gewoon kijken.'' Niall geeft me onopvallend een stoot en kijkt me doordringend aan, de manier hoe Justin zei ''Mijn vriendin'' klonk echt als : Waag het om aan der te zitten. En zo kijkt hij er ook bij. Allemaal glimlachen we een beetje ongemakkelijk. Ik zet een stap naar voren en als enigste wil ik me voorstellen. 'Harry Styles...' Ik kijk naar de jongens die een beetje raar de andere kant op kijken. Justin kijkt mij echt waarschuwend aan als ik voorzichtig me hand maar terug trek. Een rilling loopt over me lichaam heen, ik denk dat we allemaal wel een rare indruk van Justin hebben. Niall probeert dan de stilte te verbreken. ''We hebben net een nieuwe singel opgenomen, ga je hier nu ook...'' Niall klapt dan toch een beetje dicht. Justin glimlacht dan voor de verandering heel vriendelijk. ''Oh ? Wat leuk, ja ik ben ook wat bezig.'' Justin kijkt naar de vrouw die zegt dat hij nu moet gaan. ''Blijven jullie hier ?'' Wij knikken allemaal van ja en glimlachen. ''Oh, als jullie willen kunnen jullie Ariana laten zien hoe de studio in mekaar zit.. ?'' Allemaal knikken we netjes van ja, alleen omdat we niet eens durven nee te zeggen. Justin is een groot ster, wij nog niet. Het verbaast me dat Justin dat dan wel weer goed vind. Het zal vast wel een aardige gozer zijn.. Vast wel. Als hij weg loopt en Ariana nog een kus geeft gaan alle blikken op Ariana. We glimlachen allemaal naar haar. 'Wil je misschien wat drinken eerst ? Want wat Justin gaat doen gaat nog wel een tijdje duren.. ?' Liam glimlacht maar al te zoet en steekt dan ook ze hand uit, en om de beurt stelt iedereen zich voor behalve ik, omdat ik de enigste was die dat al deed. ''Waar kom je vandaan ?'' Vraagt Niall dan, Niall is zeker de aller sociaalst van ons. Louis de grappigste, alleen als hij los is gekomen. Als er een nieuweling bij staat is hij nogal stil. Liam is ook erg vriendelijk, maar niet super sociaal. Zayn is echt degene die verlegen is en echt haast nooit wat zegt. Ik zelf ben vrij open, ongeveer zoals Niall, alleen ben ik wat vaker serieus. Ik heb zo me momenten. Ik kijk nog eens naar het meisje en maak dan een opmerking, 'Wat is je haar rood, heb je het geverfd ? Het ziet er mooi uit hoor.' Ik glimlach naar der en hoor dan Louis zeggen heel zacht tegen mij. ''Je kent der niet, voor je het weet lult ze zit allemaal tegen Justin en mag hij je helemaal niet meer.'' Ik kijk Louis fronsend aan. En haal vervolgens dan me schouders op, het boeit me nou ook weer niet zoveel of die gast mij mag.
x MeisJ

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   zo okt 16, 2011 4:56 am

Ariana.
Ik blijf een beetje verlegen, als het nou één jongen is kan ik er nog makkelijk een gesprek mee voeren. Maar zo'n held ben ik nou ook weer niet als er alleen maar jongens in mijn buurt zijn, ook al zal ik dan wel veel aandacht hebben omdat ik het enige meisje ben. Maar ik weet dan gewoon niet zo goed naar wie ik moet kijken, waar ik over moet beginnen. Daarom blijf ik maar stilletjes naast Justin staan als ze zich allemaal aan hem voorstellen. Ik leg mijn beiden handen om zijn bovenarm en leg kort mijn hoofd op zijn schouder. Ik bekijk de jongens een voor een goed. Ze zien er naar mijn smaak allemaal wel knap uit. Ik heb ze nooit eerder gezien en ook nooit eerder van gehoord, maar dat komt dan ook wel omdat ik me totaal niet bezighield met sterren. Ik kende wel mensen als Rihanna en Beyoncé, maar dan alleen door de muziek. Ik ken de minder bekende mensen helemaal niet. Ik glimlach steeds naar iedere jongen als er één me aankijkt, gewoon om lief over te komen. Ik wil nieuwe vrienden maken, zoals Justin me had verteld. Ik kijk een beetje raar als Justin me zo voorstelt aan de jongens, hij legt de nadruk wel erg vreemd op de woorden "mijn vriendin". Dan dwalen mijn ogen af naar de jongen met krullen die een stap naar voren doet en zijn hand naar me uitsteekt. 'Ariana Grande,' zeg ik maar en wil zijn hand vastpakken om te schudden, maar hij trekt 'm alweer terug als hij een blik wisselt met Justin. Ik frons en kijk naar Justin, maar ik merk niet meer aan zijn blik op wat Harry de reden gaf om zijn hand weer terug te trekken. Ik luister aandachtig naar het gesprek dat Justin en de jongens met elkaar voeren, zelf zeg ik geen woord. Dat komt misschien een beetje stom over, alsof het me totaal niet interesseert, maar dat doet het me wel. Het is alleen dat ik nogal verlegen ben. Als Justin zegt dat hij nu aan het werk moet, trek ik hem nog terug om hem nog een kus te geven en zeg zachtjes: 'Succes.' Ik laat hem dan los en kijk naar de jongens die me allemaal aankijken. Ja, net lag alle aandacht bij Justin en nu dus bij mij, omdat ik de enige onbekende ben voor hen natuurlijk. Ik bloos een beetje en kijk glimlachend naar de grond. 'Oh, eh, nee hoor. Ik heb geen dorst, maar toch bedankt.' Ik schud met iedereen de hand en kijk dan naar Niall die vragen begint te stellen. Gelukkig maar dat zij niet verlegen zijn, want anders zou er echt geen enkel woord gewisseld worden tussen mij en hen. 'Eh, ik woonde eigenlijk gewoon thuis bij mijn ouders in Atlanta, maar...toen ik wat met Justin kreeg en mijn ouders me wilden gaan verbieden nog met hem om te gaan, ben ik met hem mee gegaan.' Er verschijnt een lichte grijns rond mijn lippen, mijn ouders hebben later toestemming gegeven dat ik met hem mee kon reizen. Ik heb weer eens mijn zin gekregen. 'En...aan jullie hoef ik niet te vragen waar jullie vandaan komen.' Aangezien aan hun accent al goed te horen is dat ze Brits zijn. 'En...jullie deden mee aan X Factor?' Mijn blik schiet naar Harry als hij iets opmerkt over m'n haar. 'Ja, ik heb het al zo sinds m'n veertiende. Dank je.' Ik grinnik best schattig, omdat ik het altijd super leuk vind als iemand een compliment geeft over mijn haar. Vooral jongens natuurlijk. 'Jouw haar is ook mooi hoor,' grijns ik plagerig. Van alle vijf jongens vind ik Harry het meest opvallen. Ik kijk heel even naar Justin die eerst wat stemoefeningen moet doen voordat hij moet beginnen. Dan kijk ik weer naar de jongens.
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   zo okt 16, 2011 5:58 am

Harry.
Ik kijk der aan en glimlach breed,
King
Admin

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   zo okt 16, 2011 5:59 am

godverdomme -.-
niet af..
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Justin Ft. Ariana.   

Justin Ft. Ariana.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Sunset :: RolePlayGame :: Spellen.-
Ga naar: